aan wat.. dat alles door andere op fok word gezet...quote:Op woensdag 24 november 2004 23:49 schreef Tiemie het volgende:
Je bent er zelf even schuldig aan.
mee eensquote:Op woensdag 24 november 2004 23:52 schreef DeLeider het volgende:
das best bagger, ik heb ook dingen overmezelf terug moeten lezen op fok, maarjah tis beter dat je ex zeikt, dan dat je vriendin zeikt
Mot je het ook niet uit proberen te vechten op de plaats waar zich alle ellende zich afspeelt. Gebruik een telefoon of zo.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:55 schreef Patries86 het volgende:
[..]
aan wat.. dat alles door andere op fok word gezet...
dacht het niet! Heb er niet om gevraagt
Zorg gewoon voor een nieuwe bifi, 1,29 bij het tankstationquote:Op woensdag 24 november 2004 23:56 schreef Patries86 het volgende:
[..]
mee eens
Dat krijg je als je elkaar via fok! kent.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:55 schreef Patries86 het volgende:
[..]
aan wat.. dat alles door andere op fok word gezet...
dacht het niet! Heb er niet om gevraagt
ironisch genoeg kennen we elkaar niet via fok, ik zat al op fok en toen ik met haar had heeft zij ook geregdquote:Op woensdag 24 november 2004 23:58 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Dat krijg je als je elkaar via fok! kent.
Jerry: uhmm ik zou ook nooit met iemand nemen, waar een groot leeftijdsverschil tussen zit!quote:Op donderdag 25 november 2004 00:21 schreef EvilThijn het volgende:
Mooi moment voor een "Jerry Springer" eindconclusie van een mod
Fok maakt meer kapot, dan je lief is.quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:04 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ironisch genoeg kennen we elkaar niet via fok, ik zat al op fok en toen ik met haar had heeft zij ook geregd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |