So did you double clutch' like you should?quote:Op donderdag 25 november 2004 10:07 schreef Bond het volgende:
Net rijles gehad trouwens![]()
Blank enzo...quote:Op donderdag 25 november 2004 10:07 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Word up my nigger!
Nee juist vet vrolijkquote:Op donderdag 25 november 2004 10:10 schreef Thermo het volgende:
Ik kom geloof ik uit mijn winterdip, meer mensen last gehad van zo'n week ofzo echt super sjaggo?
Dat zeg ik, geen enkel risico nemen.quote:Op donderdag 25 november 2004 10:01 schreef Hugster het volgende:
normaal en kloon werken beide niet. Dus kan of storing of IP ban zijn
quote:
hier ook.quote:Op donderdag 25 november 2004 10:15 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Blank enzo...
1 keerquote:Op donderdag 25 november 2004 10:14 schreef Thermo het volgende:
[..]
So did you double clutch' like you should?![]()
Ja afgelopen weekeind was wel heel vet weekeind.. super goed vermaakt maar dan kom je zo op maandag weer "back 2 earth"quote:Op donderdag 25 november 2004 10:16 schreef Bond het volgende:
[..]
Nee juist vet vrolijk![]()
Cursus blank zijn?quote:Op donderdag 25 november 2004 10:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hier ook.
ik ga curus doen. lator!
You grannY!quote:Op donderdag 25 november 2004 10:19 schreef Bond het volgende:
[..]
1 keer![]()
Ik blijf vroelijk al vanaf het weekend. neit meer terug gekomen. Komt ook omdat mijn weekend 5 dagen duurdquote:Op donderdag 25 november 2004 10:19 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ja afgelopen weekeind was wel heel vet weekeind.. super goed vermaakt maar dan kom je zo op maandag weer "back 2 earth"
![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 10:20 schreef Thermo het volgende:
[..]
You grannY!
3 dagen uit geweest en dan op maandag weer moeten werken....quote:Op donderdag 25 november 2004 10:20 schreef Bond het volgende:
[..]
Ik blijf vroelijk al vanaf het weekend. neit meer terug gekomen. Komt ook omdat mijn weekend 5 dagen duurd
quote:Op donderdag 25 november 2004 10:23 schreef Thermo het volgende:
[..]
3 dagen uit geweest en dan op maandag weer moeten werken....
Nieuwtje voor je: niet alleen alle mannen zijn hetzelfde.quote:Op donderdag 25 november 2004 10:23 schreef Fugie het volgende:
ik heb geen winterdip, ik heb alleen een kutweek omdat ik zon beetje ruzie heb met een vrij goeie vriendin van meMaar van het weekend ben ik lekker vrij dus ga ik weer eens lekker mezelf vedrinken en weer op zoek naar vrouwmensen
Vrouwmensenquote:Op donderdag 25 november 2004 10:23 schreef Fugie het volgende:
ik heb geen winterdip, ik heb alleen een kutweek omdat ik zon beetje ruzie heb met een vrij goeie vriendin van meMaar van het weekend ben ik lekker vrij dus ga ik weer eens lekker mezelf vedrinken en weer op zoek naar vrouwmensen
Okee, jij je zin. Gleufdieren dan?quote:Op donderdag 25 november 2004 10:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vrouwmensen
quote:Op donderdag 25 november 2004 10:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Okee, jij je zin. Gleufdieren dan?![]()
joh, vrijdag + zaterdag lopen slettenquote:Op donderdag 25 november 2004 10:23 schreef Fugie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |