Zit je al wel op 25 MB?quote:Op woensdag 29 december 2004 17:52 schreef Stefannn het volgende:ik ben 2 weken in Amerika gebleven er is nog nix bij
heb sinds vorige week de 250 mb ookquote:Op zondag 12 december 2004 01:06 schreef pascalheister het volgende:
de omzetting naar 25 mb werkte prima, nu ff wachten op de 250 mb
quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:46 schreef Here2Stay het volgende:
Yep, ikke dus. Minstens 1 keer per dag. grmbl...
Wat dacht je van niet een half jaar wachten voordat je je account weer activeert?quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:48 schreef Shogen het volgende:
Schijt irritant dat activeren, niet alleen het activeren, maar vooral omdat je account geblokkeerd wordt en je dus op dat moment geen mail meer ontvangt.
Weet iemand wat je hiertegen kan doen?
Dat is dan behoorlijk kut. Hoelang blijft de 'oude' mail eigenlijk bewaard als je je account weer moet activeren? Word behoorlijk pissed als die ook nog eens weg zou zijn...quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:10 schreef Shogen het volgende:
wist ik ook niet Here2Stay, totdat ik toevallig iets vanaf een ander adres naar m'n hotmail stuurde.
kreeg melding terug dat het adres niet bestond. gelijk ingelogd en jawel...ik moest m'n account weer activeren...
Heb ik van de week ook gedaan, tot nu toe niks veranderdquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:19 schreef Shogen het volgende:
ik heb net weer alles teruggezet naar NL.
eens kijken wat er nu gebeurt..
quote:Het probleem wat je beschrijft is bij ons niet bekend. Kun je misschien aangeven welke melding je krijgt en vooral ook hoe. (scherm, Email)
Hmm nog steeds niets.. als t weer optreedt, zal ik ze opnieuw mailen en de reactie (hopelijk oplossing) ff quoten.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:31 schreef Shogen het volgende:
Ik dacht voor heel even dat ik er ook vanaf was.
Maar helaas, na toch ruim 24 uur, moest ik m'n account weer activeren...![]()
tnx, kenia is supergaafquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:36 schreef Here2Stay het volgende:
Walgelijk mooie foto's van Kenia.. Komend jaar maar doen dan... de rest van je reislijstje kan ik me helemaal in vinden..
Heb nog steeds geen last... wat ik wel heb gedaan is mn account naar NL gezet, dat bleek niet te helpen, dus weer teruggezet naar de VS. En sinds ik opnieuw inwoner ben van Florida, gaat het stukken beter.quote:Op zondag 2 januari 2005 12:58 schreef Shogen het volgende:
[..]
tnx, kenia is supergaaf
maar ik had t net dus weer, k'ga zo m'n account zelf weer sluiten en hopen dat dat een beetje helpt..
k'heb em gister met de hand gesloten http://memberservices.passport.net/memberservice.srf?lc%2043 en tot nu toe heb ik er geen last meer van gehad...maar er zijn nog geen 24 uur voorbijquote:Op zondag 2 januari 2005 22:42 schreef Here2Stay het volgende:
Oké, heb te vroeg mijn blijdschap gepost. Probleem is terug en weer een mail naar MSN verstuurd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |