wat spin zegt holy smitequote:Op donderdag 25 november 2004 16:40 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hey, tnx!
Er staat me echter vaag iets van bij dat ik dat dat al geprobeerd had, maar goed, ik zal er nog eens naar kijken
Wie is Aerie? BG1 hebben we het over toch? En mijn Jaheira kan niet (nog) reviven, tenminste dat geloof ik, want het is alweer een tijdje geleden.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:42 schreef Neva het volgende:
aerie sterft dan vrij vlot meestal als je haar houdt maar goed daarvoor heb je jaheira die kan reviven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en dat is toch echt BG2en wta ik uit het plaatje van spin op kan maken is dat uit het gevecht met
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 november 2004 16:50 schreef Neva het volgende:
hmm demogorgon zat toch inReageer je nu op mij? Dan is er een misverstand denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en dat is toch echt BG2
Ik had het enkele posts geleden over de kamer het schaakbord in BG1 Tales of the Swordcoast, en daar kreeg ik een tip over van Spindizzy. Echter, in diezelfde post reageerde Spin op een ander probleem van iemand anders, en kennelijk heb jij dat dan weer door elkaar gehaald
Tnx voor de hulp anyway![]()
Misschien heb ik het verkeerd onthouden hoor en triggeren ze wel traps. Maar dan zou ik gewoon monsters eropaf blijven sturen tot de tegenpartij jouw kant op komtquote:Op donderdag 25 november 2004 16:40 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hey, tnx!
Er staat me echter vaag iets van bij dat ik dat dat al geprobeerd had, maar goed, ik zal er nog eens naar kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DEX toch? En dan een CON van 17 max.quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:25 schreef Neva het volgende:
die heb een con van 19 max
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, Demogorgons stats:
565 hp
AC is 47 maar omdat er met andere regels worden gewerkt is dit niet van toepassing in BG2
+46 melee tentacle attack, +44 bite attack, +44 tail attack (ook andere regels)
1d6 + 9 plus rot tentacle damage, 1d8+4 bite damage, 1d6+4 + energy drain tail slap damage
special attacks: energy drain, gaze attacks, rot, spell like abilities
20/+7 damage reduction, fast healing 10, see invisibility, 42 spell resistance.
31 fortitude, 29 reflex, 32 will saves (ook andere regels)
Voor de rest nog wat, maar ik geloof niet dat dat toegepast is in BG2. Maar goed, hij is wel lekker sterk he
Disclaimer: ik weet niet of Demogorgon met precies deze stats is verwerkt in BG2, in elk geval zijn dit zijn PnP stats.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:47 schreef IndoGuyver het volgende:
Jullie rekenen allemaal op die bepaalde ring heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, Demogorgons stats:
565 hp
AC is 47 maar omdat er met andere regels worden gewerkt is dit niet van toepassing in BG2
+46 melee tentacle attack, +44 bite attack, +44 tail attack (ook andere regels)
1d6 + 9 plus rot tentacle damage, 1d8+4 bite damage, 1d6+4 + energy drain tail slap damage
special attacks: energy drain, gaze attacks, rot, spell like abilities
20/+7 damage reduction, fast healing 10, see invisibility, 42 spell resistance.
31 fortitude, 29 reflex, 32 will saves (ook andere regels)
Voor de rest nog wat, maar ik geloof niet dat dat toegepast is in BG2. Maar goed, hij is wel lekker sterk he
Disclaimer: ik weet niet of Demogorgon met precies deze stats is verwerkt in BG2, in elk geval zijn dit zijn PnP stats.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het hele deel veel te makkelijk op het bijna onmogelijk moeilijke eindgevecht naquote:Op vrijdag 26 november 2004 13:53 schreef The_stranger het volgende:
Ik moet wel zeggen dat na het uitspelen van het meesterlijke deel 2, de uitbreiding, Throne of Bhaal, me bitter tegen viel. Ik weet niet precies waarom, maar het verhaal was minder, veel meer vechten, voor mij een veel slechter "hoofdstuk" ivm deel 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even een vraagje over een jaheira quest..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:06 schreef Neva het volgende:
iemand enig idee[/spoiler]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
Antwoord :quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:06 schreef Neva het volgende:
even een vraagje over een jaheira quest..
quote:Op maandag 6 december 2004 12:43 schreef Neva het volgende:
hmm was er nog wat leuks te doen in the government.. ennuh enig ide ehoe dat ook alweer zat met dat lapje rode stof*denkt*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Government? Was dat ook al weer?
En dat lapje stof, ja daar moet je inderdaad iets mee doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 december 2004 12:57 schreef IndoGuyver het volgende:
[..]
*denkt*
Government? Was dat ook al weer?
En dat lapje stof, ja daar moet je inderdaad iets mee doen.oh jah das waar ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ennuh government.. voor de temple disctrict.. meen me te herinenren dat er weinig bijzonders zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog een vraagje over yoshimoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De paladin (Keldorn) is niet te vinden in Government District. Hij woont daar wel maar hij is te vinden in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. In Throne of Bhaal nemen weSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb het spel ooit solo gedaan als sorceress maar dat vond ik een beetje saai worden op een gegeven moment.Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |