integendeelquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:27 schreef RichardQuest het volgende:
Prachtig om te zien dat mensen zich aan hem kunnen irriteren
Hier is nummer 11.quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:27 schreef MikeyMo het volgende:
er hebben er al 10 ja gestemd, willen die mensen zich even melden en tekst + uitleg geven?
Whahaha, niet netjes? Dude... ik heb nog wel een paar definities van niet netjes voor je hoorquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat vind ik niet echt eerlijk van je TheDeadGuy. Je hebt een belachelijke Poll samengesteld, "wie is bansheeboy" hoort niet in dat rijtje, dat weet iedereen wel inmiddels die van dicussie op niveau houdt. Tevens beïvloedt je de poll op negatieve manier door uitspraken van mij te des-interpreteren of door ze uit de context te halen en hier neer te kwakken. Niet echt netjes vind ik
Ik heb het dan ook niet over jou.quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:30 schreef MarMar het volgende:
[..]
integendeelik lach me een kaakkramp om dit heerschap
Welke vraag bedoel je dan. Kun je hem concreet stellen ? Dan beantwoord ik hem gewoon netjesquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
Whahaha, niet netjes? Dude... ik heb nog wel een paar definities van niet netjes voor je hoor![]()
bijvoorbeeld het niet reageren op een vraag die ik al meerdere malen gesteld heb in je topic over schaarsgeklede dames
Dan had je het misschien zelf moeten regelen?quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat vind ik niet echt eerlijk van je TheDeadGuy. Je hebt een belachelijke Poll samengesteld, "wie is bansheeboy" hoort niet in dat rijtje, dat weet iedereen wel inmiddels die van dicussie op niveau houdt. Tevens beïvloedt je de poll op negatieve manier door uitspraken van mij te des-interpreteren of door ze uit de context te halen en hier neer te kwakken. Niet echt netjes vind ik
Bij Marokkanen begint de baardgroei doorgaans eerder dan bij ons kaaskoppenquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:33 schreef HarigeKerel het volgende:
Naast een visionair ben ik er trots op om hem tot onze selecte groep van harigekerels te mogen rekenen!
That is, het begint te komen![]()
Sorry? IK heb de poll gemaakt...quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom heb je er zo'n ridicule vraag in gezet:"Wie is Bansheeboy?"quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sorry? IK heb de poll gemaakt...
Een visionair die in de war is?quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sorry? IK heb de poll gemaakt...
15 mensen hebben al aangegeven je niet te kennenquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom heb je er zo'n ridicule vraag in gezet:"Wie is Bansheeboy?"
Dat hoort iedereen toch inmiddels wel te weten, of heb ik al die bans voor niks gehad. Bloed, zweet en tranen hebben sommige posts mij opgeleverd, en ik hoop niet dat het voor niks was
Jij wrijft het er wel graag in hé!quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:41 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
15 mensen hebben al aangegeven je niet te kennen
weer een verwrongen beeld van de realiteit:quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:29 schreef BansheeBoy het volgende:
jawohlquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:43 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Jij wrijft het er wel graag in hé!
Dat mag ook zekerquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:45 schreef Monidique het volgende:
BansheeBoy, let maar niet op die botteriken, hoor, ík heb in ieder geval 'Ja' gestemd.
Maar niet alle niet-begrepene zijn visionair.quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:35 schreef MouseOver het volgende:
Visionairs worden vaak niet begrepen
anders zouden alle kroegen in nederland vol zitten met visionairsquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:46 schreef Lod het volgende:
[..]
Maar niet alle niet-begrepene zijn visionair.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |