Some like it hot?quote:Op donderdag 25 november 2004 16:57 schreef Ket_Ais het volgende:
Jee, ik had echt niet gedacht voor deze vraag een punt te halen. Maar met wat hulp van anderen en fijne hintjes kom je toch nog een heel eind. Dank jullie wel!
De vraag:
Iedereen kent wel de beroemde witte opwaaiende jurk van Marilyn Monroe.
Maar uit welke film komt deze scène?
Wie is datquote:Op donderdag 25 november 2004 16:51 schreef Ket_Ais het volgende:
Special Agent Norman Stansfield- Gary Oldman in Leon
Special Agent Chester Desmond- Chris Isaak in Twin Peaks
Special Agent Johnson- Robert Davi in Die Hard
Special Agent Fox Mulder- David Duchovny in X-fiiles: Fight the Future
Special Agent Sands- Once Jonnhy Depp in Upon a time in Mexico
Yep!quote:Op donderdag 25 november 2004 16:58 schreef dolle_hond het volgende:
seven years itch
Haha, dat had ik niet eens gezien, ik was idd snel aan het (over)typen. Je moet me eens lezen als ik aan het MSN-en ben.......quote:Op donderdag 25 november 2004 16:58 schreef GFP het volgende:
[..]
Wie is dat![]()
lekker snel getypt
Ik kan me voorstellen dat als jullie samen aan het typen zijn dat het dan een zooitje wordtquote:Op donderdag 25 november 2004 17:01 schreef Ket_Ais het volgende:
[..]
Haha, dat had ik niet eens gezien, ik was idd snel aan het (over)typen. Je moet me eens lezen als ik aan het MSN-en ben.......
dat is nog zacht uitgedrukt, vooral als de batterijen van het toetsenbord vervangen moeten worden en daardoor weleens ongezien letters wegvallenquote:Op donderdag 25 november 2004 17:03 schreef GFP het volgende:
Ik kan me voorstellen dat als jullie samen aan het typen zijn dat het dan een zooitje wordt
er zijn tournaments geweest waarin jij op deze film hebt gestemdquote:Op donderdag 25 november 2004 20:22 schreef kinky_queen het volgende:
ZATOICHI
![]()
Ongetwijfeld, maar ik herken hem ff zo snel nietquote:Op donderdag 25 november 2004 20:24 schreef dolle_hond het volgende:
er zijn tournaments geweest waarin jij op deze film hebt gestemd
Ik heb hem laatst nog in Zatôichi gezien, vandaar dat ik hem dacht te herkennen. Toen ben ik me wat meer in zijn filmgeschiedenis gaan verdiepen waardoor ik wel wat films van hem ken, maar ik zou niet weten welke film dit is. Beetje omslachtig om random allemaal titels te gaan roepen.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:04 schreef dolle_hond het volgende:
als je die onderste herkent, ken je de film.
het is de hoofdrolspeler, maar geen japanner.
NIET JAPANSquote:Op donderdag 25 november 2004 20:29 schreef kinky_queen het volgende:
BATTLE ROYALE dan?
![]()
ik las je bovenstaande post pas toen ik mijn post las...quote:Op donderdag 25 november 2004 20:34 schreef dolle_hond het volgende:
NIET JAPANS
nofiquote:Op donderdag 25 november 2004 20:37 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ik las je bovenstaande post pas toen ik mijn post las...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |