Ja, een wijven topic. Heren, lees, beslis en ren,
ren weg!
Sex & The City, er is een apart topic, maar ik ga generaliseren.
De laatste twee afleveringen. Net is de ene laatste afgelopen en met tranen in de ogen zit ik naar de tv te staren. Carrie, Big
![]()
., the girls ... de stomme Rus
![]()
.
Als ik nu al met tranen zit, alle vorige seizoenen die in je achterhoofd meespelen, hoe moet het dan volgende week? Nooit meer S&tC ... Weer een leegte in mijn persoonlijke tv-gids.
Season finale, Buffy the Vampire Slayer ... -> janken. Leegte, wat zonder Buffy? Zonder de corny grapjes? De geweldige Willow ...
Season finale Friends ... -> janken. Wat een leegte!! 10 jaar was? 10 jaar lang Friends, wachten op de volgende seizoenen.
Dan ook nog het einde van Angel ... niet zo lang gedraaid als de andere serie's, maar 'eej, het is Angel
![]()
. Met Spike ...
Dat was trouwens een bar slechte season finale ... maar toch een afscheid waar ook wel een tissue of wat doorheen zijn gegaan.
Ally MacBeal is alweer wat langer geleden en minder heftig. Maar als je dan op een dronken zaterdagochtend het nog een keer ziet, ja, dan wil het wel ...
De strikvraag: ligt het aan mij (ons) vrouwen? De hormonen? Worden de season finales altijd uitgezonden als je lekker aan het PMSen bent? Zijn we zo gevoelig voor goedkope, doorzichtige gefabriceerde emoties van Hollywood? Of is het gewoon in een periode kunnen genieten van de meest opvallende en basic emoties die een mensen, ieder mens, meemaakt in zijn/haar leven?
Nog een week ... dan kan ik weer afscheid nemen van een groep mensen die niet ech bestaan, die niets voor mij betekenen in het echte leven, maar die ik toch zal missen als een stel vrienden waarmee je zulke gezellige avonden hebt gehad.
[ Bericht 3% gewijzigd door on_air op 23-11-2004 22:40:04 ]
This is way beyond my remote concern of being condescending.
Anders of NietsLuister Live