quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:16 schreef -calimero- het volgende:
[..]
Thanx, was t ffn kwijt...![]()
Ik ga een mirror zoekenquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:05 schreef Piro het volgende:
[..]
404.
Arbeider.quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:31 schreef HarigeKerel het volgende:
Misschien op die op mijn arbeidsplaatsdaar ben ik Maandag pas weer, ben nu alweer
thuis
![]()
Okay fatso, consult your way into fileplanet.quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:59 schreef HarigeKerel het volgende:
Dat spreekt voor zich, je ontmoet veel intressante mensen en bent altijd de Harigste van de afdeling![]()
Kijk, en over 100 jaar weet niemand meer wie ik was, het lot van een gewone sterveling![]()
Je bent nog niet in je lichaam gegroeid.quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:27 schreef HarigeKerel het volgende:
Nou zeg, ik ben helemaal niet vetik heb grote botten
w0rquote:Op donderdag 25 november 2004 19:00 schreef Piro het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen..
Dan snap ik het gelijk.
Meteen. Gewoon vergelijkingen tussen typenummers trekken.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
w0r
protocollen verschillen misschien maar als je typenummers noemt wordt het duidelijk
Nee. Sorry, ik heb het niet kunnen halen. Maandag heb ik als het goed is weer tijd.quote:maar goed anyways, had je dat artikel nog gevonden?
no pressure maar die shit (moslims die boos zijn op Europa of Nato oid) boeit me want als je 3 dagen op de grond bent daar zie je hoe hypocriet ze eigenlijk zijn.
Om heel eerlijk met je te zijn was ik pertinent tegen ingrijpen geweest als het niet direct in onze achtertuin had gelegen. Nou heb je een situatie waar wij de komende 50 jaar last van gaan hebben en ons klauwen vol geld kost ook nog.quote:het bombarderen van de Serven was ok, maar imo hadden we tegelijkertijd de bosniers (moslims) ook een pak slaag moeten geven, ze denken nu dat ze gewonnen hebben oid maar vergeten dat zonder Nato en de europese landen die aan het rapid response force hebben meegedaan nu geen land meer hadden gehad
WTF?quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:37 schreef HarigeKerel het volgende:
Die gekke minister Kamp wil wel Nederlandse troepen in Gaza inzetten![]()
Welja we geven de pallestijnen een Nederlandse buffer waar ze zich achter kunnen verstoppen als ze het weer te bont maken met hun aanslagen![]()
What's next: met kruisraketten terugslaan op Tel Aviv als er een Nederlandse soldaat tussen de strijdende partijen gaat staan en omkomt door een IDF kogel?![]()
Onze speeltuin voor de leo'squote:Op vrijdag 26 november 2004 22:50 schreef HarigeKerel het volgende:
Of een landingsbaan voor onze B-52's die vandaar uit mooi Iran kunnen bombarderen
[/droom]![]()
Heeft stadstoezicht ook weer wat te doen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:48 schreef SHERMAN het volgende:
Kunnen we een mooie parkeerplaats van maken
Knaap en Kamp denk ik.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:57 schreef SHERMAN het volgende:
Wie presenteerd onze plannen in Den Haag?
Mooi filmpje.quote:Op zaterdag 27 november 2004 09:41 schreef CeeJee het volgende:
Nog meer filmpje uit Fallujah.
http://news.bbc.co.uk/med(...)40566639_bb_16x9.asx
neem aan van wel hij zal het ding wel veerkeerd hebben vastgehoudenquote:Op zaterdag 27 november 2004 14:26 schreef HarigeKerel het volgende:
Ja mooi filmpje
Ik denk dat veel soldaten ook wel een eigen digi cam bij zich hebben, hopelijk komen die beelden nog eens in de nieuwsgroepen
Zeg lieverds even wat anders, gisteren keek ik naar CSI Miami (de Amerikaanse uitzending via t net) en daar in was er iemand die een RPG afschoot en door de terugslag zijn oog verwonde, dat vizier ramde zeg maar tegen zijn oog aan na het afvuren.
Maar hoe doen echte soldaten/schutters dat dan? is daar een soort techniek voor om dat te voorkomen![]()
Neuh. Het is bullshit namelijk.quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:26 schreef HarigeKerel het volgende:
Ja mooi filmpje
Ik denk dat veel soldaten ook wel een eigen digi cam bij zich hebben, hopelijk komen die beelden nog eens in de nieuwsgroepen
Zeg lieverds even wat anders, gisteren keek ik naar CSI Miami (de Amerikaanse uitzending via t net) en daar in was er iemand die een RPG afschoot en door de terugslag zijn oog verwonde, dat vizier ramde zeg maar tegen zijn oog aan na het afvuren.
Maar hoe doen echte soldaten/schutters dat dan? is daar een soort techniek voor om dat te voorkomen![]()
Probeer er eens één af te vuren. Ze hebben wel degelijk een terugslag. Zelfs TLVs hebben die, al is het maar licht.quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:50 schreef Piro het volgende:
[..]
Neuh. Het is bullshit namelijk.
Een RPG is precies dat. ROCKET propelled grenade. De raket heeft een eigen propulsiesysteem en een pistool of geweer absorbeert 90% van de recoil in de butt, en niet in de optics.
De enige reden waarom een RPG een buis heeft is om te richten. Er schiet een flinke steekvlam achter uit als je de trekker overhaalt, dat is het.
Ongeveer hetzelfde principe als Technicals. Big bang, low recoil.
Er zijn altijd sukkels die een vizier tegen hun oogkas (of andersom) plaatsen. Dan is een klein tikkie al genoeg voor een blauw oogquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:12 schreef Piro het volgende:
Geen terugslag die groot genoeg is om je oog te verneuken als je in de optics kijkt. Of het was een nitroglycerine raket..
Hele punt achter de RPG is dat ie voldoende recoil uit handen van de schutter neemt door propulsie in het projectiel te bouwen in plaats van overdruk zoals bvb in klassieke kanonnen werd gebruikt.
De recoil die nog overblijft manifesteert zich niet in de optics, of ben ik nou gek? Dan zou het verschieten van een barret een moordklus voor je ogen zijn.
en dat is dus de techniekquote:Op zaterdag 27 november 2004 23:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Er zijn altijd sukkels die een vizier tegen hun oogkas (of andersom) plaatsen. Dan is een klein tikkie al genoeg voor een blauw oog
Is het ook mogelijk dit filmpje te downloaden naar me HD? Ik probeer een klein opslag te maken van Irak filmpjes..quote:Op zaterdag 27 november 2004 09:41 schreef CeeJee het volgende:
Nog meer filmpje uit Fallujah.
http://news.bbc.co.uk/med(...)40566639_bb_16x9.asx
www.fallujah.usquote:Op zondag 28 november 2004 17:24 schreef Wuder het volgende:
[..]
Is het ook mogelijk dit filmpje te downloaden naar me HD? Ik probeer een klein opslag te maken van Irak filmpjes..
Oh nee he. Heb jij in West op school gezeten?quote:Op zondag 28 november 2004 17:41 schreef HarigeKerel het volgende:
Oei vette site
Je zou bijna met je zakgeld een geweer in de bijlmer gaan kopen om in Fallujah de Ami's een handje te helpen, zie ik gelijk mijn oude Marokkaanse klasgenoten uit West weer...![]()
alleen heeft een rpg dat niet getuige van de vlam die er achteruitkomt de meeste kracht drukt inderdaad tegen de achterkant maar doordat hij tegen de achterkant drukt, drukt hij ook de rest van het bwapen naar achter.quote:Op zondag 28 november 2004 13:44 schreef Piro het volgende:
hint hint: recoil manifesteert zich niet in de optics maar in de kont van het geweer. Sommige wapens hebben ook nog muzzle brakes, counter recoil tubes (RT-20) of gewoon een gigantische veer in de kolf zitten als een soort kreukelzone. Dat het wapen een stukkie terug slaat is duh, maar daar heb je die kont voor, absorbeert de meeste recoil in de schouders en niet in de optics. Snipers kunnen om dezelfde reden gewoon door blijven schieten in plaats van hun oog uit hun schedel te graven na elk schot.
Als ik word aangereden door een auto manifesteert de meeste kracht zich in de voorkant van de auto, als ik toevallig word geraakt door de spiegels zal me dat lang niet zoveel problemen opleveren.
Ben ik even blij dat mijn ouderlijk huis na een gemeentelijke verherindeling niet meer in West staat... Zonder te verhuizen zijn mijn ouders van Overtoomse Veld naar Oud Zuid gegaanquote:Op zondag 28 november 2004 19:07 schreef Piro het volgende:
[..]
Oh nee he. Heb jij in West op school gezeten?.
De RPG heeft een steekvlam omdat ie rocket propelled is.quote:Op zondag 28 november 2004 20:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
alleen heeft een rpg dat niet getuige van de vlam die er achteruitkomt de meeste kracht drukt inderdaad tegen de achterkant maar doordat hij tegen de achterkant drukt, drukt hij ook de rest van het bwapen naar achter.
en geweren hebben daar idd een hoop trucjes voor maar die heeft zo`n goedkope rpg niet
Overtoomse Veld. *ril*.quote:Op zondag 28 november 2004 20:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat mijn ouderlijk huis na een gemeentelijke verherindeling niet meer in West staat... Zonder te verhuizen zijn mijn ouders van Overtoomse Veld naar Oud Zuid gegaanKlinkt toch beter...
No shit. M'n moeder heeft me daarom in Zuid op school gezet in plaats van Oost.quote:Op zondag 28 november 2004 19:17 schreef HarigeKerel het volgende:
Ja, maar op een gegeven moment leek het de thuisbasis niet zo'n fijn idee dat ik daar nog langer naar school ging daar ik steed slissender begon te spreken
Als kind neem je dat immers gemakkelijk over als je dat de hele dag aanhoort
T ligt toch buiten de Ring... Een beetje Amsterdammer beschouwt dat als boerenquote:Op zondag 28 november 2004 20:35 schreef Piro het volgende:
[..]
Overtoomse Veld. *ril*.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |