ja, ik wil wel, maar heb 10 nov. tentamen, van de beruchte barbonisquote:
Woensdag is psychologengeest in de Inferno, daar gaan we volgens mij heen. Moet je wel een kaartje hebbenquote:Op zondag 5 december 2004 15:13 schreef -moi- het volgende:
[..]
ja, ik wil wel, maar heb 10 nov. tentamen, van de beruchte barbonis![]()
wann gaan jullie weer de stad in, dan wil ik wel meeals dat mag
![]()
Ja!quote:Op donderdag 9 december 2004 21:08 schreef Mr._T-Rex het volgende:
*schop
gaan er nog mensen stappen vanaaf?
Nog leuker: zo'n beetje gedurende het hele tentamen, word je gek van het geboorquote:Op donderdag 9 december 2004 21:32 schreef yozd het volgende:
Vandaag ook leuk...
je loopt Spinoza 1 in om een tentamen te maken... je staat in de rij te wachten om je nummer
te roepen die voor je naam op de inschrijflijst staat... gaat er ineens een LOEIHARDE bel
en een stem roept: "DIT IS HET BRANDALARM, U WORDT VERZOCHT ZO SPOEDIG MOGELIJK
HET GEBOUW TE VERLATEN DOOR DE SNELSTE UITGANG!!!"
Hmmzz.. vals alarm bleek later...
Nah, heb gisteren bij Ovum alweer genoeg bier voor de hele week genuttigd. Jij nog wilde plannen dan, Jordy?quote:Op donderdag 9 december 2004 21:08 schreef Mr._T-Rex het volgende:
*schop
gaan er nog mensen stappen vanaaf?
Dan maak je nog snel even wat foto's van het uitzicht en die plak je dan op de muur van de kelder...quote:Op maandag 13 december 2004 23:07 schreef thaleia het volgende:
Deze week verhuist mijn oude vertrouwde bieb-op-de-elfde (Erasmusgebouw) naar de kelder van de UB. Einde van een tijdperk...als ik daar nu ga zitten studeren geen mooi uitzicht meer, je zit GVD in een KELDER
Dat wilde ik even met jullie delen. Ik heb het er maar moeilijk mee.
Ik wil ook wel een muts voor tijdens de kerst...quote:
niet spotten met kerstmutsen hequote:Op dinsdag 14 december 2004 22:34 schreef yozd het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een muts voor tijdens de kerst...![]()
O nee, straks word ik nog van me fiets geschoten...quote:
Wat wilde je dan met die muts gaan doen?quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:34 schreef yozd het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een muts voor tijdens de kerst...![]()
over mn kop trekken...quote:Op woensdag 15 december 2004 11:38 schreef Fliepke het volgende:
Wat wilde je dan met die muts gaan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |