quote:Op donderdag 25 november 2004 10:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet je waarom de joden niet mee vochten in de oorlog?
Ze waren op kampHij blijft erg leuk
Maar ook erg fout
leuke avatarquote:Op donderdag 25 november 2004 10:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]![]()
.
TVR 350C ... na de tuscan toch wel 1 van de begeerlijkste tvr's ( speed 12 niet meegerekend )quote:Op donderdag 25 november 2004 11:13 schreef Fugie het volgende:
wat is dat ?
bron plaatje: autoweek.quote:Op donderdag 25 november 2004 11:18 schreef Fugie het volgende:
en die heb jij gespot ?
okiedokiequote:Op donderdag 25 november 2004 11:21 schreef Thermo het volgende:
[..]
bron plaatje: autoweek.
Vind het gewoon leuke auto![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 11:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Gaaf ding![]()
De grootste concurrent van de CRX .. van een Amerikaans merk dus.quote:Op donderdag 25 november 2004 11:07 schreef ijsmeis het volgende:
Vertel?![]()
Gisteren bij het schadebedrijf geweest, en bij de verzekering voor de rechtsbijstand. Een expert wordt nu ingeschakeld en die belt nog voor een afspraak.quote:Op donderdag 25 november 2004 09:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
hoest met de corsa ??
Ik probeer PTA te intergreren, ik vind dat we tolerant voor elkaar moeten zijn, en elkaar een hand moeten kunnen geven.quote:Op donderdag 25 november 2004 11:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet overdrijven met die kruisbestuivingen in de sc's.
![]()
![]()
gaat lekker sloom, ik had alles binnen een week geregeldquote:Op donderdag 25 november 2004 11:34 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Gisteren bij het schadebedrijf geweest, en bij de verzekering voor de rechtsbijstand. Een expert wordt nu ingeschakeld en die belt nog voor een afspraak.
Heb een akkoord met de spuiter dat ik dit weekend in Essen bumpers en skirts en spiegels kan halen om te laten spuiten, dus dat is wel weer mooi!.
Het stuur is echt klote.
Het bedrijf heet Kuklinsky overigens.
quote:Op donderdag 25 november 2004 11:36 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik probeer PTA te intergreren, ik vind dat we tolerant voor elkaar moeten zijn, en elkaar een hand moeten kunnen geven.
Ik ben van plan om vaker werkbezoeken te doen bij beide partijen. Dit om onze banden sterker te maken.
Dat was tot voor kort dan nog not done. Onze ex harde kernlid R.(S) te D in ZH haatte koekblikkers letterlijk.quote:Op donderdag 25 november 2004 11:36 schreef Thermo het volgende:
Ik probeer PTA te intergreren, ik vind dat we tolerant voor elkaar moeten zijn, en elkaar een hand moeten kunnen geven.
Ik ben van plan om vaker werkbezoeken te doen bij beide partijen. Dit om onze banden sterker te maken.
Er moet onderzocht worden of we zulke mensen kunnen vervolgen, het is namelijk een kwalijke zaak dat dit gebeurd in onze samenleving.quote:Op donderdag 25 november 2004 11:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat was tot voor kort dan nog not done. Onze ex harde kernlid R.(S) te D in ZH haatte koekblikkers letterlijk.![]()
Dan had je echt wat virtuele meppen en letterlijke scheldkannonades kunnen verwachten.![]()
op zo'n ding wil en zal ik ooit nog op rijdenquote:Op donderdag 25 november 2004 11:30 schreef Thermo het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
MOTORRRR RIJDENNNNN
J.P.quote:Op donderdag 25 november 2004 11:52 schreef Thermo het volgende:
[..]
Er moet onderzocht worden of we zulke mensen kunnen vervolgen, het is namelijk een kwalijke zaak dat dit gebeurd in onze samenleving.
ik vind dat een goed idee, leren wij elkaar ook eens kennen en begrijpen,quote:Op donderdag 25 november 2004 11:36 schreef Thermo het volgende:
[..]
Wel lastig, weet af en toe niet meer in welk topic ik nou aan het posten ben.quote:Op donderdag 25 november 2004 12:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
en het is best gezellig zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |