quote:
We opted to change the RX-8 for a BMW 330 Diesel Sport, which we took delivery of in April this year 4 weeks before the start of the Rally, it was a brand new 2004 model with a 6 speed manual gearbox and the new 204bhp engine in individual Carbon Black Metallic:
jammer, ik dacht toch wel een goeie kans bij jou te kunnen makenquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:55 schreef Fugie het volgende:
bojo, dat je beetje op zon danceding heb gestaan betekent niet gelijk dat je een geile hoer bent waar ik de bille van wil zien hoor
nee ventje, ik verwijs je door naar de homo sc, maak je meer kans denk ik.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
jammer, ik dacht toch wel een goeie kans bij jou te kunnen maken![]()
maar ik wil alleen jouquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee ventje, ik verwijs je door naar de homo sc, maak je meer kans denk ik.
btw ook_gek, jij doet ook vrouwen begrijpen
dat hoor ik te vaak, alleen nog nooit van mannenquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar ik wil alleen jou![]()
eens moet de eerste keer zijnquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
dat hoor ik te vaak, alleen nog nooit van mannen![]()
bedankt voor het helpen vullen van het oude feedback topicquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
eens moet de eerste keer zijn :')
nee ik wil alleen Fugiequote:Op dinsdag 23 november 2004 22:10 schreef hermandeperman het volgende:
BoJo... neuken![]()
Als ik maar geen nieuwe hoef te openen nu vind ik alles bestquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
bedankt voor het helpen vullen van het oude feedback topic![]()
in gc klb ofzo schelden met kanker en mongolen dissenquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:12 schreef BoJo het volgende:
ik verveel me dood en ik vraag me af wat je moet doen om een ban te krijgen![]()
Klinkt mij in de oren als een banaanvraagquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:12 schreef BoJo het volgende:
ik verveel me dood en ik vraag me af wat je moet doen om een ban te krijgen![]()
Fugiequote:Op dinsdag 23 november 2004 22:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
in gc klb ofzo schelden met kanker en mongolen dissenLiefst zo hard mogelijk
![]()
is al een nieuwequote:Op dinsdag 23 november 2004 22:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
Als ik maar geen nieuwe hoef te openen nu vind ik alles best![]()
µquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
in gc klb ofzo schelden met kanker en mongolen dissenLiefst zo hard mogelijk
![]()
Zolang hij maar van zijn zusje afkomt, daar zou je hem een groot plezier mee doen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:52 schreef PeuRac het volgende:
@Hugster, Marks zusje is alleen voor mij
quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee ik wil alleen Fugie![]()
gelukkig ben jij doof.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klinkt mij in de oren als een banaanvraag![]()
![]()
* BoJo zwaait BoJo alvast een weekje weg![]()
![]()
ik snap jou niet, jij bent vreemd, wat doe je hier ?quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:17 schreef Bond het volgende:
* BoJo PeuRac ook uitzwaait![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
gelukkig ben jij doof.
maar tering een week vind ik ook weer overdreven waar moet ik dan met mijn shit heen![]()
Ik mag zeker weten ook_geks zusje hebben, en dr zelfs opquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:17 schreef Lega-Nord het volgende:
[..]
Zolang hij maar van zijn zusje afkomt, daar zou je hem een groot plezier mee doen.
Dus, diegene die meest gevaarlijk is en ook knettergek, mag ook_gek's zusje hebben.![]()
Maar dat mag toch helemaal nietquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]heb je niets te doen zonder FOK!
Maarre... een SC'er heeft ergens nog BoBjo klaarstaan
en anders doe je KloJo
quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik snap jou niet, jij bent vreemd, wat doe je hier ?![]()
Daar waar je t altijd laat... vergeet niet door te trekkenquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
gelukkig ben jij doof.
maar tering een week vind ik ook weer overdreven waar moet ik dan met mijn shit heen![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
Maar dat mag toch helemaal niet
Te hard en over verdrijvingsvlakken rijden mag ook niet, ik zie t probleem nietquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
Maar dat mag toch helemaal niet
ben je boos?quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar waar je t altijd laat... vergeet niet door te trekken![]()
kan nietquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:24 schreef Fugie het volgende:
hoe kan ik van avi een gif maken, alle programmas die ik download werken niet
ja ik kan niet snel genoeg spammenquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Te hard en over verdrijvingsvlakken rijden mag ook niet, ik zie t probleem niet
(behalve dat t forum traag is)
en gij zijt?quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:17 schreef Lega-Nord het volgende:
[..]
Zolang hij maar van zijn zusje afkomt, daar zou je hem een groot plezier mee doen.
Dus, diegene die meest gevaarlijk is en ook knettergek, mag ook_gek's zusje hebben.![]()
Je bent echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
ben je boos?
pluk een roos,
zet hem op je lul,
geniet van mijn flauwekul.![]()
ey post die ene foto vanjezelf met langhaar nog eens asjebieftquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Autoje uitlenen?
ik haat mezelf al, kan me voorstellen wat jullie voor me voelenquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent echt verschrikkelijk![]()
Ik moet morgen met een auto van een klant naar school
quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
ben je boos?
pluk een roos,
zet hem op je lul,
geniet van mijn flauwekul.![]()
doe het dan, doe het , doe het , doe het ooooh ja doe het danquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:29 schreef Fugie het volgende:
kan wel skkl
Wuh? Dies al lang out of date joh.. Kon je zelf zien zondag ; Dat van Peu was nu langer dan dat van moi..quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
ey post die ene foto vanjezelf met langhaar nog eens asjebieft![]()
Hoezo, kwam ik je vandaag voorbij?? Ik let nooit op vrachtwagens, en met een snelheids verschil van minimaal 40km/h tot soms wel 80km/hquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ey Peu, als je nou weer eens een keer langs een Groene Sluyter truck rijdt, en 't heeft een wit zeil met een soort van balletjes vlinder erop, kenteken BN-XR-63, geef eens een hengst aan de claxon.. Dan weet ik wanneer ik ff de vluchtstrook op moet![]()
ah toe voor mijquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wuh? Dies al lang out of date joh.. Kon je zelf zien zondag ; Dat van Peu was nu langer dan dat van moi..
Geen idee offie groen was, maar er kwam een Zafira langs toen ik op de A10 reed, en die neigde een tikkeltje te hard voorbij te willen scheuren, terwijl ik net iets opzij dook.. Dunno zal jij wel niet geweest zijn..quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo, kwam ik je vandaag voorbij?? Ik let nooit op vrachtwagens, en met een snelheids verschil van minimaal 40km/h tot soms wel 80km/h![]()
kan ik geen kentekens lezen
![]()
![]()
Maar ik zal t proberen te onthouden![]()
![]()
(t is een groene Opel Zafira btw)
ik rij elke ochtend tussen 8:15 en 8:50 op de A2 tussen Abcoude en Maarssen en dan smiddags de andere kant op tussen 17:30 en 18:00 of 19:00 en 19:15.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee offie groen was, maar er kwam een Zafira langs toen ik op de A10 reed, en die neigde een tikkeltje te hard voorbij te willen scheuren, terwijl ik net iets opzij dook.. Dunno zal jij wel niet geweest zijn..
quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:35 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens, ik kwam er vanmiddag achter dat de Opel al 15k geleden een grote beurt had moeten hebben![]()
Ik ben nog nooit op de A10 geweest in mn vrije tijdquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee offie groen was, maar er kwam een Zafira langs toen ik op de A10 reed, en die neigde een tikkeltje te hard voorbij te willen scheuren, terwijl ik net iets opzij dook.. Dunno zal jij wel niet geweest zijn..
Die van jou is niet te missen met die deuk in het voorscherm en afgeplakte pinker, icm die zwarte velgen..quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik rij elke ochtend tussen 8:15 en 8:50 op de A2 tussen Abcoude en Maarssen en dan smiddags de andere kant op tussen 17:30 en 18:00 of 19:00 en 19:15.![]()
oke jij hebt je proefrit verspeeld, en nu die foto postenquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die van jou is niet te missen met die deuk in het voorscherm en afgeplakte pinker, icm die zwarte velgen..
quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
Fugie![]()
dude, vrouwen zijn nog logischer dan jij benquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:36 schreef BoJo het volgende:
slijmbal die Fugie![]()
je bent gewoon nepquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:36 schreef Fugie het volgende:
bojo wat doe je strak gozertje, ik heb toch gewoon gelijk...
6 à 7 weken nog, maar toen ik naar huis ging wou hij niet starten, pa na 4 pogingen en ruim 10min verder sloeg hij aanquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]![]()
maarja... hoeveel weken nog![]()
maar das logischquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
[..]
dude, vrouwen zijn nog logischer dan jij ben![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die van jou is niet te missen met die deuk in het voorscherm en afgeplakte pinker, icm die zwarte velgen..
Das nieteens zo erg.. wat dacht je van na 15 minuten pas gestart hebben, en na 50 meter weer opnieuw kunnen beginnen? Dat staat ook lekker als eerste van de klas met een rijbewijs..quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
6 à 7 weken nog, maar toen ik naar huis ging wou hij niet starten, pa na 4 pogingen en ruim 10min verder sloeg hij aan(nadat ik vernederd was voor mn klas
)
quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
6 à 7 weken nog, maar toen ik naar huis ging wou hij niet starten, pa na 4 pogingen en ruim 10min verder sloeg hij aan(nadat ik vernederd was voor mn klas
)
vandaar:quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar das logisch![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das nieteens zo erg.. wat dacht je van na 15 minuten pas gestart hebben, en na 50 meter weer opnieuw kunnen beginnen? Dat staat ook lekker als eerste van de klas met een rijbewijs..
Ouwe lul, je post al net zo snel als dat je rijdtquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:45 schreef BoJo het volgende:
er word te snel gepost in de topics waarin ik gespamt heb, ik hou het niet meer bij![]()
jij hebt je kans op een proefrit nu ook verspeeldquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ouwe lul, je post al net zo snel als dat je rijdt
quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:45 schreef BoJo het volgende:
er word te snel gepost in de topics waarin ik gespamt heb, ik hou het niet meer bij![]()
M'n Alfa starte en liep altijd primaquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das nieteens zo erg.. wat dacht je van na 15 minuten pas gestart hebben, en na 50 meter weer opnieuw kunnen beginnen? Dat staat ook lekker als eerste van de klas met een rijbewijs..
quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
jij hebt je kans op een proefrit nu ook verspeeld![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
jij hebt je kans op een proefrit nu ook verspeeld![]()
heb je je petje bij de hand?quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:51 schreef Fugie het volgende:
whoei mijn sticker wordt deze week nog afgemaakt hopelijk
mag ik eens in de "luxe" versie van mijn auto rijden dan?quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
mag ik eens in de "snelle" versie van mijn auto rijden??
![]()
Hoe kom je daar bij dan?quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:52 schreef Fugie het volgende:
die alfa was je waarschijnlijk ook voorzichtiger mee dan met die opel peu
wil je aan mijn "wortelnotenhout" voelenquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
mag ik eens in de "luxe" versie van mijn auto rijden dan?![]()
Slaap lekker, en een telefoon met cam isquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik moet eik maar eens snel een mobiel met camera gaan halen (kan mooi 8 december m'n abbo verlengen!) Vanmiddag een lekker wijf bij een redelijk dure klant, loopt naar buiten, loopt recht op een dure Bentley af, stopt, doet toch maar de achterklep van een MX-5 open..
Zal mij benieuwen wat ik morgen weer mee maak..
Voor nu ga ik mijn bedje opzoeken, en ff lekker heerlijk genieten van een semi-leeg huis, alleen ma is thuis, pa komt vannacht pas thuis, inwonend kreng en broertje zijn lekker opgerot naar familie, dus hoef ik ook m'n kamer niet te delen..
quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
heb je je petje bij de hand?![]()
ooohjaa en wil jij mijn nep leer voelenquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wil je aan mijn "wortelnotenhout" voelen
quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
ooohjaa en wil jij mijn nep leer voelen![]()
scheurquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan mag jij door de scheur in mijn stoel aan mijn polyether zitten
![]()
scheurTJE in mijn bestuurdersstoel...quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:02 schreef Fugie het volgende:
anders heb je een scheur in je stoel, ben je dan ff triest...
mijn adidas petje is de ille shizzle snapjeh?!quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
NEE BOBJO JE BLIJFT ER MET JE LUL UITquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
scheur![]()
is ook de enige dag dat ik een pet op heb en dan moet ik ook echt niets te doen hebben anders doe ik alsnog wat aan mijn haarquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:05 schreef Fugie het volgende:
[..]
mijn adidas petje is de ille shizzle snapjeh?!
ik haat petjes, heb ik alleen zondags en na de voetbal op als ik te lui ben om me haar te doen![]()
te laatquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
NEE BOBJO JE BLIJFT ER MET JE LUL UIT
anananananananaaanananaa??quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
te laat![]()
nee ik heb nog 30 Gb pr0n wat ik nog moet zienquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:11 schreef Fugie het volgende:
bojo is echt sexueel gefrustreerd door dat stomme dansspelletje he
bojo behoefte aan een open dir met schone dames ofzo ? Kunnen we altijd regelen hoor
welke topic ?quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:10 schreef Thermo het volgende:
Ik probeerde me in te houden maar ik moest een reactie neerzetten in dat ander topic..
Ik heb ongeveer 10 regels flame er nog uit kunnen filteren
quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:11 schreef BoJo het volgende:
ik heb Herban aangestoken
en ik hebtot vervelends aantoe gebruikt
![]()
zet je eigen auto {foto} in dit topicquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
welke topic ?
niettus... ik denk dat jouw computertje gefokt isquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:17 schreef BoJo het volgende:
jouwes is nog steeds gefokt![]()
het deed net wel pijn toen hij ineens dichtging en die van de brander erboven openquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:19 schreef Fugie het volgende:
lekker he bojo, zon cdromlaadje
* Fugie denkt aan 1 of andere slechte hollywood humorfilmquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
het deed net wel pijn toen hij ineens dichtging en die van de brander erboven open![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
het deed net wel pijn toen hij ineens dichtging en die van de brander erboven open![]()
nee niet doen!!! dan moet je ook je linker voorscherm reparerenquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:22 schreef Fugie het volgende:
he bojo, je moet gewoon stalen velgen nemen, daar kan je echt mee raggen niet normaal
ik heb nog 14 inch standaard alfa velgen met van die gaatjesquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:22 schreef Fugie het volgende:
he bojo, je moet gewoon stalen velgen nemen, daar kan je echt mee raggen niet normaal
Josquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:25 schreef BazzoS het volgende:
Speciaal voor BoJo een post van mij vanavond in de SC
En BoJo druk hem nou niet gelijk weer in iets waar een gat in zit he, dat ik dit voor je doe
pppst.. Rechtsquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nee niet doen!!! dan moet je ook je linker voorscherm repareren
ik zag spinnerwieldoppen bij mijn lokaleautohoer om de hoekquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:27 schreef Fugie het volgende:
ik wil ook geen wieldoppen meer, die zou ik er waarschijnlijk binnen een week allemaal afrijden
quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:25 schreef BazzoS het volgende:
Speciaal voor BoJo een post van mij vanavond in de SC
En BoJo druk hem nou niet gelijk in iets waar een gat in zit he, dat ik dit voor je doe
Die randjes van die deuk van jou zijn wel scherp jaquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
scherp![]()
hoe duur en waar ?quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zag spinnerwieldoppen bij mijn lokaleautohoer om de hoek![]()
Jos doorstreept van lijstje met personen die een proefrit aangevraagd hebbenquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:29 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Die randjes van die deuk van jou zijn wel scherp ja
Oke ik ben weer weg, schlafen![]()
ik heb geen idee serieus, ik geef je morgen wel het nummerquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
hoe duur en waar ?![]()
serieus interesse
Hier moest ik ff op reageren nogquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jos doorstreept van lijstje met personen die een proefrit aangevraagd hebben![]()
eindelijk een goede updrage voor de alfaquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zag spinnerwieldoppen bij mijn lokaleautohoer om de hoek![]()
grindbak enzoquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jos doorstreept van lijstje met personen die een proefrit aangevraagd hebben![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
hoe duur en waar ?![]()
serieus interesse
nep italiaanquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
eindelijk een goede updrage voor de alfa![]()
nietquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
en dan in de zomer je pet op om je spinners te compenserenquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
nietmaar past goed bij me raamsticker
![]()
gewoon in de winter lekker fout rondrijde![]()
crimineelquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
nep italiaan![]()
yes eindelijk rust.....quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:36 schreef BoJo het volgende:
ik ga slapen , het was weer leuk bedankt allemaal![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:38 schreef Fugie het volgende:
in de zomer alleen een pet ? Nee joh, zonder t shirt raampjes naar benee en dan keiharde hardcore
goed zo.....quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:38 schreef Tjabbo het volgende:
Hoi!
ik ga maffen
ik haal het iig ook niet... ga nu ook tukkenquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
goed zo.....
win ik in het nacht-topic van karbo![]()
weet jij het?quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:43 schreef ook_gek het volgende:
wie is Lega-Nord nou weer?
effe geen wodka voor deze jongen meerquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:49 schreef Fugie het volgende:
ook_gek, meer wodka drinken
Nee.quote:Op woensdag 24 november 2004 08:52 schreef BazzoS het volgende:
heb je je instellingen op 10 posts per pagina staan ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
Jij hebt je instellingen zeker staan op 50.quote:Op woensdag 24 november 2004 09:02 schreef BazzoS het volgende:
bij mij zijn er maar 2 bij gekomen
veel zuipen op dinsdag!quote:Op woensdag 24 november 2004 09:29 schreef Thermo het volgende:
Woensdag.. wat moet je nou met een woensdag? Eerst baal je dat het weekeind voorbij is... op donderdag zie je het weekeind dichterbij komen.. en woensdag?
Iemand daar iets tegen/voor?
quote:Op woensdag 24 november 2004 09:30 schreef Fugie het volgende:
sex ? Bel 0900-bojo voor mee informatie
door de weeks kan ik niet zuipenquote:Op woensdag 24 november 2004 09:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
veel zuipen op dinsdag!
mogguh btw
Ja leukquote:Op woensdag 24 november 2004 09:12 schreef ZX9R het volgende:
Gaan wij hier toch verdwalen
* Fugie heeft medelijdenquote:Op woensdag 24 november 2004 09:34 schreef Thermo het volgende:
[..]
door de weeks kan ik niet zuipen![]()
wij hebben anita'squote:Op woensdag 24 november 2004 09:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ja leuk..................... maar hier komen geen vrouwen
![]()
[sub] en motorrijders zijn stoer daar komen vrouwen bij/met bosjes op af![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 09:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
wij hebben anita's
wat een kutlevenquote:Op woensdag 24 november 2004 09:34 schreef Thermo het volgende:
[..]
door de weeks kan ik niet zuipen![]()
valt wel mee, zelf voor gekozenquote:Op woensdag 24 november 2004 09:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wat een kutleven
quote:Op woensdag 24 november 2004 09:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]wij ook en op hele snelle motor ook nog
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 09:44 schreef Fugie het volgende:
Ik ging toenet met 60 door een bochtje naar links, ging me rechtervoorwiel een beetje doorspinnenWas wel weer een beetje jammer
mja vredestein winterbandenquote:Op woensdag 24 november 2004 09:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Wat voor een k-u-t banden en schokbrekers heb jij .. beetje straffe auto doet dat niet hoor.
![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 09:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ja leuk..................... maar hier komen geen vrouwen
![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 10:11 schreef Fugie het volgende:
mja vredestein winterbandenop een opel
En dan draai je PF???quote:Op woensdag 24 november 2004 10:20 schreef Sjoewe het volgende:
Home alone, buren weg, volume open, jottem
quote:Op woensdag 24 november 2004 10:29 schreef Fugie het volgende:
overdriven is oke in een opel :')
quote:Op woensdag 24 november 2004 10:22 schreef ZX9R het volgende:
En dan draai je PF???![]()
Giftige Ferrariuitlaatgassen i.c.m. cabrio rijden midden in de nacht.quote:Op woensdag 24 november 2004 10:45 schreef Sjoewe het volgende:
whehehehe, passed out door? Alcohol mag ik hopen?
quote:Op woensdag 24 november 2004 10:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Giftige uitlaatgassen i.c.m. cabrio rijden midden in de nacht.
Incubatietijd ca. 3-4 dagen.![]()
dude ik ben 19, dan ga ik echt geen station rijdequote:Op woensdag 24 november 2004 10:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kan je hem nog wat eerder wegbrengen.
Is die rode station met die boxen achterin van jou?![]()
[..]
Zo gek is dat toch niet .. zeker niet op jouw leeftijd.
![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 10:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Giftige Ferrariuitlaatgassen i.c.m. cabrio rijden midden in de nacht.
Incubatietijd ca. 3-4 dagen.![]()
Waarom?quote:Op woensdag 24 november 2004 10:57 schreef MutZ het volgende:
Wat heb ik gisteren trouwens gelachen...
Ben ff bij tjabbo koffie wezen zuipen...quote:Op woensdag 24 november 2004 11:00 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Waarom?
quote:Op woensdag 24 november 2004 11:01 schreef Fugie het volgende:
waar is bojo eigelijk ?
stations zijn de bom gast,quote:Op woensdag 24 november 2004 10:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
dude ik ben 19, dan ga ik echt geen station rijde
En die rode astra is echt lelijk, mijn vectra is 2000x mooier![]()
achterbankie plat, vet relaxed man, lekker chillen met je chicks daar in die mondeoeooeoeequote:Op woensdag 24 november 2004 11:04 schreef Sjoewe het volgende:
Precieeeeeeees. Ik kan niet wachten tot ik chicks kan gaan oppikken in onze uberMondeo!
Een PTA meet dus?quote:Op woensdag 24 november 2004 11:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ben ff bij tjabbo koffie wezen zuipen...
quote:Op woensdag 24 november 2004 11:01 schreef Sjoewe het volgende:
Vertel.
Ik heb gister heel lang met een verschrikkelijk leuk meisje zitten praten
tis maar hoe je bojo noemt en wat je onder praten verstaatquote:Op woensdag 24 november 2004 11:02 schreef Sjoewe het volgende:
Die ligt achterin mijn roestige bestelbus, hoezo?
voor een dikke audio installatie wel jaquote:Op woensdag 24 november 2004 11:02 schreef Thermo het volgende:
[..]
stations zijn de bom gast,
veeeeeeeet
quote:Op woensdag 24 november 2004 11:05 schreef Fugie het volgende:
[..]
[..]
tis maar hoe je bojo noemt en wat je onder praten verstaat
[..]
voor een dikke audio installatie wel ja
Nee, de meet was zondag al... Dit was een soort mini-meet...quote:Op woensdag 24 november 2004 11:05 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Een PTA meet dus?
Heb gister de winterbanden besteld, dus die sets zullen eind deze week hopelijk binnen zijn.
Vanmorgne krabben was niet leuk.
PS: Ik zit ziek thuis.
PTA meet was zondag met 3 man toch?quote:Op woensdag 24 november 2004 11:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee, de meet was zondag al... Dit was een soort mini-meet...
Vooral erg gelachen met de webcam...
quote:Op woensdag 24 november 2004 11:05 schreef Fugie het volgende:
[..]
[..]
tis maar hoe je bojo noemt en wat je onder praten verstaat
quote:Op woensdag 24 november 2004 11:11 schreef Sjoewe het volgende:
Owjee, een PTA affaire
Balen...quote:Op woensdag 24 november 2004 11:12 schreef Fugie het volgende:
* Fugie ging net bij de kwikfit de donald duck lezen, stond op en schoot gelijk in me rug![]()
heb nu weer vet last van me rug, als ik half uurtje stilzit kan ik amper opstaanEn me knie is ook naar de klote gegaan gister op de voetbal
![]()
IK WIL MIJN MAMMMMIIIEEEEE
quote:Op woensdag 24 november 2004 11:13 schreef GizartFRL het volgende:
Kga weer even NFSU2 spelen.
Veel plezier vandaag nog
Jijquote:Op woensdag 24 november 2004 11:32 schreef ook_gek het volgende:
ik ben aan het werk![]()
hier ben ik. Wat is er m,n zoon?quote:Op woensdag 24 november 2004 11:12 schreef Fugie het volgende:
IK WIL MIJN MAMMMMIIIEEEEE
Dan was je er ook al vroeg bij...quote:Op woensdag 24 november 2004 12:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hier ben ik. Wat is er m,n zoon?
ga met je brommer spelen jijquote:Op woensdag 24 november 2004 12:57 schreef ZX9R het volgende:
Schiet eens op hier.
Ik heb een leuke OP voor jullie klaarliggen
met alles he. Daarom heb ik ook de inteligentie van een persoon met 190 jaar levens ervaring.quote:Op woensdag 24 november 2004 12:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dan was je er ook al vroeg bij...![]()
Rot op smufrquote:Op woensdag 24 november 2004 13:05 schreef ThaFreak het volgende:
ga met je brommer spelen jij![]()
he bitch, ga eens kokenquote:Op woensdag 24 november 2004 12:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hier ben ik. Wat is er m,n zoon?
quote:Op woensdag 24 november 2004 13:09 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Rot op smufr
Het enige waar jij mee voor loopt, is je fantasiequote:Op woensdag 24 november 2004 13:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
met alles he. Daarom heb ik ook de inteligentie van een persoon met 190 jaar levens ervaring.
ik loop iets voor
quote:Op woensdag 24 november 2004 13:19 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Het enige waar jij mee voor loopt, is je fantasie
quote:Op woensdag 24 november 2004 13:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
met alles he. Daarom heb ik ook de inteligentie van een persoon met 190 jaar levens ervaring.
ik loop iets voor
quote:Op woensdag 24 november 2004 13:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi
Gelezen...quote:Op woensdag 24 november 2004 13:50 schreef ThaFreak het volgende:
pssssst mutz, topicnote filmpjestopic
nee.quote:Op woensdag 24 november 2004 13:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Gisteren ook zo gelachen??
quote:Op woensdag 24 november 2004 13:52 schreef MutZ het volgende:
[..]
Gelezen...
over hoe we jou een ban gaan aansmerenquote:Op woensdag 24 november 2004 13:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee.![]()
welk topic note?
Dat zou jij wel willen weten...quote:Op woensdag 24 november 2004 13:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee.![]()
welk topic note?
quote:Op woensdag 24 november 2004 13:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
over hoe we jou een ban gaan aansmeren![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 13:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
over hoe we jou een ban gaan aansmeren![]()
Nu de reden nog, maar dat zal niet zo heel erg moeilijk worden...quote:Op woensdag 24 november 2004 13:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]eindelijk
quote:Op woensdag 24 november 2004 14:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nu de reden nog, maar dat zal niet zo heel erg moeilijk worden...
Het gaat hier over vanalles (behalve auto's ongeveer)quote:Op woensdag 24 november 2004 14:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
Het gaat helemaal nergens over hier![]()
niet eens over auto's![]()
kijk dit was mooi in 1992,![]()
[afbeelding]
FF je quote aanpassen, ( plaatje is veranderdquote:Op woensdag 24 november 2004 14:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het gaat hier over vanalles (behalve auto's ongeveer)
bek houwe sletquote:Op woensdag 24 november 2004 14:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
"ik vind TF zo sexy als hij zo stoer praat @ het filmpjes topique"
Neequote:Op woensdag 24 november 2004 14:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
FF je quote aanpassen, ( plaatje is veranderd)
quote:Op woensdag 24 november 2004 14:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
bek houwe slet![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 14:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Mooi spul he![]()
![]()
iddquote:Op woensdag 24 november 2004 14:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
Heb je m'n topicnote ook gezien??
sterfquote:Op woensdag 24 november 2004 14:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 november 2004 14:09 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
idd
staat er al een paar jaar ofzo tussen
quote:Op woensdag 24 november 2004 14:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
sterf![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 14:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
sterf![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 14:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
kijk dit was mooi in 1992,die motor op de achtergrond
forum@fok.nlquote:Op woensdag 24 november 2004 14:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
doodsverwensing, bannetje voor jou
waar kan ik een klacht indienen?
Who cares ???quote:Op woensdag 24 november 2004 14:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En de voorgrond was toen iets te oud voor mij.
![]()
Hoe zou die er nu uitzien inmiddels .. die motor is namelijk tijdloos.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |