oe oe nog een ban erbijquote:Op woensdag 24 november 2004 14:55 schreef Xtreem het volgende:
fipo
-edit-
niet dus.... ik vind dat de TS moet worden uitgesloten (op straffe van een ban!) van fipo's
quote:Op woensdag 24 november 2004 14:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
oe oe nog een ban erbij![]()
Daar ga jij toch over, als sloofje voor de (F)A's :')quote:Op woensdag 24 november 2004 15:02 schreef MutZ het volgende:
Hoeveel gaan er nog volgen...
Nee.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:57 schreef BazzoS het volgende:
geen invalidebus
Brandoefening... . is dat om te leren hoe je moet ontruimen, hoe je moet blussen, of hoe je het kantoor in de hens moet zetten zonder sporen achter te latenquote:Op woensdag 24 november 2004 15:16 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Nee.
Damned.
Ben ik ff weg ivm een leuke brandoefening hier op het werk, is er opeens een nieuwe SC![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 14:09 schreef ThaFreak het volgende:
idd
staat er al een paar jaar ofzo tussen
kan handig zijnquote:Op woensdag 24 november 2004 15:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Brandoefening... . is dat om te leren hoe je moet ontruimen, hoe je moet blussen, of hoe je het kantoor in de hens moet zetten zonder sporen achter te laten
Dat is om te leren hoe je moet ontruimen.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Brandoefening... . is dat om te leren hoe je moet ontruimen, hoe je moet blussen, of hoe je het kantoor in de hens moet zetten zonder sporen achter te laten
zondequote:Op woensdag 24 november 2004 15:20 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dat is om te leren hoe je moet ontruimen.
quote:Er is wel een slachtoffer gevallen hier!
Van de trap gedonderd en naar het ziekenhuis afgevoerd met een enkel met een tennisbaldikke zwelling erop.
quote:En dat allemaal op mijn laatste werkdag
Vanaf morgen koos werkeloosquote:Op woensdag 24 november 2004 15:23 schreef Xtreem het volgende:
Arme koosquote:Op woensdag 24 november 2004 15:23 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Vanaf morgen koos werkeloos![]()
Uitlaat al gefixt?quote:Op woensdag 24 november 2004 15:25 schreef Patrick281 het volgende:
Gaat hier wel vaak over Amerikanen in de OP. En wie heeft er 1?![]()
Bij mijn vorige werkgever ben ik er op financieel economische grond uit gebonjourdquote:Op woensdag 24 november 2004 15:25 schreef Xtreem het volgende:
Arme koos
ga in een rolstoel zitten en zingen... wie weet kun je zo wat bijbeunen
contract niet verlengd? zuigtWat voor 'nwerk doe je nu nog dan?
Wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 24 november 2004 15:28 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werkgever ben ik er op financieel economische grond uit gebonjourd
Paar maanden extra salaris meegekregen en eigenlijk meteen een nieuw kortlopend project gevonden bij een detacheringsbureau.
Dat project loopt nu af en morgen zit ik achter de kompjoeter en aan de foon om ieder bedrijf wat ook maar iets met "het milieu" te maken heeft te bellen om ze mede te delen dat ze mij toch echt nodig hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |