Oe... het contrast!quote:Op maandag 22 november 2004 21:22 schreef Oosthoek het volgende:
Geef mij m'nSaabje
maar.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Binnenkort eerst maar 'ns fatsoenlijke foto's maken, heb ik nog steeds niet gedaanquote:Op maandag 22 november 2004 21:23 schreef DJ-Maurits het volgende:
Oe... het contrast!.
== Ook maar weggehaald dan ==quote:Op maandag 22 november 2004 21:53 schreef renz0r het volgende:
=offtopic tekst=
ik heb nog een corsa b gsiquote:Op maandag 22 november 2004 21:23 schreef Oosthoek het volgende:
Waar laat jij trouwens je boodschappen
hier in!!!!quote:Op maandag 22 november 2004 21:23 schreef Oosthoek het volgende:
Waar laat jij trouwens je boodschappen
je broers auto is niet je eigen auto duffe snuiftoeterquote:Op maandag 22 november 2004 22:01 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Hier een paar foto's van mijn broers BMW M3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tja, hij wilde zelf dat hij hier in moest!quote:Op maandag 22 november 2004 22:47 schreef Juggernaut het volgende:
[..]
je broers auto is niet je eigen auto duffe snuiftoeter
[afbeelding]
Draai je op al die audio dan heel hard Bert en Ernie of Kinderen voor Kinderenquote:Op maandag 22 november 2004 21:17 schreef chucky66 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 22 november 2004 22:55 schreef masuyo het volgende:
[afbeelding]
mijn autotje, ik moet binnenkort maar eens mooie foto's gaan maken
Waar blijft de jouwe?quote:Op maandag 22 november 2004 23:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat geen opel??![]()
(Individual) throttle bodies zijnquote:Op maandag 22 november 2004 19:38 schreef chucky66 het volgende:
en nog niet klaar
deze winter race injectie {throtle bodies}
en DTA![]()
nah voorruit dan maar weerquote:Op dinsdag 23 november 2004 00:36 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Waar blijft de jouwe?
winst van TB's zal ongeveer 25 tot 30 pk koppel 280 290 nm zijn maar dat komt omdat de rest van de motor al flink onderhanden genomen is :quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
uit het feedback topique
[..]
(Individual) throttle bodies zijn![]()
Hoeveel winst denk je daarmee te halen?
b.t.w. heb je nou een "kijkschermpje" voor je green filter?![]()
Verder strakke wagen, orgineel met die VAG koplampen trouwens.
Als jouw uitlaat dit al haalt, hoeveel mofo DB haalt die van mij wel niet dan?!!?!?quote:Op dinsdag 23 november 2004 07:52 schreef chucky66 het volgende:
[..]
supersprint GR A uitlaat {149,7 DB}
Rijd jij ook zomers met winterbanden...quote:Op dinsdag 23 november 2004 07:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
nah voorruit dan maar weer
[afbeelding]
[afbeelding]
dat zijn velgen lulquote:Op dinsdag 23 november 2004 09:20 schreef Tiger_Woods het volgende:
[..]
Rijd jij ook zomers met winterbanden...
astraquote:Op dinsdag 23 november 2004 09:02 schreef Kreator het volgende:
Doodzonde om meer geld uit te geven aan een kadet dan de benzine die je erin moet gooien...maar goed, dat is mijn mening.
Zegt ie toch?quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:40 schreef Steve-O het volgende:
astra
oja das waar ookquote:Op dinsdag 23 november 2004 09:44 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Zegt ie toch?
Kadett.
....ja, dat zeg ik. Kadett.quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:40 schreef Steve-O het volgende:
[..]
astra
quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
....ja, dat zeg ik. Kadett.
Mja, maar dat werk en geld kun je dan toch beter in een auto steken, ipv in een opel?quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:51 schreef Tjabbo het volgende:
Ik vind trouwens de opel uit de OP wel een mooie bak. Ik houd niet van opels, maar daar is erg veel werk in gestoken, en best netjes gedaan
gaan jullie nu weer beginnen met opel af te zeiken ??quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:02 schreef Kreator het volgende:
Doodzonde om meer geld uit te geven aan een kadet dan de benzine die je erin moet gooien...maar goed, dat is mijn mening.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:52 schreef FooFighters het volgende:
Ik hou het wel simpel![]()
[afbeelding]
meer foto's :
http://oldsmobile1958.com/phpBB2/viewtopic.php?t=21
www.oldsmobile1958.com
Jonguh we zijn geen autoclub forum maar een algemeen forum met duizenden gebruikers, en ook al wil je het niet geloven maar er zijn er genoeg die niks van Opels moeten hebben en dit laten blijken.quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:44 schreef chucky66 het volgende:
[..]
gaan jullie nu weer beginnen met opel af te zeiken ??
nee toch jullie hebben toch wel meer verstand dan je laat blijken op dit forum
want in elke auto moet je brandstof gooien en mischien doen sommige mensen zelf de verbouwing van hun auto zodat het niet veel kost ALLEEN tijd
en kadett es met dubbel T
ben het met andere eens dat je niet merk gebonden hoeft te zijn maar daarom kan er ook best een mooie JAP of dergelijk bij zitten
MAAR dat is mijn mening
Die rijd een collega van mequote:
Ik heb dit forum min of meer opgericht en ben er anderhalf jaar moderator van geweest. En ik vind Opel kut, lelijk, saai, goedkoop en slecht. Mijn mening.quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:44 schreef chucky66 het volgende:
nee toch jullie hebben toch wel meer verstand dan je laat blijken op dit forum
ik deel jouw meningquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:40 schreef Kreator het volgende:
Ik heb dit forum min of meer opgericht en ben er anderhalf jaar moderator van geweest. En ik vind Opel kut, lelijk, saai, goedkoop en slecht. Mijn mening.
Ben je ook moderator geweest ja?quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:44 schreef ZX9R het volgende:
[..]
ik deel jouw mening
Nee, maar dat zeg ik toch ook niet.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:46 schreef Kreator het volgende:
Ben je ook moderator geweest ja?.
Nah, ik vond 1 PTA meeting wel genoeg...quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:38 schreef PNG het volgende:
Post je eigen mooie auto eens Kreator.
kBen wel benieuwd nu plots ! Anders kom je ook op de fok! meeting volgende keer !
Dat misschien wel...quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:48 schreef PNG het volgende:
Doe dat ! Zou ik persoonlijk voor 1 modelletje ervoor gaan:
[afbeelding]
Beetje duur alleen.
aha ja dat zegt al genoeg over je zelfquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb dit forum min of meer opgericht en ben er anderhalf jaar moderator van geweest. En ik vind Opel kut, lelijk, saai, goedkoop en slecht. Mijn mening.
Wij mogen niet op Opel zeiken, maar jij mag kreator die je niet eens kent wel bashen, rare instelling.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:21 schreef chucky66 het volgende:
[..]
aha ja dat zegt al genoeg over je zelf
1 je denkt dat je de oprichter bent {maar dat is stiekum niet zo}
2 je voelt je nu het losertje dat je altijd al bent geweest
3 die genen die je eigenlijk had willen zijn {de oprichter} rijd opel en daarom heb je nu de pest er in
4 je doet maar stoer en zegt maar tegen iedereen ik koop een lancia om dan respect af te dwingen
5 je begint nu te merken waar je plek is op deze aardkloot {samen in een klein hokje bij deleugenaar}
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
whaha mooi ding as het oe maar van A naar B brengt jaquote:Op dinsdag 23 november 2004 17:26 schreef tuut84 het volgende:
[afbeelding] sow mensen. dit is mijn ralle golf 2. hij doet mooi maar hij ziet er nie uit. maar dat mag de pret nie drukken
Mag ik raden in welk circuit jouw broer zitquote:Op maandag 22 november 2004 22:01 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Hier een paar foto's van mijn broers BMW M3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die TUUT plaat!quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:26 schreef tuut84 het volgende:
[afbeelding] sow mensen. dit is mijn ralle golf 2. hij doet mooi maar hij ziet er nie uit. maar dat mag de pret nie drukken
Doe mij eens twee grammetjes bruin een half onsje witquote:
...maar hey, ik heb tenminste geen opel kadett. En geloof verder wat je wil geloven...quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:21 schreef chucky66 het volgende:
aha ja dat zegt al genoeg over je zelf
1 je denkt dat je de oprichter bent {maar dat is stiekum niet zo}
2 je voelt je nu het losertje dat je altijd al bent geweest
3 die genen die je eigenlijk had willen zijn {de oprichter} rijd opel en daarom heb je nu de pest er in
4 je doet maar stoer en zegt maar tegen iedereen ik koop een lancia om dan respect af te dwingen
5 je begint nu te merken waar je plek is op deze aardkloot {samen in een klein hokje bij deleugenaar}
Als TS een topic opent om te patsen met een lelijke Kadett, dan reageer ik wel ja. Als hij gewoon een topic had gezocht waar hij z'n wagentje in kon zetten, dan had ie hier vast wel even gekeken.quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:57 schreef flippie_flink het volgende:
leuk altijd dit soort topics, ze eindigen gelukkig ook nooit in een oorlog tussen mensen die van opel houden en mensen die niet van opel houden.
niet dat ik het heb op opels, maar dat doet er niet toe
Waar komen die meters orgineel uit?quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:57 schreef the_sheep het volgende:
Mijn starslet
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En ja met toerenteller
Ben bij japans spul gebleven, namelijk een mazda 323 en hij werkt goedquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Waar komen die meters orgineel uit?
Ahh, vandaar, wist iig 100% zeker dat het niet uit een Toyota kwam, creatiefquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:03 schreef the_sheep het volgende:
[..]
Ben bij japans spul gebleven, namelijk een mazda 323 en hij werkt goed
nee hoor, en het is een benzinequote:Op dinsdag 23 november 2004 18:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Jij hebt je teller zeker verder gedraaid
ow ik moet nog minimaal 5 maanden wachten voordat ik legaal in een auto mag rijden, maar ik had geen commentaar, ik zei alleen dat het bijna altijd fout gaat in dit soort topicsquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:00 schreef Sounddragon het volgende:
Pleurt je kar der FF bij dan Flippie, ipv alleen je commentaar
We gingen hier voor auto plaatjes, geen auto oorlog....![]()
Geldt trouwens ook voor Krea.
maar wat ik dan waardeer al hou je niet van opel dat je toch de waardering neemt om er niet over te lopen zeikenquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:57 schreef flippie_flink het volgende:
leuk altijd dit soort topics, ze eindigen gelukkig ook nooit in een oorlog tussen mensen die van opel houden en mensen die niet van opel houden.
niet dat ik het heb op opels, maar dat doet er niet toe
ik rij er ook 1quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:45 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
![]()
Dat zag ik al aan je naam , vandaar dat ik 't zo'n rare opmerking van jou vondquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik rij er ook 1![]()
hij is mooi hoor
ik verveelde mequote:Op dinsdag 23 november 2004 21:50 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Dat zag ik al aan je naam , vandaar dat ik 't zo'n rare opmerking van jou vond
wannabees bedoel je ?quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:35 schreef chucky66 het volgende:
ja sommige van dat merk hebben mooie koplampen![]()
beetje jennen is lachen man, heb jij nog gelachen om mijn deuk zondag want daarom heb ik hem erin gereden. Speciaal om jou een plezier te kunnen doenquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:41 schreef chucky66 het volgende:
zeg der eff bij dat je het niet zo bedoeld anders heb jij het zo weer gedaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
asjeblieft zeg, ik heb eindelijk mijn pa uit de astras gepraat. Volgens mij heeft ie ze in alle kleuren vanaf de kadet wel gehadquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:41 schreef chucky66 het volgende:
uit eindelijk wiilen we diep in oms hartje allemaal een astra
waaauuwww.... hebbe hebbe hebbequote:Op dinsdag 23 november 2004 21:59 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]
Bekend bij de vaste pta' ers.
bojooooooooooo
eigenhaard is {astra}waardquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:51 schreef BoJo het volgende:
Het is een 1.8 , en ja de schade is een beetje jammer
ik ben nog opzoek naar een voorscherm in mijn kleur, enne m'n velgen heb ik zo gekocht 4 velgen met 2 goede banden voor 100 euro.
Ik ben net pas begonnen met fulltime werken dus de auto was nog gekocht met mijn bijbaantjes naast mijn studie. Best een aardig autootje hoor.
Ik ga nu eerst voor een eigen huisje en daarna ga ik wel naar wat beters kijken![]()
Ook de mijne is begonnen als Leasebak, gelukkig is ie goed onderhoudenquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:48 schreef Sounddragon het volgende:
Maar ik durf er wel wat om te verwedden dat van al die mooie JTD's 80 % als leaseauto is begonnen..
als mijn wielen er zo uitzouden zien NA een meeting hing ik mijn eigen opquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:52 schreef BoJo het volgende:
Ohja m'n eerste schade in 5 jaar rijbewijs en ik ben prive chauffeur geweest dus schade vrij parkeren moet 99% van de tijd redelijk lukken![]()
ik zeg net dat ik die velgen zo gekocht had, en ik vind een opel vectra (die nieuwe) best aardig rijden en uitzien hoor.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:54 schreef chucky66 het volgende:
[..]
als mijn wielen er zo uitzouden zien NA een meeting hing ik mijn eigen op
{en ga nou niet zeggen DAT HAD IK OOK GEDAAN ALS IK OPEL REED}
Lanciaquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:00 schreef hermandeperman het volgende:
opbokken met dat gezeur over eupfels...
italiaans moet het zijn....
mijn scheurijzer: [afbeelding]
Geen leasebak, en een alfa is geen leasebak bij uitstek. Als je nou eerst eens de landelijke verkoopcijfers van alle merken gaat bekijken voor je onzin gaat uitkramen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:39 schreef Sounddragon het volgende:
Wat ik me nou afvraag he.....hoeveel van jullie rijden er nou in een leasebak ??????
Volgens mij is een Alfa, een leasebak bij uitstek nl....
pa ?quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:08 schreef Sounddragon het volgende:
Ut blíjven geupgrade Fiatjes he![]()
hey een vrouwquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:08 schreef Logician het volgende:
er zit zoveel stoeprandschade op dat het bijna 14 inch witte velgen zijnquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:18 schreef Fugie het volgende:
en nog een opel
[afbeelding]
en wat is er mis met de velgen van bojo de sexueel gefrustreerde vingerhoedjestrekker ?
En bij ons op de zaak leasen ze allemaal zafira's en nieuwe vectra's (1 gts, leuk bakkie)
komt er ook een boodschappenlijst op je voordeuren?quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:18 schreef Fugie het volgende:
en nog een opel
[afbeelding]
en wat is er mis met de velgen van bojo de sexueel gefrustreerde vingerhoedjestrekker ?
En bij ons op de zaak leasen ze allemaal zafira's en nieuwe vectra's (1 gts, leuk bakkie)
bij mij omgedraaidquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
er zit zoveel stoeprandschade op dat het bijna 14 inch witte velgen zijn![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:19 schreef BoJo het volgende:
hey een vrouw![]()
shit je bent al getrouwd![]()
truzzelquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:24 schreef Logician het volgende:
* BoJo gaat maar eens heel gauw haar bedje opzoeken
mag ik meequote:Op dinsdag 23 november 2004 23:24 schreef Logician het volgende:
* ook_gek gaat maar eens heel gauw haar bedje opzoeken
Dit moet een grap zijn, eerst een Reno daarna een Alfa, of sterker nog, een Opelquote:Op woensdag 24 november 2004 00:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik wil ook een Opel![]()
![]()
of een Alfa
quote:Op woensdag 24 november 2004 00:39 schreef yup het volgende:
[..]
Dit moet een grap zijn, eerst een Reno daarna een Alfa, of sterker nog, een Opel
Jij bent dus gewoon een nep Toyota fapper![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
En of ie die Reno ook echt had, daarvan ben ik ook nooit overtuigd geraakt. Volgens mij liep ie gewoon te patsen met de Reno van een rijke oom of zo
ja daar kunnen zo ook alfa's voor gebruikenquote:Op woensdag 24 november 2004 07:22 schreef tuut84 het volgende:
dat zijn mooie auto's voor pimp my ride
jij bent grappigquote:Op woensdag 24 november 2004 08:00 schreef chucky66 het volgende:
[..]
ja daar kunnen zo ook alfa's voor gebruiken
die italianen moeten piza en pastas maken en een beetje koffie EN GEEN AUTO'S
laat dat maar aan de duitsers over!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Doe eens even normaalquote:Op woensdag 24 november 2004 08:00 schreef chucky66 het volgende:
[..]
ja daar kunnen zo ook alfa's voor gebruiken
die italianen moeten piza en pastas maken en een beetje koffie EN GEEN AUTO'S
laat dat maar aan de duitsers over!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja jongens,.. luisteren naar dit kleine onwetende tienermeisje...quote:Op woensdag 24 november 2004 11:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou allemaal weer lief doen![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 12:03 schreef Sjoewe het volgende:
Lang leven de hokjesgeest![]()
Want:
- Een Alfa Romeo156 1.9 JTD is net zo sportief als m'n oma achter d'r rolator
Mercedes maakt taxi's en auto's voor varkensboeren.quote:- De Mercedes M-klasse werd tot minst prettige auto gekozen in de Top Gear survey
Daar is toch niets vreemd aan?quote:- Onze vroegere Citro haalde zonder problemen bijn 300.000 kilometers
Welk gat in amerika woon jij?quote:Op woensdag 24 november 2004 01:32 schreef vicz het volgende:
Mijn autotje (Honda Civic '03) :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
klein tienermeisje, alá. Maar ontwetend?quote:Op woensdag 24 november 2004 12:02 schreef rdvastra het volgende:
[..]
ja jongens,.. luisteren naar dit kleine onwetende tienermeisje...
maar chucky heeft het nog niet eens 100 keer gezegd hoor..![]()
Die met die motorkap van de sloop ?quote:
Doe niet zo stoer jij heb geen auto meerquote:Op woensdag 24 november 2004 13:57 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Die met die motorkap van de sloop ?
Dat is de middelste. De rechtse is een VW of een Audi, of zou hij die Peugeot bedoelen?quote:Op woensdag 24 november 2004 13:57 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Die met die motorkap van de sloop ?
je moet helemaal je bek houden jij fiets nog op zo'n kansloze oranje fietsquote:Op woensdag 24 november 2004 13:58 schreef Boink het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer jij heb geen auto meer![]()
Hij bedoelt zeker die Honda met de JDM motorkapquote:Op woensdag 24 november 2004 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is de middelste. De rechtse is een VW of een Audi, of zou hij die Peugeot bedoelen?
quote:Op woensdag 24 november 2004 14:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Hij bedoelt zeker die Honda met de JDM motorkap
Nou en, bedankt voor het showen van mijn fietsquote:Op woensdag 24 november 2004 14:05 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
je moet helemaal je bek houden jij fiets nog op zo'n kansloze oranje fiets
[afbeelding]
Huntsville, Alabama.....quote:Op woensdag 24 november 2004 12:38 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Welk gat in amerika woon jij?
Hé daar kwam een aantal maanden geleden een topic over voorbij, het resultaat is leuk gewordenquote:
Daar is toch niets vreemds aanquote:Op woensdag 24 november 2004 12:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan heb je imho slechts de helft van de fun die een AR je kan bieden.
[..]
Mercedes maakt taxi's en auto's voor varkensboeren.
[..]
Daar is toch niets vreemd aan?
quote:Ik vloog ooit met 275km op de teller in een 850csi een uitvoegende citroen bx voorbij. Die citroen bleef meteen op de vluchtstrook staan. Hij zocht zijn verschillende stukken blik weer bijelkaar want de helft van het blikwerk was eraf gewaaid.
En van schrik was ie zijn sandalen ook nog kwijt geraakt. Die lagen ergens onder de bijrijder stoel.
hij zweeftquote:
nee man, zijn de big pimpin hydraulicsquote:Op woensdag 24 november 2004 16:02 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
hij zweeft
quote:Op woensdag 24 november 2004 11:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Doe eens even normaal.
Ik ben ook geen fan van Alfa, opel, volkswagen, etc, maar ik ga niet honderd keer roepen wat voor een lelijke auto's het zijn.
Nou allemaal weer lief doen![]()
en toen werd je wakker..quote:Op woensdag 24 november 2004 15:19 schreef yup het volgende:
[..]
Haha, beter daar in een gat wonen dan hierquote:Op woensdag 24 november 2004 14:51 schreef vicz het volgende:
[..]
Huntsville, Alabama.....![]()
Was jou auto niet gestolen?quote:Op woensdag 24 november 2004 18:28 schreef Streetracer het volgende:
Die van mij kennen we nu ook al wel.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jep, had em weer gestript terug gekregen, en iets anders weer opgebouwd. Was een topic over een tijdje terug.quote:Op woensdag 24 november 2004 18:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Was jou auto niet gestolen?
Hoe is dat nou afgelopen?
idd ja..quote:Op woensdag 24 november 2004 18:34 schreef Streetracer het volgende:
[..]
Jep, had em weer gestript terug gekregen, en iets anders weer opgebouwd. Was een topic over een tijdje terug.
Die rooie was ziet er beter uitquote:Op woensdag 24 november 2004 19:01 schreef bluevectra het volgende:
hier ff een foto van mijn ex astra GSI![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
en nu mijn andere opel![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
trouwens strakke astra's chucky, sounddragon, rdv-astra![]()
![]()
![]()
![]()
die heb ik weggedaan omdat me vrouwtje in verwachting is van de 2de... dus moest ik hem wel wegdoenquote:Op woensdag 24 november 2004 19:12 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Die rooie was ziet er beter uitwaarom weggedaan?
WOW, dan heb je toch een VERDOMD sportieve oma zegquote:Op woensdag 24 november 2004 12:03 schreef Sjoewe het volgende:
- Een Alfa Romeo156 1.9 JTD is net zo sportief als m'n oma achter d'r rolator
Volgensmij heb jij gewoon een heel laagdrempelig beeld van sportiefquote:Op woensdag 24 november 2004 19:54 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
WOW, dan heb je toch een VERDOMD sportieve oma zeg![]()
Ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 24 november 2004 21:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
mijn panda komt hiher binnenkort! moet ff mooi weer zijn en ik moet ff tijd hebben! ik denk het weekend!!!
zit die motor er al in dan?quote:Op woensdag 24 november 2004 20:31 schreef Estolan het volgende:
Nissan 200SX S13 met een 2JZ-GTE ( 3.0i TwinTurbo 6cyllinder van een Toyota Supra MarkIV ), Teins Coils, Hybrid Intercooler
[afbeelding]
Overige Info + Foto's
http://www.cardomain.com/memberpage/681188
Leukquote:Op woensdag 24 november 2004 22:59 schreef GizartFRL het volgende:
[afbeelding]
De Lacoste is van mij. de andere 2 zijn van 2 vrienden van me. Waarvan de witte GTI te koop staat.
Ik vind het een super mooie bak echt waar. Alleen die velgen vind ik er zo zonde bij staan.quote:
Nee, die grille is er weer uit, was even om te pasen destijds. Tis trouwens een Antracieten.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Leuk![]()
Alleen jammer hoe de grille bewerkt is van die groene.. lijkt nu lichtelijk op een corsa![]()
Nicequote:Op woensdag 24 november 2004 20:31 schreef Estolan het volgende:
Nissan 200SX S13 met een 2JZ-GTE ( 3.0i TwinTurbo 6cyllinder van een Toyota Supra MarkIV ), Teins Coils, Hybrid Intercooler
[afbeelding]
Overige Info + Foto's
dan moet je hem wassenquote:Op woensdag 24 november 2004 23:30 schreef LaCie het volgende:
ohja mijne is zwart![]()
en dan ?quote:Op woensdag 24 november 2004 23:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dan moet je hem wassen![]()
Maar ook de minst sportieve 156quote:Op woensdag 24 november 2004 23:32 schreef Tomatenboer het volgende:
@ Sjoewe:
Wat betreft de 156 1.9 JTD.
Deze Alfa diesel is echt wel één van de sportiefs rijdende diesels die er te koop zijn hoor......
uchh uchuuchquote:Op woensdag 24 november 2004 23:32 schreef Tomatenboer het volgende:
@ Sjoewe:
Wat betreft de 156 1.9 JTD.
Deze Alfa diesel is echt wel één van de sportiefs rijdende diesels die er te koop zijn hoor......
quote:Op woensdag 24 november 2004 23:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vind het een super mooie bak echt waar. Alleen die velgen vind ik er zo zonde bij staan.
Maar goed dat is mijn mening
heidenen...dat zijn originele supravelgen...quote:Op donderdag 25 november 2004 07:46 schreef chucky66 het volgende:
[..]
oke dan VET
idd die wielen maar ja ik kan niet in je portomocentje kijken
Leuk spul (werkt goed he, zo'n yellow-topquote:Op maandag 22 november 2004 21:12 schreef chucky66 het volgende:
omdat het in een verkeerd topic stond dan maar zoo met wat meer pica's
IN JA IK BEN ER TROTS OP
VOOR TJABBO
de kleur komt niet tot zijn recht omdat het moeilijk is om te fotograferen ivm zon enzo
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En ik vind ook de sticker jammer.. Staat er niet bijquote:Op woensdag 24 november 2004 23:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vind het een super mooie bak echt waar. Alleen die velgen vind ik er zo zonde bij staan.
Maar goed dat is mijn mening
Die Lacoste was van mij :'( Ik mis hem nog steeds wel een beetje bij het zien van foto's. Deze velgen staan beter dan gedacht trouwens, al blijven de 1,9GTI velgen er mooier onder. Zo te zien zorg je er wel goed voorquote:Op woensdag 24 november 2004 22:59 schreef GizartFRL het volgende:
[afbeelding]
De Lacoste is van mij. de andere 2 zijn van 2 vrienden van me. Waarvan de witte GTI te koop staat.
die vind ik er wel goed uit zien hoorquote:Op donderdag 25 november 2004 08:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En ik vind ook de sticker jammer.. Staat er niet bij
maar je moet ook rekening houden met de klank EN dat het goed mee komt met de rest hequote:Op donderdag 25 november 2004 08:39 schreef Funksoldier het volgende:
[..]
Leuk spul (werkt goed he, zo'n yellow-top)
Vindt alleen dat je een overdreven centerspeaker hebt, die had kleiner gekund, en het had veel mooier geweest.
Nee nog niet, maar zijn ermee bezigquote:Op woensdag 24 november 2004 22:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zit die motor er al in dan?
Zonde van de sticker op je bumperquote:Op donderdag 25 november 2004 12:38 schreef Plaguebearer het volgende:
Tsja, dan post ik ze ook maar weer eens:
Mijn celica gt4 carlos sainz:
[afbeelding]
forum beter bijhoudenquote:Op donderdag 25 november 2004 10:45 schreef ijsmeis het volgende:
Ik dacht dat je alleen de Celica had![]()
Ik ben heel arm en een Toyota fapper, kan je mij een van je wagens donerenquote:Op donderdag 25 november 2004 19:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
forum beter bijhouden
Ik geef toe dat de 1.9 niet de snelste motor is die er bestaat, vandaar dat er waarschijnlijk binnenkort ook een novitec powerrail aan komt te hangen. Maar ondanks dat ik niet iedereen eruit trek bij de stoplichten, durf ik toch wel een wedstrijdje te doen op een bochtig parcour: de 156 heeft standaard al een sublieme wegligging, en met 215 banden, 3 cm verlaagd, en gele koni's eronder wordt dat alleen maar beterquote:Op woensdag 24 november 2004 20:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Volgensmij heb jij gewoon een heel laagdrempelig beeld van sportief![]()
waarom ben je eigenlijk voor die 2jz-gte gegaan en niet voor een (bijv) rb26dett, dat lijkt me logischer namelijk, tis ook een 6 cilinder en het is een nissan blok, aangezien je een s13 hebtquote:Op woensdag 24 november 2004 20:31 schreef Estolan het volgende:
[afbeelding]
Overige Info + Foto's
quote:Op woensdag 24 november 2004 23:15 schreef LaCie het volgende:
ik heb geen foto van mijn auto maar ik rij in een Opel Vectra
zo eentje [afbeelding]
The unbreakable !quote:Op donderdag 25 november 2004 13:45 schreef Captain_Chaos het volgende:
Degelijk, veilig en onverwoestbaar met dik 2,5 ton op de teller
[afbeelding]
Moet je even het verhaal lezenquote:Op donderdag 25 november 2004 20:41 schreef flippie_flink het volgende:
[..]
waarom ben je eigenlijk voor die 2jz-gte gegaan en niet voor een (bijv) rb26dett, dat lijkt me logischer namelijk, tis ook een 6 cilinder en het is een nissan blok, aangezien je een s13 hebt
of heb je dat al eens verteld, zoja dan mag je me doorverwijzen![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 17:48 schreef MicHELLo het volgende:
[..]
Zonde van de sticker op je bumperEn volgens mij heb je hem op de kop (of ik)
aha thnx voor de info, weer wat geleerd, succes nog met je projectquote:Op donderdag 25 november 2004 22:47 schreef Estolan het volgende:
[..]
Moet je even het verhaal lezen
http://members.shaw.ca/kfgroup/240sx_-_2jz.htm
2JZ is veel sterker dan RB ( de RB blokken hebben net als de CA18DET slechte lagers, en kunnen op de Stock internals geen 750pk halen, 2JZ wel )
+ dat een 2JZ makkelijker te krijgen is dan een RB26DETT. + dat een RB veel meer electronica heeft + zijn duurder + ik het bij Arnout ( de Supra Doktor ) het ga doen, en dat is DE Specialist in Supra Motoren
[afbeelding]
Rekening houdend met de klank, en de kleine ruimte...zou je dus geen centerspeaker nodig hebben mits je ruimtelijkheid door verkeerde plaating van je compo of verkeerde afstelling van je systeem geen duidelijk stereobeeld laat horen.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:43 schreef chucky66 het volgende:
[..]
maar je moet ook rekening houden met de klank EN dat het goed mee komt met de rest he
want in de deuren zitten dikke infinety kappa perfect 6.1 uitgebreid met een slagwoofer
achter in iets kleinere infinety's 5.2 kappa's
nee natuurlijk gebruik je niet alleen een tweetyquote:Op vrijdag 26 november 2004 18:03 schreef Funksoldier het volgende:
[..]
Rekening houdend met de klank, en de kleine ruimte...zou je dus geen centerspeaker nodig hebben mits je ruimtelijkheid door verkeerde plaating van je compo of verkeerde afstelling van je systeem geen duidelijk stereobeeld laat horen.
Mijn ervaring is dat de centerspeaker alleen afbraak doet op het systeem, daarbij trek je door een te grote speaker voor je center te gebruiken teveel "slag" naar het midden toe, mits gefilterd op meer dan 250 hrtz,wat je totaalbeeld volledig verknald.
En dus, filteren boven de 250 hrtz heeft geen nut, kan je net zo goed een kleinere speaker oftewel alleen een tweetertje gebruiken.
just my 2 cents.....
quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:33 schreef Xitami het volgende:
Here's my ride:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
Lelijke auto!quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:33 schreef Xitami het volgende:
Here's my ride:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vet, een Williamsquote:
Je doet je nickname eer aan! Een echt schaap in wolfskleren.quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:21 schreef 5chaap2k het volgende:
Mijn Waggie a.k.a. opgefokte boodschappenwagen
http://www.tunerz.nl/?5chaap2k
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ach ja.. bloed kruipt waar je het niet verwacht he, had hiervoor een groen corsatje 1.0 12v en wilde toen geen ander model auto meer![]()
Had je geen grotere foto's?quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:21 schreef 5chaap2k het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ach ja.. bloed kruipt waar je het niet verwacht he, had hiervoor een groen corsatje 1.0 12v en wilde toen geen ander model auto meer![]()
Mijn post was eigenlijk ook gebaseerd op die 1.0 12 klepper, ik las wat te snel. Toen ik het eenmaal getypt had heb ik het maar zo gelaten, om m'n post te plaatsen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:33 schreef 5chaap2k het volgende:
denk eerder andersom, zo'n corsatje komt standard al goed van zn plek.
het is geen exotische of dure sportwagen maar ik was al gek op mn oude corsatje.
alleen is de aankoop van de gsi versie meteen een hobby geworden *oops*
heb m nog niet zolang en heb er tot nu to 'pas' 119pk en 151Nm uit weten te halen
ik verwacht er voor het einde van de zomer2005 ongeveer 145pk 160Nm uit te trekken en dan ook een andere zomerset met 16"lichtmetaal eronder uiteraard want die ballonnetjes die er nu onder zitten zijn de winterwieltjes
het is nogal offtopic maargoedquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:52 schreef hifonics het volgende:
uhm, wrom geen 2 liter?
zit ik zelf ook aan te denken, maar kwil ook weten of het blok van de astra opc ook past.
weet jij dit misschien
jazeker maar fok had al wat moeite met het automagisch resizen van deze plaatjes dus ik houd t hier maar even bij.quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Had je geen grotere foto's?
smaken verschillen nu eenmaalquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:06 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Mijn post was eigenlijk ook gebaseerd op die 1.0 12 klepper, ik las wat te snel. Toen ik het eenmaal getypt had heb ik het maar zo gelaten, om m'n post te plaatsen.
Ik vind het spuuglelijke auto's, maar met 145pk is het in ieder geval niet heel langzaam te noeme. En chapeau dat je niet gelijk in de verdedigende modus gaat zoals velen
Volgende keer iets beter mikken als je een foto maakt, ik kan nog net zien dat het een S80 is....quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:09 schreef 205_Lacoste het volgende:
Discriminatie als motoren niet in dit topic zouden mogen!(Jaja, is een ander topic voor, ik moet 'm gewoon hier even kwijt
)
Foto van mijn lieve nieuwe aanwinst
[afbeelding]
Ik was nog een beetje in de war van de eindejaarsbonus waarmee ik die S80 gekocht hadquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:54 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Volgende keer iets beter mikken als je een foto maakt, ik kan nog net zien dat het een S80 is....
ik heb dat toen ook nagevraagd bij mathijsen en dat complete ombouwen zou ongeveer 4000 euro kosten (incl remmen etc etc)quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:06 schreef 5chaap2k het volgende:
[..]
het is nogal offtopic maargoed
een c20xe (2.0 16v) past met een kleine aanpassingen in een corsa-b (shutbord moet een stukje uit) en je hebt een ombouwkit van matthijssen nodig (aangepaste motorsteunen e/d)
de c20let (2.0 16v turbo uit bijv een calibra) en het bekende opc 2.0 16v tubro blok heb ik ook al in diverse corsa-b en corsa-c's zien zitten maar denk er wel aan dat het geen goedkoop geintje is om dit te realiseren.
buiten aangepaste motorsteunen moet je oook nog denken aan nieuwe remmerij, schijfremmen achter, chassisverstevigingen enz
iedereen lepelt tegenwoordig al een c20xe in zn corsa. ik heb dit 1.6 blokje net op orde en heb er zelf bewust voor gekozen om geen ombouw te doen maar dit blokje gewoon wat op te tunen
misschien dat het uiteindelijk ook nog wel een turbotje gaat slikken en dan word het helemaal leuk
maar dat is echt nog verre van toekomstmuziek
ik gebruik de auto ook nog gewoon voor woon/werk verkeer dus voorlopig doe ik het rustig aan
[..]
jazeker maar fok had al wat moeite met het automagisch resizen van deze plaatjes dus ik houd t hier maar even bij.
als je echt grotere wil kun je natuurlijk altijd mailen
Jij past wel bij je Opelquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:21 schreef 5chaap2k het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jahoor, je moet alleen op de juiste plek zoeken.quote:Op maandag 29 november 2004 20:23 schreef Two_Tribes het volgende:
[..]
Vet, een Williams![]()
Zijn die nog een beetje te verkrijgen? Of allemaal veel te duur en afgetrapt?
En ben je er trots op?quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
motorenquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:09 schreef 205_Lacoste het volgende:
Discriminatie als motoren niet in dit topic zouden mogen!(Jaja, is een ander topic voor, ik moet 'm gewoon hier even kwijt
)
[afbeelding]
er zit vaak veel werk aan die dingen, maar dat is t meer dan waard!quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:27 schreef J-DOGG het volgende:
Ik ga zaterdag kijken voor deze kever om als 2e auto te gebruiken.
[afbeelding]
Ik heb toen hij net uit was met de snelste benzine gereden. Ik vond het helemaal nixquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:11 schreef Alfa_Boy het volgende:
Leuke auto BHFH. Je had een 1.3 diesel??? lijkt me best leuk rijden
Wat een briljante kleurstellingquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:09 schreef 205_Lacoste het volgende:
)
[afbeelding]
Al was je een wijf, bedankt voor het complimentquote:Op woensdag 1 december 2004 17:11 schreef Oosthoek het volgende:
Wat een briljante kleurstellingIk lijk wel een wijf als ik dit zeg, maar ik doe het toch: alleen voor de kleur had ik 'm al gekocht
Donders BHFH! En dan nog scheuren met die bak ook nog!quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
Het is niet waarquote:Op woensdag 1 december 2004 18:20 schreef MicHELLo het volgende:
[..]
Donders BHFH! En dan nog scheuren met die bak ook nog!
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:10 schreef Captain_Chaos het volgende:
Allemaal leuke doch ontoereikende alternatieven voor mijn LandRover
[afbeelding]
quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:47 schreef double_V het volgende:
@tOn:
standaard idd 136pk op de achterwielen..
komen nog wat modificaties aan die dat wat gaan opschroeven...
Maar in deze tijd van het jaar, incl. natte bladeren en opgevroren wegdek, is het absoluut lol...
toch handig die portierramen, zie ik teminste waar ik naar toe drift...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |