quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:21 schreef Litso het volgende:
Dit is serieus?
quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:22 schreef Tessje het volgende:
[..]
![]()
*Pompoms van schrik laat vallen*quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:25 schreef Litso het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:21 schreef Litso het volgende:
Dit is serieus?
Ik ben heetwijf vergeten op te schrijvenquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:31 schreef Brighteyes het volgende:
* Tessje neuriet España por favor!
En daar denk je aan als je mij ziet posten!quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:32 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik ben heetwijf vergeten op te schrijven![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:31 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Die wilt niet meequote:Op dinsdag 23 november 2004 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
Je mist het hetewijf en Nikky zou toch haar neukertje ook meenemen?
Ik heb iemand nodig die bij mij in bed slaaptquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:32 schreef Snakey het volgende:
Maart? Dan ben ik net terug uit Fuengirola![]()
Voorgebruind dus![]()
Nu op BBC 1 progamma over huis kopen in Spanje.![]()
Als je maar geen koude voeten hebt.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:34 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik heb iemand nodig die bij mij in bed slaapt![]()
Jij dus
quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je maar geen koude voeten hebt.![]()
Niet?quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:33 schreef Tessje het volgende:
[..]
Die wilt niet mee![]()
Ik ga zoooo schunnig doen met Nikkyquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet?
Maar die seksbom mag wel zonder hem? Ook goed toch?
quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:39 schreef Tessje het volgende:
[..]
Als jij je bifi maar wast
Als ik gewoon ge-emanicpeerd was had ik nooit voorgekomen...quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:54 schreef Paxlie het volgende:
[..]Je likt hem maar schoon
Even heel grof geschat en vaag gekeken naar tijden in begin maar. Met easyjet via London, 150 Eur.quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:33 schreef Shark.Bait het volgende:
OerHollandsche vraag: hoeveel kost dat?
En daar komt natuurlijk een grote doos condooms bijquote:Op dinsdag 23 november 2004 14:40 schreef Brighteyes het volgende:
Even heel grof geschat en vaag gekeken naar tijden in begin maar. Met easyjet via London, 150 Eur.
En bier! Veel bier!quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En daar komt natuurlijk een grote doos condooms bij
200 vanaf Rotterdam met Basiq Airquote:Op dinsdag 23 november 2004 14:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Even heel grof geschat en vaag gekeken naar tijden in begin maar. Met easyjet via London, 150 Eur.
Is wel makkelijker dan de overstap op London.quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
200 vanaf Rotterdam met Basiq Air![]()
http://booking.basiqair.com/Skylights/cgi-bin/skylights.cgi
Londen, zelfs als je het goedkoop boekt kost je minimaal 50-70 euro. Plus je vlucht naar Spanje. Denk dat Rotterdam een goeie optie is.quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is wel makkelijker dan de overstap op London.
Enkeltje zonder toeslagen zekerquote:Op dinsdag 23 november 2004 15:51 schreef Tessje het volgende:
Vanaf schiphol met basicair is het maar 96 euro of zo
Retourtje maar de toeslag komt er nog wel bij..quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:53 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Enkeltje zonder toeslagen zeker
Ik heb dus gekeken A'dam - Gatwick Gatwick - Alicante met EasyJet en dat is dus net ietsje goedkoper dan BasicAir Rotterdam.quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Londen, zelfs als je het goedkoop boekt kost je minimaal 50-70 euro. Plus je vlucht naar Spanje. Denk dat Rotterdam een goeie optie is.![]()
Wat gaat er eigenlijk vanaf Schiphol naar het zuiden, Spanje dus?
quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb dus gekeken A'dam - Gatwick Gatwick - Alicante met EasyJet en dat is dus net ietsje goedkoper dan BasicAir Rotterdam.
Maar dan zit je met een overstap en mss wel uren op Gatwick wachten. Dus R'dam is beter.
Bifi gepost moeten hebben, fan zijn van de 2 prachtige dames die dit mogelijk willen maken, en natuurlijk Aventura's 5 medische keuringen doorstaan... Jerruh overleefde het maar netquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:28 schreef Shark.Bait het volgende:
Waar moet een potentiele neukvleesch Spanjeganger aan voldoen? (Op de lijst te komen staan bedoel ik dan)
Mijn BiFi is zo klein, die past niet op de fotoquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:55 schreef Tessje het volgende:
Bifi gepost moeten hebben, fan zijn van de 2 prachtige dames die dit mogelijk willen maken, en natuurlijk Aventura's 5 medische keuringen doorstaan... Jerruh overleefde het maar net
Waar kan ik een overzicht vinden van A's 5 medische keuringen?quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:55 schreef Tessje het volgende:
Bifi gepost moeten hebben, fan zijn van de 2 prachtige dames die dit mogelijk willen maken, en natuurlijk Aventura's 5 medische keuringen doorstaan... Jerruh overleefde het maar net
Dit zijn geen pluspuntenquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Waar kan ik een overzicht vinden van A's 5 medische keuringen?
En van welke 2 dames moet ik fan zijn? Is de welwillendheid overal mijn bifi in te willen steken waar ie voor opstaat goed genoeg?
Nog meer minpuntenquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mijn BiFi is zo klein, die past niet op de foto
2 uurtjes in het vliegtuig houden we toch wel vol?quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa!!!!!! Met de bus!
Kunnen we tenminste gewoon roken!
quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:54 schreef Tessje het volgende:
Dit zijn geen pluspunten
Heb jij grote jetsers dan?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:58 schreef Tessje het volgende:
Nog meer minpunten
Roken zuigt. En veroudert de huid. En veminderd de elastisticiteit van jr BiFiquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaaaaaa!!!!!! Met de bus!
Kunnen we tenminste gewoon roken!
Shitquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:44 schreef Shark.Bait het volgende:
En veminderd de elastisticiteit van jr BiFi
Rokers mogen meequote:Op dinsdag 23 november 2004 22:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Shit![]()
Alleen voor Stinkiequote:Op dinsdag 23 november 2004 23:08 schreef Shark.Bait het volgende:
Tessje, neem jij je knuppel en handboeien van de zaak mee?
quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:10 schreef Tessje het volgende:
Alleen voor Stinkie
Slet.quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:14 schreef boebiedoe het volgende:
Als Nikky gaat kom ik ook..
Het enige wat ik erover kan vertellen is dat het o.a. latex handschoenen en wattenstaafjes omvat.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Waar kan ik een overzicht vinden van A's 5 medische keuringen?
En van welke 2 dames moet ik fan zijn? Is de welwillendheid overal mijn bifi in te willen steken waar ie voor opstaat goed genoeg?
Ik heb wel grote handen, dus ik neem mijn eigen handschoenen wel meequote:Op woensdag 24 november 2004 13:11 schreef Aventura het volgende:
Het enige wat ik erover kan vertellen is dat het o.a. latex handschoenen en wattenstaafjes omvat.
quote:Op woensdag 24 november 2004 13:11 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het enige wat ik erover kan vertellen is dat het o.a. latex handschoenen en wattenstaafjes omvat.
Ontbijt!quote:Op woensdag 24 november 2004 15:29 schreef Tessje het volgende:
Hey Brighteyes
Wat zal ik gaan ontbijten?
quote:Op woensdag 24 november 2004 15:26 schreef Brighteyes het volgende:
Kleine toevoeging voor Shark... die wattenstaafjes zijn niet voor je oren.
De dokter zei niets over wattenstaafjes voor je oren, zij zei alleen dat zij ze afraadde :')quote:Op woensdag 24 november 2004 15:26 schreef Brighteyes het volgende:
Kleine toevoeging voor Shark... die wattenstaafjes zijn niet voor je oren. :')
Trouwens: Mijn oren?quote:Op woensdag 24 november 2004 15:26 schreef Brighteyes het volgende:
Kleine toevoeging voor Shark... die wattenstaafjes zijn niet voor je oren. :')
Geef het adres, dat huis wordt ook geannexeerdquote:Op donderdag 25 november 2004 15:02 schreef NielZjuh het volgende:
cool, mijn ouders hebben pas geleden een appartement in Guardamar gekocht, is vlakbij Torrevieja
Beeb ik heb internetquote:Op vrijdag 26 november 2004 01:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
Geef het adres, dat huis wordt ook geannexeerd![]()
nou neequote:Op vrijdag 26 november 2004 01:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
Geef het adres, dat huis wordt ook geannexeerd![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:24 schreef stinkie het volgende:
ah, al weer een nieuw deel
excuuuuuuuuuusssssssseeeeeeeeeeeee meeeeeequote:Op zaterdag 27 november 2004 01:30 schreef Tessje het volgende:
[..]
![]()
waarom denk je dat je voor een gesloten deur stond ?quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:14 schreef Tessje het volgende:
Jij hebt een sociaal leven?
zondag heb ik nog een gaatjequote:Op zaterdag 27 november 2004 02:24 schreef Tessje het volgende:
nog geen sex
'gaat heen en tracht u te vermeningvuldigen'quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:35 schreef Tessje het volgende:
Ja zondag
Das een kerkdag
hoiquote:Op maandag 29 november 2004 10:58 schreef Brighteyes het volgende:
Met een blik op de wereld buiten blijft dit toch wel een briljant plan!
Hoe zit het met die lading 'eligible bachelors'?
Wat snap je niet aan het 'bachelor' stukje?quote:Op maandag 29 november 2004 11:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
hoi
He'k wat gemist?!quote:Op maandag 29 november 2004 11:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het 'bachelor' stukje?
We gaan natuurlijk voor het neuken en zuipen, maar ondertussen ben ik natuurlijk wel gewoon op zoek naar een huwelijkskandidaat! En ik denk niet dat jouw lieftallige vriendin dat op prijs zal stellen.
Next!
Ben ik abuis?quote:Op maandag 29 november 2004 11:15 schreef Aventura het volgende:
[..]
He'k wat gemist?!
Hehe, ik weet het ook niet. Last time i checked was Stinkie idolaat van mij! En van Tessje, en van Cinnamongirl, en van [insert random fokster]quote:Op maandag 29 november 2004 11:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ben ik abuis?
Ik dacht toch begrepen te hebben dat stinkie bezet was?
Nou ja, en anders is Tessje toch ook heel lieftallig? :')
Ok dan! Jullie gaan ook zo snel!quote:Op maandag 29 november 2004 11:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hehe, ik weet het ook niet. Last time i checked was Stinkie idolaat van mij! En van Tessje, en van Cinnamongirl, en van [insert random fokster]
En ja, Tessje is OK!
Shit, ik wist dat ik MIRC te snel had verlaten gister...quote:Op maandag 29 november 2004 11:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ok dan! Jullie gaan ook zo snel!
Gisteren hebben Tessje en Cinna een plan bedacht om geld te verdienen om erheen te kunnen gaan. Iets met een pay site of zo.
Lijkt me een strak plan! Gaat vast heel veel geld opleveren!quote:Op maandag 29 november 2004 11:27 schreef Aventura het volgende:
Ik weet ook iets.
We openen een gezamenlijke bankrekening. Fokkers kunnen daar een vrijwillige bijdrage op storten. Van dit geld gaat een select groepje naar Spanje. In ruil daarvoor krijgen de mensen die geld hebben gestort, alle dirty pictures en details!
![]()
Speltip 4: Spreid je winkansenquote:Op maandag 29 november 2004 11:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hehe, ik weet het ook niet. Last time i checked was Stinkie idolaat van mij! En van Tessje, en van Cinnamongirl, en van [insert random fokster]
En ja, Tessje is OK!
al gedaan, plafond was niet hoog genoegquote:Op maandag 29 november 2004 13:47 schreef boebiedoe het volgende:
Koop gewoon een touw Stinkie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |