ah! zeg BSB ze willen dus tieten zien en niet op jou stemmenquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:37 schreef Ruzbeh het volgende:
He verdomd! Ik klik in de signature van Monidique (blote tieten), krijg ik opeens een site waar er staat dat ik "JA" heb gestemd op deze poll!
tja het is inderdaad waar, wat een manier om te winnenquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:37 schreef Ruzbeh het volgende:
He verdomd! Ik klik in de signature van Monidique (blote tieten), krijg ik opeens een site waar er staat dat ik "JA" heb gestemd op deze poll!
er wordt gefraudeerdquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:37 schreef Ruzbeh het volgende:
Maar je hebt eigenlijk volgens eigen zeggen toch al verloren:quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:42 schreef BansheeBoy het volgende:
bij een opkomst van 60/71% zou ik met 3 vingers in mijn neus winnen.
Nou volgens mij zijn er al meer dan 5 mensen die vinden dat je geen visionair bent.quote:Op maandag 22 november 2004 11:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben gewoon een visionair, dat weet en erkent ook bijna iedereen op Fok! Ok, dan zijn er misschien 3 of 5 die dat niet vinden, maar op een populatie van ca 30.000 geregistreerden of meer is dat echt te verwaarlozen tot het nihil-punt en zelfs deze vermelding van mij het niet waard
kijk 2 can play that gamequote:Op dinsdag 23 november 2004 13:39 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
tja het is inderdaad waar, wat een manier om te winnen
duidelijk wat eerlijk stemmen is voor dit soort randfiguren
oekraine revisited
verklaar u nader? ik verlaag mij niet tot vals spelenquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:42 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
kijk 2 can play that game
Ja, je krijgt direct het deksel op de neus wanneer je toegeeft an dergelijke zondes.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:37 schreef Ruzbeh het volgende:
Monidique heeft dat goed gezien.quote:Later, neem dat maar van me aan, zullen we nog zeggen: "BansheeBoy had het al voorspeld.
ik heb nu ook een urlquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:44 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
verklaar u nader? ik verlaag mij niet tot vals spelen
ik hoef ook geen gelijk te krijgen, niet nodig, eigenwaarde creeer je zelf, niet op een forum
Nee joh, hij wint door blote tietenquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
Insha'Allah.
jah jah je hebt gelijk hoorquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
Als BSB wint, dan heeft-ie gewonnen door Allah's iterventie. Insha'Allah.
Om nog maar te zwijgen over het feit dat de stemming op hem nu in verband staat met blote tieten... over schaars gekleed gesprokenquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:39 schreef MarMar het volgende:
[..]
ah! zeg BSB ze willen dus tieten zien en niet op jou stemmenhoe vind je die?
nog veel erger...quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
...onzin...
aha ik vat hemquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:44 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik heb nu ook een url
hehehe psiesquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:45 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over het feit dat de stemming nu in verband staat met blote tieten... over schaars gekleed gesproken![]()
als bsb door die link wint, betekent het dat er veel mensen zijn die minder bezwaar hebben tegen schaars geklede dames dan hijzelfquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:46 schreef DoctorB het volgende:
[..]
nog veel erger...
als BSB wint...... dan betekent het helemaal niets...
hooguit dat BSB en/of zijn ideeen alleen middels valsspelen ooit een meerderheid zouden kunnen krijgen...
Jawel. Dat betekent dat BansheeBoy's visie duidelijk erkend wordt door een meerderheid van de geïnteresseerden. Tevens bewijst het dat Allah hem zijn zegen heeft gegeven, wat geen verbazing zal wekken, gezien de vrome levenswijze van BSB.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:46 schreef DoctorB het volgende:
nog veel erger...
als BSB wint...... dan betekent het helemaal niets...
jij hebt jezelf door vals spelen gedisqualificeerd als serieus gesprekspartnerquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jawel. Dat betekent dat BansheeBoy's visie duidelijk erkend wordt door een meerderheid van de geïnteresseerden. Tevens bewijst het dat Allah hem zijn zegen heeft gegeven, wat geen verbazing zal wekken, gezien de vrome levenswijze van BSB.
Uiteraard zullen de rancuneuze kaffirs nu wenen en als kleine kinderen huilen dat hun de overwinning is ontnomen, maar dat is gemakkelijk te weerleggen door te wijzen op Allah en de uitkomst van de popll.
jawant zij geeft jou stemmen door je naam in verband te brengen met onzedig materiaalquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb zelf geen enkele frauduleuze handeling uitgevoerd dus ik acht de stemming vooralsnog vrij correct. En dat er mensen zijn die klikken op een link "blote tieten" laat alleen maar zien hoe schadelijk dergelijk onzedelijk gedrag/materiaal kan zijn
Overigens heb ik alleen maar respect voor Monidique
of BSB is de duivel en jij zijn vazal omdat jij hem poogt te laten winnen door vals spel en misleiding...quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jawel. Dat betekent dat BansheeBoy's visie duidelijk erkend wordt door een meerderheid van de geïnteresseerden. Tevens bewijst het dat Allah hem zijn zegen heeft gegeven, wat geen verbazing zal wekken, gezien de vrome levenswijze van BSB.
Uiteraard zullen de rancuneuze kaffirs nu wenen en als kleine kinderen huilen dat hun de overwinning is ontnomen, maar dat is gemakkelijk te weerleggen door te wijzen op Allah en de uitkomst van de popll.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |