abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 november 2004 @ 15:18:46 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23542265
quote:
Op woensdag 24 november 2004 15:13 schreef LangeJan het volgende:
Hij zit toch ondergedoken nu?
Ja, dat klopt.
Ergens ook wel hypocriet, eigenlijk.
Ik bedoel als je dan zo'n stoere vent bent, neem dan ook de mogelijke consequenties van je daden voor lief. En sta dan ook achter je uitspraken door je met opgeheven hoofd op straat te begeven.

Veel geblaat, weinig wol.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 24 november 2004 @ 15:19:33 #52
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_23542285
quote:
Op woensdag 24 november 2004 15:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, dat klopt.
Ik bedoel als je dan zo'n stoere vent bent, neem dan ook de mogelijke consequenties van je daden voor lief. En sta dan ook achter je uitspraken door je met opgeheven hoofd op straat te begeven.
Inderdaad, net als THEO!
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_23542368
pi_23542612
Toevallig heb ik gisteren het bewuste fragment gezien.
Andries Knevel legde hem de woorden wel een beetje in de mond. Neemt natuurlijk niet weg dat hij daar op een andere manier op had kunnen reageren. Overigens hoorde ik dat hij spijt heeft van zijn uitspraak.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_23543259
quote:
Op woensdag 24 november 2004 15:05 schreef MissRashida het volgende:
Hij moet de Koran opnieuw lezen
hij zegt dat hij zich bekeerd heeft mar dan wel verkeerd
Dat is meestal het geval bij Woslims.
pi_23543924
quote:
Op woensdag 24 november 2004 15:54 schreef HiZ het volgende:

[..]

Dat is meestal het geval bij Woslims.
Zolang er geen uniforme Islam is, blijf je zitten met dit gedonder.
Iedere imbiciel hoeft alleen zijn voordeeltjes uit de almachtige religie te halen en blijkbaar ben je dan gelijk Islamiet.

Wel grappig dat ie zelf over het gebrek aan tolerantie begint...
Yeah baby Yeah!
  woensdag 24 november 2004 @ 16:18:16 #58
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_23543932
Ik wens hierbij deze van der Ven dood. Maar ook wens ik Wilders dood. Daarnaast wens ik Verdonk én de Grote Boze Handweigerende Imam dood. Last but not least wens ik alle R&B artiesten dood. En natuurlijk, hoe kon ik het vergeten, Theo en Pim mogen van mij wel dood blijven.

Zo goed genoeg?
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  woensdag 24 november 2004 @ 16:23:50 #59
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_23544101
V/d Ven verdient mijn volledige respect. Want had ik zelf hier op fok! niet uitspraken gedaan met bijna dezelfde strekking maar dan met Hirsi Ali als lijdend voorwerp ? Alleen formuleerde ik het zelf niet als wens maar in de trant van":

Ik zou er absoluut geen problemen mee hebben als Hirsi Ali zou sterven middels een natuurlijke dood, misschien zou er zelfs een gevoel van blijdschap rondom mijn maagstreek op kunnen komen De meesten waren het toen zelfs met me eens !

Maar ik vind dat er te zwaar aan wordt getild. Want hoeveel blijde gezichten toonde hun verheuging hier op Fok! toen ons aller Arafat stierf ? Heel veel. Het grappige is dat dezelfde users nu zijn verworden tot jankers van een formaat waar zelfs wijlen Theo van G. jaloers op zou zijn

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_23544162
ik wens dat ik rijk wordt
Jullie zijn zo kinds
  woensdag 24 november 2004 @ 16:26:15 #61
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23544176
Ik dacht al... waar blijft BSB

pi_23544181
Ik steun je niet. Je zegt trouwens dat het mag en dat klopt tot op zekere hoogte. Fok! vindt het vast niet fijn en kan het dan ook verbieden.
pi_23544200
quote:
Op woensdag 24 november 2004 16:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zou er absoluut geen problemen mee hebben als Hirsi Ali zou sterven middels een natuurlijke dood, misschien zou er zelfs een gevoel van blijdschap rondom mijn maagstreek op kunnen komen De meesten waren het toen zelfs met me eens !
ik denk dat je op fok beter nietk unt zegegn wat je denkt
pi_23544332
quote:
Op woensdag 24 november 2004 15:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, dat klopt.
Ergens ook wel hypocriet, eigenlijk.

Veel geblaat, weinig wol.
Net als Wilders en Ayaan natuurlijk.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 24 november 2004 @ 16:31:42 #65
13462 BansheeBoy
pi_23544340
quote:
Op woensdag 24 november 2004 16:27 schreef MissRashida het volgende:

[..]

ik denk dat je op fok beter niet kunt zeggen wat je denkt
Salamoe 3alaikoem Rashida: ik kom hier al 4 jaar, en ik heb altijd kunnen zeggen wat ik dacht

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  woensdag 24 november 2004 @ 16:33:16 #66
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_23544381
quote:
Op woensdag 24 november 2004 16:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Salamoe 3alaikoem Rashida: ik kom hier al 4 jaar, en ik heb altijd kunnen zeggen wat ik dacht

Ja hoor, Alaaf Makbar... Hou je het wel effe in het Nederlands?
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  woensdag 24 november 2004 @ 16:33:50 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23544398
quote:
Op woensdag 24 november 2004 16:31 schreef Mutant01 het volgende:

Die heb ik nog niet op een doodswens kunnen betrappen.
pi_23544404
quote:
Op woensdag 24 november 2004 16:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Precies. Iedereen die van mening is zijn vrijheid van meningsuiting te moeten invullen met schofferingen, beledigingen of doodsverwensingen dient zelf ook de verantwoordelijkheid te dragen voor die uiting. Dus iedereen bescherming, of niemand. Ik zou er overigens ook geen traan om laten als Wilders een enge ziekte krijgt. Gevalletje bad karma.
pi_23544433
quote:

Salamoe 3alaikoem Rashida:
Is dat Moslim BrEezah tAal??
pi_23544449
quote:
Op woensdag 24 november 2004 16:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die heb ik nog niet op een doodswens kunnen betrappen.
Nee, maar wel schofferingen en beledigingen. Waarom staan zij dan niet achter hun woorden?
Allah Al Watan Al Malik
pi_23544451
quote:
Op woensdag 24 november 2004 16:23 schreef BansheeBoy het volgende:
V/d Ven verdient mijn volledige respect. Want had ik zelf hier op fok! niet uitspraken gedaan met bijna dezelfde strekking maar dan met Hirsi Ali als lijdend voorwerp ? Alleen formuleerde ik het zelf niet als wens maar in de trant van":

Maar ik vind dat er te zwaar aan wordt getild. Want hoeveel blijde gezichten toonde hun verheuging hier op Fok! toen ons aller Arafat stierf ? Heel veel. Het grappige is dat dezelfde users nu zijn verworden tot jankers van een formaat waar zelfs wijlen Theo van G. jaloers op zou zijn

Je vliegt mijns inziens te vaak uit de bocht Banshee je zet jos Verstappen in de schaduw!

Bovendien vergelijk je appels met peren.

Arafat was geen weldoener, maar een vader des volks van de Palestijnen met goede maar ook duistere kanten (die ook jij zult moeten beamen) bijv zijn grootschalige fraude en zijn steun aan bomaanslagen, deze meneer was op leeftijd, had een zwaar leven en zijn dood kwam niet echt onverwacht, en was geheel natuurlijk (voor zover wij nu weten)
Theo van Gogh is niet echt een natuurlijke dood gestorven zeg maar, laat staan dat hij zijn achterban grootschalig beduvelde of zelfs liquidaties van moslims steunde......

Waarom verdient iemand, die bewust olie op het vuur gooit door rare gedachtenkronkels, een functie en ideeen heeft die ongelooflijk veel invloed hebben op zijn toehoorders (die absoluut polarisatie en haat in de hand werken) jouw volledige respect?

Puur en alleen omdat hij zich baseert op een religie waar jij ook natte dromen van krijgt?
Yeah baby Yeah!
pi_23544472
tis imaM, ipv imaN...maar goed...
goed punt...
  woensdag 24 november 2004 @ 16:37:21 #73
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_23544488
quote:
Op woensdag 24 november 2004 15:10 schreef MissRashida het volgende:

[..]

nee zijn baard staat hem niet en echte moslims zijn niet zo dom
Echte moslims zijn wel zo dom... Net als echte christenhonden en andere reli-ridders.
Geloof is het kankergezwel op de mensheid en moet bestreden worden.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_23544513
quote:
Op woensdag 24 november 2004 16:35 schreef Elgigante het volgende:

Waarom verdient iemand, die bewust olie op het vuur gooit door rare gedachtenkronkels, een functie en ideeen heeft die ongelooflijk veel invloed hebben op zijn toehoorders (die absoluut polarisatie en haat in de hand werken) jouw volledige respect?
Dit geldt voor zowel Ayaan, Wilders als van Gogh. Stuk voor stuk mensen die behoorlijk veel invloed hadden/hebben in de media en de politiek. Dus alsjeblieft zeg.
Allah Al Watan Al Malik
pi_23544515
quote:
Op woensdag 24 november 2004 16:37 schreef beelz het volgende:

[..]

Echte moslims zijn wel zo dom... Net als echte christenhonden en andere reli-ridders.
Met zo'n mening ben je zelf geen haar beter dan een fundi lijkt me.
  woensdag 24 november 2004 @ 16:38:46 #76
13462 BansheeBoy
pi_23544526
Denk je echt dat ik ga huilen als Geert Wilders/Efshin Ellian/Frank Boeien/Hirsi Ali per ongeluk wordt overreden of overlijdt vanwege het AIDS virus dat hij of zij binnenkrijgt middels een goed flesje Nesquick ? Ik denk het niet. Natuurlijk veroordeel ik moord. Dat keur ik ten strengste af zonder legitieme bij wet toegestane reden Maar als ik eerlijk ben moet ik gewoon kunnen zeggen dat ik best tevreden zou zijn bij "afwezigheid" van eerdergenoemden

woensdag 24 november 2004 @ 16:39:13 #77
65490 whoops
pi_23544540
quote:

[..]

Mooi gesproken...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  woensdag 24 november 2004 @ 16:40:35 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23544570
quote:
Op woensdag 24 november 2004 16:38 schreef BansheeBoy het volgende:
. Natuurlijk veroordeel ik moord. Dat keur ik ten strengste af zonder legitieme bij wet toegestane reden

Over welke wet heb je het dan: de Nederlandse of de Sharia?
  woensdag 24 november 2004 @ 16:40:38 #80
65490 whoops
pi_23544572
quote:
Denk je echt dat ik ga huilen als Geert Wilders/Efshin Ellian/Frank Boeien/Hirsi Ali per ongeluk wordt overreden of overlijdt vanwege het AIDS virus dat hij binnenkrijgt middels een goed flesje Nesquick ? Ik denk het niet. Natuurlijk veroordeel ik moord. Dat keur ik ten strengste af zonder legitieme bij wet toegestane reden Maar als ik eerlijk ben moet ik gewoon kunnen zeggen dat ik best tevreden zou zijn bij "afwezigheid" van eerdergenoemden

In Nederland is geen wet die moord toestaat. En geloof (:D) mij als ik zeg dat een groot deel van Fok! ook best tevreden zou zijn met jouw "afwezigheid"....
  woensdag 24 november 2004 @ 16:40:57 #81
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_23544579
quote:
Op woensdag 24 november 2004 16:38 schreef Gallo het volgende:

[..]

Met zo'n mening ben je zelf geen haar beter dan een fundi lijkt me.
Want? Ik vind alleen dat alle soorten van geloof bestreden moeten worden, niet de mensen. Er gaat niemand dood enzo dus wat maakt me dan net zo erg als een fundamentalist?
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_23544622
quote:
...of overlijdt vanwege het AIDS virus dat hij of zij binnenkrijgt middels een goed flesje Nesquick ? Ik denk het niet.
Aids via Nesquick...
pi_23544634
quote:

[..]

ook met jou
ik niet trouwens
beledigingen
en ik ben hier pas 2 dagen
  woensdag 24 november 2004 @ 16:43:22 #84
65490 whoops
pi_23544653
Ik kan het niet vaak genoeg herhalen...

Geloven is zeker weten dat je twijfelt....
  woensdag 24 november 2004 @ 16:43:43 #85
13462 BansheeBoy
pi_23544665
quote:
Op woensdag 24 november 2004 16:40 schreef whoops het volgende:

[..]

In Nederland is geen wet die moord toestaat.
Bij noodweer wordt je vervolgens mij wel vrijgesproken.
quote:
En geloof (:D) mij als ik zeg dat een groot deel van Fok! ook best tevreden zou zijn met jouw "afwezigheid"....
Dat ben ik niet met je eens. uiteraard zullen er maximaal 30 mensen zijn die er zo over zullen denken, maar op een populatie van ca. 30.000 Fok!kers is dat niet eens 1 %. Daar valt mee te "leven" dus

pi_23544675
quote:
Op woensdag 24 november 2004 16:34 schreef Gallo het volgende:

[..]

Precies. Iedereen die van mening is zijn vrijheid van meningsuiting te moeten invullen met schofferingen, beledigingen of doodsverwensingen dient zelf ook de verantwoordelijkheid te dragen voor die uiting. Dus iedereen bescherming, of niemand. Ik zou er overigens ook geen traan om laten als Wilders een enge ziekte krijgt. Gevalletje bad karma.
Hebben Wilders en Ayaan zich gebezigd aan doodswensingen of hebben zij openlijk verkondigd een gevoel van blijdschap niet te onderdrukken na de dood van Khomeini en consorten of onschuldige Islamitische burgers?

Laat je politieke prietpraat vervolgens dus maar achterwege en je achterlijke toekomstvisies..
Yeah baby Yeah!
  woensdag 24 november 2004 @ 16:44:14 #87
65490 whoops
pi_23544678
quote:
Op woensdag 24 november 2004 16:42 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Aids via Nesquick...
Tja dat gebeurt Arafat nog niet eens....
  woensdag 24 november 2004 @ 16:44:56 #88
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_23544702
quote:

[..]

Erg bot maar ik begrijp je wel

De meeste vreselijke misdaden tegen de mensheid worden gedaan in naam van religie. Dat zijn niet alleen moslims maar katholieken konden er ook wat van.

De wereld zou beter af zijn zonder religie.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  woensdag 24 november 2004 @ 16:46:31 #89
65490 whoops
pi_23544741
quote:
Op woensdag 24 november 2004 16:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. uiteraard zullen er maximaal 30 mensen zijn die er zo over zullen denken, maar op een populatie van ca. 30.000 Fok!kers is dat niet eens 1 %. Daar valt mee te "leven" dus

Euhm, noodweer is geen moord enzo...

Daarnaast zijn er ongetwijfeld meer dan 30 Fok!kers die jou hier liever niet meer zien, wat de oorzaak van jouw afwezigheid ook mag zijn... Daarnaast geloof ik nooit dat er 30.000 actieve Fok!kers zijn...
pi_23544777
quote:
Op woensdag 24 november 2004 16:35 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, maar wel schofferingen en beledigingen. Waarom staan zij dan niet achter hun woorden?
zij staan zeker achter hun bewoordingen.

Onderduiken is niet synoniem aan afstand doen van je uitlatingen, maar juist vast houden aan je uitlatingen, sommigen zijn echter van mening dat een scherpe mening een teken van levensmoeheid is dat vraagt om een verlosser.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 24 november 2004 @ 16:48:21 #91
65490 whoops
pi_23544791
quote:
Op woensdag 24 november 2004 16:44 schreef wdn het volgende:

[..]

Erg bot maar ik begrijp je wel

De meeste vreselijke misdaden tegen de mensheid worden gedaan in naam van religie. Dat zijn niet alleen moslims maar katholieken konden er ook wat van.

De wereld zou beter af zijn zonder religie.
En het leuke van een vrije cultuur als de Nederlandse is dat je je eigen religie mag bepalen... Een groot deel van de moslims is moslim omdat het ze verplicht wordt.... Tja dan is de keuze gauw gemaakt...
pi_23545971
"Als iemand kanker verdient, is het Paul Rosenmöller, de hopman van politiek correct Nederland. Mogen de cellen in zijn hoofd zich tot een juichende tumor vormen en laat ons dan beluisteren of er enig verschil is in meneers gekwebbel, vergeleken met wat er uit kwam voor die Blije Boodschap. Laat ons pissen op zijn graf. Oplichter."

Wie schreef dit?
pi_23546072
quote:
Op woensdag 24 november 2004 17:35 schreef SCH het volgende:
"Als iemand kanker verdient, is het Paul Rosenmöller, de hopman van politiek correct Nederland. Mogen de cellen in zijn hoofd zich tot een juichende tumor vormen en laat ons dan beluisteren of er enig verschil is in meneers gekwebbel, vergeleken met wat er uit kwam voor die Blije Boodschap. Laat ons pissen op zijn graf. Oplichter."

Wie schreef dit?
Tja...
Hij mocht dat zeggen "want hij was columnist/kunstenaar"aldus iemand in dit (of een ander) topic....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_23546129
Wat een grap, Balkenende op tv die zegt dat dit onrespectvol is, dat je mensen niet moet kwetsen en dit hier niet hoort. Ik hoorde hem niets zeggen over de uitspraken van Theo/wilders/hirshi ali.

Hypocriete hond.
  woensdag 24 november 2004 @ 17:48:17 #95
13462 BansheeBoy
pi_23546254
quote:
Op woensdag 24 november 2004 17:42 schreef Meh7 het volgende:
Wat een grap, Balkenende op tv die zegt dat dit onrespectvol is, dat je mensen niet moet kwetsen en dit hier niet hoort. Ik hoorde hem niets zeggen over de uitspraken van Theo/wilders/hirshi ali.

Hypocriete hond.
  woensdag 24 november 2004 @ 17:50:35 #96
13462 BansheeBoy
pi_23546308
quote:
Op woensdag 24 november 2004 17:42 schreef Meh7 het volgende:

Hypocriete hond.
Zei Balkenende dat echt ? Wat voor laxerende opmerkingen zijn dat van hem ? Hirsi "zwarte tint" Ali en wijlen theo van G. kwetsten zeker niet ? Balkeende was toch één van de mensen die ik toch nog respecteerde, samen met MikeyMo van Fok!, maar nu kan je hem ook wel wegschrappen van mijn korte edoch aanwezige respect-lijstje

woensdag 24 november 2004 @ 17:51:36 #97
65490 whoops
pi_23546333
quote:
Op woensdag 24 november 2004 17:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Immer zo spraakzame BansheeBoy, heb je hier ook nog wat op te zeggen?
pi_23546436
quote:
Op woensdag 24 november 2004 17:35 schreef SCH het volgende:

Wie schreef dit?
Jij volgens mij, of zit er iemand anders onder jouw naam te posten?

Effe on-topic.

Ik snap waar je heen wilt en ik kan dit soort zwarte humor van Theo ook niet waarderen, absoluut niet!
Wel deed Theo deze uitspraken als columnist (vergelijkbaar met caberatier, wat zei Hans Teeuwen bijv over Bea vorige keer?) in een tijd waar niemand zo gek was om Rosenmoller te vermoorden om zijn ideen (dat maakt het niet minder afzichtelijk natuurlik, maar het zegt iets over de schoenmaat van de Groenlinksers en over de schoenmaat van de moslims).

Naar mijn weten heeft Youp van het Hek ook onlangs iemand (tara sing varma) een terminale ziekte toegewenst nav haar misleiding van alles en iedereen. Moet dat ook in dezelfde context geplaats worden qua doodwensen?

Blijft natuurlijk een botte, platvloerse, onpasselijke en kwetsende tekst van Theo van Gogh.
Yeah baby Yeah!
pi_23546512
--dat kan ook op een andere manier--

[ Bericht 90% gewijzigd door Dagonet op 24-11-2004 18:11:54 ]
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_23546561
quote:
Op woensdag 24 november 2004 17:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zei Balkenende dat echt ? Wat voor laxerende opmerkingen zijn dat van hem ? Hirsi "zwarte tint" Ali en wijlen theo van G. kwetsten zeker niet ? Balkeende was toch één van de mensen die ik toch nog respecteerde, samen met MikeyMo van Fok!, maar nu kan je hem ook wel wegschrappen van mijn korte edoch aanwezige respect-lijstje

Je kunt Theo van Gogh niet vergelijken met Wilders dus kun je hem ook niet bij Wilders en Ayaan in een rijtje zetten.

Ik vind het treurig dat je van iedereen respect en tolerantie eist, maar aan de andere kant nr1 bent qua generaliseren, stigmatiseren, appels met peren vergelijken, knollen voor citroenen verkopen.

Maar zodra een premier (in jouw ogen) inconsequent is verliest hij dan meteen jouw respect en zou dat visa versa ook mogen/moeten gelden?
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')