Oh wow, ook gewoon weten welke ik bedoel!!! Dank u!quote:Op donderdag 25 november 2004 15:31 schreef Wup het volgende:
ONM 3 september 2004
[afbeeldingen]
Babette laat even weten wanneer je huishouden op orde is, dat krijg je filmpjuhs...
de Hugo-Claire scenes waren bijna allemaal erg sterk sinds ze uit elkaar warenquote:Op donderdag 25 november 2004 15:38 schreef babette21 het volgende:
Oh wow, ook gewoon weten welke ik bedoel!!! Dank u!
Geweldige scene vond ik dit. Slaat misschien nergens op, want duurde maar een halve minuut...
Maar ja, met goede acteurs kan een scene van 6 seconde nou eenmaal meer zeggen dat 3 minuten zinloos gelul he....
OMFG......quote:doe ik... je moet 't na vandaag ff 2 weken zonder me doen maar daarna hoop ik weer op dubbele kracht terug te zijn!!!
ik ben ook erg teleurgesteld & opstandig omdat dat kind nu het Nielslijntje komt verziekenquote:Op donderdag 25 november 2004 15:24 schreef babette21 het volgende:
Ik heb 't echt geprobeerd met Kagchelland - écht!! - maar 't werkt gewoon niet tussen ons...
wat een drama, op elk mogelijk vlak...
* Wup bloost mee....quote:Als ik naar Cobben kijk vind ik mezelf vooral heel stom:
waarom hebben we in Godsnaam om 'n re-cast gevraagd en niet om een definitieve exit?!?!?
Maar ik vraag niet om een re-cast hoor!! Ik kijk wel uit.............
ach ja dat wilde ik nog ff opmerken nav gisteren:quote:Op donderdag 25 november 2004 15:52 schreef Wup het volgende:
de Hugo-Claire scenes waren bijna allemaal erg sterk sinds ze uit elkaar waren
vorig seizoen met die Victorfiles lijn.... dat waren echt allemaal topscenes terwijl ik juist de Claire-Arthur scenes toen een beetje minder vond [ minder dan ze voorheen waren]
dat 't forum weer uit z'n dalletje klinkt maakt 't voor mij in dit geval alleen maar vervelender...quote:OMFG......
* Wup gaat afstrepen.......
hoewel het forum inmiddels weer helemaal oke is hoor..... maar toch...zucht & snikje
asjemenou... het was me niet eens opgevallen dat ut een van Walsum familiedinertje was.....quote:Op donderdag 25 november 2004 16:05 schreef babette21 het volgende:
ach ja dat wilde ik nog ff opmerken nav gisteren:
Van Walsum Familie-dinertjes zonder Claire.... oke....
Maar zonder Arthur.... daar 's natuurlijk geen reet aan.....
[ze hebben Joke vervangen door Shirina, da's dan wel weer leuk hihi]
Wie moeten er van jullie dan in ONM zitten?quote:Op donderdag 25 november 2004 16:12 schreef Wup het volgende:
[..]
asjemenou... het was me niet eens opgevallen dat ut een van Walsum familiedinertje was.....
ps: Van Walsum Familie-dinertjes zonder Claire.... was NIET oke.....
ik hoor Tara nog zeggen: ik ga maar weer, zonder Claire is er niks aan:)
hou op, schei uit....quote:Op donderdag 25 november 2004 15:55 schreef Wup het volgende:
ik ben ook erg teleurgesteld & opstandig omdat dat kind nu het Nielslijntje komt verzieken
weg met Iris, Robert de la Haye verdient een goede tegenspeler als hij de vernieling ingaat......
en terecht, volgens mij waren wij in deze Partners in Crime...quote:* Wup bloost mee....
Hij staat op best veel sites.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Danny de Jong (Gyman) heeft een eigen website.
De vlegel heeft een cap gejat...
[afbeelding]
Zelfs de bestandsnaam is hetzelfde gebleven.
* Babette bedoeld uiteraard: oke... da's tot daar aan toe!!! (sorry voor de onduidelijkheid!)quote:Op donderdag 25 november 2004 16:12 schreef Wup het volgende:
ps: Van Walsum Familie-dinertjes zonder Claire.... was NIET oke.....
dat zou dan de eerste en enige correcte opmerking van Tara zijn!!quote:ik hoor Tara nog zeggen: ik ga maar weer, zonder Claire is er niks aan:)
quote:Op donderdag 25 november 2004 16:23 schreef babette21 het volgende:
was m'n artikeltje over Anouck aan 't zoeken, heb ik jou volgens mij in gequote...
maar 't is kwijt...............
LOL, ja die prive artikelen waren erg tofquote:Op donderdag 25 november 2004 16:32 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Het verdwenen artikel van Babette.
wow mijn artikels worden gewoon opgeslagen!!!quote:Op donderdag 25 november 2004 16:32 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Het verdwenen artikel van Babette.
ja da's wel erg breed, zo'n vraag....quote:Op donderdag 25 november 2004 16:34 schreef Orginial het volgende:
Wat zou volgens jullie dan wel een goede castlist zijn?![]()
Oke.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja da's wel erg breed, zo'n vraag....
ik verwijs je bij deze daan ook door [of eigenlijk terug] naar onze Claire-Recast selectie...
niet compleet, maar geeft toch 'n aardige indruk haha
iig staan Cobben & Kagchelland er zeker níet op!!
ja da's dus gewoon onm 4 weken geleden, maar met Tanja Jess erbij...quote:Op donderdag 25 november 2004 16:59 schreef Orginial het volgende:
blabla
En Victor erbij + Gyman.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja da's dus gewoon onm 4 weken geleden, maar met Tanja Jess erbij...![]()
Echt.Bron?quote:Op donderdag 25 november 2004 17:05 schreef Wup het volgende:
vanavond nieuwe leader
Ik ga m'n best doen!quote:Op donderdag 25 november 2004 17:10 schreef babette21 het volgende:
edit: en hiermee draag ik Svensationals Nieuwsdienst voor de aankomende weken over aan.... Iwan!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |