quote:Op woensdag 24 november 2004 22:37 schreef Jane het volgende:
Als het niet van zo weinig respect getuigde zou ik zeggen: Alweer?
-edit- En ik blijk niet de enige te zijn
quote:Op woensdag 24 november 2004 22:37 schreef Murray het volgende:
Alweer?
quote:Op woensdag 24 november 2004 22:39 schreef yvonne het volgende:
Alweer, arafat/bernhard 3-1
daar zie ik een man over vrijgezellen lullenquote:Op woensdag 24 november 2004 22:45 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Ja het klopt, Prins Bernhard is overleden, kijk maar naar rtl
hihi je bent in mijn grapje getrapt hihiquote:Op woensdag 24 november 2004 22:47 schreef JPM01 het volgende:
[..]
daar zie ik een man over vrijgezellen lullen![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 22:47 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
hihi je bent in mijn grapje getrapt hihi![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 22:47 schreef GizartFRL het volgende:
Tip is doorgestuurd naar Nieuws.nl en de Telegraaf.
Ik ookquote:Op woensdag 24 november 2004 22:47 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
hihi je bent in mijn grapje getrapt hihi![]()
Ook dood zeker.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:51 schreef Isabeau het volgende:
Topicstarter is wel erg stil nu.
Wanneer het op tv bevestigd wordt bedoel jequote:Op woensdag 24 november 2004 22:53 schreef ChronoVisor het volgende:
Nee, ik ben links en rechts telefoontjes aan het plegen om een bevestiging te krijgen.
Als ik meer weet post ik het hier onmiddellijk.
quote:Op woensdag 24 november 2004 22:53 schreef ChronoVisor het volgende:
Nee, ik ben links en rechts telefoontjes aan het plegen om een bevestiging te krijgen.
En eerst de hele boel op stelten zetten. Leuk ben jijquote:Op woensdag 24 november 2004 22:53 schreef ChronoVisor het volgende:
Hmwoah, gezien de reacties valt dat wel mee geloof ik....quote:Op woensdag 24 november 2004 22:56 schreef Caro_lientje het volgende:
[..]
En eerst de hele boel op stelten zetten.
Je belt de RVDquote:Op woensdag 24 november 2004 22:53 schreef ChronoVisor het volgende:
Maar als je de views bekijkt nietquote:Op woensdag 24 november 2004 22:59 schreef Murray het volgende:
[..]
Hmwoah, gezien de reacties valt dat wel mee geloof ik....
Nou weet ik wie je bent!!quote:Op woensdag 24 november 2004 22:53 schreef ChronoVisor het volgende:
quote:Op woensdag 24 november 2004 23:00 schreef NorthernStar het volgende:
ZEt AlLeMaAl EeN (B) vOoR jE MsNnAaM UiT rEsPeCt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |