abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 december 2004 @ 16:19:50 #101
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_24202405
^^ Ok, dit was onder mijn broertje's account...
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_24206803
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 13:50 schreef mark_dabomb het volgende:
Iemand nog in Gompie geweest op Synergy feestt?
jep.... ik heel even. Alleen voor de kerstmuts, eigenlijk
  dinsdag 28 december 2004 @ 10:29:38 #103
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_24251509
wat doet dit akelige topic in mijn active topic lijst
you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
pi_24254735
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 10:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
wat doet dit akelige topic in mijn active topic lijst
Dit is het aanmeldtopic voor de volgende Fok! gaymeeting . Sinds jij de laatste bent die zich aanmeldde zul jij in het leren tuigje gehesen worden . Wel graag een klysma nemen voordat je komt .
pi_24256324
nee ik wil geen blubberzwijn op onze gaymeeting hoor
Strawberry Flavour..
pi_24256349
He wat....ik mocht in dat leren tuigje? Heb m'n Klysma al bestelt bij Patty....
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_24484369
zo.... de vakantie is weer bijna om, tijd voor weer wat slowchat....
pi_24498773
bah, tentamens!
pi_24511503
nog niet bij mij

de wijn van de AH die nu in de aanbieding is is ontzettend lekker
hoe meer hoe beter zelfs....
pi_24513129
"He gutnre, is het niet tien voor half negen 's ochtends?"
"Ja, dat klopt ja"

"Maar is dat dan normaalgesproken niet een tijdstip dat je op bed ligt?"
"Nee, nee, dat klopt, tis nu zo'n beetje midden in de nacht voor me"

"Heb je geen kater dan?"
"Alleen wat slapjes..."

stelletje idioten met hun vergadering om 9 uur 's ochtends.... en dat twee dagen achter mekaar.... grmbl....
pi_24532651
*zucht* en weer een tentamen naar de klote geholpen...

Iemand nog n leuke studie in de aanbieding??
  woensdag 12 januari 2005 @ 16:57:26 #112
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_24533758
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 15:28 schreef DonStefano het volgende:

Ik vond hem vrij aardig te maken, mja wel een tikkie weinig tijd.

Leuke studie? Geneeskunde lijkt mij wel leuk, maarja geen N&G profiel gehad.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_24534003
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 15:28 schreef DonStefano het volgende:

Pedagogische wetenschappen is ook erg leuk

Overigens ben ik na twee jaar weer single

en dat zijn twee opmerkingen die verder niks met elkaar te maken hebben
pi_24534607
Probeem is 'n beetje dat dit al de 3de keer was dat ik Staats&Bestuursrecht mocht doen. Heb alleen een analytisch denk- en nauwkeurigheidsvermogen van 0,0 dus kan ik volgens mij beter bijv. een studie als CommunicatieWetenschap doen ipv een studie als Rechten.

Pedagogische Wetenschappen zie ik overigens ook niet echt zitten
pi_24536230
Och Stephen troost je, mijn studie is ook bagger
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  donderdag 13 januari 2005 @ 12:19:37 #116
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_24544928
ff een vraagje voor de bedrijfswetenschappers:
is sociotechniek een beetje te doen voor een leek (dwz iemand die nooit colleges heeft
gevolgd) ?
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_24545467
bedrijfswetenschappen is natuurlijk de beste studie van de RU

en sociotechniek heb ik pas volgend jaar.. maar volgens mij wel te doen..
Strawberry Flavour..
pi_24548009
Nou, ik ben gister in malle babbe, twee keer bellen, en nog een cafe naast de blauwe hand geweest. Normaal niet echt mijn ding, maar het was geweldig leuk. Was dan ook geweldig dronken.
  donderdag 13 januari 2005 @ 15:28:03 #119
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_24548147
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 15:19 schreef Gutnre het volgende:
Nou, ik ben gister in malle babbe, twee keer bellen, en nog een cafe naast de blauwe hand geweest. Normaal niet echt mijn ding, maar het was geweldig leuk. Was dan ook geweldig dronken.
Zo hoort het .

En -moi- bedankt voor de info!
  vrijdag 14 januari 2005 @ 13:22:04 #120
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_24562509
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:11 schreef -moi- het volgende:

kom bij abn amro callcenter werken via de randstad..
quote:
Op woensdag 1 december 2004 07:32 schreef -moi- het volgende:
outbound.. inbound is volgens mij ook niet echt makkelijk aan te komen.. maar tis wel leuk!
Nog ff een vraagje; wat "verkoop" je daar dan eigenlijk?
Als ik gebeld word door callcenter medewerkers zijn het meestal kansloze producten waar
echt NIEMAND op zit te wachten. Maar als medewerker zijnde zul je toch telkens je targets
moeten halen.

Is de instroom en uitstroom van personeel niet enorm groot als gevolg van mensen die hun
targets niet halen? (door kansloze producten...)
  vrijdag 14 januari 2005 @ 17:06:19 #121
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_24565944
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 12:19 schreef yozd het volgende:
ff een vraagje voor de bedrijfswetenschappers:
is sociotechniek een beetje te doen voor een leek (dwz iemand die nooit colleges heeft
gevolgd) ?
College's verduidelijken de boel wel een beetje. Ik heb zelf wel (de meeste) college's gevolgd en het vak in een keer goed gehaald (met een 8). Hoe het is zonder college's weet ik niet maar op zich moet dat wel te doen zijn.
pi_24580757
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 13:22 schreef yozd het volgende:

[..]

[..]

Nog ff een vraagje; wat "verkoop" je daar dan eigenlijk?
Als ik gebeld word door callcenter medewerkers zijn het meestal kansloze producten waar
echt NIEMAND op zit te wachten. Maar als medewerker zijnde zul je toch telkens je targets
moeten halen.

Is de instroom en uitstroom van personeel niet enorm groot als gevolg van mensen die hun
targets niet halen? (door kansloze producten...)
er worden alleen klanten gebeld die geselecteerd zijn, en waarbij dus een grotere kans is dat zij het product afnemen. Bijvoorbeeld een klant die een doorlopende roodstand op z'n rekening heeft, die je opbelt of ze het limiet willen verhogen. Het is veel fijner dan een normaal callcenter, vooral omdat je ook heel erg servicegericht bent. Je moet wel je target halen, maar het is niet echt lastig ofzo.. en er wordt bijna niemand uitgegooid, omdat als je er komt te werken moet je door allemaal tests komen, dus ze hebben bijna alleen mensen die het toch wel kunnen

maarr als je er gaat werken, geef dan mijn naam door
Strawberry Flavour..
pi_24596408
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 14:32 schreef -moi- het volgende:

[..]

er worden alleen klanten gebeld die geselecteerd zijn, en waarbij dus een grotere kans is dat zij het product afnemen. Bijvoorbeeld een klant die een doorlopende roodstand op z'n rekening heeft, die je opbelt of ze het limiet willen verhogen. Het is veel fijner dan een normaal callcenter, vooral omdat je ook heel erg servicegericht bent. Je moet wel je target halen, maar het is niet echt lastig ofzo.. en er wordt bijna niemand uitgegooid, omdat als je er komt te werken moet je door allemaal tests komen, dus ze hebben bijna alleen mensen die het toch wel kunnen

maarr als je er gaat werken, geef dan mijn naam door
Hmm... waar was dat precies? Klinkt wel interessant.

Ik deed eerst voor amnesty op straat aan mensen vragen of ze lid wilden worden. Leek me heel erg leuk omdat ik amnesty supergoed vind en daar ook veel voor doe enzo, maar is kutwerk.
Mensen hebben echt een hekel aan je, en je moet de hele tijd je target halen (super gestresst), en je collega's zijn ook een beetje concurrenten, das niet fijn. Heb niet echt een commerciele instelling ofzo. Is dat hierbij dan anders?

En wat verdient het, hoe vaak moet je werken, waar is het enz?
  maandag 17 januari 2005 @ 14:33:25 #124
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_24612651
Iemand iets meegekregen van die jongen die levenloos over een hekje hangend is aangetroffen
bij Hoogeveldt?

Een vriend van me zei dat ze wel 3 kwartier met hem bezig zijn geweest, maar zonder resultaat...
pi_24612794
Zag toen ik vanochtend over de Heyendaalseweg naar school reed idd toevallig net een politiebusje en ambulance uit Hoogeveldt rijden, vond ik al opvallend...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')