Zeer alert. Ik heb trouwens een tijdelijke baan als meterstandopnemer. Mijn inkomen: ¤ 1620 voor een 45 uur werkweek.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:26 schreef Parzival het volgende:
_-Xanti-_ in vorig topic..
Om even de balans tussen Opschepperij -en- Daadkracht in evenwicht te brengen:
Zo eentje heb ik momenteel als Lease auto! (DGA, dus dat bepaal ik zelf!).
DGA? Ik ben directeur. Ik ben ook grootaandeelhouder. Van mijn BV heb de meer dan 50% van de aandelen in handen. Dit wil dus zeggen dat mijn stem voor meer dan 50% geldt. Dus Doorslachgeventend is. Wil ik bepaalde doorvoeringen binnen mijn BV's, dan krijg ik dat ook voor elkaar. Niemand heeft meer dan 49% in handen. (Behalve ik dan ).
_-Xanti-_ in ander topic...
Ik werk als zelfstandig 'klusser' bij mensen en bedrijven. Het gaat van Aanlegggen van bedrijfsnetwerken tot ophangen van Wasbakken in het sanitaire kamertje
En dan vertel je daarbij dat je ook nog niet eens zoveel verdiend..
Punt 1 als je zelfstandig bent.. dan heb je 0% aandelen.! want niemand heeft aandelen!
Punt 2 daar rijdt jij geen jaguar voor..
je werkt ook op de wallen?quote:Op woensdag 24 november 2004 22:28 schreef gekke_sandra het volgende:
Dat ligt eraan... de ene maand ¤600 de andere maand ¤100, hangt van mezelf af.
Dat ik op die foto in mn fotoboek nou een rood vest aan heb, wil niet zeggen dat ik op de wallen werk.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:38 schreef _GdR_ het volgende:
Je werkt ook op de wallen?
quote:Op woensdag 24 november 2004 22:45 schreef gekke_sandra het volgende:
Dat ik op die foto in mn fotoboek nou een rood vest aan heb, wil niet zeggen dat ik op de wallen werk
dus als je voor me wil werken moet je t ff zeggenquote:Op woensdag 24 november 2004 22:28 schreef gekke_sandra het volgende:
Dat ligt eraan... de ene maand ¤600 de andere maand ¤100, hangt van mezelf af
er is toch een vastgesteld bedrag voor staigeres? zo tussen de 200-400 euro?quote:Op donderdag 25 november 2004 13:43 schreef iamredleader het volgende:
1. Je functie? Intern (stageloper)
2. Je leeftijd? (24)
3. Je geschiedenis binnen dit bedrijf? (ben er net 3,5 maand)
4. Je ervaring binnen deze branche? (geen, student)
5. Je hoogst genoten opleiding? (bijna klaar met HBO Bachelors)
6. Wanneer in dienst? (Augustus 2004)
7. Wat verdien je bruto/maand? (3300 euro)
8. Aantal uren/week (excl. overuren)? (40 uur gemiddeld)
9.Auto van de zaak? (nee)
10.GSM van de zaak? (nee)
11.Andere secundaire voorwaarden? (nee)
12. Tevreden/ontevreden met salaris? (zeer tevreden)
Nou, dan heb ik dat ook weer gehad.
ja ok ik dacht nederland. buitenland weet ik het idd niet. weet wel dat je als stagair op een reclamebureau in london zelfs geld moet meenemen.quote:Op donderdag 25 november 2004 13:51 schreef iamredleader het volgende:
Nee hoor, hier niet (Deutsche Bank Londen). Heb heel veel mazzel gehad, en goed onderhandeld. Overigens, secundaire voorwaarden: ik neem aan dat een mogelijkheid tot terugkomen na de studie niet telt, toch?
