Terechtquote:Op woensdag 24 november 2004 18:07 schreef brighton het volgende:
Bestaat er een fanclub voor die kerel?![]()
NECquote:Op woensdag 24 november 2004 18:17 schreef twi het volgende:
Ben wel benieuwd voor welke clubs 'ie nou een voorkeur heeft, nationaal of internationaal. Wat zijn de clubs die 'ie met meer dan normale belangstelling volgt?
quote:Op woensdag 24 november 2004 18:24 schreef tong80 het volgende:
Als ie geen hoofdredacteur was van de VI, zou ie dan een abonnement nemen ?
quote:Op woensdag 24 november 2004 18:04 schreef Johan-Derksen het volgende:
Heren,
quote:Op woensdag 24 november 2004 18:44 schreef komrad het volgende:
just me, geen liefhebber van JD
Zet je de antwoorden ook even neer in dit topic?quote:Op woensdag 24 november 2004 21:57 schreef Johan-Derksen het volgende:
De vragen zijn opgestuurd op verzoek van de redactie
een paar kritische vragen moet kunnen lijkt mequote:Op woensdag 24 november 2004 23:55 schreef tong80 het volgende:
Johan je bent een Cruyff adept. Vind je hem groter dan Pele of Maradona ?
Blijkbaar niet, gezien mijn vraag over hem en Hugo Borst.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:56 schreef komrad het volgende:
een paar kritische vragen moet kunnen lijkt me
Dat kunnen we dan op tv zien he!quote:Op woensdag 24 november 2004 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Zet je de antwoorden ook even neer in dit topic?
Waarom zou je zo'n vraag stellen. Het idee is gewoon leuk. Laat het dan ook leuk blijven lijkt me. Het is al geweldig dat dit straks in de uitzending zit. Doe dan niet zo pseudo kritisch.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, gezien mijn vraag over hem en Hugo Borst.
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 25 november 2004 00:02 schreef Suijk het volgende:
Dat kunnen we dan op tv zien he!
Hoop ik.
quote:Op woensdag 24 november 2004 18:04 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik ben uitgenodigd om aanstaande vrijdag in het publiek plaats te nemen bij Voetbal Insite.
Rond die uitzending kan ik, als voorzitter van de Johan Derksen fanclub, de echte Johan Derksen interviewen.
Vindt je vrouw je nooit vervelend en arrogant?quote:Op woensdag 24 november 2004 18:04 schreef Johan-Derksen het volgende:
Heren EN DAMES,
Hebben jullie inspiratie??
iddquote:Op donderdag 25 november 2004 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Onze JD zit als klapvee in het publiek.
[..]
sommige mensen zijn nu eenmaal camerageil, ik heb persoonlijk die behoefte niet zo.quote:Op donderdag 25 november 2004 08:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]
idd, maar ik verwacht nog wel een opmerking van Genee over de fanclub tijdens de uitzending, dus misschien wordt 'onze' JD nog wel een vraag gesteld
anders vragen ze hem niet te komen natuurlijk
![]()
kijk, dat zijn de vragen... hij gaat voor de wereldcup denk ikquote:Op woensdag 24 november 2004 21:30 schreef tong80 het volgende:
Je staat bekend als Blues fanaat. Als je mocht kiezen Nederland wint de wereldcup of Cuby and the blizzards op 1 in Amerika ?
Dat heeft hij al een keer verteld in het toenmalige sport aan tafel: hij vindt cruyff de grootste van die drie.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:55 schreef tong80 het volgende:
Johan je bent een Cruyff adept. Vind je hem groter dan Pele of Maradona ?
Mwah, doe maar nietquote:Op donderdag 25 november 2004 09:26 schreef komrad het volgende:
[..]
sommige mensen zijn nu eenmaal camerageil, ik heb persoonlijk die behoefte niet zo.
JD, je moet nu wel ff een snor laten staan tot vrijdag ten teken van je idolatie van de echte JD
jammerquote:Op donderdag 25 november 2004 13:46 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Mwah, doe maar nietIk doe nog net geen stropdas om hoor
quote:Op donderdag 25 november 2004 15:17 schreef MaxPower het volgende:
Ik hoop dat Wilfred gaat vragen hoeveel leden de JD-fanclub heeft...
dat wat jij bijna nooit meer doet.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:58 schreef tuut84 het volgende:
vrijdag moet je bier drinken 9christensen
whaha kearls tank ie nog wa ik ga het vrijdag ook nog wel even kijkenquote:Op donderdag 25 november 2004 19:02 schreef 9christensen het volgende:
[..]
dat wat jij bijna nooit meer doet.![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 18:24 schreef tong80 het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2004 18:53 schreef N.i.c.k het volgende:
Wat ik zo goed van je vind is dat je in een discussie echt ergens naar toe probeert te werken. Je leeft je echt in het standpunt van de ander, en met die tegenstander probeer je naar een verbreding van je inzicht te werken. Hoe kijk jij nu aan tegen van die stomme mensen die de discussie zien als bekvechten en het doordrammen van je eigen gelijk ?
Kerel, je moet ook de grap er van in zienquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Kritische vragen gaat die billenkruiper toch niet stellen.. Sorry hoor maar ik vind je echt een triest figuur als je de voorzitter van de Johan Derksen fanclub bent.. Maargoed ieder z'n hobby.
Dat je iemand aangenaam om naar de kijken en te luisteren vind dat kan ik nog begrijpen.. maar om dan gelijk een fanclub op te richten nee.. Fanclubs zijn zo jaren 90..
helemaal mee eens niet alles zo serieus nemenquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:46 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Kerel, je moet ook de grap er van in zien
whaha dat vind ik beste vraag erafquote:Op woensdag 24 november 2004 18:24 schreef tong80 het volgende:
Je snapt het duidelijk niet....quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Kritische vragen gaat die billenkruiper toch niet stellen.. Sorry hoor maar ik vind je echt een triest figuur als je de voorzitter van de Johan Derksen fanclub bent.. Maargoed ieder z'n hobby.
Dat je iemand aangenaam om naar de kijken en te luisteren vind dat kan ik nog begrijpen.. maar om dan gelijk een fanclub op te richten nee.. Fanclubs zijn zo jaren 90..
Daar draait het om....quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Veel plezier
he, je site ligt platquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:33 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Daar draait het om....
Die sukkel had geen fanclub en das zielig
Overbelasting, hoorde ik netquote:Op vrijdag 26 november 2004 12:03 schreef 9christensen het volgende:
[..]
he, je site ligt plat
zal er op gaan letten even kijkenquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:01 schreef paultjuhhh het volgende:
wehehehehe ik zie hem zitten, hij heeft dat paarse polootje aan
hij zat in de kwis midden tussen de 'tafeltjes' , 1e rij, wit shirt, blauwe blousequote:Op vrijdag 26 november 2004 22:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
zal er op gaan letten even kijken
quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:13 schreef Dos37 het volgende:
Jaja daar zit die wanneer komt die nou met z'n vragen
quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:18 schreef mitt het volgende:
Biltsche Hoek
je zusje is dan ook een vriendin van mijn vriendinquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:19 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]daar woon ik vlakbij
quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:23 schreef mitt het volgende:
[..]
je zusje is dan ook een vriendin van mijn vriendin
hoorde ik van der
oow komen de antwoorden op zijn sitequote:Op vrijdag 26 november 2004 22:22 schreef komrad het volgende:
interview heeft ie voor de uitzending gehad
Wahaquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:37 schreef Suijk het volgende:
Je had je lul uit je broek moeten hangen, joh!
Mooi, je kunt het dus overzetten? (heb je een MD gebruikt?)quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:40 schreef Johan-Derksen het volgende:
MP3 file volgt later
Volgens mij is Johan precies hetzelfde..quote:Maar zoals Hugo nu op tv is: Dat is niet de Hugo Borst die ik ken. Een fantastische columnist, een hele goede schrijver en een hele aardige jongen. Maar ik heb af en toe het idee dat hij een kunstje opvoert.
Kijk je hebt JD en J-D die in de volksmond JD wordt genoemd, want we hebben een Johan Derksen en een Johan-Derksen die vaak hier JD heet...quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:20 schreef Zwansen het volgende:
Echt leuk! Ik begin dat laatste zowiezo al meer waardering voor JD te krijgen, ik lach me soms dood om die vent.
tuurlijk, jij bent maar een foute kloonquote:Op zaterdag 27 november 2004 16:07 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Kijk je hebt JD en J-D die in de volksmond JD wordt genoemd, want we hebben een Johan Derksen en een Johan-Derksen die vaak hier JD heet...
Maar ik mag hopen dat je de echte JD bedoelt
helaas voor jou wel!quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:07 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Kijk je hebt JD en J-D die in de volksmond JD wordt genoemd, want we hebben een Johan Derksen en een Johan-Derksen die vaak hier JD heet...
Maar ik mag hopen dat je de echte JD bedoelt
Bedankt voor het (in iets andere vorm) stellen van deze vraag !quote:Op vrijdag 26 november 2004 02:06 schreef Bonobo11 het volgende:
Beste Johan,
wordt het niet eens tijd om Hugo Borst bij het verder verschrikkelijke Studio Voetbal weg te lokken (oud zeer vergeten, doe het voor het land) en dan het onomstreden beste voetbalprogramma te maken?
Ik vind het een goed plan. Via mail is het zo te doen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:01 schreef tong80 het volgende:
Leuk want hier moet een vervolg op komen lijkt me. Fok is er groot genoeg voor.
Cool.quote:Op zondag 28 november 2004 00:51 schreef Johan-Derksen het volgende:
Overmorgen, morgen kon ie niet... Kost me dus een snipperdag
quote:Op zondag 28 november 2004 00:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft Hugo Borst al een fanclub? ^^
mag ik je aanrakenquote:Op zondag 28 november 2004 15:50 schreef methodmich het volgende:
Hugo heeft het fucking druk man, hij mailde mij om 5 uur 's nachts de laatste keer. Die heeft echt geen tijd.
vliefdquote:Op maandag 29 november 2004 17:22 schreef Bobster4life het volgende:
GE-WEL-DIG INTERVIEW!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voetbal Insite is écht mijn favoriete programma, een van de weinige goede programma's op de Nederlandse TV. Ik heb alle afleveringen vanaf 4 november 2002 en vanaf begin dit jaar neem ik ze op op DVD. Ik ga me ook aanmelden om bij het programma te komen, ik wil zo graag Johan Derksen eens ontmoeten en met op de foto. Een handtekenening lijkt me ook heel leuk. Derksen is de enige rede waarom ik naar dat programma kijk
![]()
want?quote:Op maandag 29 november 2004 18:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
Leuk interview, maar wel een interview waardoor mijn respect voor JD tot 0,0% is gedaald
handschoenquote:Op maandag 29 november 2004 18:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
want?
dat gaat de goede kant opquote:Op maandag 29 november 2004 18:56 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
handschoen
Uit een paar antwoorden straalt weer z'n arogantie. Daarnaast zegt ie dat Sturing als coach door het ijs zakt maar dat doe ie dus zelf door als NEC'er niet objectief te zijn.quote:Op maandag 29 november 2004 18:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
want?
Mwah, vond ik minder...quote:Lul uit je broek
voor mij is ie eerder sympathieker geworden. sowieso is hij milder geworden de laatste tijd, heb ik het idee. eerst vond ik het echt een irritante betweter...quote:Op maandag 29 november 2004 18:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
Leuk interview, maar wel een interview waardoor mijn respect voor JD tot 0,0% is gedaald
das waar, daarom zal hij als persoon denk ik niet zo ongenuanceerd zijn...quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:06 schreef komrad het volgende:
Ik vind dat je hem als persoon lastig kan beoordelen, hij speelt overduidelijk een rol als hij op tv is
quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:08 schreef Adothehague het volgende:
JD bij Jensen hij had het over de fanclub.
'' er kwamen ooit 2 keurige leraren uit nijmegen bij mij voor de fanclub'' Aldus JD bij Jensen.
Hij heeft het hier volgens mij over JD van fok. Hij had het over 17 leden![]()
Vet had een stuk gemist thx men love youquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:07 schreef -J-D- het volgende:
De uitzending met Derksen
http://www.johan-derksen.com/optv/jensen2.mp4
Ik blijf trots lidquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:03 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Onze fanclub bestaat nog steeds.
Nu met 60 leden en 3 bestuursleden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |