Ah ok... dat wist ik niet.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Oh sure.
Alleen liefdevolle sex zonder hard en ranzig is iets wat niet bestaat
quote:Op donderdag 25 november 2004 17:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daarom staat er ook 'a' voor. Ik wist dat wat ik neer zou zetten opgevat kon worden als username...
We hebben het hier over fokken tussen fokkers he!!quote:Op donderdag 25 november 2004 17:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Oh sure.
Alleen liefdevolle sex zonder hard en ranzig is iets wat niet bestaat
IK wou eerst iets met een random-value verzinnenquote:Op donderdag 25 november 2004 17:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daarom staat er ook 'a' voor. Ik wist dat wat ik neer zou zetten opgevat kon worden als username...
Ik wilde eerste *minimaal nog 1 fokster* neerzetten, maar ik vond eigenlijk dat dat niet kon.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IK wou eerst iets met een random-value verzinnen.
Volgens mij kun je dat er bij meerderen erbij zettenquote:Op donderdag 25 november 2004 17:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik wilde eerste *minimaal nog 1 fokster* neerzetten, maar ik vond eigenlijk dat dat niet kon.
Wat denk jij? Ik kan natuurlijk gewoon nog een keer editten... Vindt boe vast niet erg.
Iedere keer dat je refreshed staat er automatisch een andere vrouw uit het fotoboek??quote:Op donderdag 25 november 2004 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IK wou eerst iets met een random-value verzinnen.
Oehquote:Op donderdag 25 november 2004 17:14 schreef mvt het volgende:
[..]
Iedere keer dat je refreshed staat er automatisch een andere vrouw uit het fotoboek??
Oh, vertel?quote:Op donderdag 25 november 2004 17:14 schreef Blinky het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat er bij meerderen erbij zetten
Jammer iddquote:Op donderdag 25 november 2004 17:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Oeh
*request indient bij het dev-toopic.
Owacht, daar zit Knut.![]()
Niets meer en niets minderquote:Op donderdag 25 november 2004 17:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, vertel?
Wat heeft HW jou verteld dat hij ons nog niet verteld heeft?
*vuurtje opstookt... topic vertraagt*quote:Op donderdag 25 november 2004 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets meer en niets minder.
reldoosquote:Op donderdag 25 november 2004 17:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*vuurtje opstookt... topic vertraagd*
Oh... puhlease!
Moi?quote:Op donderdag 25 november 2004 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
reldoos.
hmm, als het met HTML te doen is hebben we alleen maar een GM nodig.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Oeh
*request indient bij het dev-toopic.
Owacht, daar zit Knut.![]()
whehehe, wie gelooft Yvonne dan ookquote:Op donderdag 25 november 2004 17:20 schreef Isabeau het volgende:
tvp (en nog steeds frappant dat er mensen zijn genoemd die er nog steeds niet tussen staan, en nee, ik voel me niet geroepen)
Ik had het niet over HWquote:Op donderdag 25 november 2004 17:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, vertel?
Wat heeft HW jou verteld dat hij ons nog niet verteld heeft?
incl verbeteringquote:Op donderdag 25 november 2004 17:51 schreef Knut het volgende:
Random foksters
Alleen maar op f5 drukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |