abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23515040
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 13:52 schreef TheDeadGuy het volgende:

[..]

jij hebt jezelf door vals spelen gedisqualificeerd als serieus gesprekspartner

wat zegt allah over vals spelen????
Het aantonen van het gelijk van een vrome man als BansheeBoy, die in het licht van Allah loopt, kan nooit bestempeld worden als valsspelen. Het moge duidelijk zijn dat diegenen met dubbele tong, verraden zullen worden door hun stem. Evenzo zijn de zwakken van geest ontmaskerd middels de beproevingen van Allah.
pi_23515161
BSB zit zo vast in zijn eigen shit dat hij zelfs de stank ervan is gaan waarderen

vals spelers krijgen zijn respect, zelfs als ze onzedelijk materiaal met hem verbinden om zo een poll te beinvloeden die een eerlijke kans had geeft dit al aan

dank BSB en Mondique voor de inzage in zowel de denkwijze als de handelswijze van een zwakzinnige

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2004 14:01:21 ]
pi_23515246
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 13:55 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het aantonen van het gelijk van een vrome man als BansheeBoy, die in het licht van Allah loopt, kan nooit bestempeld worden als valsspelen. Het moge duidelijk zijn dat diegenen met dubbele tong, verraden zullen worden door hun stem. Evenzo zijn de zwakken van geest ontmaskerd middels de beproevingen van Allah.
Lol hoe krom kan je redeneren, het aantonen dat mensen het wel met hem eens zijn omdat die mensen blote tieten willen zien waar BSB het dan weer niet mee eens is. Rare hersenkronkel, maar goed, als jij in die waan wilt zijn, so be it

Mijn idee is meer dat ik gelijk heb en dat er meer mensen zijn, die net als ik, graag tieten zien
Wat jij doet is wat je verkettert, namelijk: lokken door seks...

hoereren zou je het kunnen noemen laat maar tieten zien, dan komen ze wel, geen haar beter dan de zogenaamde schaarsgeklede gevaarlijke dames, alleen NOG bloter
  dinsdag 23 november 2004 @ 14:02:59 #129
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_23515290
Ik vind overigens "You got to be kidding!" geen duidelijk ontkennend antwoord op de vraag "Is BansheeBoy een visionair?". Dit in tegenstelling tot "Ja", wat wel een zeer duidelijk antwoord is.

En dan klagen jullie over vals spel? Dat BSB al zo goed scoort bij deze overduidelijke subjectieve poll zegt genoeg.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_23515291
Op deze manier krijg je niet alleen de stemmen van hen die het met hem eens zijn, maar ook de stemmen van hen die in de praktijk het gelijk van BSB aantonen. De wegen van Allah leiden altijd naar de Waarheid.
pi_23515321
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 14:02 schreef Sidekick het volgende:
Ik vind overigens "You got to be kidding!" geen duidelijk ontkennend antwoord op de vraag "Is BansheeBoy een visionair?". Dit in tegenstelling tot "Ja", wat wel een zeer duidelijk antwoord is.

En dan klagen jullie over vals spel? Dat BSB al zo goed scoort bij deze overduidelijke subjectieve poll zegt genoeg.
jij bent toch diegene van ''ander volk eerst''?

ok dan
  dinsdag 23 november 2004 @ 14:05:27 #132
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_23515372
BSB, die rel marokkaan... nee hij mocht willen dat ie visionair was...
dan was ie nl al begonnen met verhuizen
Neerkomen wel!
pi_23515377
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 14:02 schreef Sidekick het volgende:
Dat BSB al zo goed scoort bij deze overduidelijke subjectieve poll zegt genoeg.
Dat er rond deze tijd veel mannen online zijn?
  dinsdag 23 november 2004 @ 14:08:18 #134
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_23515440
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 14:05 schreef TheDon1985 het volgende:

[..]

Dat er rond deze tijd veel mannen online zijn?
die geilen op tieten
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 23 november 2004 @ 14:08:43 #135
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_23515453
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 14:03 schreef Monidique het volgende:
Op deze manier krijg je niet alleen de stemmen van hen die het met hem eens zijn, maar ook de stemmen van hen die in de praktijk het gelijk van BSB aantonen. De wegen van Allah leiden altijd naar de Waarheid.
Juist!
en aangezien ALLE wegen naar Rome leiden en Vaticaanstad in Rome ligt en dat dat de zetel is van de opvolger van Paulus, de plaatsvervanger van christus op aarde verklaar je met deze uitspraak dat BSB in feite een christen is?????
Of dat de paus de waarheid is???

maak daar maar een poll van...
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_23515510
De grap is er wel weer een beetje vanaf, niewaar? Slotje op verzoek van TS
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')