Dan heb je echt vreselijk veel mazzel gehad, want veel mensen verdienen na jarenlang werken nog niet zoveel zelfs al hebben ze een technische studie gedaan (ikzelf bijvoorbeeld). Ach ja, daarom ga ik Nederland ook verlaten over een maand. 80k/jaar here I comequote:Op donderdag 25 november 2004 13:51 schreef iamredleader het volgende:
Nee hoor, hier niet (Deutsche Bank Londen). Heb heel veel mazzel gehad, en goed onderhandeld. Overigens, secundaire voorwaarden: ik neem aan dat een mogelijkheid tot terugkomen na de studie niet telt, toch?
lol. misschien ben je gewoon goed in je vak. ik ook heb precies gekozen wat ik kan en wil. hebben mijn ouders altijd gestimuleerdquote:Op donderdag 25 november 2004 21:01 schreef StefanP het volgende:
[..]
Dan heb je echt vreselijk veel mazzel gehad, want veel mensen verdienen na jarenlang werken nog niet zoveel zelfs al hebben ze een technische studie gedaan (ikzelf bijvoorbeeld). Ach ja, daarom ga ik Nederland ook verlaten over een maand. 80k/jaar here I come![]()
en u denkt dat ze een starter zo'n loon betalenquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:47 schreef iamredleader het volgende:
FF serieus, ..... En als je echt grof wil verdienen moet je naar Amerika gaan, minstens twee talen behalve Engels praten en de banking of insurance business ingaan. Geheid, over 5 jaar ben je helemaal binnen.
the 'american dream' kan met een vingerknip een 'american nightmare' worden als je als beginner één steekje laat vallen of niet opgewassen bent tegen gevestigde orde.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:01 schreef superbient het volgende:
[..]
en u denkt dat ze een starter zo'n loon betalen![]()
Dat hangt van zoveel dingen af...opleiding, werktijden, sec.voorwaarden, etc, etcquote:Op maandag 29 november 2004 13:49 schreef Aeroxie het volgende:
Is 1218 euro in de maand bruto voor iemand van 19 aardig?
30 euro per uur bij een callcenter, geloof je t zelf?quote:Op maandag 29 november 2004 04:47 schreef thefella het volgende:
1. Je functie? Commercieel medewerker binnendienst/Medewerker Tele-sales
2. Je leeftijd? 20
3. Je geschiedenis binnen dit bedrijf? Stage gelopen
4. Je ervaring binnen deze branche? Veel call-center ervaring eerste keer b2b(business to business), Veel op beurzen gestaan met verschillende producten.
5. Je hoogst genoten opleiding? VWO niet afgemaakt, MBO ICT laatste jaar op het moment.
6. Wanneer in dienst? Ben volgens mij een freelancer maar ben er nog niet over uit loopt een topic over
7. Wat verdien je bruto/maand? Verschilt ene keer 800 andere keer 1200 provisies kunnen oplopen.
8. Aantal uren/week (excl. overuren)? 4-10 uur.
9.Auto van de zaak? nee
10.GSM van de zaak? nee
11.Andere secundaire voorwaarden? nee
12. Tevreden/ontevreden met salaris? nope, tevredenheid is geen drijfveer
Dream on.quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:47 schreef iamredleader het volgende:
En als je echt grof wil verdienen moet je naar Amerika gaan, minstens twee talen behalve Engels praten en de banking of insurance business ingaan. Geheid, over 5 jaar ben je helemaal binnen.
Hmmmz misschien klopt mijn functieomschrijving niet helemaal maar leen mezelf uit aan bedrijven. En die hebben geen call-center dus dan ben ik het call-center. Tevens gaat het hier niet om een lullig financieel adviesje etc.. Maar om telefooncentrales/w2k-->novell/w2k3 migraties/Servers etc.quote:Op maandag 29 november 2004 18:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
30 euro per uur bij een callcenter, geloof je t zelf?
Is dit niet een bijzonder ongunstig bedrag om te hebben.quote:Op donderdag 25 november 2004 08:59 schreef Koningin het volgende:
1. Je functie? Coördinator DIV
7. Wat verdien je bruto/maand? 2722 bruto (1655 netto)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |