Alternatieve orenquote:Op donderdag 25 november 2004 15:11 schreef _Etter_ het volgende:
Die Alpines werken prima bij mij maa rals je van die alternatieve oren hebt moet je misschien ze op maat laten maken... ben je wel wat meer geld kwijt maar die passen dan wel perfect en het geluid blijft ook goed.
Zo'n ¤150,-, maar je moet nagaan dat je deze dan ook wel 4 jaar kan gebruiken. Na die 4 jaar kun je ze nog aan laten passen (omdat je gehoorgang constant veranderd) en dan kunnen ze er weer een aantal jaren tegenaan, dus over al die jaren verspreid valt de investering meequote:Op donderdag 25 november 2004 15:14 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Alternatieve oren
Gewoon poezelige kleine meisjesoren hehe.
Maar die op maat gemaakte dingen zijn enorm duur niet?
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:13 schreef Dezz het volgende:
Je moet ze op maat laten maken
schaam je je ervoor ofzo?quote:Op donderdag 25 november 2004 15:23 schreef Barcelona het volgende:
Zijn er ook oordopjes die niet zo opvallend zijn, zeg maar onzichtbaar?
Je wil toch niet beweren dat jij denkt dat die dingen van 15 gulden net zo goed zijn als op maat gemaakte oordoppen hequote:Op donderdag 25 november 2004 15:21 schreef Mwanatabu het volgende:
Die ik nu heb kostten f15,00 ofzo, tien jaar geleden. Omdat het rubberspul nu brokkelig wordt gaat het niet meer, maar da's toch echt meer waar voor je geld...
Dat geloof ik best, maar met 200 stuks voor 50 euro...daar ben ik met 4x per week dus binnen een half jaar doorheen, dus da's me iets te duur...quote:Op donderdag 25 november 2004 15:17 schreef Ghansje het volgende:
Ik heb vorige maand de Moldex pura fit in zakje gekocht!!
Een goede aanrader:
http://www.sorb.nl/catalo(...)ced4e258d03ac8f4678e
Natuurlijk niet, maar die dingen van 15 gulden waren wel de enige op de markt (en nu nog blijkbaar behalve die op maat gemaakte) die überhaupt pasten...quote:Op donderdag 25 november 2004 15:28 schreef Dezz het volgende:
[..]
Je wil toch niet beweren dat jij denkt dat die dingen van 15 gulden net zo goed zijn als op maat gemaakte oordoppen he
Kee. Maar een motor is me helemaal te duurquote:Op donderdag 25 november 2004 15:25 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Ook ideaal voor op de motor.
Dan moet je bij de duurzame zaken kijken...quote:Op donderdag 25 november 2004 15:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar met 200 stuks voor 50 euro...daar ben ik met 4x per week dus binnen een half jaar doorheen, dus da's me iets te duur...
Nee, maar ik zou liever doorzichtige oordopjes willen dan knalgele, groene enz..quote:Op donderdag 25 november 2004 15:26 schreef Bluurgh het volgende:
schaam je je ervoor ofzo?
In zo'n rood doosje met kettingkje eraan? Zijn bedoeld voor op de schietbaan en werken idd prima. Heb ze bij m'n klopboor liggen. Gebruik zelf vaak van die gele schuimrubber dingen bij concerten.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:06 schreef XtinctHeD het volgende:
hmm
toen ik een keer voor graspop een plunjezak moest hebben zag ik bij de legerdump een soort van legeroordopjes ofzo.. plastic dopjes met daarin ringetjes
werken echt goed.. ik speel in band en ik doe ze vaak in bij concerten.. het filtert niet echt volgens mij.. maar het maakt alles gewoon een stuk minder hardik kan ze bij een concert indoen zonder dat er iets van de muziek verloren gaat.. maar het volume wordt gewoon een stuk prettiger
waren 25 eurocent!! en doen het nu al half jaar prima
Die schijnen op lange termijn dus schadelijk te kunnen zijn.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:21 schreef D-FENS het volgende:
Gebruik zelf vaak van die gele schuimrubber dingen bij concerten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |