Oeh bikkel, kom maar terug als je weet waaromquote:
Hmm ik hoorde het net van Cardozo, Stekke heeft aan lucchese verteld dat we ze aan wilde gaan vallen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:29 schreef Scortare het volgende:
[..]
Oeh bikkel, kom maar terug als je weet waarom![]()
RIP Fatoslocos, en Bigshadow, ik spreek je op IRC
De dure (10.000 +) kun je het beste verkopen. Goedkope kan je bewaren om kogels van te maken zodra je familie een crusher heeft gehuurd.quote:Op zondag 19 december 2004 15:06 schreef VIP het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat ik eventueel met alle auto's kan? Heb er een zooi met schade, maar ook enkele dure zonder schade. Op Obay zetten?
quote:Op zondag 19 december 2004 23:07 schreef _GdR_ het volgende:
joehoe
al nieuws over 3.0 ?
heb zin om te klikken.![]()
Dus je kan binnenkort beginnen met klikken enzoquote:Poster: Brando (Crew) Time: 19-12-04 22:04:17
Coming soon.... very soon.... just as soon as the Developers have ironed out the last glitches... we will be launching a 100% Dutch/Flemish language sister game to Omerta.
News/Fora/Admin/Times/All other content in Dutch/Flemish
www.barafranca.nl - HEY IT DOESN'T WORK!?!!?
That's right... I said we are NEARLY ready.
As soon as we ARE ready it WILL work... for now you must be patient.
Or as they say: Nog ff Geduld
Mijn klikken is op een uiterst grove wijze van me ontnomenquote:Op maandag 20 december 2004 00:38 schreef Scortare het volgende:
* Stretto meldtquote:Op woensdag 8 december 2004 15:06 schreef Buccola het volgende:
[..]
Nog zo'n mod waaar je niks aan heb...![]()
dafanquote:Op zondag 19 december 2004 23:11 schreef DaFan het volgende:
Gdr
Duurt nog wel tot april volgend jaar (minstens).
Dus log in IRC en maak een nieuw account aan
Ga er maar van uit dat de die-hards @ .com blijvenquote:Op maandag 20 december 2004 20:56 schreef Fuxl het volgende:
Wel slecht, 2 versies naast elkaar. Moet iedereen gaan bepalen welke van de 2 (of allebei) je gaat spelen. Al denk (hoop) ik dat de 'oldbies' wel .com blijven spelen..
de echte klikkert ken niet zonder .comquote:Op maandag 20 december 2004 20:58 schreef Stretto het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat de die-hards @ .com blijven![]()
En daarnaast is het Nederlands geen maffia taal......quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:19 schreef Scortare het volgende:
[..]
de echte klikkert ken niet zonder .com![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |