abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23566351
Hoi, voor oefensessies en optredens heb ik oordopjes nodig.
Het enige wat nog verkocht lijkt te worden zijn die Alpines, en daar is de balk om ze mee in je oor te proppen al te groot voor mijn gehoorgangen.
Ik heb nu half kapotte dingetjes van een soort rubber van Doc's Proplug (Musician's Protective Earplug) in de kleinste maat (schattig roze) en dit gaat net. Maar die zijn nergens meer te krijgen.
Heeft iemand een goed alternatief?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_23566716
Die Alpines werken prima bij mij maa rals je van die alternatieve oren hebt moet je misschien ze op maat laten maken... ben je wel wat meer geld kwijt maar die passen dan wel perfect en het geluid blijft ook goed.
pi_23566790
Je moet ze op maat laten maken
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_23566801
quote:
Op donderdag 25 november 2004 15:11 schreef _Etter_ het volgende:
Die Alpines werken prima bij mij maa rals je van die alternatieve oren hebt moet je misschien ze op maat laten maken... ben je wel wat meer geld kwijt maar die passen dan wel perfect en het geluid blijft ook goed.
Alternatieve oren
Gewoon poezelige kleine meisjesoren hehe.
Maar die op maat gemaakte dingen zijn enorm duur niet?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_23566881
Ik heb vorige maand de Moldex pura fit in zakje gekocht!!
Een goede aanrader:

http://www.sorb.nl/catalo(...)ced4e258d03ac8f4678e
huh?
pi_23566904
quote:
Op donderdag 25 november 2004 15:14 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Alternatieve oren
Gewoon poezelige kleine meisjesoren hehe.
Maar die op maat gemaakte dingen zijn enorm duur niet?
Zo'n ¤150,-, maar je moet nagaan dat je deze dan ook wel 4 jaar kan gebruiken. Na die 4 jaar kun je ze nog aan laten passen (omdat je gehoorgang constant veranderd) en dan kunnen ze er weer een aantal jaren tegenaan, dus over al die jaren verspreid valt de investering mee
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_23567000
Die ik nu heb kostten f15,00 ofzo, tien jaar geleden. Omdat het rubberspul nu brokkelig wordt gaat het niet meer, maar da's toch echt meer waar voor je geld...
pi_23567043
Zijn er ook oordopjes die niet zo opvallend zijn, zeg maar onzichtbaar?
pi_23567105
Playing Da Music That's Right For The Moment
  donderdag 25 november 2004 @ 15:25:50 #10
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_23567106
quote:
Op donderdag 25 november 2004 15:13 schreef Dezz het volgende:
Je moet ze op maat laten maken
Wat hij zegt.

Ook ideaal voor op de motor.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_23567116
quote:
Op donderdag 25 november 2004 15:23 schreef Barcelona het volgende:
Zijn er ook oordopjes die niet zo opvallend zijn, zeg maar onzichtbaar?
schaam je je ervoor ofzo? ach veel naar optredens gaan/ oefenen met een bandje dan hoef je je niet meer te schamen want dan hoor je de opmerkingen die er gemaakt zouden kunnen worden toch niet meer

niet dat ik zelf oordopjes heb maar oke =/
pi_23567148
quote:
Op donderdag 25 november 2004 15:21 schreef Mwanatabu het volgende:
Die ik nu heb kostten f15,00 ofzo, tien jaar geleden. Omdat het rubberspul nu brokkelig wordt gaat het niet meer, maar da's toch echt meer waar voor je geld...
Je wil toch niet beweren dat jij denkt dat die dingen van 15 gulden net zo goed zijn als op maat gemaakte oordoppen he
pi_23567155
quote:
Op donderdag 25 november 2004 15:17 schreef Ghansje het volgende:
Ik heb vorige maand de Moldex pura fit in zakje gekocht!!
Een goede aanrader:

Dat geloof ik best, maar met 200 stuks voor 50 euro...daar ben ik met 4x per week dus binnen een half jaar doorheen, dus da's me iets te duur...
pi_23567195
quote:
Op donderdag 25 november 2004 15:28 schreef Dezz het volgende:

[..]

Je wil toch niet beweren dat jij denkt dat die dingen van 15 gulden net zo goed zijn als op maat gemaakte oordoppen he
Natuurlijk niet, maar die dingen van 15 gulden waren wel de enige op de markt (en nu nog blijkbaar behalve die op maat gemaakte) die überhaupt pasten...
pi_23567221
quote:
Op donderdag 25 november 2004 15:25 schreef Captain_Chaos het volgende:

[..]

Wat hij zegt.

Ook ideaal voor op de motor.
Kee. Maar een motor is me helemaal te duur
Magoed, ik ga me eens bezinnen op op maat gemaakte dan.
pi_23567380
quote:
Op donderdag 25 november 2004 15:28 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dat geloof ik best, maar met 200 stuks voor 50 euro...daar ben ik met 4x per week dus binnen een half jaar doorheen, dus da's me iets te duur...
Dan moet je bij de duurzame zaken kijken...

huh?
pi_23567557
quote:
Op donderdag 25 november 2004 15:26 schreef Bluurgh het volgende:
schaam je je ervoor ofzo?
Nee, maar ik zou liever doorzichtige oordopjes willen dan knalgele, groene enz..
Ik vindt het niet nodig dat het zo opvallend is.
Helaas heb ik die nog nergens kunnen vinden.
pi_23571907
Zo'n gele schuimpjes (van een eurootje ofzo) zijn in ieder geval af te raden: Die stof schijnt nogal kankerverwekkend te zijn. Daarnaast zijn 't natuurlijk oncomfortabele klootzakjes

Ik heb besloten binnenkort oordoppen op maat te laten maken. Aangezien ik vrij veel repeteer (o.a. drummen), kan ik er toch niet omheen. De prijs valt me zeer mee, ik had ze véél duurder ingeschat eigenlijk
pi_23572018
hmm
toen ik een keer voor graspop een plunjezak moest hebben zag ik bij de legerdump een soort van legeroordopjes ofzo.. plastic dopjes met daarin ringetjes

werken echt goed.. ik speel in band en ik doe ze vaak in bij concerten.. het filtert niet echt volgens mij.. maar het maakt alles gewoon een stuk minder hard ik kan ze bij een concert indoen zonder dat er iets van de muziek verloren gaat.. maar het volume wordt gewoon een stuk prettiger

waren 25 eurocent!! en doen het nu al half jaar prima
  donderdag 25 november 2004 @ 19:21:42 #20
4842 D-FENS
Weapon of mass distraction
pi_23572394
quote:
Op donderdag 25 november 2004 19:06 schreef XtinctHeD het volgende:
hmm
toen ik een keer voor graspop een plunjezak moest hebben zag ik bij de legerdump een soort van legeroordopjes ofzo.. plastic dopjes met daarin ringetjes

werken echt goed.. ik speel in band en ik doe ze vaak in bij concerten.. het filtert niet echt volgens mij.. maar het maakt alles gewoon een stuk minder hard ik kan ze bij een concert indoen zonder dat er iets van de muziek verloren gaat.. maar het volume wordt gewoon een stuk prettiger

waren 25 eurocent!! en doen het nu al half jaar prima
In zo'n rood doosje met kettingkje eraan? Zijn bedoeld voor op de schietbaan en werken idd prima. Heb ze bij m'n klopboor liggen. Gebruik zelf vaak van die gele schuimrubber dingen bij concerten.
People should stop blaspheming and comparing Lemmy to God. He might be a decent chap but he certainly isn't Lemmy.
pi_23572745
Ik heb ook van die op maat gemaakte dingen speciaal voor muziek. Maar eigenlijk gebruik ik liever gewoon watten, die zitten beter, kan je zelf doseren en vervormen het geluid veel minder. Die "echte" dingen halen een heleboel geluid weg, dat zullen dan de schadelijke frequenties zijn, maar je geluid wordt er niet mooier op.

En als je wil zingen zijn oordopjes sowieso niet echt handig. Je hoort jezelf minder goed waardoor de kans op vals zingen groter is, en omdat ze op maat gemaakt zijn gaan ze wat vreemd doen wanneer je gaat zingen (zodra je mond beweegt, verandert ook je gehoorgeang naar mijn idee en die oordopjes passen zich qua vorm niet aan).
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_23585386
quote:
Op donderdag 25 november 2004 19:21 schreef D-FENS het volgende:
Gebruik zelf vaak van die gele schuimrubber dingen bij concerten.
Die schijnen op lange termijn dus schadelijk te kunnen zijn.
Maar ze zitten ook nog es voor geen meter, dus als ik ze vaker nodig zou hebben, zou ik wellicht beter spul kopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')