Ja, dat zal wel een nieuwe "feestregel" zijnquote:Op donderdag 25 november 2004 15:08 schreef martinlutherking het volgende:
Nieuw topic! Een oude mag je blijkbaar niet kicken ofzo?![]()
Borstplaat
Woei!quote:Op donderdag 25 november 2004 15:10 schreef Christine het volgende:
De witte en de bruine (chocola) zijn even lekker
Zelf gemaakt, uiteraard
verwar je die borstplaat van haar niet met die plaat voor haar kopquote:Op donderdag 25 november 2004 15:37 schreef Bayswater het volgende:
Georgina Verbaan heeft wel lekkere borstplaat
Zelf maken! Of in mijn geval: moeders bellen en een berg bestellen, want ze heeft me nooit geleerd 't te maken ... kan je dus niet aan recept helpen. Vanavond maar weer eens slijmen bij m'n allerliefste mamsje!quote:Op donderdag 25 november 2004 15:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
maar ik vraag me dus af welke supermarkten nog tegen een redelijke prijs borstplaat verkopen, bij de Hema en Jamin is het iets te duur...
of even twee seconden op google zoeken? Het is echt megasimpel te maken.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:48 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Zelf maken! Of in mijn geval: moeders bellen en een berg bestellen, want ze heeft me nooit geleerd 't te maken ... kan je dus niet aan recept helpen. Vanavond maar weer eens slijmen bij m'n allerliefste mamsje!![]()
Neh, lekker bij m'n moeder kliederen vind ik leukerquote:Op donderdag 25 november 2004 15:54 schreef Christine het volgende:
[..]
of even twee seconden op google zoeken? Het is echt megasimpel te maken.
Is toch veel leuker om zelf iets nieuws op te starten?quote:Op donderdag 25 november 2004 15:08 schreef martinlutherking het volgende:
Welke vind jij lekker? Bruin, wit of die lichtbruine?![]()
Nieuw topic! Een oude mag je blijkbaar niet kicken ofzo?![]()
Borstplaat
Dus.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:32 schreef Bupatih het volgende:
Chinees: Ik heb lievel dat ze me op mijn worst slaat
Dan dat ze over haar borst plaat.
Leer Chinees, manquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:32 schreef Bupatih het volgende:
Chinees: Ik heb lievel dat ze me op mijn worst wolst slaat
Dan dat ze over haar borst ovel haal bolst plaat.
Mooi, had ik niet verwacht van V&D, meteen maar even kopen danquote:Op zondag 28 november 2004 09:49 schreef rena het volgende:
Die van de v&d kan er ook mee door![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |