Ben 4 stripzaken en een stuk of 10 boekwinkels afgeweest voor ik hem had. Overal zeiden ze, nee, hebben we niet meer, was de eerste dag al uitverkocht en hadden er 5 - 10 keer zoveel kunnen verkopen.quote:Op woensdag 24 november 2004 19:01 schreef amaracus het volgende:
ik heb net nog een hele stapel gezien dus uitverkocht???
Goh, dat had ik niet verwacht dat er zo'n run op is. Morgen toch nog maar even kijken dan of het wat voor me is, voordat hij hier ook op is.quote:Op woensdag 24 november 2004 19:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ben 4 stripzaken en een stuk of 10 boekwinkels afgeweest voor ik hem had. Overal zeiden ze, nee, hebben we niet meer, was de eerste dag al uitverkocht en hadden er 5 - 10 keer zoveel kunnen verkopen.
15 euro nog wat voor de hardcover versie heb ik betaald,quote:Op woensdag 24 november 2004 23:01 schreef MadGuy het volgende:
Ik zag gisteren nog een hele stapel bij Donner, Rotterdam. Of ze het nu nog echter hebben weet ik niet. Pittig prijsje wel...
Is het ook, ik baalde dat ik het al uit had, en ben heel benieuwd naar de volgende delen. Je kan zeggen wat je wilt van good ol´ "sign here" bennie, maar die man heeft écht geleefd. Was wel allemaal één groot avontuur voor hem.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:11 schreef Isabeau het volgende:
Dit lijkt me erg interessant om te lezen!
Bernhard een naziquote:Op woensdag 24 november 2004 23:03 schreef martinlutherking het volgende:
Komt hij als Nazi wel overtuigend over?
Duitser dan, what's in a name.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Bernhard een nazi
Tijdens de oorlog was hij allang getrouwd met Juliana. Bevelhebber van de Nederlandse Strijdkrachten enz.
Bernhard was lid van de SA, de SS, en lid van de NSDAP, zijn lidmaarschapskaart staat achter in het boek afgebeeld. Dus, ja, voordat hij in trouwde met Juliana was hij een lidmaatschapskaart dragende Nazi.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Bernhard een nazi
Tijdens de oorlog was hij allang getrouwd met Juliana. Bevelhebber van de Nederlandse Strijdkrachten enz.
Okee dan.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bernhard was lid van de SA, de SS, en lid van de NSDAP, zijn lidmaarschapskaart staat achter in het boek afgebeeld. Dus, ja, voordat hij in trouwde met Juliana was hij een lidmaatschapskaart dragende Nazi.
Inderdaad, want bij Scheltema op het Koningsplein hadden ze er vorige week een enorme berg van.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kut, jammer dat ik dit weekend niet in A'dam ben.
Waar zie je me voor aan. Natuurlijk weet ik dat scheltema op het koningsplein zit, IK woon wel in amsterdam.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:55 schreef keeper het volgende:
[..]
Inderdaad, want bij Scheltema op het Koningsplein hadden ze er vorige week een enorme berg van.
Er zit ook een Scheltema in de Roetersstraat kutje. Ok, niet DE Scheltema, maar wel EEN Scheltema.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Waar zie je me voor aan. Natuurlijk weet ik dat scheltema op het koningsplein zit, IK woon wel in amsterdam.
Dat weet ik natuurlijk , amstelveenkneus, maar het is vanzelfsprekend dat DE scheltema op het koningsplein zit.quote:Op donderdag 25 november 2004 00:00 schreef keeper het volgende:
[..]
Er zit ook een Scheltema in de Roetersstraat kutje. Ok, niet DE Scheltema, maar wel EEN Scheltema.
Import-loser.
Het was ook niet per se op jou gericht, nerd.quote:Op donderdag 25 november 2004 00:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat weet ik natuurlijk , amstelveenkneus, maar het is vanzelfsprekend dat DE scheltema op het koningsplein zit.
quote:
In de Nou Moe zei de eigenaar dat de hardcover bijna overal uitverkocht was. De softcover wordt bijgedrukt en is bijna weer beschikbaar, maar de hardcover gaat wat langer duren.quote:Op donderdag 2 december 2004 17:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, die was er in hele kleine oplage afaik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |