oe oe nog een ban erbijquote:Op woensdag 24 november 2004 14:55 schreef Xtreem het volgende:
fipo
-edit-
niet dus.... ik vind dat de TS moet worden uitgesloten (op straffe van een ban!) van fipo's
quote:Op woensdag 24 november 2004 14:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
oe oe nog een ban erbij![]()
Daar ga jij toch over, als sloofje voor de (F)A's :')quote:Op woensdag 24 november 2004 15:02 schreef MutZ het volgende:
Hoeveel gaan er nog volgen...
Nee.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:57 schreef BazzoS het volgende:
geen invalidebus
Brandoefening... . is dat om te leren hoe je moet ontruimen, hoe je moet blussen, of hoe je het kantoor in de hens moet zetten zonder sporen achter te latenquote:Op woensdag 24 november 2004 15:16 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Nee.
Damned.
Ben ik ff weg ivm een leuke brandoefening hier op het werk, is er opeens een nieuwe SC![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 14:09 schreef ThaFreak het volgende:
idd
staat er al een paar jaar ofzo tussen
kan handig zijnquote:Op woensdag 24 november 2004 15:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Brandoefening... . is dat om te leren hoe je moet ontruimen, hoe je moet blussen, of hoe je het kantoor in de hens moet zetten zonder sporen achter te laten
Dat is om te leren hoe je moet ontruimen.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Brandoefening... . is dat om te leren hoe je moet ontruimen, hoe je moet blussen, of hoe je het kantoor in de hens moet zetten zonder sporen achter te laten
zondequote:Op woensdag 24 november 2004 15:20 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dat is om te leren hoe je moet ontruimen.
quote:Er is wel een slachtoffer gevallen hier!
Van de trap gedonderd en naar het ziekenhuis afgevoerd met een enkel met een tennisbaldikke zwelling erop.
quote:En dat allemaal op mijn laatste werkdag
Vanaf morgen koos werkeloosquote:Op woensdag 24 november 2004 15:23 schreef Xtreem het volgende:
Arme koosquote:Op woensdag 24 november 2004 15:23 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Vanaf morgen koos werkeloos![]()
Uitlaat al gefixt?quote:Op woensdag 24 november 2004 15:25 schreef Patrick281 het volgende:
Gaat hier wel vaak over Amerikanen in de OP. En wie heeft er 1?![]()
Bij mijn vorige werkgever ben ik er op financieel economische grond uit gebonjourdquote:Op woensdag 24 november 2004 15:25 schreef Xtreem het volgende:
Arme koos
ga in een rolstoel zitten en zingen... wie weet kun je zo wat bijbeunen
contract niet verlengd? zuigtWat voor 'nwerk doe je nu nog dan?
Wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 24 november 2004 15:28 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werkgever ben ik er op financieel economische grond uit gebonjourd
Paar maanden extra salaris meegekregen en eigenlijk meteen een nieuw kortlopend project gevonden bij een detacheringsbureau.
Dat project loopt nu af en morgen zit ik achter de kompjoeter en aan de foon om ieder bedrijf wat ook maar iets met "het milieu" te maken heeft te bellen om ze mede te delen dat ze mij toch echt nodig hebben
quote:Op woensdag 24 november 2004 15:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Uitlaat al gefixt?
als ik dat zou zien, ging de dader met die uitlaat in zijn reet en oor naar huisquote:Op woensdag 24 november 2004 15:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En de plaatselijke automaterialen zaak doet niet aan koopavonden.![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 15:28 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dat project loopt nu af en morgen zit ik achter de kompjoeter en aan de foon om ieder bedrijf wat ook maar iets met "het milieu" te maken heeft te bellen om ze mede te delen dat ze mij toch echt nodig hebben
Groningen - Alkmaar.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Wat voor werk doe je?
Heb nog wat contacten bij waterschappen @ alkmaar (dco vroegah)
quote:Op woensdag 24 november 2004 15:31 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Groningen - Alkmaar.
hmmmm...... moeilijke keuze.....
Nee, toch maar niet. Iets te ver
Ik ben bodemkundige.
Bomen- en hamsterknuffelaarsquote:Op woensdag 24 november 2004 15:31 schreef Xtreem het volgende:' het milieu'
zeker zo'n bomenknuffelaar
Dat is wel knap kut....Is de hele branche kut of alleen waar jij zat?
Oh, dan niet zo zeuren koosquote:Op woensdag 24 november 2004 15:33 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Bomen- en hamsterknuffelaars![]()
Ach, ik weet zeker dat ik voor het einde van de maand al een paar afspraken heb staan en dat ik iig voor 1 januari al weer een contract heb. Genoeg werk voor mij in de branche.
Net boven de 30 jaar en al ruim 10 jaar ervaring.
Zeur ikquote:Op woensdag 24 november 2004 15:34 schreef Xtreem het volgende:
Oh, dan niet zo zeuren koos
Duitsers..... Nog erger dan boomknuffelaarsquote:Op woensdag 24 november 2004 15:35 schreef Fugie het volgende:
ga je bij de bundeswasser werke
Studeren??quote:Op woensdag 24 november 2004 15:36 schreef Xtreem het volgende:
* Tommy_Kuklinski is weg....
morgen werken
vrijdag werken
weekend in tilburg studeren
dus ik ben maandag alweer online
Ik heb die hele faq herschreven...quote:Op woensdag 24 november 2004 15:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Muts is een beetje lui he
faq van Kreator aanpassen en haar naam erin zetten ..
Die het waarschijnlijk voor een deel ook al gecopieerd had.
.. Dat was DE mod toen ik hier begon ..![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 15:33 schreef ZX9R het volgende:
Bomen- en hamsterknuffelaars![]()
Ach, ik weet zeker dat ik voor het einde van de maand al een paar afspraken heb staan en dat ik iig voor 1 januari al weer een contract heb. Genoeg werk voor mij in de branche.
Net boven de 30 jaar en al ruim 10 jaar ervaring.
Vandaar dus.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:31 schreef Xtreem het volgende:
Dat is wel knap kut....Is de hele branche kut of alleen waar jij zat?
ik studeer business studies (de tilburgse versie van bedrijfskunde)quote:Op woensdag 24 november 2004 15:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Studeren??
Wie studeert er nou
Wat studeer je eigenlijk?
veel plezier
En jij moet al helemaal je bek houden ouwe lul.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:39 schreef Patrick281 het volgende:Volgens mij ben je al ruim halverweg richting de 35.
succes danquote:Op woensdag 24 november 2004 15:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ik studeer business studies (de tilburgse versie van bedrijfskunde)
en waarom inhet weekend
? omdat ik door de weeks werk, en ik door 'n heeel klein foutje in de planning (zeg maar, de afwezigheid ervan) het de komende 4 weken nét iets drukker heb dan goed voor me is.... Dus dan maar 'n weekendje door studeren, dan loop ik met een beetje geluk aan het einde van 't college jaar weer helemaal bij...
![]()
Wat doe je dan?quote:Op woensdag 24 november 2004 15:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En ik heb al 15 jaar ervaring in de fotografie maar heb sinds iets meer dan een half jaar een kansloze baan in de rubber. [afbeelding]
thnxquote:Op woensdag 24 november 2004 15:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
succes dan
jij woont toch vlakbij Oirschot?quote:Op woensdag 24 november 2004 15:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
thnx![]()
Z'n eigen planning bedoelt die danquote:Op woensdag 24 november 2004 15:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ik studeer business studies (de tilburgse versie van bedrijfskunde)
en waarom inhet weekend
? omdat ik door de weeks werk, en ik door 'n heeel klein foutje in de planning (zeg maar, de afwezigheid ervan) het de komende 4 weken nét iets drukker heb dan goed voor me is.... Dus dan maar 'n weekendje door studeren, dan loop ik met een beetje geluk aan het einde van 't college jaar weer helemaal bij...
![]()
Hij maakt dit soort dingetjes:quote:Op woensdag 24 november 2004 15:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wat doe je dan?
quote:Op woensdag 24 november 2004 15:44 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hij maakt dit soort dingetjes:
[afbeelding]![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 15:40 schreef ZX9R het volgende:
En jij moet al helemaal je bek houden ouwe lul.
Je bent 1 maand ouder
Ik ken wel iemand die daar op geiltquote:Op woensdag 24 november 2004 15:44 schreef ZX9R het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 15:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die daar op geilt
* PeuRac roept BoJo: BOOOOOOJJOOOOOOOOOO!!!!!!!!
quote:Op woensdag 24 november 2004 15:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die daar op geilt
* Tommy_Kuklinski roept BoJo: BOOOOOOJJOOOOOOOOOO!!!!!!!!
quote:Op woensdag 24 november 2004 15:44 schreef ZX9R het volgende:
[afbeelding]
:')
Probeer het hier eens!quote:Op woensdag 24 november 2004 15:49 schreef Thermo het volgende:
amerikaanse host is kuuuuuuut
zoals?quote:Op woensdag 24 november 2004 15:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Verder zie ik wel de nodige mogelijkheden met de materialen waar ik over kan beschikken.![]()
booooooooooojooooooooooooooooquote:Op woensdag 24 november 2004 15:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zoals?![]()
Bojo namaken van rubber?quote:Op woensdag 24 november 2004 15:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
booooooooooojoooooooooooooooo
Onthoud nou eens dat ik gewoon Bas heetquote:Op woensdag 24 november 2004 16:02 schreef Fugie het volgende:
ja sjonnie is goed
quote:Op woensdag 24 november 2004 15:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
zoals?![]()
linksquote:Op woensdag 24 november 2004 16:03 schreef hollander172 het volgende:
Hier ook maar even vragen, welke van de drie als avatar?
Deze: [afbeelding] deze: [afbeelding] of deze: [afbeelding]
Okee houden we die er in.quote:Op woensdag 24 november 2004 16:04 schreef BazzoS het volgende:
[..]
links
Van die linker is wel wat te maken .. ik mail je vanavond.quote:Op woensdag 24 november 2004 16:03 schreef hollander172 het volgende:
Hier ook maar even vragen, welke van de drie als avatar?
Deze: [afbeelding] deze: [afbeelding] of deze: [afbeelding]
waar??quote:Op woensdag 24 november 2004 16:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Mechanic Sounds I, Ferrari V12 special
Je mag me wel mailen hoor maar ze zijn al af.quote:Op woensdag 24 november 2004 16:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Van die linker is wel wat te maken .. ik mail je vanavond.![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 24 november 2004 16:07 schreef Hugster het volgende:
anders is die ff fucking irritant
Jij ook al? Dacht dat ik de enige gek was die in de avatar een uitdagend spelletje zag maar ik ben dus niet alleen?quote:Op woensdag 24 november 2004 16:17 schreef BazzoS het volgende:
fuck, zwart
quote:Op woensdag 24 november 2004 16:14 schreef hollander172 het volgende:
Je mag me wel mailen hoor maar ze zijn al af.
Wat is er mis mee dan?quote:Op woensdag 24 november 2004 16:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dit ziet er niet uit als een eindproduct.
![]()
Maar dan laten we het zo. Komt eigenlijk ook niet zo uit vanavond.![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 16:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij ook al? Dacht dat ik de enige gek was die in de avatar een uitdagend spelletje zag maar ik ben dus niet alleen?
Ja als ik een spelletje bedenk dan is ie moeilijk.quote:Op woensdag 24 november 2004 16:19 schreef BazzoS het volgende:
verdikkeme, oranje, dit is lastiger dan ik dacht![]()
Bij het tanken probeer je ook af te tanken op ronde bedragen?quote:Op woensdag 24 november 2004 16:20 schreef BazzoS het volgende:
[..]ik vind em wel grappig
Bij ook_gek zijn avatar wil ik de kip ook altijd met 2 benen op de grond hebben staan
Ongepolijst idee is goed, uitwerking te simpel - te irritant - niet tijdloos genoeg..quote:Op woensdag 24 november 2004 16:19 schreef hollander172 het volgende:
Wat is er mis mee dan?
quote:Op woensdag 24 november 2004 16:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Bij het tanken probeer je ook af te tanken op ronde bedragen?
Ik dacht echt dat ik de enige was die overal een spelletje in zag.quote:Op woensdag 24 november 2004 16:24 schreef BazzoS het volgende:
[..]ja, al dat kleingeld
Ik verwacht nu wel een kunststukje van jouw zijde, hou alleen het spelelement er wel in als je wil.quote:Op woensdag 24 november 2004 16:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ongepolijst idee is goed, uitwerking te simpel - te irritant - niet tijdloos genoeg..
Daar ben je zelf ook snel op uitgekeken. Zet wat gradatie's in die overgangen, dan is het al een stuk beter.
.. kan je erin blijven turen en wegdromen.![]()
![]()
Euh ja, blauw vind ik mooiquote:Op woensdag 24 november 2004 16:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat ik de enige was die overal een spelletje in zag.
Al 2 keer geel gehad maar jullie hebben de regel aangenomen dat het blauw moet zijn?![]()
Ja BLAUW jaquote:Op woensdag 24 november 2004 16:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat ik de enige was die overal een spelletje in zag.
Al 2 keer geel gehad maar jullie hebben de regel aangenomen dat het blauw moet zijn?![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 16:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik verwacht nu wel een kunststukje van jouw zijde, hou alleen het spelelement er wel in als je wil.
quote:Op woensdag 24 november 2004 16:27 schreef hollander172 het volgende:
Ik verwacht nu wel een kunststukje van jouw zijde, hou alleen het spelelement er wel in als je wil.
Moeilijk he?quote:Op woensdag 24 november 2004 16:33 schreef Thermo het volgende:
groen en zwart
He! Er zit copyright op!quote:Op woensdag 24 november 2004 16:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik jat gewoon jou idee en maak mijn eigen avatar ermee.
![]()
Het begin is er al, dat was het meeste werk.![]()
Check ondertitel.quote:Op woensdag 24 november 2004 16:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Als we met zwart spellen, is het wel een eitje
Ik verlies telkensquote:Op woensdag 24 november 2004 16:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Check ondertitel.
quote:Op woensdag 24 november 2004 16:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Als we met zwart spellen, is het wel een eitje
quote:Op woensdag 24 november 2004 16:37 schreef hollander172 het volgende:
Check ondertitel.
pas maar op, dat ik niet ga mailenquote:Op woensdag 24 november 2004 16:55 schreef ThaFreak het volgende:
damm niet zo snel posten jullie
blufquote:Op woensdag 24 november 2004 16:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
pas maar op, dat ik niet ga mailen
quote:Op woensdag 24 november 2004 16:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
pas maar op, dat ik niet ga mailen
daag me niet uit hè, mannetjequote:Op woensdag 24 november 2004 16:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
bluf![]()
ben benieuwd als ik echt een ban zou krijgen....quote:Op woensdag 24 november 2004 16:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
daag me niet uit hè, mannetje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was wel een doodsverwensing, zou jij een ban geven?quote:Op woensdag 24 november 2004 17:02 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ben benieuwd als ik echt een ban zou krijgen....
dus bluf![]()
ikke ligt eraan wie het zegt en ik welke context.....quote:Op woensdag 24 november 2004 17:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Het was wel een doodsverwensing, zou jij een ban geven?
ok... welke FA is het chagerijnigst en het geilst op slotjes op dit forum... moet je daar naartoe mailenquote:Op woensdag 24 november 2004 17:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Het was wel een doodsverwensing, zou jij een ban geven?
Ik vond het wel liefquote:Op woensdag 24 november 2004 17:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ikke ligt eraan wie het zegt en ik welke context.....
maar zou overigens niet snel gebeuren hoor
quote:Op woensdag 24 november 2004 17:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik vond het wel lief
Ik zou persoonlijk iedereen met een Opel, die er vooruit durft te komen bannen
Geld dat ook als je tegen je zin in Opel rijdt??quote:Op woensdag 24 november 2004 17:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik vond het wel lief
kon ik dat maarquote:Op woensdag 24 november 2004 17:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik vond het wel lief
[Dr. Phil modus]quote:Op woensdag 24 november 2004 16:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van je Dr. Phil modus.
Maar ik had blauw .. wat heb ik gewonnen? En wanneer ..![]()
nee, alleen als je er nog trots op bent ookquote:Op woensdag 24 november 2004 17:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geld dat ook als je tegen je zin in Opel rijdt??
quote:Op woensdag 24 november 2004 17:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik vond het wel lief
quote:Op woensdag 24 november 2004 17:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee, alleen als je er nog trots op bent ook![]()
Hij negeerd jequote:Op woensdag 24 november 2004 17:19 schreef Fugie het volgende:
bojo nog steeds dood
Jij hebt nog geen A3 koplampen, dus jij mag blijvenquote:Op woensdag 24 november 2004 17:21 schreef Fugie het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar vanaf vrijdag wel een ubervette raamstickerquote:Op woensdag 24 november 2004 17:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Jij hebt nog geen A3 koplampen, dus jij mag blijven![]()
Gelukkig, want ik zie dat ding t liefst een boomknuffelenquote:Op woensdag 24 november 2004 17:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee, alleen als je er nog trots op bent ook![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 17:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelukkig, want ik zie dat ding t liefst een boomknuffelen
quote:Op woensdag 24 november 2004 17:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
[Dr. Phil modus]
Playing my avatargame for long periods of time can be hazardous to your health.
Reported symptoms are: loss of weight, sexual aroussal problems, severe physical numbness, repetitive and compulsatory behaviour, hairloss, painfull eyes, loss of focus, choosing a car for daily transportation, aggressive behaviour against bikers and in severe cases even suicide is reported.
[/Dr. Phil modus]
check sig........![]()
[..]
[Dr. Phil modus]
Playing my avatargame for long periods of time can be hazardous to your health.
Reported symptoms are: loss of weight, sexual aroussal problems, severe physical numbness, repetitive and compulsatory behaviour, hairloss, painfull eyes, loss of focus, choosing a car for daily transportation, aggressive behaviour against bikers and in severe cases even suicide is reported.
[/Dr. Phil modus]
check sig........![]()
zat te doen maar geen zin enzoquote:Op woensdag 24 november 2004 17:31 schreef Bond het volgende:
Herman verveel je je soms?![]()
check sig........![]()
Deze had ik zeker niet in het goede topic geplaatst?quote:Op woensdag 24 november 2004 17:32 schreef BazzoS het volgende:
[..]![]()
Ik ook al, wat moet jij doen?quote:Op woensdag 24 november 2004 17:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
zat te doen maar geen zin enzo
quote:Op woensdag 24 november 2004 17:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Clubmeeting?
5 stageverslagen makenquote:Op woensdag 24 november 2004 17:36 schreef Bond het volgende:
[..]
Ik ook al, wat moet jij doen?
Ik moet Studie LoopBaan opdrachten maken![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 17:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
paars
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 24 november 2004 17:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]![]()
![]()
BLAUW
![]()
![]()
voor't eerst
quote:Op woensdag 24 november 2004 17:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
quote:Prijzen kunnen alleen persoonlijk en in natura uitgekeerd worden.
U kunt kiezen voor:quote:Op woensdag 24 november 2004 17:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[..]
![]()
Wat doet het niet?quote:Op woensdag 24 november 2004 17:45 schreef ThaFreak het volgende:
doet het niet in firefox![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 17:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
U kunt kiezen voor:
-rimmen
-swaffelen
-snowballen
Prijzen kunnen alleen uitgekeerd worden na het overhandigen van een screenshot van de behaalde score en na een uitgebreid medisch onderzoek op mogelijke SOA's.
het spelletje :')quote:Op woensdag 24 november 2004 17:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat doet het niet?
ik stop met het spelquote:Op woensdag 24 november 2004 17:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
U kunt kiezen voor:
-rimmen
-swaffelen
-snowballen
Prijzen kunnen alleen uitgekeerd worden na het overhandigen van een screenshot van de behaalde score en na een uitgebreid medisch onderzoek op mogelijke SOA's.
Ben al op zoek naar een oplossing voor je.quote:Op woensdag 24 november 2004 17:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
het spelletje![]()
op esc heeft geen nut in firefox
quote:Op woensdag 24 november 2004 17:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]![]()
ik doe niet meer mee...
Bojo misschien
na-aperquote:Op woensdag 24 november 2004 17:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik stop met het spel
bojo wil vast wel meedoen
Prijzen kunnen uitgekeerd worden, dit is geen verplichting.quote:Op woensdag 24 november 2004 17:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik stop met het spel
bojo wil vast wel meedoen
zonder goede prijzen is er niks aan natuurlijkquote:Op woensdag 24 november 2004 17:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Prijzen kunnen uitgekeerd worden, dit is geen verplichting.
Ik vind het anders wel bijzondere prijzen, wie kan nou zeggen dat ie een swaffelsessie met een dom spelletje kan verdienen?quote:Op woensdag 24 november 2004 17:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zonder goede prijzen is er niks aan natuurlijk
quote:Op woensdag 24 november 2004 17:59 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik vind het anders wel bijzondere prijzen, wie kan nou zeggen dat ie een swaffelsessie met een dom spelletje kan verdienen?
waarom ben je nou geen vrouw???quote:Op woensdag 24 november 2004 17:59 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik vind het anders wel bijzondere prijzen, wie kan nou zeggen dat ie een swaffelsessie met een dom spelletje kan verdienen?
Ik pas mijn profiel wel even aan.quote:Op woensdag 24 november 2004 18:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
waarom ben je nou geen vrouw???
dan hadden we met z'n alleen zitten "esc-en en f5-en"
quote:Op woensdag 24 november 2004 18:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]![]()
Bojo misschien?
Waar is die jongen trouwens?
quote:Op woensdag 24 november 2004 18:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik pas mijn profiel wel even aan.
ahhhhhhquote:Op woensdag 24 november 2004 18:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]waarschijnlijk zit hij zich in een hoekje van zijn kamer kapot te janken omdat wij hem zo plagen
![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 18:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ahhhhhh
zo bedoel ik het niet hoor BoJo![]()
TF wel trouwens![]()
idd bojo is stronzoquote:Op woensdag 24 november 2004 18:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ahhhhhh
zo bedoel ik het niet hoor BoJo![]()
TF wel trouwens![]()
Ga wel even zoeken. Wel of geen schaamhaar? Penetratie? Cumshot? Full frontal?quote:Op woensdag 24 november 2004 18:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mooie feuteux erbij en je hebt Bojo achter je aan
![]()
onschuldige duits/italiaanse helpdesk meisjesquote:Op woensdag 24 november 2004 18:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ga wel even zoeken. Wel of geen schaamhaar? Penetratie? Cumshot? Full frontal?
Wat vind Bojoleuk?
Alles wat jij plaatsquote:Op woensdag 24 november 2004 18:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ga wel even zoeken. Wel of geen schaamhaar? Penetratie? Cumshot? Full frontal?
Wat vind Bojoleuk?
Dat "duits" maakt het dan weer ranzig.quote:Op woensdag 24 november 2004 18:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
onschuldige duits/italiaanse helpdesk meisjes
ach... fetish hopeloos... what;s in a namequote:Op woensdag 24 november 2004 18:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat "duits" maakt het dan weer ranzig.
Heeft ie een fetish ofzo?
quote:Op woensdag 24 november 2004 18:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ach... fetish hopeloos... what;s in a name
das weer een anderquote:Op woensdag 24 november 2004 18:18 schreef Fugie het volgende:
spaanse en zweedse was het toch
quote:Op woensdag 24 november 2004 17:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
het spelletje![]()
op esc heeft geen nut in firefox
ik hoor zojuist uit zeer betrouwbare bron dat Hugster in overspannen toestand het forum heeft verlatenquote:Op woensdag 24 november 2004 18:20 schreef hermandeperman het volgende:
kweenie...
waar is Hugster BTW??
quote:Op woensdag 24 november 2004 18:29 schreef Fugie het volgende:
herman zijn jou bronne altijd zo betrouwbaar
je mist mequote:Op woensdag 24 november 2004 18:20 schreef hermandeperman het volgende:
kweenie...
waar is Hugster BTW??
als je em echt hard zet, voel je met schakelen alles trillen..quote:Op woensdag 24 november 2004 18:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
in mijn screenschot zie je hem ook spelen
heerlijk!![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 18:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Voor iedereen die V12'svinden
CRT zekerquote:Op woensdag 24 november 2004 18:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
als je em echt hard zet, voel je met schakelen alles trillen..
Mijn beeldscherm wel iig
Het acceleren vanuit de pits, vanaf 3:18 is echt GE-WEL-DIGquote:Op woensdag 24 november 2004 18:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
die backfires
![]()
Ja, die CD iig wel.quote:Op woensdag 24 november 2004 18:47 schreef Hugster het volgende:
hou oud is dit Nick?
zo'n 10 jaar oud ofzo?
quote:Op woensdag 24 november 2004 18:48 schreef Fugie het volgende:
* Tommy_Kuklinski vindt een laag geluid alleen wel beter dan zon hoog geluid
definieer ziequote:Op woensdag 24 november 2004 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
tvptje maar weer
Zie ik ook eens mensen die niet lid zijn van karbo
ik snap niet wat er nou te beleven valt op karbo naast de nachtkarboquote:Op woensdag 24 november 2004 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
tvptje maar weer
Zie ik ook eens mensen die niet lid zijn van karbo
Omdat niemand topics startquote:Op woensdag 24 november 2004 18:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik snap niet wat er nou te beleven valt op karbo naast de nachtkarbo
d00d als wat
restecpaquote:Op woensdag 24 november 2004 18:55 schreef Hugster het volgende:
ow wat zat ik er boven op met me 10 jaar
jij wel ja met je 56kut inbel ellendequote:Op woensdag 24 november 2004 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat niemand topics start
En rustige fora prefereer ik boven drukke in deze tijden dat ik weinig achter internet zit
quote:Op woensdag 24 november 2004 18:56 schreef Fugie het volgende:
zit je achterop, staat opeens je achterste in de fik
inbel?quote:Op woensdag 24 november 2004 18:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
jij wel ja met je 56kut inbel ellende
quote:Op woensdag 24 november 2004 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
inbel?
Ik heb al twee jaar geen internet meer
onee onee onee onee onee onee??quote:Op woensdag 24 november 2004 19:00 schreef Fugie het volgende:
op die motor natuurlijk, achterop een ferarri kan je niet zitten...
lach maarquote:Op woensdag 24 november 2004 19:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 november 2004 18:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
achterop die Ferrari F1 of die BMW motor?
lekker geluidje trouwens Patrick
kaartje verkopen of nietquote:Op woensdag 24 november 2004 19:04 schreef Fugie het volgende:
* Hugster heeft dillema
dan zal mij het lachen idd snel vergaan jaquote:Op woensdag 24 november 2004 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
lach maarWe staan nu bovenaan lijsten met huisjes, dus t kan nooit lang meer duren voor ik WEL veel online ben
mja tis echt enormquote:Op woensdag 24 november 2004 19:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
kaartje verkopen of niet
leg mij nog is ff fijntjes uit waarom je niet zou gaan chrisquote:Op woensdag 24 november 2004 19:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
mja tis echt enormmaar ik kom er niet uit
![]()
miss maar gewoon verkopen ben ik van het gezeik af![]()
Dan kan ik mn 14-jarige breezerslet kloon weer onder het stof vandaan halen om hoofden op hol te brengenquote:Op woensdag 24 november 2004 19:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dan zal mij het lachen idd snel vergaan ja
wat heb jij een foute avatar zegquote:Op woensdag 24 november 2004 19:10 schreef BazzoS het volgende:
bij 15 seconden, die vlammetjes
deze account is al irritant genoeg dus bespaar me de moeitequote:Op woensdag 24 november 2004 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan kan ik mn 14-jarige breezerslet kloon weer onder het stof vandaan halen om hoofden op hol te brengen
nee, die kloon is (nog) niet lid van Fok!
op karbo zonder balk... NOG ergerquote:Op woensdag 24 november 2004 19:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
wat heb jij een foute avatar zeg![]()
Niet je post editten, ik copypaste hem even naar mn compliementenboekjequote:Op woensdag 24 november 2004 19:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
deze account is al irritant genoeg dus bespaar me de moeite
pas op hè... eerst het stof eraf blazen!!quote:Op woensdag 24 november 2004 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet je post editten, ik copypaste hem even naar mn compliementenboekje
Nee sorry, de beledigingenectie zit al volquote:Op woensdag 24 november 2004 19:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
pas op hè... eerst het stof eraf blazen!!
quote:Op woensdag 24 november 2004 19:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
wat heb jij een foute avatar zeg![]()
tis in arnhem, 2,5 uur met de trein. Heb geen zin om dat kuteind in me eentje te zitten te doen. De auto kan ik niet pakken want ik ga niet om 7 uur sochtends terug rijden en ik ga ook niet heel de avond nacht water en red bull drinken.quote:Op woensdag 24 november 2004 19:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
leg mij nog is ff fijntjes uit waarom je niet zou gaan chris![]()
V12quote:Op woensdag 24 november 2004 19:21 schreef ook_gek het volgende:
Yo vrienden kunnen jullie me vertellen of dit een geile beamer is?
http://www.beamerdiscount(...)etails-business.html
Hij heeft wel gelijk, plus dat kerst dingen pa NA sinterklaas mogenquote:Op woensdag 24 november 2004 19:20 schreef BazzoS het volgende:
[..]
doe jij ook een kerstmuts op je eupfel danquote:Op woensdag 24 november 2004 19:24 schreef Fugie het volgende:
sjonnie santaclaus
sneeuw spuiten op de randen van je ramenquote:Op woensdag 24 november 2004 19:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
doe jij ook een kerstmuts op je eupfel dan![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 19:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
sneeuw spuiten op de randen van je ramenen kerstboompje aan je spiegel en op je hoedeplankt
quote:Op woensdag 24 november 2004 18:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik snap niet wat er nou te beleven valt op karbo naast de nachtkarbo :')
d00d als wat
Dan moet je opschietenquote:Op woensdag 24 november 2004 19:25 schreef hermandeperman het volgende:
ho kut ik moet ff naar de supermarkt
Bier op?quote:Op woensdag 24 november 2004 19:25 schreef hermandeperman het volgende:
Net geweest.quote:Op woensdag 24 november 2004 19:25 schreef hermandeperman het volgende:
Ik zal hier wel regelmatig blijven posten zodat je kan blijven spelen.quote:Op woensdag 24 november 2004 19:33 schreef BazzoS het volgende:
kut, weer zwart
waar heb jij het over?quote:Op woensdag 24 november 2004 19:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
V12gedownload, mark?
hey man, ik heb haar niet besteldquote:Op woensdag 24 november 2004 19:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
WTF alexxx![]()
ranzige gast
lees maar terugquote:Op woensdag 24 november 2004 19:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waar heb jij het over?
door wiequote:Op woensdag 24 november 2004 19:34 schreef ook_gek het volgende:
beamer gaat niet door![]()
wat heb je er aan gedaan? alleen TNT?quote:Op woensdag 24 november 2004 19:41 schreef PeuRac het volgende:
Tommy, bijna onder de 10sec, heb alleen meer vreds nodig
't was sandraquote:Op woensdag 24 november 2004 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hey man, ik heb haar niet besteld
is een andere SC voorquote:Op woensdag 24 november 2004 19:41 schreef PeuRac het volgende:
Tommy, bijna onder de 10sec, heb alleen meer vreds nodig
geen zin in vertel eensquote:Op woensdag 24 november 2004 19:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
lees maar terug
quote:Op woensdag 24 november 2004 18:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Voor iedereen die V12'svinden
huiliequote:Op woensdag 24 november 2004 19:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
is een andere SC voor![]()
![]()
met mij fuck je niet jaquote:Op woensdag 24 november 2004 19:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
huilie![]()
ah toe.... 1 keertje ook niet?quote:Op woensdag 24 november 2004 19:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
met mij fuck je niet ja![]()
Nee, we hebben dit keer niks besteld, zelfs geen catsuitquote:Op woensdag 24 november 2004 19:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't was sandra![]()
Die is zo oud zegquote:Op woensdag 24 november 2004 19:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jij snapt het niet.quote:Op woensdag 24 november 2004 19:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die is zo oud zeg![]()
Volgens mij heb ik deze zelf nog ergens online staan.
Deze is ook geil
http://home.wanadoo.nl/sm(...)i%20F1%20burnout.mp3
quote:Op woensdag 24 november 2004 18:01 schreef hermandeperman het volgende:
jij hebt een leuke avatar
![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 18:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
jij niet
quote:Op woensdag 24 november 2004 20:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Zo vind ik hem beter.![]()
Hier ook maar even posten, want misschien zien jullie hem anders niet.
Vandaag gebeurt?quote:Op woensdag 24 november 2004 20:13 schreef ook_gek het volgende:
wel stoer. Die taxi mensen staan zo vandie andere agenten staan achter een deur te schuilen. En die recht hier voor op de foto staat er ook zo bij van
![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 20:13 schreef hermandeperman het volgende:kan ik hem hiervandaan hosten??
al gedaan!!quote:Op woensdag 24 november 2004 20:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar sla hem ook even op voor als'ie het op een dag ineens niet meer doet.
Je kan nooit weten.![]()
Weggeroepen wordt.
mzzl dudequote:Op woensdag 24 november 2004 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
ik verdwijn weer voor een paar dagen uit jullie herinnering
mag hopen deze keer voor goed?quote:Op woensdag 24 november 2004 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
ik verdwijn weer voor een paar dagen uit jullie herinnering
Dat zou eens een goed idee zijn idd.quote:Op woensdag 24 november 2004 20:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mag hopen deze keer voor goed?
ik heb altijd goeie ideeënquote:Op woensdag 24 november 2004 20:54 schreef Thermo het volgende:
[..]
Dat zou eens een goed idee zijn idd.
Ik had het zelfde idee ook al een tijdje, ik vind het altijd zo zonde voor zo'n boomknuffelaar om hem te kwetsen weet je.quote:Op woensdag 24 november 2004 21:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb altijd goeie ideeën
ag maakt niks uit we zijn gewoon eerlijkquote:Op woensdag 24 november 2004 21:15 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik had het zelfde idee ook al een tijdje, ik vind het altijd zo zonde voor zo'n boomknuffelaar om hem te kwetsen weet je.
Hij heeft z'n gevraagde ban gekregenquote:Op woensdag 24 november 2004 21:35 schreef Fugie het volgende:
wheehhe ook_gek
waar blijft bojo nou ? Komt ie alleen na 10 uur weer bojo zijn ofzo
Is die Bojo de PTA SC schandknaap ofzo?quote:Op woensdag 24 november 2004 21:35 schreef Fugie het volgende:
wheehhe ook_gek
waar blijft bojo nou ? Komt ie alleen na 10 uur weer bojo zijn ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |