Jij bent echt niet grappig.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:10 schreef Dirkh het volgende:
Geliefd...... Door een bijzonder geselecteerd groepje
Knap ..........Laten we het er op houden dat iedereen wel iets moois heeft, alleen dat verdomde goed te verbergen weet
Slim..... Ik zeg niks
Grappig ...... Zie knap maar dan met het woordje "grappig"
Gemeen ........ Dat is een eigenschap die iedere vrouw heeft, dus dat maakt je niet bijzonder.
Ik ook van jou moppiequote:Op donderdag 25 november 2004 15:10 schreef Dirkh het volgende:
Geliefd...... Door een bijzonder geselecteerd groepje
Knap ..........Laten we het er op houden dat iedereen wel iets moois heeft, alleen dat verdomde goed te verbergen weet
Slim..... Ik zeg niks
Grappig ...... Zie knap maar dan met het woordje "grappig"
Gemeen ........ Dat is een eigenschap die iedere vrouw heeft, dus dat maakt je niet bijzonder.
Als het niet de bedoeling is om grappig te zijn, dan kan dat inderdaad wel eens zo overkomen.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:11 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Jij bent echt niet grappig.
Ik kan niet wachten.quote:Op donderdag 25 november 2004 14:57 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hey dimmen jij he
Wacht maar tot ik admin word, ik schop je er meteen uit!
Zal er op letten als je wel grappig wilt zijn.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als het niet de bedoeling is om grappig te zijn, dan kan dat inderdaad wel eens zo overkomen.
Dat heb je dus goed gezien.
De verlossende engel Sil. Wie had dat gedacht he...quote:Op donderdag 25 november 2004 15:14 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten.![]()
Ach ja, het TTT-T wordt toch al volgegooid met niet-TTT-waardige T's.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:12 schreef Silmarwen het volgende:
Dit is overigens best een TTT waard, ik bedoel, hij is grappig onie.
Sil als mod
Ja, geef daar eens antwoord op. Wie had dat nou eigenlijk gedacht?quote:Op donderdag 25 november 2004 15:15 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
De verlossende engel Sil. Wie had dat gedacht he...
Ssssssshh.. stil maar T.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:14 schreef Dr.Daggla het volgende:.
Jammer dat je niet wilde,!
Ik niet iigquote:Op donderdag 25 november 2004 15:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, geef daar eens antwoord op. Wie had dat nou eigenlijk gedacht?
Had dan ook gewoon gebleven, lul.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:15 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ach ja, het TTT-T wordt toch al volgegooid met niet-TTT-waardige T's.
Ach je hebt wel meer te verwerkenquote:Op donderdag 25 november 2004 15:16 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ssssssshh.. stil maar T.. Ook hier komen we wel overheen.
.
Wat raar, daarin heb je dan wél weer een heleboel volgelingen.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:16 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik niet iig![]()
Misschien moet ik een nieuw geloof beginnen. O nee suicide church bestond alquote:Op donderdag 25 november 2004 15:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat raar, daarin heb je dan wél weer een heleboel volgelingen.
Ik heb mijn diensttijd volgemaakt.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:17 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Had dan ook gewoon gebleven, lul.
Nu de sociale dienstplicht nogquote:Op donderdag 25 november 2004 15:19 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik heb mijn diensttijd volgemaakt..
Ik denk dat ik weet waar je op doelt, maar maak je om mij geen zorgen, moppie.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:17 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ach je hebt wel meer te verwerken
Geloof me, dat doe ik niet hoor. Ik heb wel wat beters te doenquote:Op donderdag 25 november 2004 15:23 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet waar je op doelt, maar maak je om mij geen zorgen, moppie..
Zoals uitgebreid uitleggen waarom je géén mod van OvjL wil/kan worden?quote:Op donderdag 25 november 2004 15:24 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Geloof me, dat doe ik niet hoor. Ik heb wel wat beters te doen
Juist, mijn steun en toeverlaat toespreken en de fanclub uiteraard.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:25 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Zoals uitgebreid uitleggen waarom je géén mod van OvjL wil/kan worden?.
Succes!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |