quote:Op woensdag 24 november 2004 15:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Uitlaat al gefixt?
als ik dat zou zien, ging de dader met die uitlaat in zijn reet en oor naar huisquote:Op woensdag 24 november 2004 15:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En de plaatselijke automaterialen zaak doet niet aan koopavonden.![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 15:28 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dat project loopt nu af en morgen zit ik achter de kompjoeter en aan de foon om ieder bedrijf wat ook maar iets met "het milieu" te maken heeft te bellen om ze mede te delen dat ze mij toch echt nodig hebben
Groningen - Alkmaar.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Wat voor werk doe je?
Heb nog wat contacten bij waterschappen @ alkmaar (dco vroegah)
quote:Op woensdag 24 november 2004 15:31 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Groningen - Alkmaar.
hmmmm...... moeilijke keuze.....
Nee, toch maar niet. Iets te ver
Ik ben bodemkundige.
Bomen- en hamsterknuffelaarsquote:Op woensdag 24 november 2004 15:31 schreef Xtreem het volgende:' het milieu'
zeker zo'n bomenknuffelaar
Dat is wel knap kut....Is de hele branche kut of alleen waar jij zat?
Oh, dan niet zo zeuren koosquote:Op woensdag 24 november 2004 15:33 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Bomen- en hamsterknuffelaars![]()
Ach, ik weet zeker dat ik voor het einde van de maand al een paar afspraken heb staan en dat ik iig voor 1 januari al weer een contract heb. Genoeg werk voor mij in de branche.
Net boven de 30 jaar en al ruim 10 jaar ervaring.
Zeur ikquote:Op woensdag 24 november 2004 15:34 schreef Xtreem het volgende:
Oh, dan niet zo zeuren koos
Duitsers..... Nog erger dan boomknuffelaarsquote:Op woensdag 24 november 2004 15:35 schreef Fugie het volgende:
ga je bij de bundeswasser werke
Studeren??quote:Op woensdag 24 november 2004 15:36 schreef Xtreem het volgende:
* Tommy_Kuklinski is weg....
morgen werken
vrijdag werken
weekend in tilburg studeren
dus ik ben maandag alweer online
Ik heb die hele faq herschreven...quote:Op woensdag 24 november 2004 15:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Muts is een beetje lui he
faq van Kreator aanpassen en haar naam erin zetten ..
Die het waarschijnlijk voor een deel ook al gecopieerd had.
.. Dat was DE mod toen ik hier begon ..![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 15:33 schreef ZX9R het volgende:
Bomen- en hamsterknuffelaars![]()
Ach, ik weet zeker dat ik voor het einde van de maand al een paar afspraken heb staan en dat ik iig voor 1 januari al weer een contract heb. Genoeg werk voor mij in de branche.
Net boven de 30 jaar en al ruim 10 jaar ervaring.
Vandaar dus.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:31 schreef Xtreem het volgende:
Dat is wel knap kut....Is de hele branche kut of alleen waar jij zat?
ik studeer business studies (de tilburgse versie van bedrijfskunde)quote:Op woensdag 24 november 2004 15:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Studeren??
Wie studeert er nou
Wat studeer je eigenlijk?
veel plezier
En jij moet al helemaal je bek houden ouwe lul.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:39 schreef Patrick281 het volgende:Volgens mij ben je al ruim halverweg richting de 35.
succes danquote:Op woensdag 24 november 2004 15:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ik studeer business studies (de tilburgse versie van bedrijfskunde)
en waarom inhet weekend
? omdat ik door de weeks werk, en ik door 'n heeel klein foutje in de planning (zeg maar, de afwezigheid ervan) het de komende 4 weken nét iets drukker heb dan goed voor me is.... Dus dan maar 'n weekendje door studeren, dan loop ik met een beetje geluk aan het einde van 't college jaar weer helemaal bij...
![]()
Wat doe je dan?quote:Op woensdag 24 november 2004 15:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En ik heb al 15 jaar ervaring in de fotografie maar heb sinds iets meer dan een half jaar een kansloze baan in de rubber. [afbeelding]
thnxquote:Op woensdag 24 november 2004 15:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
succes dan
jij woont toch vlakbij Oirschot?quote:Op woensdag 24 november 2004 15:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
thnx![]()
Z'n eigen planning bedoelt die danquote:Op woensdag 24 november 2004 15:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ik studeer business studies (de tilburgse versie van bedrijfskunde)
en waarom inhet weekend
? omdat ik door de weeks werk, en ik door 'n heeel klein foutje in de planning (zeg maar, de afwezigheid ervan) het de komende 4 weken nét iets drukker heb dan goed voor me is.... Dus dan maar 'n weekendje door studeren, dan loop ik met een beetje geluk aan het einde van 't college jaar weer helemaal bij...
![]()
Hij maakt dit soort dingetjes:quote:Op woensdag 24 november 2004 15:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wat doe je dan?
quote:Op woensdag 24 november 2004 15:44 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hij maakt dit soort dingetjes:
[afbeelding]![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 15:40 schreef ZX9R het volgende:
En jij moet al helemaal je bek houden ouwe lul.
Je bent 1 maand ouder
Ik ken wel iemand die daar op geiltquote:Op woensdag 24 november 2004 15:44 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hij maakt dit soort dingetjes:
[afbeelding]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |