Ik ga vrijdag wel naar antwerpen, eens met wat een ex op stap uit mijn middelbare schooltijd, naar café d'anversquote:Op donderdag 25 november 2004 10:28 schreef ook_gek het volgende:
* Thermo gaat morgen weer op stap en de kans dat ik weer zo dronken ga worden is vrij groot.
Alleen deze keer ga ik niet naar antwerpen dus ik slaap als alles mee zit thuisIPV niet slapen.
Klinkt stukken beter!quote:Op donderdag 25 november 2004 10:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Okee, jij je zin. Gleufdieren dan?![]()
Daar ben ik een paar weken geleden geweest. Ik vind het een geweldige clubquote:Op donderdag 25 november 2004 10:30 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag wel naar antwerpen, eens met wat een ex op stap uit mijn middelbare schooltijd, naar café d'anvers
Life report of Bojo's life, na de break meer nieuws over BoJoquote:Op donderdag 25 november 2004 10:33 schreef Hugster het volgende:
BoJo krijgr nu: Referer error: fout session id
Ik ben er opgegroeidquote:Op donderdag 25 november 2004 10:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Daar ben ik een paar weken geleden geweest. Ik vind het een geweldige club![]()
Super muziek draaien ze daar. En alleen maar mooie vrouwen![]()
Leuke buurt ook
ging het toch ook niet over bikerbattyboy?quote:Op donderdag 25 november 2004 10:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nieuwtje voor je: niet alleen alle mannen zijn hetzelfde.![]()
![]()
mja die bestaan eigelijk niet, menselijke vrouwenquote:Op donderdag 25 november 2004 10:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vrouwmensen
Whatever makes you happy.quote:Op donderdag 25 november 2004 10:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Klinkt stukken beter!
zal wel jaquote:Op donderdag 25 november 2004 10:34 schreef ook_gek het volgende:
Dingen van vroeger die je wilt hebben!
Een concentrate kamp van lego![]()
Dan moet BoJo even F5 inrammen![]()
Of zullen ze op z,n werk fok geblockt hebben![]()
Bij ons thuis @ de zaak hebben we een simca busje gehad vroeger!quote:
Die wil ik !quote:Op donderdag 25 november 2004 10:34 schreef ook_gek het volgende:
Dingen van vroeger die je wilt hebben!
Een concentrate kamp van lego![]()
Dan moet BoJo even F5 inrammen![]()
Of zullen ze op z,n werk fok geblockt hebben![]()
Fuckgiequote:Op donderdag 25 november 2004 10:34 schreef Fugie het volgende:
mja die bestaan eigelijk niet, menselijke vrouwen
quote:Op donderdag 25 november 2004 10:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mailtje terug, iets meer info en ik ga spitten.quote:Op donderdag 25 november 2004 10:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Check je Hotmail .. is wel iets voor jouw talenten en intresse's.
![]()
![]()
Weet je waarom de joden niet mee vochten in de oorlog?quote:Op donderdag 25 november 2004 10:37 schreef Bond het volgende:
[..]
Die wil ik !
tweakers is verkapte radicale moslim sitequote:Sayfa bulunamıyor
Aradığınız sayfa kaldırılmış, adı değiştirilmiş ya da geçici olarak kullanım dışı olabilir.
--------------------------------------------------------------------------------
Lütfen aşağıdakileri deneyin:
Sayfa adresini Adres çubuğuna yazdıysanız, doğru yazıldığından emin olun.
Lütfen www.tweakers.net giriş sayfasını açın ve istediğiniz bilgilere ilişkin bağlantıları arayın.
Başka bir bağlantıyı denemek için Geri düğmesini tıklatın.
HTTP 404 - Dosya bulunamadı
Internet Information Services
--------------------------------------------------------------------------------
Teknik Bilgiler (destek personeli için)
Daha fazla bilgi:
Microsoft Desteği
Volgens mij verwijst jou dns server naar iets anders dan die van mijquote:Op donderdag 25 november 2004 10:53 schreef Steve-O het volgende:
[..]
tweakers is verkapte radicale moslim site
quote:Op donderdag 25 november 2004 10:42 schreef ijsmeis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |