De pagina kan niet worden weergegeven.quote:Op maandag 22 november 2004 23:38 schreef kree het volgende:
Maak gewoon een biquad antennetje.
dat is heel simpel en ik haal er hier zeker 600m mee en dan heb ik nog een zeer goede verbinding (bijna 100%)
ik gebruik het trouwens voor wirelessleiden en op de site van wirelessleiden staat ergens een handleiding over hoe je een biquad kan maken http://wiki.wirelessleiden.nl
Wellesquote:Op maandag 22 november 2004 23:40 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
De pagina kan niet worden weergegeven.
het bouwen is niet zo ingewikkeld hoorquote:Op maandag 22 november 2004 23:44 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
Welles...... Maar of TS dat gaat bouwen ????
Nog zo'n kaart erin prikken doet dus wonderen, mz...quote:Op maandag 22 november 2004 23:54 schreef Skinkie het volgende:
je ingebouwde (miniPCI) kaart heeft weinig bereikcontroleer of je antenne aansluitingen aan de binnenkant goed vast zitten...
ik kreeg mijn intern kaartje pas na de zomer op linux werkend, maar hij heeft duidelijk meer bereik dan een pcmcia kaartje, komt denk ik door de twee antennes die in m'n flaptop zitten... maarja nu zit ik met een kappotte accu... dus nog niet draadloos.quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:18 schreef WebForce het volgende:
Nog zo'n kaart erin prikken doet dus wonderen, mz...
Dan kan ik van de zomer in de tuin zitten
Ja, mits niet van gewapend beton...quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:15 schreef michelz het volgende:
Is het te realiseren om een verbinding te maken met een AP door een rijtjeshuis heen ongeveer 4 dikke dubbelle muren denk ik?
Nooit aan gedachtquote:Op dinsdag 23 november 2004 14:38 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Mijn advies over rijtjes huizen... die hebben kruipruimtes, gebruik die dan ook...
quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:51 schreef neem_een_lijntje het volgende:
STEEK JE HAND IN MN REET
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |