Jij ook al? Dacht dat ik de enige gek was die in de avatar een uitdagend spelletje zag maar ik ben dus niet alleen?quote:Op woensdag 24 november 2004 16:17 schreef BazzoS het volgende:
fuck, zwart
quote:Op woensdag 24 november 2004 16:14 schreef hollander172 het volgende:
Je mag me wel mailen hoor maar ze zijn al af.
Wat is er mis mee dan?quote:Op woensdag 24 november 2004 16:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dit ziet er niet uit als een eindproduct.
![]()
Maar dan laten we het zo. Komt eigenlijk ook niet zo uit vanavond.![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 16:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij ook al? Dacht dat ik de enige gek was die in de avatar een uitdagend spelletje zag maar ik ben dus niet alleen?
Ja als ik een spelletje bedenk dan is ie moeilijk.quote:Op woensdag 24 november 2004 16:19 schreef BazzoS het volgende:
verdikkeme, oranje, dit is lastiger dan ik dacht![]()
Bij het tanken probeer je ook af te tanken op ronde bedragen?quote:Op woensdag 24 november 2004 16:20 schreef BazzoS het volgende:
[..]ik vind em wel grappig
Bij ook_gek zijn avatar wil ik de kip ook altijd met 2 benen op de grond hebben staan
Ongepolijst idee is goed, uitwerking te simpel - te irritant - niet tijdloos genoeg..quote:Op woensdag 24 november 2004 16:19 schreef hollander172 het volgende:
Wat is er mis mee dan?
quote:Op woensdag 24 november 2004 16:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Bij het tanken probeer je ook af te tanken op ronde bedragen?
Ik dacht echt dat ik de enige was die overal een spelletje in zag.quote:Op woensdag 24 november 2004 16:24 schreef BazzoS het volgende:
[..]ja, al dat kleingeld
Ik verwacht nu wel een kunststukje van jouw zijde, hou alleen het spelelement er wel in als je wil.quote:Op woensdag 24 november 2004 16:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ongepolijst idee is goed, uitwerking te simpel - te irritant - niet tijdloos genoeg..
Daar ben je zelf ook snel op uitgekeken. Zet wat gradatie's in die overgangen, dan is het al een stuk beter.
.. kan je erin blijven turen en wegdromen.![]()
![]()
Euh ja, blauw vind ik mooiquote:Op woensdag 24 november 2004 16:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat ik de enige was die overal een spelletje in zag.
Al 2 keer geel gehad maar jullie hebben de regel aangenomen dat het blauw moet zijn?![]()
Ja BLAUW jaquote:Op woensdag 24 november 2004 16:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat ik de enige was die overal een spelletje in zag.
Al 2 keer geel gehad maar jullie hebben de regel aangenomen dat het blauw moet zijn?![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 16:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik verwacht nu wel een kunststukje van jouw zijde, hou alleen het spelelement er wel in als je wil.
quote:Op woensdag 24 november 2004 16:27 schreef hollander172 het volgende:
Ik verwacht nu wel een kunststukje van jouw zijde, hou alleen het spelelement er wel in als je wil.
Moeilijk he?quote:Op woensdag 24 november 2004 16:33 schreef Thermo het volgende:
groen en zwart
He! Er zit copyright op!quote:Op woensdag 24 november 2004 16:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik jat gewoon jou idee en maak mijn eigen avatar ermee.
![]()
Het begin is er al, dat was het meeste werk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |