quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:13 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Deze moeten het gewoon worden!
Moet ik echt 2x een top-3 proberen te maken?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:58 schreef dutchie het volgende:
[..]
Joh, gooi je haar los en doe eens gek.![]()
quote:
Ik wil niet voor m'n beurt praten, maar als ik zo even snel door het topic kijk, lijkt de uitslag bekend te zijn!quote:Op zondag 5 december 2004 20:48 schreef funmaster het volgende:
Wat wordt de uitslag?
waarom plaatsen ze dan die "inlogstatus" niet naast de pulldown van site navigatie?quote:Op maandag 6 december 2004 23:20 schreef Yeahinho het volgende:
* Yeahinho heeft een klein probleempje gevonden.....
[afbeelding]
Wat is nu precies het probleem dan?quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:06 schreef detulp050 het volgende:
Zie je een mogelijkheid om de sneeuw iets aan te passen ?
Dat zou erg prettig zijn
Heeeeerlijk!quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:40 schreef dutchie het volgende:
Leuk is dat hč om je eigen ding terug te zien.![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2004 16:28 schreef detulp050 het volgende:
Ach, een IPban doet wonderen Yeahinho![]()
Hé, jou wilde ik net opzoeken!quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:07 schreef Breuls het volgende:
Het gaat overigens alleen nog om het forumlogo, daar het FP-logo al geplaatst is.
Dat geldt voor meer logo's hoor. Het zijn hele kunstwerken geworden, in plaats van 'extraatjes bij het logo'quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:06 schreef dutchie het volgende:
FlyingFox moet alleen die van hem nog aanpassen om de inlog-gegevens weer te geven.![]()
Nee, ik wacht nog even. Kan zo moeilijk afscheid nemen.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:31 schreef Breuls het volgende:
Volgend jaar beter.
Ctrl-F5 voor de mensen met eigenwijze cache.
Ohja, had ik niet eens gezien. Bij mij staat er "ingelogd als Quasar_de"quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:01 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik vind hem mooi hoor
Alleen het "Je bent" van "Je bent ingelogd als" is niet meer te lezen maar dat boeit ook eigenlijk niet
Ze luisteren niet naar ons.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:07 schreef Yeahinho het volgende:
Wordt het niet eens tijd om em weer eraf te gooien?
Bij mij is het feestdagen-gevoel iig al helemaal weg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |