quote:Op donderdag 25 november 2004 12:31 schreef Pikkebaas het volgende:
*meld
Kerst icoontje graag
Meesterlijk, ik heb 'm opgeslagen. Dank u !quote:
quote:Op donderdag 25 november 2004 12:36 schreef marq het volgende:
je mag mijn Oscar ook wel een KERSTmuts geven hoor :p
dude waar is dat beest uit je avatar ook alweer van?!quote:Op donderdag 25 november 2004 13:39 schreef Aequitas het volgende:
Ik zou graag een sinterklaas icoon willen hebben
teddy ruxpinquote:Op donderdag 25 november 2004 13:40 schreef Markster het volgende:
[..]
dude waar is dat beest uit je avatar ook alweer van?!
Ik kom er niet op!
Precies.quote:Op donderdag 25 november 2004 13:46 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
teddy ruxpin
Heb ik gedaan. Erg tof dat je er even naar wilt kijkenquote:Op donderdag 25 november 2004 07:46 schreef misterDre het volgende:
Mail me maar
Hee, SUPER! Dank je wel! Ik ga hem vanavond activeren!quote:Op woensdag 24 november 2004 20:02 schreef misterDre het volgende:
[..]
Al eens bij je upload icons in je profiel gekeken, Isa? Of verwijder je altijd meteen je oude avatar als je hem wijzigdquote:Op donderdag 25 november 2004 12:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan mijn kerst-isabeatje nergens meer vinden :'( Het was mijn icoontje met een rood pakje afgezet met wit bont. Heel mooi. Wie heeft mijn icoontje gezien?
Geweldig!quote:Op donderdag 25 november 2004 16:10 schreef Trance-Force het volgende:
Voor Debs:
[afbeelding] >> [afbeelding]
Hij staat er niet tussen en ik dacht dat ik 'm gesaved had op m'n pc. Maar dat is zo'n chaos, ik kan niets terug vindenquote:Op donderdag 25 november 2004 15:57 schreef Creative1972 het volgende:
Al eens bij je upload icons in je profiel gekeken, Isa? Of verwijder je altijd meteen je oude avatar als je hem wijzigd![]()
Weet je toevallig nog wie em destijds gemaakt heeft voor je?quote:Op donderdag 25 november 2004 18:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij staat er niet tussen en ik dacht dat ik 'm gesaved had op m'n pc. Maar dat is zo'n chaos, ik kan niets terug vinden
quote:Op donderdag 25 november 2004 17:26 schreef DjDev het volgende:
Hey en ik danik wacht al sinds gister
het liefst kerst btw =p
quote:Op donderdag 25 november 2004 14:44 schreef neusaap het volgende:
omdat vorige topic vol zat,
nog een keer mijn verzoekje
[afbeelding]
kan iemand daar iets leuks van maken in sinterklaas sfeer?
Hoe groot????quote:Op donderdag 25 november 2004 20:08 schreef DjDev het volgende:
[..]
Heel erg bedankt
Ik heb alleen nog 1 vraagje![]()
heb je um ook in het groot? =p
groter als het kan even groot als het originele plaatjequote:Op donderdag 25 november 2004 20:18 schreef misterDre het volgende:
[..]
Hoe groot????
Hmmm dat moet ik hem opnieuw maken. Doe ik zaterdag voor je!quote:Op donderdag 25 november 2004 20:23 schreef DjDev het volgende:
[..]
groter als het kan even groot als het originele plaatje( ik wil hem voor ergens anders gebruiken
)
ok bedanktquote:Op donderdag 25 november 2004 20:29 schreef misterDre het volgende:
[..]
Hmmm dat moet ik hem opnieuw maken. Doe ik zaterdag voor je!
Nieuwe dan maarquote:Op donderdag 25 november 2004 18:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij staat er niet tussen en ik dacht dat ik 'm gesaved had op m'n pc. Maar dat is zo'n chaos, ik kan niets terug vinden
Eerst 1..de ander dit weekendquote:Op donderdag 25 november 2004 12:56 schreef BaggerUser het volgende:
zou ik er ook 2 mogen ?
als het niet teveel is gevraagd..
[afbeelding]
[afbeelding]
liefst kerst trouwens
Alsjequote:Op donderdag 25 november 2004 13:39 schreef Aequitas het volgende:
Ik zou graag een sinterklaas icoon willen hebben
simpel, eenvoudig, leuk en toch kan ik het nietquote:Op donderdag 25 november 2004 18:36 schreef Trance-Force het volgende:
Voor 2Mini
[afbeelding] .. [afbeelding]
Ik ben echt een zeurpietquote:
Voor de Zeikerdquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:38 schreef Debs het volgende:
[..]
Ik ben echt een zeurpietmaar gewoon van die grote vlokken die dan ook voor hem langs vallen
![]()
Geweldigquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:48 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
Voor de Zeikerd
en dees?
[afbeelding]
Of iets langzamer?
[afbeelding]
Graag gedaanquote:Op vrijdag 26 november 2004 12:56 schreef Skaai het volgende:
omg wat stoer! dankjewel!
Geweldigquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:30 schreef Trance-Force het volgende:
Voor SpeedyGJ :
Istie dan eindelijkquote:Op donderdag 25 november 2004 15:10 schreef Vom het volgende:
Ik wil graag een sint-icoontje
quote:Op donderdag 25 november 2004 16:02 schreef onderdekoffer het volgende:
Wie wil zich uitleven op mijn icoon?
quote:Op donderdag 25 november 2004 13:45 schreef PPL het volgende:
Is hier nog wat mee te doen ?
Liefst voor kerst
...maar mag ook algemeen winter-thema zijn hoor, als Fokke en Sukke maar blijven
quote:Op donderdag 25 november 2004 22:52 schreef Kaensterle het volgende:
Leef je alsjeblieft uit op mijn icoontje... kerst bij voorkeur. bvd K.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:12 schreef karper het volgende:
ik zou zeggen doe creatief zelf is het me niet gegunt.
Nee, ik ben volgens mij net klaar met de laatstequote:Op vrijdag 26 november 2004 17:13 schreef Yeahinho het volgende:
Erg goed bezig misterDre!
Moet er nog iets gebeuren?
Ik kon niet kiezenquote:Op vrijdag 26 november 2004 05:44 schreef Svensational het volgende:
Mag deze in kerstsfeer? Ik had hem eens in 60*60 maar ik ben hem kwijt dus daarom het grote formaat:
[afbeelding]
BVD
quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:32 schreef Timmah het volgende:
Zou iemand mijn Totoro ook nog van een leuk kerstsfeertje kunnen voorzien?.
En dat voor een kleine moeitequote:Op vrijdag 26 november 2004 17:11 schreef Kaensterle het volgende:
[..]
Mijn dank is groot.
Sow en jij ook niet meer zeuerenquote:Op donderdag 25 november 2004 20:08 schreef DjDev het volgende:
[..]
Heel erg bedankt
Ik heb alleen nog 1 vraagje![]()
heb je um ook in het groot? =p
Uhm..nog meer wensenquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:30 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
wie wil mijn icoon verranderen, ik zou leuk vinden als er een kertmuts opkwam, haar truitje btje roodachtig met van dat witte bond (soort Kerstmanpakje) en haar tepels mogen wel rood oplicht ofzo, btje blinken,..als het kan, dat lijkt me wel stoer![]()
Natuurlijk mag erook wel een btje sneeuw op de achtergrond,kerstlampjes o.i.d.
Foto:
[afbeelding]
Dat kan (lees: zoekquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:30 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
wie wil mijn icoon verranderen, ik zou leuk vinden als er een kertmuts opkwam, haar truitje btje roodachtig met van dat witte bond (soort Kerstmanpakje) en haar tepels mogen wel rood oplicht ofzo, btje blinken,..als het kan, dat lijkt me wel stoer![]()
Foto:
[afbeelding]
oh wacht wil je ook nog ff... garpjequote:Op vrijdag 26 november 2004 17:31 schreef misterDre het volgende:
[..]
Sow en jij ook niet meer zeueren
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:36 schreef misterDre het volgende:
[..]
Uhm..nog meer wensen![]()
Alles kan maar ik begin er niet aan, maar deze muts krijgt in ieder geval een muts![]()
is die niet al helemaal christmassy?quote:Op donderdag 25 november 2004 22:52 schreef Kaensterle het volgende:
Leef je alsjeblieft uit op mijn icoontje... kerst bij voorkeur. bvd K.
De jouwe niet wil je zeggen?quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:23 schreef berc het volgende:
[..]
is die niet al helemaal christmassy?
quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:26 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
De jouwe niet wil je zeggen? :')
Lekker opgelet trouwens.....![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:16 schreef berc het volgende:
[[url=http://members.chello.nl/l.berk/spons2[1]123.gif]afbeelding[/url]]
mag ik ook vallend sneeuw
Thank you very much!!quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:01 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
[afbeelding]
ook maar meteen op juiste grootte gemaakt en verscherpt
Hij is geweldigquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:26 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ik kon niet kiezen
[afbeelding]
Hier trouwens een grote versie er van.quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:48 schreef Alicey het volgende:
Zou iemand met de mijne een serieuze poging kunnen maken hier een kerst of oudejaars element in te verwerken?
Dit ook goedquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:30 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Foto:
[afbeelding]
Heey ik wil het gaan Uploaden maar het lukt nietquote:Op donderdag 25 november 2004 12:21 schreef Yeahinho het volgende:
Laatst gemaakte (en nog niet opgehaalde) icoontjes uit het vorige topic.
Guzzman:
Meki:>> [afbeelding] >> [afbeelding]
Alsjequote:Op vrijdag 26 november 2004 22:11 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Kan iemand mijn Bono in Sinterklaassfeer brengen? Of moet ik dan eerst iets zelf doen of zo?
Heb er niet zoveel verstand van.![]()
Alsjequote:Op vrijdag 26 november 2004 23:48 schreef Alicey het volgende:
Zou iemand met de mijne een serieuze poging kunnen maken hier een kerst of oudejaars element in te verwerken?
quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:10 schreef engessa het volgende:
Zou ik een Sinterklaasicoon en een Kersticoon mogen? Hoe mag je zelf kiezen, of mijn logo versinten/verkersten of Dirty Sanchez eruit halen en vervangen door iets Sinterklazigs/Kerstigs (kerstvrouwen!).
quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:38 schreef jowblow het volgende:
wie kan hier van een leuke kerst en/of sinterklaas icoontje van maken?![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:11 schreef Sjoerd-H het volgende:
Oeh, wie zou van mijn Kermit een kertsversie kunnen maken?
[afbeelding]
Waarom vraag je dat niet eerderquote:Op zaterdag 27 november 2004 14:18 schreef jowblow het volgende:
[..]
thx!!![]()
ik durf het bijna niet te vragen maar heb ie hem ook weer in het zelfde formaat?![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:37 schreef misterDre het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat niet eerder![]()
srryquote:Op zaterdag 27 november 2004 14:37 schreef misterDre het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat niet eerder![]()
Stoer!quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:21 schreef misterDre het volgende:
[..]
Istie dan eindelijk
[afbeelding]
Je eigen kerstkaartquote:Op zondag 28 november 2004 12:51 schreef _nik_ het volgende:
wie wil mij in een kerstsfeertje zetten?![]()
[afbeelding]
in dezelfde grote houde graag![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mag misschien die van mij ook nog sneeuw op de achtergrond?
Sorry ik vraag te veel
En misschien een sinterklaas hoed?
quote:Op zondag 28 november 2004 11:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan iemand van deze twee plaatjes iets feestelijks en 60 x60 maken?
quote:Op zondag 28 november 2004 12:37 schreef Saffier het volgende:
Kan iemand iets met de mijne? Als het kan iets kersterigs.
Alvast bedankt!!
thx!quote:Op zondag 28 november 2004 13:55 schreef misterDre het volgende:
[..]
Je eigen kerstkaart![]()
[afbeelding]
Wat ga je ermee doen???![]()
Gewoon een beetje oefenenquote:Op zondag 28 november 2004 15:41 schreef jowblow het volgende:
dre jij bent egt goed!!
hoe doe je dat in godsnaam??
waarmee doe je het dan? photoshop?quote:Op zondag 28 november 2004 15:50 schreef misterDre het volgende:
[..]
Gewoon een beetje oefenen![]()
2 posts..speciaal voor mij geregistreerdquote:Op zondag 28 november 2004 15:48 schreef _nik_ het volgende:
[..]
thx!![]()
ik weet nog niet wat ik ermee ga doen maar als kerstkaart is wel een leuk idee!!
Yepquote:Op zondag 28 november 2004 15:52 schreef jowblow het volgende:
[..]
waarmee doe je het dan? photoshop?
mm dan ga k me er ook maar es in verdiepenquote:Op zondag 28 november 2004 15:59 schreef misterDre het volgende:
[..]
Yep![]()
Toch maar een icoon van gemaaktquote:Op zondag 28 november 2004 13:10 schreef JaJoah het volgende:
[afbeelding]
Graag een kerst-smiley, waarvoor alvast mijn dank![]()
edit:: eventueel met een beetje van die langzame sneeuwvlokjes
Alsjequote:Op zondag 28 november 2004 16:02 schreef cyberterrorist het volgende:
ik wil graag een kerst icon
alvast bedankt
Geweldig MrDre, maar heb je hem ook op het formaat zoals ik hem gepost heb? Zoniet jammer.quote:Op zondag 28 november 2004 16:16 schreef misterDre het volgende:
[..]
Toch maar een icoon van gemaakt
[afbeelding]
Je hebt gelukquote:Op zondag 28 november 2004 18:23 schreef JaJoah het volgende:
[..]
Geweldig MrDre, maar heb je hem ook op het formaat zoals ik hem gepost heb? Zoniet jammer.
Iig prachtig gedaan
quote:
Thanx, leuk gedaan. Kan het ook met een iets kleinere muts en zonder bal? Gewoon ff kijken wat leuker is.quote:
THANKS !quote:Op maandag 29 november 2004 16:00 schreef Yeahinho het volgende:
[..]>> [afbeelding] >> [afbeelding]
Thnx!!!quote:
Alsjequote:Op zondag 28 november 2004 19:45 schreef Max_Dark het volgende:
He als je er 1 voor mij zou kunnen maken...zou ik zeer op prijs stellen
quote:Op maandag 29 november 2004 15:32 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoi
ik heb deze als kerst icoon:
[afbeelding]
maar ik gebruik deze meer als mijn standaard avatar:
[afbeelding]
Hier het 'origineel'
kan/wil iemand hier een kerst icoon van maken?
quote:Op maandag 29 november 2004 17:20 schreef Pool het volgende:
Welke toffe soeper kan mijn ijsbeer een gewei en/of kerstmutsje geven?
quote:Op maandag 29 november 2004 15:19 schreef BaggerUser het volgende:
[afbeelding]
zouden jullie nog wat van deze kunnen brouwen ?
Late reactiequote:Op zaterdag 27 november 2004 12:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Heey ik wil het gaan Uploaden maar het lukt niet
het is 45 Bytes te groot ??
ennu bedankt he
![]()
Huldequote:
quote:Op maandag 29 november 2004 21:19 schreef Lexie het volgende:
[afbeelding]
Dit icoontje is 80x80. Nou ben ik niet zo'n ster in plaatjesbewerking, dus ik krijg hem al niet naar 60x60. Als iemand zo lief wil zijn om hem te verkleinen mag hij/zij ook meteen een kerstversie van maken en beide bewerkingen posten
.
Hehe, deze is goedquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:18 schreef Trance-Force het volgende:
Voor Lexie:
[afbeelding] >> [afbeelding] >> [afbeelding]
quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:32 schreef GSMboy het volgende:
En kan iemand een kerstmuts op mijn icon zetten? Met wat sneeuwvlokjes op de achtergrond? Of voorgrond als het echt niet anders kan.
sinterklaas met tietenquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:49 schreef x-cynthia-x het volgende:
ik wil graag tieten en sinterklaas
Zoiets?quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:59 schreef x-cynthia-x het volgende:
*huliieeeeeee
nee
tieten en sinterklaas
mutsen en de sinterklaas hierboven allemaal zelf gemaakt in photoshop...quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:24 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hoe kom jij toch aan al die sintjes, kerstmannen, -mutsen, enz...
Teken je ze zelf ofzo?
[!censuur! voor onze gevoelige lezertjes]... Heb ik net de image weggegooid... ff een nieuwe bouwenquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:33 schreef x-cynthia-x het volgende:
[..]
ja die sinterklaas wil ik met echte tieten ernaast![]()
Hoe the fuck doe je dat in hemelsnaam met je muis in Photoshopquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:29 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
mutsen en de sinterklaas hierboven allemaal zelf gemaakt in photoshop...wrom dat dan? niet goed?
Jouw plaatje?quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:40 schreef Morrigun99 het volgende:
Trance force, kun je niets met mijn plaatje op Sinterklaas gebied?
please please please with a cherry on top.
Staat al twee keer hierboven hoor...quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:41 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Jouw plaatje?![]()
Ah ok, ik dacht alquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:42 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Staat al twee keer hierboven hoor...
quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:33 schreef x-cynthia-x het volgende:
[..]
ja die sinterklaas wil ik met echte tieten ernaast![]()
met paden kom je een heel eindquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:40 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hoe the fuck doe je dat in hemelsnaam met je muis in Photoshop.
jeeeehj thnxxquote:
Klasse!quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:18 schreef Trance-Force het volgende:
Voor Lexie:
[afbeelding] >> [afbeelding] >> [afbeelding]
iemandquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:48 schreef GSMboy het volgende:
kan iemand van mijn lieve icoontje een mooi pluizenbolletje tekenen aan de hangende topje van die kerstmuts? Zo'n belletje eraan is niet mooi vind ik voor zo'n mooie meid...
quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:40 schreef Morrigun99 het volgende:
Trance force, kun je niets met mijn plaatje op Sinterklaas gebied?
please please please with a cherry on top.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:11 schreef GSMboy het volgende:
[..]
iemand?
mja.. maarre... hoe bedoel je.. een kleine animatie van plaatje naar plaatje ofzo?quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:05 schreef x-cynthia-x het volgende:
[..]
jeeeehj thnxx
mag er nu nog een plaatje achter
dat plaatje heb ik dus al
quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:56 schreef Biancavia het volgende:
Kan iemand hier nog sneeuwvlokjes bij maken?
[afbeelding]
Sneeuwvlokjes doen het niet? kan het ook nog GIF worden?quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:19 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik draai hiero overuren![]()
mijn voutjequote:Op dinsdag 30 november 2004 14:30 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Sneeuwvlokjes doen het niet? kan het ook nog GIF worden?(ik zeik teveel
)
zoiets?quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:27 schreef x-cynthia-x het volgende:
ja van deze
[afbeelding]
naar deze
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:40 schreef niksan het volgende:
Zou iemand Angie een kerstmutsje willen geven?
ze begint het koud te krijgenalvast bedankt
kan nog sneller hoorquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:07 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
ADHD-icon :').
Spam!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:08 schreef Trance-Force het volgende:
[reclamemodus] Vergeet ondertussen ook niet ff op FEEst-versiering verkiezing te kijken en ff je stemmetje uit te brengen plzz[/reclamemodus]
nope.. tot vanavond 23.59quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:11 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Spam!!
gvd, ik moet nog steeds iets in elkaar flansen, maar ben volgens mij al te laat
jaaaquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:11 schreef Trance-Force het volgende:
* Voelt zich trots omdat x-cynthia-x ook trots is
zijn we nu vriendjes??
quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:13 schreef x-cynthia-x het volgende:
[..]
jaaa![]()
Pff, dat was me een werkjequote:Op dinsdag 30 november 2004 15:46 schreef GSMboy het volgende:
En kan iemand ook een kerstmuts op de [afbeelding] smilie zetten :p. Ik wou um gaan gebruiken voor op mijn site...
quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:16 schreef Airelle het volgende:
Ik zou graag een kerstmutsje zien op het hoofd van victoria.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:24 schreef Yeahinho het volgende:
Pff, dat was me een werkje. Maar tis gelukt!
quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:20 schreef bar_rel het volgende:
Kan er van mijn Angelina ook wat leuks met kerst op?Een muts,vlokken,baard oid
Hartelijk Dank!![]()
Ah thnx!!..hij is idd erg mooi zoquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:38 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik vind em mooi zat zo eigelijk... ook erg verleidelijk
Hee tof, dank je wel!quote:
iets?quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:11 schreef Pool het volgende:
[..]
Hee tof, dank je wel!
Ik heb em wel met paint iets moeten verkleinen, dus kwaliteit is ietsje minder geworden.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:14 schreef HomerJ het volgende:
Zou iemand dit plaatje [afbeelding] kunnen resizen en sinterklaas en kerst icoon van kunnen maken?
Het valt me wel op dat jij altijd de makkelijke eruit piktquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:52 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
[afbeelding] >> [afbeelding] >> [afbeelding] >> [afbeelding]
Duh....quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:22 schreef misterDre het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat jij altijd de makkelijke eruit pikt![]()
Ja dat risico zit erinquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:31 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Duh....
Ik zal een beetje 3 kwartier verspillen een een kut-icoontje dat als het even tegenzit niet eens gebruikt gaat worden.
Dat zou zonde zijnquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:27 schreef Orginial het volgende:
Kan iemand mijn avatar met sneeuw maken?Danke.![]()
Ik vind het meestal ook wel leuk om te doen, maar als er daarna niks met het icoontje wordt gedaan heb ik weer een kutgevoelquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:42 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ja dat risico zit erinMaar je maakt het icoontje in de eerste plaats omdat je het zelf leuk vind om te doen, ongeacht of het gebruikt wordt of niet.
Ik tenminste welanders zou ik er direct mee stoppen.
![]()
Kijk daar zit het verschil. Ik heb er nooit een kutgevoel over omdat ik de icoon in de eerste plaats voor mezelf maakquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:44 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik vind het meestal ook wel leuk om te doen, maar als er daarna niks met het icoontje wordt gedaan heb ik weer een kutgevoel. Mensen die om de week met een nieuw plaatje dat verkleind moet worden aan komen zetten kan ik dan ook wel schieten
.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:52 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
[afbeelding] >> [afbeelding] >> [afbeelding] >> [afbeelding]
Over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:11 schreef Pool het volgende:
[..]
Hee tof, dank je wel!
Ik heb em wel met paint iets moeten verkleinen, dus kwaliteit is ietsje minder geworden.
wowwwwwwww heb jij die van vorig jaar dan ook nog ?quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:54 schreef misterDre het volgende:
[..]
Kijk daar zit het verschil. Ik heb er nooit een kutgevoel over omdat ik de icoon in de eerste plaats voor mezelf maakIk bewaar ze ook allemaal
Wordt het denk ik voor jou toch eens tijd om ermee te stoppen![]()
Je mag hem van mij best vanaf mijn webspace gebruiken hoorquote:Op woensdag 1 december 2004 12:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wow.. mooi zeg!![]()
Ik weet alleen niet hoe ik hem op kan slaan, of ergens anders kan uploaden![]()
Graag, dank jequote:Op woensdag 1 december 2004 14:18 schreef misterDre het volgende:
[..]
Je mag hem van mij best vanaf mijn webspace gebruiken hoor
Jahquote:Op woensdag 1 december 2004 01:01 schreef latevogel het volgende:
[..]
wowwwwwwww heb jij die van vorig jaar dan ook nog ?![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 12:27 schreef Trance-Force het volgende:
Volgens mij heeft nu iedereen zn eigen sint/kerst icoontje
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:23 schreef NoizEkick het volgende:
Iemand die mijn pinhead zou willen omtoveren tot een kerstige pinhead?
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:28 schreef misterDre het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:37 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Bedankt!
De onderste is t mooist
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:06 schreef Janetje het volgende:
Meldt zich! Zou graag een liev kerst icoontje willen![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:13 schreef latevogel het volgende:
[..]
mocht je je nu echt vervelen mag je nog wel eentje maken voor de kerst hoor leef je uit![]()
kenmerken van mij :lief,altijd laat,vogeltje,hou van sneeuw,en mystic![]()
http://www.jonathonart.com/ang2-x.jpg zoiets snapje
ow ja graag eentje die ik ook bij msn kan gebruiken
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:51 schreef babaloe het volgende:
[afbeelding]
Zou iemand voor mij hier een kerst icoontje van willen maken?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:26 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hé, waarom doe jij altijd de makkelijke?!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:11 schreef misterDre het volgende:
[..]
Niet dat ik me echt verveelde![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:40 schreef robbedoeseos300d het volgende:
is hier nog wat van te maken voor de kerst
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:41 schreef latevogel het volgende:
[..]
wowwwwwwwwwwwwww thanks![]()
hij is erg mooi dre![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:10 schreef Janetje het volgende:
Thanks and a Merry Christmas 2 you![]()
Hijs zo liev![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:10 schreef DarkElf het volgende:
ik wil wel wat subtiele sneeuw bij deze: [afbeelding]
en bij deze: [afbeelding]
als het kan
quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:08 schreef misterDre het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar daar blijft niet veel van over bij 60x60
[afbeelding]
Bonus
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:28 schreef Janetje het volgende:
kun je er eentje voor mn mamma maken? ze zeurt me helemaal gek :-)
[[afbeelding]
(liefst op huidige grootte met wat sneeuw, lastig k weet het, maar mag ik ook een mutsje?)
U guys are my (snow)angels
quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:56 schreef thefella het volgende:
Kijk dan meld ik me ook aan
Maak er maar wat leuks vanheb de kwaliteit namelijk al gezien
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:08 schreef misterDre het volgende:
[..]
Morgen ga ik weer verder..ben jij de eerste
quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:56 schreef thefella het volgende:
Kijk dan meld ik me ook aan
Maak er maar wat leuks vanheb de kwaliteit namelijk al gezien
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:56 schreef DuchessX het volgende:
[afbeelding]
Wil je mijn poezebeest een sintmijter/kerstmuts geven?(2 aparte plaatjes als het kan)
En kan je ook iets met mijn huidige icoon?
Vast bedankt..!
quote:Op zaterdag 4 december 2004 09:13 schreef misterDre het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 december 2004 11:28 schreef Babbelzz het volgende:
kun je wat met de mijne?
voor de kerst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |