28 februarie DSenquote:Nintendo DS
Wario Ware: Touched - 28 februari
Yoshi's Touch & Go - 28 februari
Pac Pix - 28 februari
Need for Speed DS - 28 februari
De Urbz - 24 maart
Tiger WooDS - 24 maart
Zoo Keeper - 24 maart
M-gamingquote:Voor iedereen die de moeite heeft genomen om de DS te importeren en met smart wachten op Rayman DS: zet je zinnen nu maar op een andere game.
Het is niet anders, maar de Amerikanen en importeurs zullen voor hun 'nieuwe' Rayman-titel moeten wachten tot begin 2005. Nu komen de ontwikkelaars trouwens wel met een goede rede:
"Ubisoft wants to ensure the game is the best game it can possibly be. The North American version will be the same as the European version.."
Geen idee waar ze over praten? Kijk dan hier even. In dat artikel konden we namelijk trots melden dat de Europese versie van Rayman DS een multiplayer optie zal hebben, iets waar de Amerikanen jaloers op mochten zijn. Nu niet meer dus, Ubisoft vindt dat alle versies evengoed moeten zijn en wie geeft ze ook eens ongelijk...
He...quote:Op woensdag 8 december 2004 17:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Ubisoft heeft 1 iemand beschadigd met dit nieuws.![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 17:13 schreef BMH het volgende:
[..]
nee hoor, dit nieuws doet me niks, behalve dan dat het jammer is dat ik voor het einde van het jaar geen overdreven veel nieuwe screenshots te zien krijg bij de launch. en natuurlijk filmpjes. Ook ben ik blij dat de amerikanen nu ook optimaal kunnen genieten van het spel door middel van de ingebouwde multiplayer. Ik denk dat het voor hun het wachten wel waard isquote:Op woensdag 8 december 2004 17:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Je hoeft je niet groot te houden, niemand zal het je kwalijk nemen...kom maar eens flink uithuilen bij oom Indoguyver!quote:Op woensdag 8 december 2004 20:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
nee hoor, dit nieuws doet me niks, behalve dan dat het jammer is dat ik voor het einde van het jaar geen overdreven veel nieuwe screenshots te zien krijg bij de launch. en natuurlijk filmpjes. Ook ben ik blij dat de amerikanen nu ook optimaal kunnen genieten van het spel door middel van de ingebouwde multiplayer. Ik denk dat het voor hun het wachten wel waard is
Ik bedoelde mijn buurman.quote:Op woensdag 8 december 2004 20:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
nee hoor, dit nieuws doet me niks, behalve dan dat het jammer is dat ik voor het einde van het jaar geen overdreven veel nieuwe screenshots te zien krijg bij de launch. en natuurlijk filmpjes. Ook ben ik blij dat de amerikanen nu ook optimaal kunnen genieten van het spel door middel van de ingebouwde multiplayer. Ik denk dat het voor hun het wachten wel waard is
Dat ze dat soort spellen uit durven brengenquote:Op donderdag 9 december 2004 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
EGM beoordelingen:
Super Mario 64 DS (NDS, Nintendo): 8,0 / 8,0 / 9,0
Ridge Racer DS (NDS, Namco): 6,5 / 6,5 / 2,5
Sprung (NDS, Ubisoft): 4,0 / 5,0 / 1,0
Madden NFL 2005 (NDS, EA): 6,5 / 7,5 / 7,5
Mr. Driller Drill Spirits (NDS, Namco): 7,5 / 7,5 / 7,0
Feel The Magic XY/XX (NDS, Sega): 8,0 / 9,0 / 7,0
Spider-Man 2 (NDS, Activision): 6,0 / 5,5 / 3,0
Ping Pal (NDS, THQ): 1,5 / 0,0 / 0,0
Ping Pals en Sprung![]()
![]()
die zijn gewoon zó slecht dat je ze een keer moet spelenquote:Op donderdag 9 december 2004 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
EGM beoordelingen:
Super Mario 64 DS (NDS, Nintendo): 8,0 / 8,0 / 9,0
Ridge Racer DS (NDS, Namco): 6,5 / 6,5 / 2,5
Sprung (NDS, Ubisoft): 4,0 / 5,0 / 1,0
Madden NFL 2005 (NDS, EA): 6,5 / 7,5 / 7,5
Mr. Driller Drill Spirits (NDS, Namco): 7,5 / 7,5 / 7,0
Feel The Magic XY/XX (NDS, Sega): 8,0 / 9,0 / 7,0
Spider-Man 2 (NDS, Activision): 6,0 / 5,5 / 3,0
Ping Pal (NDS, THQ): 1,5 / 0,0 / 0,0
Ping Pals en Sprung![]()
![]()
Ik zie er 1 eigenlijkquote:Op donderdag 9 december 2004 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tis wel weer typisch Nintendo bij de launch2 games die de moeite waard zijn.
't Is gewoon een port.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:44 schreef gamecube_master het volgende:
Ik vind het jammer dat ridge racer het zo slecht doet, ik had toch wel veel van dit spel verwacht
Zelda, metroid, wario ware, Advance wars, Mario, baten kaitos etc.quote:Op donderdag 9 december 2004 15:16 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
't Is gewoon een port.
Nu lijkt het alsof er onwijze verotte games komen voor de NDS, maar er zijn echt onwijze goeie spellen in de maak. Puppy Times, Touch! Kirby's Magic Paintbrush, Xenogear of Xenosaga ofzo en FF3. Het gaat maar door.
quote:Op donderdag 9 december 2004 15:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Zelda, metroid, wario ware, Advance wars, Mario, baten kaitos etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |