quote:Dolfijnen beschermen zwemmers tegen haai
Uitgegeven: 23 november 2004 07:40
WHANGAREI - Een groep dolfijnen heeft vier Nieuw-Zeelandse zwemmers beschermd tegen een aanval van een grote witte haai. De dieren vormden volgens Nieuw-Zeelandse media van dinsdag veertig minuten lang een cirkel rond de zwemmers, zodat de haai hen niet kon bereiken.
De vier leden van een reddingsbrigade oefenden honderd meter uit de noordoostelijke kust van het Noordereiland toen de dolfijnen op hoge snelheid op hen afzwommen en het viertal bijeendreven. "Ze duwden ons tegen elkaar aan door nauwe cirkels rond ons te zwemmen", aldus Rob Howe, een van de zwemmers.
Toen hij probeerde naar het strand te komen stuurden twee grotere dolfijnen hem terug. Pas toen zag Rob Howe waarom. Een drie meter lange haai zwom twee meter onder het wateroppervlak op hen af. "Ik deinsde terug. Het dier was maar een meter of twee van me vandaan, het water was kristalhelder."
Het incident vond al drie weken geleden plaats, maar de zwemmers hielden het voor zich om het voor te leggen aan deskundigen. Een wetenschapper van de Universiteit van Auckland meent dat de reactie van de dolfijnen, die haaien in geval van dreiging ook wel aanvallen, normaal is. "Ze houden ervan de hulpelozen te helpen."
Keivaakquote:Op dinsdag 23 november 2004 09:09 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik zem ook keivaak met dolfijnen
Gijs..... jij gaat op zekers zwemmenquote:Op dinsdag 23 november 2004 09:11 schreef Chocobo het volgende:
Zemmen![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:16 schreef silver-surfer het volgende:
Welk boekquote:Op dinsdag 23 november 2004 09:18 schreef Bastard het volgende:
Boek van Brown is toch wel weer spannend hoor, ben op de helft
Tis ook wel wat voor choas denk, gaat over algoritme's en computerbeveiligingen
dank jequote:Op dinsdag 23 november 2004 09:18 schreef Bastard het volgende:
Boek van Brown is toch wel weer spannend hoor, ben op de helft
quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:19 schreef Magneet het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:08 schreef O-Ren het volgende:goede morgen gijsjes
Wie wil er mee zemmen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:27 schreef mr_Brown het volgende:
en O-Ren moest het tegen mij zeggenanders had ik het nu nog niet door....
![]()
ik snapte al die andere posts al niet
quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:12 schreef Dos37 het volgende:
hier mijn buurman
quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:24 schreef Magneet het volgende:naar Amersfoort gaat crossen
WHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 23 november 2004 10:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whaahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
Hier:
[afbeelding]
Hallo poepie.... ben je weer lekker even vrijquote:Op dinsdag 23 november 2004 10:29 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja heerlijk....straks naar de masseusequote:Op dinsdag 23 november 2004 10:33 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hallo poepie.... ben je weer lekker even vrij
quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:41 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja heerlijk....straks naar de masseuse
Lekker ik wil ookquote:Op dinsdag 23 november 2004 10:41 schreef O-Ren het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
Ben er klaar voorquote:Op dinsdag 23 november 2004 10:41 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Nootquote:Op dinsdag 23 november 2004 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:Die plaatjes
![]()
Goeiemorgen Gijsjes!
Ik kom er aanquote:Op dinsdag 23 november 2004 10:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben er klaar voorHeb alles in huis gehaald
quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben er klaar voorHeb alles in huis gehaald
quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:02 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ik kom er aan![]()
![]()
Cho.quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Noot![]()
[..]
Ik kom er aan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik kom er aan![]()
![]()
Heb je Baten Kaitos al ?quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Cho.![]()
Nee, leveren duurt meestal een weekje, dus ik verwacht hem de 25e. Ik heb meer last van de DS. Die is nog steeds niet verzondenquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb je Baten Kaitos al ?
Gister wat filmpjes van Mario DS gezienquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, leveren duurt meestal een weekje, dus ik verwacht hem de 25e. Ik heb meer last van de DS. Die is nog steeds niet verzonden
Ja he?quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gister wat filmpjes van Mario DS gezienWas erg cool ! Mooier dan N64 en diverse characters en touchscreen minigames
Mooi, dan hoeven we die stinkzooi niet meer aan te stekenquote:Geurkaarsen en wierookstaafjes blijken kankerverwekkend
Wie steekt ze thuis niet aan? Geurkaarsen en wierookstaafjes. Zonder na te denken verspreid je weer de nodige geuren door je huis, maar nu blijkt dat de stoffen die hierbij vrijkomen uiterst schadelijk zijn.
Uit een Europees onderzoek blijkt dat geurkaarsen en wierookstaafjes kankerverwekkende stoffen uitscheiden. Een aantal lucht- en geurverfrissers in huiskamers zorgen zelfs voor hogere concentraties van het kankerverwekkende benzeen en styreen dan werd gemeten langs een drukke autosnelweg.
Ja.. pffff... ... ik stak die zooi gelukkig toch nooit aan..quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mooi, dan hoeven we die stinkzooi niet meer aan te steken
Touchscreen ookquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gister wat filmpjes van Mario DS gezienWas erg cool ! Mooier dan N64 en diverse characters en touchscreen minigames
Jaquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Touchscreen ook... dat is dan wel weer cool!!
quote:Maar uit principe koop ik dat ding niet meer... Nint¤ndo wil alleen maar cashen met die dingen... zo komt er nooit een GB uit... en dan 3 in 3 jaar
Ze komen weer.... alleen wel HIERquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:35 schreef mr_Brown het volgende:
hè gatverredamme..... in die echobakquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ze komen weer.... alleen wel HIER![]()
Boybands horen ook in de Arenaquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hoe dan ook... die snelheid waarmee die handhelds nu uitkomen is ziek..quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jainderdaad
De GBA is al uit 2000, de SP was een vraag van de users.
De DS is geen gameboy.
Btw, wat is er mis met cashen?
Daar zou ik zo'n last van hebben he... overal.. maar niet daarquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hè gatverredamme..... in die echobak![]()
... onwetendheid moet zo'n zegen voor je zijn ......quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Boybands horen ook in de Arena
quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hoe dan ook... die snelheid waarmee die handhelds nu uitkomen is ziek..
De komende jaren geen DS of Gameboy of wat dan ook meer voor mij...
quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
... onwetendheid moet zo'n zegen voor je zijn ......![]()
Leekquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Boybands horen ook in de Arena
Armen afhakken en de rest van haar leven jeukpoeder in haar kont strooien.quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja StrolDat is echt ziek... Wat voor straf past daarbij? Niets van wat we tegenwoordig nog kennen.
Is die nieuwe CD wat?quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:49 schreef silver-surfer het volgende:
quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:29 schreef Strolie75 het volgende:
Geen idee... heb er nog niets van gehoord... maar ik vind hun nieuwe single wel heeel erg goed...quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is die nieuwe CD wat?
Gijsjes-meet!![]()
Mag ik mee?quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:00 schreef silver-surfer het volgende:
Ik MOET echt naar dat concert
quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mag ik mee?![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:05 schreef silver-surfer het volgende:... altijd
![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:22 schreef kepler het volgende:
JAAAAAAAAAAAAH![]()
belangrijk tentamen gehaald
* silver-surfer is heeeel blij
quote:U2 trakteert New York op gratis concert
NEW YORK - Zakenmensen, toeristen, inwoners: het centrum van New York keek maandag verrast op. De Ierse rockband U2 maakte er overdag buitenopnamen voor een nieuwe videoclip en gaf aansluitend een gratis en nogal onverwacht concert. Volgens nieuwszender ABC werd het een feestje, in een park vlakbij Brooklyn Bridge.
Hoewel het optreden nergens officieel was aangekondigd, gonsde het in de uren ervoor van de geruchten op fanwebsites. Duizenden hoopvolle fans waren daardoor naar het park gekomen en ze werden niet teleurgesteld.
Eerder op de dag speelden de bandleden op een door de Newyorkse straten rijdende truck, voor de opnamen van een videoclip. Dat gaf nogal wat verkeersproblemen. Deze week verschijnt het nieuwe album How to Dismantle an Atomic Bomb. Een toeriste die toevallig in het park belandde zei: "Ik kan het niet geloven, ik ga mijn moeder bellen."
dankquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:27 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd gijs......
hahahahaha ja idd dat weet ik nog wel van vroegerquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:35 schreef kepler het volgende:
[..]
dank
weet je zenuwslopend is om je studienummer te zoeken op de uitslagenlijst![]()
WHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:51 schreef Bastard het volgende:
Briljant!!!
quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:31 schreef mr_Brown het volgende:
WAT EEN RESPECTTTTTTTTTTTT![]()
![]()
[..]
Zooooo dan hahahahahahaha ... die haat ... dat nietje in zijn hoofd nadat ie hem neergeslagen heeft ookquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:51 schreef Bastard het volgende:
Briljant!!!
quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hahahahaha ja idd dat weet ik nog wel van vroegeren toen was het al een competetie tussen mij en surfer wie het laagste cijfer kon halen
Eehhhhh.... nope!quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:16 schreef mr_Brown het volgende:
nee?
echt welquote:Op dinsdag 23 november 2004 14:26 schreef silver-surfer het volgende:
[..]![]()
Wat waren we stoer![]()
neequote:Op dinsdag 23 november 2004 15:02 schreef O-Ren het volgende:
NEE........?
watquote:Op dinsdag 23 november 2004 15:02 schreef O-Ren het volgende:
NEE........?
WHOEHAHAHAHAHAHHAquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:51 schreef Bastard het volgende:
Briljant!!!
Thanks Babequote:Op dinsdag 23 november 2004 14:42 schreef O-Ren het volgende:
Heerlijke massage gehad
quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Thanks Babe![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Thanks Babe![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:10 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
Ik hou van jullie !quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee ?quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[..]
Ik hou van jullie !
![]()
![]()
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 23 november 2004 15:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee ?![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:36 schreef silver-surfer het volgende:... al die liefde
quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee ?![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:38 schreef silver-surfer het volgende:
Naar huis
Werkenquote:Op dinsdag 23 november 2004 15:38 schreef silver-surfer het volgende:
Naar huis
nog 2 uur ja iddquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Werken
quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:07 schreef Quinny het volgende:
Jaaaaa hallo goedemiddag
Lekker dagje gehad vandaag. Gezellig met mijn mannetjes
jammer zo'n domper op een mooie dagquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:08 schreef Quinny het volgende:
Alleen komt die dikke zo langs
quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:08 schreef Quinny het volgende:
Kon eerst iedereen zomaar naar binnen wandelen danquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:53 schreef Strolie75 het volgende:
*deur gekocht heeft*
Langzaam aan wordt mijn huisje steeds completer.![]()
Een binnendeur muts!quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:55 schreef GinaG het volgende:
Kon eerst iedereen zomaar naar binnen wandelen dan![]()
Ooh gelukkigquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een binnendeur muts!![]()
Straks in de superarkt een magnetronmaaltijd uitzoeken gaatquote:Op dinsdag 23 november 2004 17:38 schreef -Struikrover- het volgende:
Nee?
eten dan , spagetti![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:08 schreef Quinny het volgende:
Afgelopen weekend mee gekookt. Was erg goed te doen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:48 schreef GinaG het volgende:
Straks in de superarkt een magnetronmaaltijd uitzoeken gaatEn als ik eraan denk neem ik wat bokbier mee
![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
?
quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:23 schreef Chocobo het volgende:
Metroid Prime 2 besteld
He heerlijk !![]()
Kan het niet laten Gijs... tis te goed !quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik haal hem begin volgend jaar, heb nu nog teveel liggen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:26 schreef Chocobo het volgende:
Kan het niet laten Gijs... tis te goed !![]()
Ik heb alleen GTA nog liggen en die speel ik chronisch. Heb Halo tussendoor gedaan en ben nu weer bezig. Met PoP2 wacht ik nog even.... ALS ik hem haal... reviews moeten wel goed zijn dusquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik haal hem begin volgend jaar, heb nu nog teveel liggen.![]()
Staat die toevallig onder de streepjescode?quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:58 schreef Bastard het volgende:
NIet allemaal tegelijk, wil het alleen heel erg graag weten!!
Neen Gijs..quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Staat die toevallig onder de streepjescode?![]()
NEeeeeee... geniaal!!!quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:06 schreef Bastard het volgende:
Khebt et!!!!
Decrypted Code:
THE DAVINCI CODE WILL SURFACE
He zo simpel als je het weet
quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:20 schreef Bastard het volgende:
Dat delen van die vreugde ook
vetquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
NEeeeeee... geniaal!!!
In die tekst blijven 3 zinnen te zitten ook
ALL the answers are correct
1. The Da Vinci Code will surface
2. We are watching you
3. WWW(dot)robertlangdon(dot com)
quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:20 schreef Bastard het volgende:
Dat delen van die vreugde ook
Ik heb vakantie Gijsquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:23 schreef Chocobo het volgende:
Wel respect hoor B. Boek heb je net binnen en nu al uit. Ik kan me er niet tot zetten![]()
Voor dat geld heb ik 3 woningen in dit pand.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:35 schreef Bastard het volgende:
Dat huis ook net bij Tvmakelaar.. .ben meteen He-le-maal verliefd op dat huis in Baarn
http://www.funda.nl/koop/(...)M&searchmode=normaal
Ja ik weet het, tis veel geldquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Voor dat geld heb ik 3 woningen in dit pand.![]()
![]()
voor zo'n huis valt dat best meequote:Op dinsdag 23 november 2004 21:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik weet het, tis veel geld
PROESTquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:04 schreef kepler het volgende:
[..]
voor zo'n huis valt dat best mee
De villa heeft nog vele oude details zoals glas in lood, paneeldeuren e.d. maar dient wel aan de huidige woonwensen en -eisen te worden aangepast.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
PROESTPrachtig huis idd maar vreselijk veel geld. 6 kamers is best duur dan
Nog verbouwen ookquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:16 schreef kepler het volgende:
[..]
De villa heeft nog vele oude details zoals glas in lood, paneeldeuren e.d. maar dient wel aan de huidige woonwensen en -eisen te worden aangepast.
de afzetters...
*gunt*quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:35 schreef chibibo het volgende:
Thuis.
En morgen weer om 6:00 uur op of zo.
ik hoef morgen pas om 12.30 te beginnen, tot 18.00. Lekker ff de uren die ik maandag te veel heb gewerkt compenserenquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
*gunt*
dat gun ik je niet want dan steek je Daan met een beetje pech ook aan en dat is niet leukquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:51 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben fucking ziek aan het wordenover *gunts* gesproken !
*niet gunt*quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:51 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben fucking ziek aan het wordenover *gunts* gesproken !
Mogguh GinaGay.quote:Op woensdag 24 november 2004 07:19 schreef GinaG het volgende:
Goedemorgen allen![]()
quote:Square-Enix wil Europese release Dragon Quest VIII
Gepost door Erwin Bergervoet - dinsdag 23 november 2004 - Bron: Computer and Videogames
Square-Enix directeur Yoichi Wada heeft tegenover de Japanse website Mainichi Interactive bevestigd dat men plannen heeft om Dragon Quest VIII ook in Europa en de Verenigde Staten op de markt te brengen. Dragon Quest is één van de populairste gamefranchises in Japan en het achtste deel, dat daar later deze week verschijnt, is in Japan de meest beanticipeerde titel van dit eindejaar.
Bij Square-Enix hoopt men met de introducie van Dragon Quest in Europa het succes van de Final Fantasy reeks te kunnen evenaren. Men zoekt echter nog wel mensen die in staat zijn het spel vanuit het Japans te vertalen. Dit moeten mensen zijn die zowel Engels als Japans kunnen, en daarbij fan zijn van de serie. Men wil namelijk een zo adequaat mogelijke vertaling die trouw is aan de reeks en geen onjuistheden bevat. Dragon Quest VIII zou ergens in 2005 in Europa moeten verschijnen en is daarmee het eerste deel dat in ons contintent verschijnt. Amerikanen mocht al wel van eerdere delen in de reeks genieten.
quote:Gamespot has the news that Knights of the Old Republic: The Sith Lords for XBox has gone gold.
Is de stortvloed aan FF-noobs die Final Fantasy VII in Europa veroorzaakte eindelijk gekalmeerd, krijgen we nu een verse golf DQ-noobs.quote:Op woensdag 24 november 2004 07:35 schreef Strolie75 het volgende:
En nu niet zeiken met nasynchronisatie in het Engels, Duits en Frans. Gewoon ondertitels en uitgeven maar!
Ik was ook zo'n FF-noobquote:Op woensdag 24 november 2004 07:40 schreef chibibo het volgende:
Is de stortvloed aan FF-noobs die Final Fantasy VII in Europa veroorzaakte eindelijk gekalmeerd, krijgen we nu een verse golf DQ-noobs.
quote:Op woensdag 24 november 2004 07:53 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
![]()
Ja, maar jij bent lief.quote:Op woensdag 24 november 2004 07:54 schreef Strolie75 het volgende:
Ik was ook zo'n FF-noob![]()
Zou je wel willen he dat het zo was, ranzig ventjequote:Op woensdag 24 november 2004 07:31 schreef chibibo het volgende:
[..]
Mogguh GinaGay.
Wat ik helemaal schocking vindt is dat praktisch de hele EU (op 2 landen na ofzo) gewoon voor toetreding is van Turkijequote:Op woensdag 24 november 2004 08:28 schreef Chocobo het volgende:
Hoe durven die jurkdragende schimmelbaard hoeren zich te bemoeien met ons land![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)id_Wilders_dood.html
tis een nederlander ook nogquote:Op woensdag 24 november 2004 08:28 schreef Chocobo het volgende:
Hoe durven die jurkdragende schimmelbaard hoeren zich te bemoeien met ons land![]()
Een neppequote:Op woensdag 24 november 2004 09:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
tis een nederlander ook nog![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 08:22 schreef Chocobo het volgende:
Goedemorgen
Heb zoo de griep te pakken![]()
![]()
[Struikrover mode] hè lekker, wat een last weer eens iets niet zelf verzonnen.... nee? [/Struikrover mode]quote:Op woensdag 24 november 2004 09:02 schreef -Struikrover- het volgende:
[brownmode] geen zin[/brownmode]
quote:Op woensdag 24 november 2004 07:56 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
ik hoop dat ze iets anaal moeten inbrengenquote:Op woensdag 24 november 2004 09:48 schreef Chocobo het volgende:
Naar de dokter
Vetklompquote:Op woensdag 24 november 2004 09:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
nee?quote:Op woensdag 24 november 2004 09:48 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
[Struikrover mode] hè lekker, wat een last weer eens iets niet zelf verzonnen.... nee? [/Struikrover mode]
neequote:Op woensdag 24 november 2004 09:50 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
nee?
Gatverdamme... en het heet ook gewoon van de ven van achterenquote:Op woensdag 24 november 2004 08:28 schreef Chocobo het volgende:
quote:Ongeboren kind gekidnapt
Uitgegeven: 24 november 2004 07:30
BOGOTA - De autoriteiten in Colombia, waar jaarlijks een recordaantal van 3000 mensen worden gekidnapt, zijn wel wat gewend als het om ontvoeringen gaat. Maar de politie stond met de oren te klapperen toen een vrouw onlangs aangifte deed van de kidnapping van haar ongeboren acht maanden oude baby.
Sol Angela Cartegane vertelde de televisiezender RCN TV dinsdag dat zij met haar 2-jarige dochter in een ziekenhuis was, toen ze zich plotseling onwel voelde worden. Ogenschijnlijk gedrogeerd kwam ze pas na een tijdje op een heuvel buiten de hoofdstad Bogota bij. Daar kwam de vrouw tot de bizarre ontdekking dat ze een keizersnee had ondergaan en dat haar baby was verdwenen.
Artsen hebben het verhaal van de Colombiaanse bevestigd. "De patiënt kwam bloedend binnen, en na onderzoek bleken baby en placenta operatief verwijderd", aldus een gynaecoloog, die het een wonder noemt dat de vrouw het incident overleefde.
De politie heeft inmiddels de vermoedelijke dader gearresteerd. Kennissen zagen haar rondlopen met een in een doek gewikkeld kind en waarschuwden de politie. De baby was uitgedroogd maar verkeert verder in redelijke gezondheid.
Ja ....quote:Op woensdag 24 november 2004 09:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik hoop dat ze iets anaal moeten inbrengen![]()
Ik hoop dat tie ziek wordquote:Op woensdag 24 november 2004 09:51 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gatverdamme... en het heet ook gewoon van de ven van achteren
Misselijk mannetje..
HOOFDman van me.. hoe is het met je HOOFDdoekje op je HOOFDhuid?quote:Op woensdag 24 november 2004 09:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Vetklomp![]()
ik zal je vrijdag wel ff een lekkere KOPstoot gevenquote:Op woensdag 24 november 2004 10:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
HOOFDman van me.. hoe is het met je HOOFDdoekje op je HOOFDhuid?
Lekker geslapen op je HOOFDkussen in het HOOFDkwartier?
Geen HOOFDpijn meer of heb je weer een HOOFDprijs gewonnen voor het betere acteer werk... mooie HOOFDrol
Ik kan alleen maar HOOFDschuddend toekijken...
Nog een HOOFDwond opgelopen de laatste tijd?![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 10:11 schreef Magneet het volgende:
hé lekker net even 3 nieuwe cd's voor in de auto gemaakt
Maar wat een huis, leuke oprijlaan, verbouwingen moeten er wel gedaan worden maar van authentiek hou ik ook wel. Die entreequote:Op dinsdag 23 november 2004 22:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nog verbouwen ookAch,... typisch een huis wat voor de rijken is weggelegd
![]()
Glas in lood trouwens![]()
alles kan als je maar wilquote:Op woensdag 24 november 2004 10:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar wat een huis, leuke oprijlaan, verbouwingen moeten er wel gedaan worden maar van authentiek hou ik ook wel. Die entree
*Nooit kan kopen*
Ok, ik studeer gewoon nog even door voor arts danquote:Op woensdag 24 november 2004 10:26 schreef kepler het volgende:
[..]
alles kan als je maar wil
Geilquote:Op woensdag 24 november 2004 10:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik zal je vrijdag wel ff een lekkere KOPstoot geven
Hahahahhaha....quote:Op woensdag 24 november 2004 10:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok, ik studeer gewoon nog even door voor arts dan
quote:Op woensdag 24 november 2004 08:28 schreef Chocobo het volgende:
quote:Islamitisch godsdienstleraar
www.ou.nl geen medicijnen studie maar misschien wat anders van je gadingquote:Op woensdag 24 november 2004 10:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok, ik studeer gewoon nog even door voor arts dan
Eem woslim.quote:Op woensdag 24 november 2004 09:47 schreef Chocobo het volgende:
Een neppe
noslim ?quote:Op woensdag 24 november 2004 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eem woslim.![]()
Nederlandse neger = wigger
Nederlandse moslims = woslim
Zag een woning hier achter voor slechts 2 tonquote:Op woensdag 24 november 2004 10:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahhaha....
Zulke huizen zijn voor ons gewoon niet weggelegd op dit moment... misschien als je ooit nog goeie deals maakt met de verkoop van je huidige huis (als je koop hebt) ...
Slechts 2 ton..quote:Op woensdag 24 november 2004 10:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zag een woning hier achter voor slechts 2 ton
Goed voor jequote:Op woensdag 24 november 2004 10:59 schreef kepler het volgende:
ik kom 5 minuten te laat op college door een brug die openstond (serieus!). Ik ga gebruik nog netjes de achteringang (van de collegezaal dus). Wordt ik gewoon weggestuurd!!!! Ja je bent te laat dus ga maar wegEn die docent is nog een gastdocent ook
HET IS GODVERDOMME DE MIDDELBARE SCHOOL NIET![]()
![]()
Tis niet grappig meer tegenwoordigquote:Op woensdag 24 november 2004 11:00 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Slechts 2 ton....
nee, die draaibrug. Kheb er echt last van ook. Slaat gewoon nergens op dat tie mensen die 5 min te laat zijn weg stuurtquote:Op woensdag 24 november 2004 11:06 schreef GinaG het volgende:
[..]
Goed voor jeWas het dat kleine bruggetje waar je daarna langs een ''stukje'' bos rijdt. En daarna langs het hoofdgebouw
![]()
Volgt Roy dit college dan nietquote:Op woensdag 24 november 2004 11:20 schreef kepler het volgende:
[..]
nee, die draaibrug. Kheb er echt last van ook. Slaat gewoon nergens op dat tie mensen die 5 min te laat zijn weg stuurt
welk college volgt hij welquote:Op woensdag 24 november 2004 11:24 schreef GinaG het volgende:
[..]
Volgt Roy dit college dan niet![]()
Moet je eerder van huis gaan, zeker als je weet dat die brug vaak open staat. Te laat komen voor college is onbeleefd en getuigd van weinig respect voor de docent. Normen en waarden jochie!quote:Op woensdag 24 november 2004 11:20 schreef kepler het volgende:
nee, die draaibrug. Kheb er echt last van ook. Slaat gewoon nergens op dat tie mensen die 5 min te laat zijn weg stuurt
moge je bazen bij de UWV je nog maanden lang in je nek hijgenquote:Op woensdag 24 november 2004 11:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet je eerder van huis gaan, zeker als je weet dat die brug vaak open staat. Te laat komen voor college is onbeleefd en getuigd van weinig respect voor de docent. Normen en waarden jochie!
Terecht dus dat je weg werd gestuurd.
ow en als een docent te laat is is er niks aan de hand natuurlijkquote:Op woensdag 24 november 2004 11:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet je eerder van huis gaan, zeker als je weet dat die brug vaak open staat. Te laat komen voor college is onbeleefd en getuigd van weinig respect voor de docent. Normen en waarden jochie!
That's the spirit my son, zero tolerance!quote:Op woensdag 24 november 2004 11:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat die docent überhaupt de moeite neemt om voor zo’n stelletje luie ondankbare aarschen te verschijnen verdient respect. Het maakt niet uit hoe laat hij binnenkomt.quote:Op woensdag 24 november 2004 11:38 schreef kepler het volgende:
ow en als een docent te laat is is er niks aan de hand natuurlijk
Het is allemaal voor je eigen bestwilquote:Op woensdag 24 november 2004 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, het bejaardenhuis is ook aan het woord hoor
Hebben wij ook gedaan, is wel te doen hoorquote:Op woensdag 24 november 2004 11:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis niet grappig meer tegenwoordig
Vlgs mij kunnen we met zn 2 wel 2 ton lenen... maar dat zie helemaal niet zitten.
Wij zelfs iets meer, rente is nu gelukkig vrij laag en de hypotheekrenteaftrek helpt ook mee. verder hebben we voor een groot deel een aflossingsvrije hypotheek.quote:Op woensdag 24 november 2004 11:59 schreef -Struikrover- het volgende:
Hebben wij ook gedaan, is wel te doen hoor
Nee wij ook niet, de hypotheek en de vastelasten zoals verzekeringen en belastingen zijn meer dan mijn netto salarisquote:Op woensdag 24 november 2004 12:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet er wel bij zeggen dat we het op één inkomen never nooit niet hadden kunnen doen.
Die vaste lasten zijn inderdaad net zoveel als mijn hypotheek: gas, water, licht, gemeentelijke belastingen, waterschappen, telefoon, etc etc etc.quote:Op woensdag 24 november 2004 12:12 schreef -Struikrover- het volgende:
Nee wij ook niet, de hypotheek en de vastelasten zoals verzekeringen en belastingen zijn meer dan mijn netto salaris![]()
(niet dat dat moeilijk is
![]()
)
hah, als hij dan een ticket koopt om met het door mij ontworpen vliegtuig naar de USA te vliegen dan mag hij lekker lopenquote:Op woensdag 24 november 2004 11:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat die docent überhaupt de moeite neemt om voor zo’n stelletje luie ondankbare aarschen te verschijnen verdient respect. Het maakt niet uit hoe laat hij binnenkomt.![]()
Gisteren 2 uur cursus gehad over die nieuw Airbus 380. Vette shitquote:Op woensdag 24 november 2004 12:37 schreef kepler het volgende:
[..]
hah, als hij dan een ticket koopt om met het door mij ontworpen vliegtuig naar de USA te vliegen dan mag hij lekker lopen
jij cursus over de nieuwe airbusquote:Op woensdag 24 november 2004 12:39 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gisteren 2 uur cursus gehad over die nieuw Airbus 380. Vette shit
hahahahahahaha ik dacht precies hetzelfdequote:Op woensdag 24 november 2004 12:41 schreef kepler het volgende:
[..]
jij cursus over de nieuwe airbus
gaat tie op de HSL landen ofzo![]()
Cursus construktieverhardingen. Dat ding weegt bijna het dubbele van het zwaarste vliegtuig dat nu in gebruikt is.quote:Op woensdag 24 november 2004 12:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hahahahahahaha ik dacht precies hetzelfde![]()
![]()
schiphol is al aangepast aan die nieuwe airbus. En voorlopig zijn er nog geen reguliere diensten geplanned voor de Airbus op schiphol. Hij zal wel af en toe landen, maar niet op reguliere basis. Dit gebeurt pas over een jaartje of 5quote:Op woensdag 24 november 2004 12:42 schreef -Struikrover- het volgende:
Zoiets als dit word het.
[afbeelding]
Eerste keer dat tie op schiphol zal landen is in zomer 2006. Dan naait tie gelijk alle bordjes links en rechts van de landingsbaan omver. Spanwijdte 90m geloof ik
700 passagiers . 700.000 kilo
Ja.. boeien.quote:Op woensdag 24 november 2004 12:42 schreef -Struikrover- het volgende:
Zoiets als dit word het.
[afbeelding]
Eerste keer dat tie op schiphol zal landen is in zomer 2006. Dan naait tie gelijk alle bordjes links en rechts van de landingsbaan omver. Spanwijdte 90m geloof ik
700 passagiers . 700.000 kilo
Euh, neequote:Op woensdag 24 november 2004 12:44 schreef kepler het volgende:
[..]
schiphol is al aangepast aan die nieuwe airbus. En voorlopig zijn er nog geen reguliere diensten geplanned voor de Airbus op schiphol. Hij zal wel af en toe landen, maar niet op reguliere basis. Dit gebeurt pas over een jaartje of 5
Ga jij ander een huis kopen ofzoquote:Op woensdag 24 november 2004 12:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. boeien.
kwam je nog gamen?quote:Op woensdag 24 november 2004 12:47 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ga jij ander een huis kopen ofzo
Ik ben aan het werkquote:Op woensdag 24 november 2004 12:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
kwam je nog gamen?nu..
whoehahahahahahaquote:Op woensdag 24 november 2004 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, het bejaardenhuis is ook aan het woord hoor
Pik, heb je al een mailtje terug gehad van Askja?quote:Op woensdag 24 november 2004 12:44 schreef kepler het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 november 2004 13:26 schreef Strolie75 het volgende:
Last weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer hier. Klote bedrijf![]()
Stiekem op Insidegamer de populaire jongen uithangen en hier NIntendo vervloekenquote:Reactie van Bastard! (192.87.63.201) geplaatst op 24 november 2004 14:06
Denk dat ik maar eens een gamecube ga kopen.. :-)
Die heeft hij al.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stiekem op Insidegamer de populaire jongen uithangen en hier NIntendo vervloeken
quote:Op woensdag 24 november 2004 14:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Stiekem op Insidegamer de populaire jongen uithangen en hier NIntendo vervloeken
quote:Op woensdag 24 november 2004 14:39 schreef mr_Brown het volgende:
Telefonie ligt er hier uit![]()
![]()
Hebben we nu weer een topickill van een half uur?quote:Op woensdag 24 november 2004 14:42 schreef Magneet het volgende:altijd fijn
Het gaat niet echt lekker vandaag neequote:Op woensdag 24 november 2004 14:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hebben we nu weer een topickill van een half uur?![]()
Zal ik jullie dan wat meer gezelschap houden danquote:Op woensdag 24 november 2004 15:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het gaat niet echt lekker vandaag nee
Alleeen als je wat boeiends te melden hebt.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:03 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zal ik jullie dan wat meer gezelschap houden dan![]()
kheb gister college gehad van 1 van de hoogste bazen van schiphol. Ze zijn inderdaad nog niet helemaal klaar, wel zijn er al drie poorten aangepast aan de airbus. En voorlopig zal er alleen maar vracht worden vervoerd. De passagiers komen pas over een aantal jaren (niet al 2006). Er zal misschien af en toe eentje landen omdat ze moeten uitwijken vanuit een ander vliegveldquote:Op woensdag 24 november 2004 12:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Euh, nee
Het landingsgstel van de Airbus is aangepast omdat ze anders nergens mogen landen omdat ze dan alles verrot rijden. Schiphol moet nog maar zat aanpassen. Die slurfen voor de passagier moeten nu bv een stuk hoger kunnen
www.games.fok.nlquote:Op woensdag 24 november 2004 15:12 schreef mr_Brown het volgende:
ik verveel me
iemand nog een leuke url??
gestuurd naar dat demon mail ding van jouwquote:Op woensdag 24 november 2004 13:02 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Pik, heb je al een mailtje terug gehad van Askja?
Jawel http://www.fastfw.nl/forum/quote:Op woensdag 24 november 2004 15:12 schreef mr_Brown het volgende:
ik verveel me
iemand nog een leuke url??
Niet wou je zeggenquote:Op woensdag 24 november 2004 16:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jawel http://www.fastfw.nl/forum/
quote:Op woensdag 24 november 2004 16:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA![]()
![]()
quote:
Hoe vond je je linkquote:Op woensdag 24 november 2004 16:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]WHahahahahhahahahahahaha
![]()
Gijs dat boek wat ik heb gelezen is wat voor jou!!quote:Op woensdag 24 november 2004 16:57 schreef ChOas het volgende:
Ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |