quote:
We opted to change the RX-8 for a BMW 330 Diesel Sport, which we took delivery of in April this year 4 weeks before the start of the Rally, it was a brand new 2004 model with a 6 speed manual gearbox and the new 204bhp engine in individual Carbon Black Metallic:
jammer, ik dacht toch wel een goeie kans bij jou te kunnen makenquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:55 schreef Fugie het volgende:
bojo, dat je beetje op zon danceding heb gestaan betekent niet gelijk dat je een geile hoer bent waar ik de bille van wil zien hoor
nee ventje, ik verwijs je door naar de homo sc, maak je meer kans denk ik.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
jammer, ik dacht toch wel een goeie kans bij jou te kunnen maken![]()
maar ik wil alleen jouquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee ventje, ik verwijs je door naar de homo sc, maak je meer kans denk ik.
btw ook_gek, jij doet ook vrouwen begrijpen
dat hoor ik te vaak, alleen nog nooit van mannenquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar ik wil alleen jou![]()
eens moet de eerste keer zijnquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
dat hoor ik te vaak, alleen nog nooit van mannen![]()
bedankt voor het helpen vullen van het oude feedback topicquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
eens moet de eerste keer zijn :')
nee ik wil alleen Fugiequote:Op dinsdag 23 november 2004 22:10 schreef hermandeperman het volgende:
BoJo... neuken![]()
Als ik maar geen nieuwe hoef te openen nu vind ik alles bestquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
bedankt voor het helpen vullen van het oude feedback topic![]()
in gc klb ofzo schelden met kanker en mongolen dissenquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:12 schreef BoJo het volgende:
ik verveel me dood en ik vraag me af wat je moet doen om een ban te krijgen![]()
Klinkt mij in de oren als een banaanvraagquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:12 schreef BoJo het volgende:
ik verveel me dood en ik vraag me af wat je moet doen om een ban te krijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |