ja, Aquaphor inderdaad. Dat spul schijnt fantastisch te zijn, als je dat gebruikt hebt, kunnen al die andere middeltjes (blistex, purol, labello) de prullenbak in. Ik had laatst een site waar je het ook kon bestellen vanuit hier (online). Dit zijn wel shops die het hebben maar of ze ook verzenden naar NED weet ik (nog) niet:quote:Op maandag 20 december 2004 20:08 schreef PiM87 het volgende:
Dat spul uit amerika waar gelderland het over heeft lijkt mij ook wel iets. Tenminste, volgens mij hebben we het over hetzelfde: Aquaphor.
quote: maar de laatste paar dagen eet ik die pilletjesquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:06 schreef Heliospan het volgende:
Ik kreeg van de dermatoloog te horen dat ik de pillen altijd bij het eten moest nemen. Maar, in de praktijk werkt dat voor geen meter bij mij. Ik kan 's morgens niks door mijn strot krijgen bijvoorbeeld. In het begin heb ik me er netjes aan gehouden, zonder er wat bij te eten. maar de laatste paar dagen eet ik die pilletjes is dit erg? Doen meer mensen dit?
volgens mij is het niet goed om het te nemen op een lege maag. Dus eet anders ff cracker, is je maag in ieder geval niet leeg ('s ochtends)quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:06 schreef Heliospan het volgende:
Ik kreeg van de dermatoloog te horen dat ik de pillen altijd bij het eten moest nemen. Maar, in de praktijk werkt dat voor geen meter bij mij. Ik kan 's morgens niks door mijn strot krijgen bijvoorbeeld. In het begin heb ik me er netjes aan gehouden, maar de laatste paar dagen eet ik die pilletjes zonder er wat bij te eten. Is dit erg? Doen meer mensen dit?
heel simpel... sommige mensen hebben veel acne, maar niet genoeg voor roaccutane, deze mensen gaan hun medicijnen kopenquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:33 schreef Heliospan het volgende:
Ok, dat is duidelijk. Bedankt
Waarom zou je de pillen willen bestellen als je ze gratis kunt krijgen?
ligt er maar net aan wie je dokter is.... de een geeft het makkelijker mee dan de anderquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:13 schreef Heliospan het volgende:
Ik had erg lichte acne en ik kreeg het al mee... volgens mij doen ze er niet zo moeilijk over. Maarja
ik heb al tig littekenscremepjes geprobeert maar ik vind ze niet echt perfect werken, iets wat wel werkt, maar niet echt goed is voor je portomonee is Creme dela Mer.... Dat spul is gemaakt door een astronaut die onder de littekens zat, hij heeft de halve zeebodem in een blikje geflanst en dat is een creme geworden en hij werkt fantastisch! soms kun je via ebay de creme goedkoper op de kop tikken....quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:38 schreef vanilleVla het volgende:
ben nu met: biodermal littekencreme aan het smeren sinds 2 dagen, op de verpakking staat 2 maal per dag smeren.... alleen het nadeel is dat je huid er van gaat glimmen, dus ik smeer het meteen in als ik uit school kom (heb een goed rooster, elke dag vroeg uit zo'n beetje), en savonds als ik ga slapen... Werkt dit ook?.... Scheren doe ik met een scheermes (mach 3), en dit werkt ook best (1x in de week)....... En ik het is ong. een maand geleden dat ik een puistje gezien heb. Hopelijk blijft het verbeteren!![]()
daar heb ik ook van gehoord ja... maar zal de derma geen littekencreme hebben die daar op 'lijkt', en die wordt betaald door het ziekenfondsquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:44 schreef StevenMiller het volgende:
[..]
ik heb al tig littekenscremepjes geprobeert maar ik vind ze niet echt perfect werken, iets wat wel werkt, maar niet echt goed is voor je portomonee is Creme dela Mer.... Dat spul is gemaakt door een astronaut die onder de littekens zat, hij heeft de halve zeebodem in een blikje geflanst en dat is een creme geworden en hij werkt fantastisch! soms kun je via ebay de creme goedkoper op de kop tikken....
dat is nogal een verschil jaquote:Op woensdag 22 december 2004 12:08 schreef Barty het volgende:
4 maanden x 30 dagen = 120 dagen..
120dagen x 20mg = 2400 mg totaal geslikt
Je moet uiteindelijk 120mg per kg hebben geslikt.
120mg x 60kg = 7200 mg moet je naar binnen werken.
Daar kom je dus lang niet aan, snap die dok van jou niet? Ook is het een vrij lage dosis, voor jou gewicht is het normaal tussen de 30 en 60mg per dag.
dan ist heel simpel.... ik maak een terugbelafspraak met mn dokter want zoals jij het stelt is mijn kuur dus nog lang niet afgelopen, dat betekent dat ik nog een paar maandjes verder zou kunnen gaan... kzal vanavond wel posten wat zijn antwoord wasquote:Op woensdag 22 december 2004 13:45 schreef Barty het volgende:
Kweenie, je zit in dezelfde situatie als guitarmaestro, lage dosis gehad, nog lang niet aan de 120, en hopende dat het webblijft.
Ikzelf twijfel eraan, volgens wat ik overal heb gelezen moet je toch echt aan de 120 komen en dan heb je de grootste kans (als je ook hoge dagdosis hebt gehad) om er voor altijd vanaf te zijn, voor zover je zelf invloed hebt op die kans natuurlijk. Kans dat jullie er vanaf zijn zo is naar mijn mening/kennis klein..
Een cumulatieve kuur houdt in dat je stopt bij een bepaalde cumulatieve dosis. De cumulatieve dosis is gewoon een optelling van de doseringen die je per dag inneemt. Dus vaak die 120mg/kg waar hier over gesproken wordt.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:55 schreef StevenMiller het volgende:
[...]Ik krijg een wat hij noemde comulicatieve kuur o.i.d, dit houd in, 1 maand 60mg en dan stoppen... ik vind dit een vreemde methode aangezien ik dus dik en vet boven de 120 mg uit kom, door deze methode blijft de acne voorgoed weg en word je gezicht alleen maar beter zegt ie,
wie kent deze methode? [...]
ik snap niet helemaal wat je bedoeld..... ik neem uit je verhaal op dat er eigenlijk niets speciaals is? Want het blijft een feit dat ik te weinig heb ingenomen tot nu toequote:Op woensdag 22 december 2004 15:10 schreef mwuhaha het volgende:
[..]
Een cumulatieve kuur houdt in dat je stopt bij een bepaalde cumulatieve dosis. De cumulatieve dosis is gewoon een optelling van de doseringen die je per dag inneemt. Dus vaak die 120mg/kg waar hier over gesproken wordt.
heb gebeld en hij had idd een grove fout gemaakt. Maaaaar even voor guitarmaistro, tevens heb ik gevraagd hoe belangrijk die 120mg per kg is, en hij zei dat het niet extreem belangrijk is, 120mg per kg word door de huidarts gehanteerd en geld voornamelijk bij zwaardere gevallen, aldus mijn huisartsquote:Op woensdag 22 december 2004 14:28 schreef StevenMiller het volgende:
[..]
dan ist heel simpel.... ik maak een terugbelafspraak met mn dokter want zoals jij het stelt is mijn kuur dus nog lang niet afgelopen, dat betekent dat ik nog een paar maandjes verder zou kunnen gaan... kzal vanavond wel posten wat zijn antwoord was
Het is idd vrij normaal.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:18 schreef StevenMiller het volgende:
[..]
ik snap niet helemaal wat je bedoeld..... ik neem uit je verhaal op dat er eigenlijk niets speciaals is? Want het blijft een feit dat ik te weinig heb ingenomen tot nu toe
Nou, dat wilde ik dus horenquote:Op woensdag 22 december 2004 15:39 schreef StevenMiller het volgende:
[..]
heb gebeld en hij had idd een grove fout gemaakt. Maaaaar even voor guitarmaistro, tevens heb ik gevraagd hoe belangrijk die 120mg per kg is, en hij zei dat het niet extreem belangrijk is, 120mg per kg word door de huidarts gehanteerd en geld voornamelijk bij zwaardere gevallen, aldus mijn huisarts
Ik wil wel mee doen voor 3 of 4 tubetjes.quote:Op dinsdag 21 december 2004 11:24 schreef Gelderland het volgende:
weet iemand toevallig of deze shops naar NED verzenden?:
http://www.drugstore.com
http://www.dermstore.com/
anders zou 1 iemand kunnen bestellen, en diegene vanuit Nederland weer naar de mensen die het besteld hebben versturen....
want als we 5 personen hebben, iedereen bestel 2 of 3 van die tubétjes, dan zijn de verzendkosten (Die je deelt) ook niet duur.....
Wie heeft gezegd dat je het moet verdelen? Hoppakeee in 1 keer die 60mg naar binnen natuurlijk. Zo doe ik het in ieder gevalquote:Op donderdag 23 december 2004 10:48 schreef StevenMiller het volgende:
ik moet nu 60 mg slikken, hoe doe je dat het beste?
40 mg is nog wel te verdelen over de dag, met 12 uur tussenruimte..... 3 pillen met 12 uur tussenruimte word beetje lastig(of je zou er snachts voor op willen gaan staan)
hoe slikken jullie de 60mg?
het helpt juist! tegen droge lippenquote:Op woensdag 22 december 2004 23:38 schreef P4nic het volgende:
Ik wil ook wel meedoen hoor, ik woon wel in Belgie.
Helpt het ook tegen droge lippen ? ja zeker...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |