Volwassen dus.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, vernield en voor je leven verknald
Maar zou je het zo nu en dan ook eens willen doen? En ga je dat dan ook doen?quote:Op donderdag 25 november 2004 18:47 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, dat kan.
Ik vond je vorige post beter.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:52 schreef yvonne het volgende:
Hej maanvis, iedereen zwijgt dus stemt toe :')
Precies, net zoals bij een trouwerij!quote:Op donderdag 25 november 2004 18:52 schreef yvonne het volgende:
Hej maanvis, iedereen zwijgt dus stemt toe
Wie hebben jou in gódsnaam genoemd dan?quote:Op donderdag 25 november 2004 14:46 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb de laatste dagen mijn naam een paar keer gezien als optie voor mod ipv Snakey, sommige mensen (users) hebben gevraagd of ik het zou willen etc etc
Maanvisquote:Op donderdag 25 november 2004 18:58 schreef KerstKlaasanova het volgende:
[..]
Wie hebben jou in gódsnaam genoemd dan?.
Ik ookquote:Op donderdag 25 november 2004 14:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, ik las er net overheen.
Ik durf Maanvis niet te mailenquote:Op donderdag 25 november 2004 18:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Maar zou je het zo nu en dan ook eens willen doen? En ga je dat dan ook doen?
Ik mis jou niet.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Gelly!! Galbak,.
Ik mis je echt in +,.
Ik ben mod van ONZ je bent net op tijdquote:Op donderdag 25 november 2004 19:00 schreef boebiedoe het volgende:
Hallo. Ik ben te laat he..
quote:Op donderdag 25 november 2004 17:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Welnee, dollen is leuk, maar ik wil geen stoten onder de gordel uitdelen.
Ik las heel even "je bent mod van ONZ".quote:Op donderdag 25 november 2004 19:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben mod van ONZ je bent net op tijd
Ach gosquote:Op donderdag 25 november 2004 19:05 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik las heel even "je bent mod van ONZ"..
Yvonnetje, mag ik misschien weten wat hij heeft gedaan om zo;n lange ban te verdienen ? Dan moet je toch wel erg ver gaan, en ik ken Kirmi niet op die manier.quote:KirmiziBeyaz, trollen, zeiken, ontkennen, bij het MDI aangeven,
deze user is niet meer welkom op FOK, voor zeker 6 maanden,
weg ermee.
Heb er geeneens een gedichtje voor.
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach gos
Hey, lul. Open weer eens wat janktopics in feedback ofzo. Het is zo saai de laatste tijd.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik mis jou niet.
Lees de 1ste regelquote:Op donderdag 25 november 2004 19:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Yvonnetje, mag ik misschien weten wat hij heeft gedaan om zo;n lange ban te verdienen ? Dan moet je toch wel erg ver gaan, en ik ken Kirmi niet op die manier.
Alvast tnx voor je antwoord
Melden bij het MDI is FOK! scahde toebrengen en dat is een lange ban waard.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Yvonnetje, mag ik misschien weten wat hij heeft gedaan om zo;n lange ban te verdienen ? Dan moet je toch wel erg ver gaan, en ik ken Kirmi niet op die manier.
Alvast tnx voor je antwoord
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hey, lul. Open weer eens wat janktopics in feedback ofzo. Het is zo saai de laatste tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |