Ik was juist blij dat mijn lijstje gesloken wasquote:Op woensdag 24 november 2004 16:15 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Eigenlijk niet maar ja, dan sta jij wel mooi nog een keer in het lijstje en dan ben ik geen Fok!maagd meer![]()
Ik zie het al helemaal voor me:quote:Op woensdag 24 november 2004 16:17 schreef erodome het volgende:
Ik weet eigenlijk niet eens of ik ooit een fokker geneukt heb, igg niet bewust(dat het een fokker was dan he)....
Tssssssssss is toch wat, ero zo braaf op fok
quote:Op woensdag 24 november 2004 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was juist blij dat mijn lijstje gesloken was.
quote:Op woensdag 24 november 2004 16:17 schreef Tessje het volgende:
[..]
Zo, chagrijn
Nou, hup! Vertellen dan!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 24 november 2004 16:20 schreef Aventura het volgende:
De lijst is wel extreem lang zeg. Toch mis ik wel namen..
sorry, ik ben ng aan het toewekrn naar een lijstquote:Op woensdag 24 november 2004 16:20 schreef Aventura het volgende:
De lijst is wel extreem lang zeg. Toch mis ik wel namen..
quote:Op woensdag 24 november 2004 16:15 schreef stinkie het volgende:
Wat nou ik neuken met cinnamongirl }:
alsof ik haar nodig heb om klaar te komen van d'r
quote:Op woensdag 24 november 2004 16:21 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Tessje is lief.
Maarre T. is niet echt mijn vriendje ik neem hem alleen als ik zin in hem heb.
Vrijdagquote:Op woensdag 24 november 2004 16:22 schreef stinkie het volgende:
[..]
sorry, ik ben ng aan het toewekrn naar een lijst
tarzanquote:Op woensdag 24 november 2004 16:23 schreef Tessje het volgende:
[..]
Even weer op mijn stoel krabbelen :')
Schrijf dan voluit Tarzan... Als er alleen T. staat kan ik bijvoorbeeld ook denken aan een Tefal allessnijder..
quote:
Hey Isa, ik heb altijd begrepen dat Atrimar en Dirk er samen ophoren...weet jij daar meer van?quote:Op woensdag 24 november 2004 16:22 schreef Isabeau het volgende:
Heb je morgen tijd, erodome?
vrijdag ja, als ik zo die lijst bekijk, zou ik me schamen als ik er maar 1 keer op zou staanquote:Op woensdag 24 november 2004 16:24 schreef Tessje het volgende:
[..]
Vrijdag![]()
HAHAHAquote:Op woensdag 24 november 2004 16:27 schreef Tessje het volgende:
[..]
![]()
Laat maar Cinnamongirl... Blijkbaar heeft je vriendje zich al geregistreerd
quote:Op woensdag 24 november 2004 16:28 schreef Mike het volgende:
[..]
Hey Isa, ik heb altijd begrepen dat Atrimar en Dirk er samen ophoren...weet jij daar meer van?
Nee, Atrimar had slechts seks met Tijn, niet met Dirk.quote:Op woensdag 24 november 2004 16:28 schreef Mike het volgende:
Hey Isa, ik heb altijd begrepen dat Atrimar en Dirk er samen ophoren...weet jij daar meer van?
quote:Op woensdag 24 november 2004 16:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, Atrimar had slechts seks met Tijn, niet met Dirk.
Die D&D meetings zijn niet wat het lijkenquote:Op woensdag 24 november 2004 16:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, Atrimar had slechts seks met Tijn, niet met Dirk.
quote:Op woensdag 24 november 2004 16:30 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
HAHAHA![]()
Ik bedoelde meer van: ik mis wat illustere namen die m.i. zeker 1 of meerdere fokkers gepaald danwel warm ontvangen zouden moeten hebben.quote:Op woensdag 24 november 2004 16:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, hup! Vertellen dan!!!!!!!!!!!!
In dat geval hoor ik niet in die lijstquote:Dit topic is feiten only
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |