Vorige delen:quote:Op maandag 8 november 2004 22:30 schreef HeatWave het volgende:
Tis alweer een tijd geleden, maar wie weet is het weer eens tijd.
Er zijn in het verleden een aantal erg leuke Fok! Rock! meetings geweest in Amsterdam, in de SamSam. Nou bestaat dat niet meer maar dat zou geen belemmering moeten zijn .
Fok! Rock! Meeting, the Sequel!! 4 Juli etc.
is er nog behoefte aan? Er is inmiddels een leuke nieuwe locatie, the Waterhole (www.waterhole.nl).
Over een datum worden we het wel eens, en over de locatie is uiteraard ook nog te discussieren, al ken ik de bedrijfsleider hier en is het een leuke, grote tent. Muziek kan verzorgd worden voor moi aangezien ik er al weer voor DJ gespeeld heb.
Nee, ik verveel mequote:Op donderdag 25 november 2004 15:33 schreef Brighteyes het volgende:
Had je haast?
Moet je maar gewoon 2 van 3 kunnen onderscheiden...quote:Op donderdag 25 november 2004 15:50 schreef PPL het volgende:
En hou eens op met dat doorposten in deel 2 !
M'n AT... wat doe je ?
Het is hier stil, ik heb volgende week een vrij drukke week met rapportvergaderingen.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Het is hier rustig, ik heb volgende week vrij, wil ook (weer) een knuffel en ben wel vrolijk.
quote:Op donderdag 25 november 2004 15:50 schreef Aventura het volgende:
*knuffelt PPL en HW
Ik word ook een dagje ouder...quote:Op donderdag 25 november 2004 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moet je maar gewoon 2 van 3 kunnen onderscheiden...
Vertel ?quote:Op donderdag 25 november 2004 15:54 schreef Blinky het volgende:
[..]
Het is hier stil, ik heb volgende week een vrij drukke week met rapportvergaderingen.
Maar het wordt een leuk weekend en een leuke week heb ik het idee.
quote:* Knuffel
Vertel ?quote:En oh ja, ik ben ook wel vrolijk enzo.
Vertel ?quote:Op donderdag 25 november 2004 15:55 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat het wel een fijn weekend+week zal worden ja.
1 en 1 optellen lukt ook al niet echt hè? :')quote:Op donderdag 25 november 2004 15:57 schreef PPL het volgende:
[..]
Vertel ?
[..]
![]()
[..]
Vertel ?
[..]
Vertel ?
Tssk.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:55 schreef PPL het volgende:
[..]![]()
M'n dag is weer goed enigzins verbeterd.
Beter laat dan nooit beste PPLquote:Op donderdag 25 november 2004 16:04 schreef PPL het volgende:
PPL mompelt iets over een muntje in relatie tot het werkwoord 'vallen'
quote:Op donderdag 25 november 2004 16:04 schreef PPL het volgende:
PPL mompelt iets over een muntje in relatie tot het werkwoord 'vallen'
Nog een typefoutje PPL. Niet zo scherp zeker?quote:Op donderdag 25 november 2004 16:13 schreef PPL het volgende:
Duurt af en toe gewoon wat langer bij me.
A) word ik een dagje ouder
B) Werd ik nog wel eens gemailed door een zeker persoon of hij een leuk weekend hadd gehad.
Nu kreeg ik slechts een mailtje dat ik niet scherp ben.
* op tweede plan gesteld voelt *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |