Wie?? Oh die nee goed lezen wat er in dat topic stondquote:Op woensdag 24 november 2004 18:23 schreef EmmYKuHh het volgende:
en nou ga je met robin?
Topic? k heb alleen in je fotoboek gekekenquote:Op woensdag 24 november 2004 18:26 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Wie?? Oh die nee goed lezen wat er in dat topic stond
het is niet mijn liefde,vriend of partner maar hij valt onder het gebiedje ENZO zoasl in het topic titel stond
tja..quote:Op woensdag 24 november 2004 18:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
En Mike ook
Ik had het al gedaanquote:Op woensdag 24 november 2004 18:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mike ja, hup, op de lijst in ONZ, snel!!!
Ik zou blijer zijn met een link met Mike dan met MikeyMo hoorquote:Op woensdag 24 november 2004 18:28 schreef Patries86 het volgende:
Eeeeh wat is er in godsnaam gaande/....
Mikeymo heet officeel Mike.... Dus noemde hem zo okej
Heb niks met Mike van fok gedaan dus haal maar weer weg!
\quote:Op woensdag 24 november 2004 18:27 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
Topic? k heb alleen in je fotoboek gekeken
Neuken? We zijn lijstjes aan het maken....quote:Op woensdag 24 november 2004 18:29 schreef Patries86 het volgende:
[..]
\
Moet zijn foto toch ergens online zetten
Ik ook, en ik ben hetero.quote:Op woensdag 24 november 2004 18:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zou blijer zijn met een link met Mike dan met MikeyMo hoor
Nietus!quote:Op woensdag 24 november 2004 18:32 schreef Patries86 het volgende:
Slotje!!!
Nope hoef er niet beter van te worden.. wou hem even na doenquote:Op woensdag 24 november 2004 18:33 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Nietus!
Eerst een topic openen en als je er zelf neit beter van word gaan roepen om een slotje.
Nope want hij is voorlopig nog niet onlinequote:Op woensdag 24 november 2004 18:39 schreef Tique het volgende:
ts wil een reactie van 'die ene lul' waar ze stiekem nog heel verlieft op is en die ze heel erg mist +-)
Inkoppertjequote:Op woensdag 24 november 2004 18:40 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Nope want hij is voorlopig nog niet online
En ik heb trouwen een vriendje, dus hoezo zou ik jaloers zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |