jep.... ik heel even. Alleen voor de kerstmuts, eigenlijkquote:Op zaterdag 25 december 2004 13:50 schreef mark_dabomb het volgende:
Iemand nog in Gompie geweest op Synergy feestt?
Dit is het aanmeldtopic voor de volgende Fok! gaymeetingquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
wat doet dit akelige topic in mijn active topic lijst
Ik vond hem vrij aardig te maken, mja wel een tikkie weinig tijd.quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:28 schreef DonStefano het volgende:
*zucht* en weer een tentamen naar de klote geholpen...
Iemand nog n leuke studie in de aanbieding??![]()
Pedagogische wetenschappen is ook erg leukquote:Op woensdag 12 januari 2005 15:28 schreef DonStefano het volgende:
*zucht* en weer een tentamen naar de klote geholpen...
Iemand nog n leuke studie in de aanbieding??![]()
Zo hoort hetquote:Op donderdag 13 januari 2005 15:19 schreef Gutnre het volgende:
Nou, ik ben gister in malle babbe, twee keer bellen, en nog een cafe naast de blauwe hand geweest. Normaal niet echt mijn ding, maar het was geweldig leuk. Was dan ook geweldig dronken.
quote:Op woensdag 1 december 2004 00:11 schreef -moi- het volgende:
kom bij abn amro callcenter werkenvia de randstad..
Nog ff een vraagje; wat "verkoop" je daar dan eigenlijk?quote:Op woensdag 1 december 2004 07:32 schreef -moi- het volgende:
outbound.. inbound is volgens mij ook niet echt makkelijk aan te komen.. maar tis wel leuk!
College's verduidelijken de boel wel een beetje. Ik heb zelf wel (de meeste) college's gevolgd en het vak in een keer goed gehaald (met een 8). Hoe het is zonder college's weet ik niet maar op zich moet dat wel te doen zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:19 schreef yozd het volgende:
ff een vraagje voor de bedrijfswetenschappers:
is sociotechniek een beetje te doen voor een leek (dwz iemand die nooit colleges heeft
gevolgd) ?
er worden alleen klanten gebeld die geselecteerd zijn, en waarbij dus een grotere kans is dat zij het product afnemen. Bijvoorbeeld een klant die een doorlopende roodstand op z'n rekening heeft, die je opbelt of ze het limiet willen verhogen. Het is veel fijner dan een normaal callcenter, vooral omdat je ook heel erg servicegericht bent. Je moet wel je target halen, maar het is niet echt lastig ofzo.. en er wordt bijna niemand uitgegooid, omdat als je er komt te werken moet je door allemaal tests komen, dus ze hebben bijna alleen mensen die het toch wel kunnenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:22 schreef yozd het volgende:
[..]
[..]
Nog ff een vraagje; wat "verkoop" je daar dan eigenlijk?
Als ik gebeld word door callcenter medewerkers zijn het meestal kansloze producten waar
echt NIEMAND op zit te wachten. Maar als medewerker zijnde zul je toch telkens je targets
moeten halen.
Is de instroom en uitstroom van personeel niet enorm groot als gevolg van mensen die hun
targets niet halen? (door kansloze producten...)
Hmm... waar was dat precies? Klinkt wel interessant.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:32 schreef -moi- het volgende:
[..]
er worden alleen klanten gebeld die geselecteerd zijn, en waarbij dus een grotere kans is dat zij het product afnemen. Bijvoorbeeld een klant die een doorlopende roodstand op z'n rekening heeft, die je opbelt of ze het limiet willen verhogen. Het is veel fijner dan een normaal callcenter, vooral omdat je ook heel erg servicegericht bent. Je moet wel je target halen, maar het is niet echt lastig ofzo.. en er wordt bijna niemand uitgegooid, omdat als je er komt te werken moet je door allemaal tests komen, dus ze hebben bijna alleen mensen die het toch wel kunnen![]()
maarr als je er gaat werken, geef dan mijn naam door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |