Nou ja, ik bedoelde de eerste Amerikaanse/Japanse die in Europa arriverenquote:Op maandag 29 november 2004 17:17 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik ga m ook METEEN bij de release halen.Gewoon op de vrachtwagen wachten die ze bij de plaatselijke FRS komt afleveren
*slaapzak vast opzoekt*
wat doe jij op FOK!? Tss, verveelt die DS van je nu alquote:Op maandag 29 november 2004 19:17 schreef knater het volgende:
maatje uit usa, waar IL USA (Best Buy) en hoeduur, 29.99 voor mario en 149.99 voor de ds (dollars dus)
wat dacht jequote:Op maandag 29 november 2004 19:17 schreef knater het volgende:
maatje uit usa, waar IL USA (Best Buy) en hoeduur, 29.99 voor mario en 149.99 voor de ds (dollars dus)
En hij valt zeker niet tegen, hij ligt lekker in de hand en het beeld is erg helder, ook voor gba games.
Als je vragen hebt of als ik pics van iets moet posten laat maar weten
quote:Op maandag 29 november 2004 19:34 schreef Xrenity het volgende:
[..]
wat dacht je![]()
Pics, movies, nog meer pics, impressies, enz enz!
ik ben bijna jarig dit zou een mooi kado zijnquote:Op maandag 29 november 2004 19:17 schreef knater het volgende:
En hij valt zeker niet tegen, hij ligt lekker in de hand en het beeld is erg helder, ook voor gba games.
wat is sie mooi hehquote:Op maandag 29 november 2004 19:58 schreef knater het volgende:
[afbeelding]
Heb je een zusje?quote:Op maandag 29 november 2004 19:17 schreef knater het volgende:
ik dacht dat jij hem ook vandaag kreegquote:Op maandag 29 november 2004 20:13 schreef BMH het volgende:
Ik hoop nog steeds dat ik mijne voor vrijdag heb.
Klopt dat?! Kun je met een Europese GBA adapter gewoon de DS opladen? Dat zou wel geniaal zijn, dan bestel ik hem zeker uit Amerika, als ie daar zoveel goedkoper is.quote:For example, confirming that it does work with the Game Boy Advance battery charger, which is good news for anybody who wants to be able to make use of the handheld ahead of its as-yet unsighted European launch in "Q1 2005"
http://www.thinkgeek.com/cubegoodies/toys/60d4/quote:Op maandag 29 november 2004 22:45 schreef Max_Dark het volgende:
1 vraag voor knater: waar heb je die Bender vandaan want ik zie em wel hoor
ik was 149 (ds) en 29 (mario) kwijt en dan een 30-tal dollars verzendkosten dus laten we makkelijk rekenen, 210 dollar en nu in euro's: 158quote:Op maandag 29 november 2004 22:53 schreef Apie74 het volgende:
ff serieus. Wat ben je nou aan euro's kwijt als je die DS met super mario besteld in de VS? Dus wat moet je aan de postbode betalen?
Dat klopt, ik heb zelf zo'n piranha voor een 8 euro gekocht want ik had alleen een usb lader en die laad minder snel,quote:Op maandag 29 november 2004 23:00 schreef speknek het volgende:
Knater!
Ik lees net op Eurogamer het volgende:
[..]
Klopt dat?! Kun je met een Europese GBA adapter gewoon de DS opladen? Dat zou wel geniaal zijn, dan bestel ik hem zeker uit Amerika, als ie daar zoveel goedkoper is.
158 euro's?!quote:Op maandag 29 november 2004 23:06 schreef knater het volgende:
[..]
http://www.thinkgeek.com/cubegoodies/toys/60d4/
[..]
ik was 149 (ds) en 29 (mario) kwijt en dan een 30-tal dollars verzendkosten dus laten we makkelijk rekeken, 210 dollar en nu in euro's: 158
Ik betaal btw niks aan de postbode
De reviews zijn nog niet erg positief..quote:Super Mario 64 DS 88.6%
Feel the Magic: XY/XX 75.7%
The Urbz 72.6%
Spider-Man 2 76.2%
Asphalt Urban GT 70.3%
Madden NFL 2005 70.8%
Nee, beetje mindere launch, alleen Mario 64 is okquote:Op dinsdag 30 november 2004 09:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De reviews zijn nog niet erg positief..
Ja, hij is regiovrij.quote:Kan je op dat Amerikaanse ding trouwens ook Europese spellen spelen?
Hmm, dat maakt het dan weer een stuk interessanter.quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, hij is regiovrij.
Als zij ze als gift wilt versturen maw. ~115 euro + ~23 euro voor Mario dan laat je het me maar weten hoorquote:Op dinsdag 30 november 2004 10:59 schreef HOPit het volgende:
hmmm, als er intresse is kan ik mijn tante uit canada lief aankijken om wat ds'jes deze kant op te gooien?
Nadeel van importeren: geen garantiequote:Op maandag 29 november 2004 23:11 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
158 euro's?!![]()
wat zijn eigenlijk de nadelen van importeren? want als je dat ding importeert is ie zoveel goedkoper dan wat hij waarschijnlijk in nederland gaat kosten![]()
Voordeel van Nintendo: Prut gaat niet stukquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Nadeel van importeren: geen garantie
geen bewegende onderdelen is wel een voordeelquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Voordeel van Nintendo: Prut gaat niet stukOp de NES na
![]()
Vraagje: hoe duur was het inclusief verzenden (in euro's en precies in dollars wat die maat ervoor betaald heeft inclusief verzenden)? En hoe heb je het laten verzenden, en heb je gewoon geluk gehad dat de douane hem niet onderschepte?quote:Op maandag 29 november 2004 19:17 schreef knater het volgende:
Mijn NES doet het nog steedsquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Voordeel van Nintendo: Prut gaat niet stukOp de NES na
![]()
quote:Nintendo sees DS sales hitting five million units
Outlook for the DS and GBA both "excellent" says Nintendo; full year profit forecasted to be three times last year's.
TOKYO--According to Reuters and Mainichi Interactive, Nintendo has announced that it is raising its sales forecast for the DS to five million units for the current fiscal year ending March 31, 2005. The company has not changed its outlook for the handheld's software sales, which is holding steady at 15 million copies.
This will be the second time that Nintendo has raised its sales estimates for the DS. Earlier this month, Nintendo increased its forecast for the DS from 3.5 to 4 million units. The handheld has been in massive demand in Japan where preorders have reached 2 million units, double the company's initial expectations. The handheld had a successful launch in America last week, and it will be released in Japan this Thursday.
In Tokyo, Nintendo is currently holding last minute promotions in the streets of the city's commercial districts, giving passers-by a chance to try out the handheld.
Nintendo also raised its sales estimate for the Game Boy Advance from 14 million to 16 million units, of which 15 million units are the GBA SP model.
Likewise, the forecast for GBA software sales has also been raised from 70 million to 77 million units. In addition, the company revealed that its Famicom Mini series shipped a total of 4.23 units in Japan; and its latest Pokemon title, Pokemon Emerald, has sold over 1 million units.
With sales of GBA games going smoothly and the DS handheld units expected to remain in high demand throughout the next few months, Nintendo has raised its net profit estimate for FY2005 from 84 billion yen ($817 million) to 90 billion yen ($875 million), nearly triple the profit from last year. The fiscal year ends March 31, 2005.
Nadeel van importeren van DS: Geen sterrenquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:45 schreef Tain het volgende:
[..]
DS: 149.99 Dollar = 112.982 Euroquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:59 schreef Lexie het volgende:
[..]
Vraagje: hoe duur was het inclusief verzenden (in euro's en precies in dollars wat die maat ervoor betaald heeft inclusief verzenden)? En hoe heb je het laten verzenden, en heb je gewoon geluk gehad dat de douane hem niet onderschepte?.
Ligt eraan, ik heb gewoon m'n Best Buy bon en als ie kapot is gaat ie weet naar m'n kennis toe die em dan vergoed krijgt binnen een dag (die van hem had een dooie pixel kreeg van nintendo gewoon een nieuwe 1 dag werk en gratis allemaal natuurlijk) dan is het enige nadeel het op en neer sturen, want dat kan wel een duur geintje worden + doet niet veel ten goede van je DS.quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik betaal precies E160.48. Komt omdat de euro nog niet zo hoog staat als nu.quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:47 schreef knater het volgende:
[..]
DS: 149.99 Dollar = 112.982 Euro
Mario: 29.99 Dollar = 22.5903 Euro
Verzenden: 32 Dollar = 24.1082 Euro
Totaal : 211,98 Dollar = 159,6805 Euro
Niet iedereen heeft zo'n kennisquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:47 schreef knater het volgende:
Ligt eraan, ik heb gewoon m'n Best Buy bon en als ie kapot is gaat ie weet naar m'n kennis toe die em dan vergoed krijgt binnen een dag (die van hem had een dooie pixel kreeg van nintendo gewoon een nieuwe 1 dag werk en gratis allemaal natuurlijk) dan is het enige nadeel het op en neer sturen, want dat kan wel een duur geintje worden + doet niet veel ten goede van je DS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |