eigenlijk schiet ik er geen ruk mee opquote:Op woensdag 1 december 2004 10:40 schreef Rewimo het volgende:
Dat lijkt me inderdaad wel lastig, Mous, als je hem de hele tijd moet vermaken. Maar hoe je dat moet doorbreken weet ik ook niet. Ben gezegend met een kind dat zich met een paar maanden al een uur kon bezighouden met zijn babygym. Ik ken het echter wel van het zoontje van mijn vriendin, Julian moest ook altijd vermaakt worden. Zij werd er ook gestoord vanHij is nu 4 en vraagt nog altijd veel aandacht.
Hm, daar schiet je weinig mee op dus...
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:56 schreef Jonnetje het volgende in het verjaardagstopic:
[..]
Volgens mij is dat zon rare pop bij de Blokker weg. Ik heb er laatst eentje in de handen gehad, ze zijn gemaakt van een soort duik/surfpak-stof en gevuld met korreltjes.
Ik vond ze heel raar voelen, wel heel zacht en kneedbaar, maar erg vreemd..
Volgens mij zijn ze qua vorm een beetje gebasseerd op de poppetjes van Keith Haring.
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:59 schreef Rewimo het volgende:
O, dank je voor de waarschuwing! Ik zal hem goed controleren van tijd tot tijd.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 07:55 schreef Bright het volgende:
Ik verbaas me toch steeds weer waar jullie die lieve, leuke, mooie, lollige tekeningetjes vandaan halen als er iemand jarig is! Top hoor! Ik vind dat echt erg leuk!!!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:53 schreef Rewimo het volgende:
In de sneeuw is erg leuk, allemaal diertjes ook. Wij hebben ook nog Dansen en Lievelingsdingen. De andere ken ik niet (gelukkig)
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:11 schreef Rewimo het volgende:
't Is toch knap dat ze zoveel afleveringen kunnen maken van een programma waar niks in gebeurt. Ik vind het ook altijd hoogst irritant dat ze die filmpjes met kinderen twee keer vertonen
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:58 schreef moussy het volgende:
[..]
Dus jij hebt niet vandaag naar de homofiele paarse tubbie zitten kijken? das toch tinky winky?
Hij had een rokje aanen ging dansen
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:05 schreef bixister het volgende:
oja en Tom jakkes, wil je soms moddereter worden?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:59 schreef coolbabe het volgende:
Niet per se, gisteren had hij een rauwe ui te pakken en die smaakte hem ook heerlijk
quote:die adhd-bollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |