abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23500925

SOP #1: Joost,Cody en de computerinbraak!

Cast seizoen 1 van SOP
Familie Kolthof
Arthur Kolthof Bupatith
Winston Kolthof Bar_Rel
Babette Kolthof Zowiee
Ralph Kolthof Frey
Joost Kolthof Orginial

Familie Beutinga
Tobias Beutinga Static
Ellen Beutinga Airelle
Sanne Beutinga Viking84
Marc Beutinga Bvo

Familie Lebeau
David Lebeau Apk
Cody Lebeau Bigmac
Iris Lebeau Joyce&Roxy lover

Studentenhuis & Cafe: The Jage
Yacinto Jelden Tom_Tom
Raoul Bultrug Tha_T
Patrick Zoomers Dizer
Tara de Graaf Tania18
Mariléne Frunthof Niksan
Lizzy van Tellegen Nano
Lars Zoomers Mark_03
Richard de Graaf Zhenar
Desiree de Graaf Toettoet
Esmee van Tellegen Digispeed

Acedemisch Ziekenhuis Fok
De co-assitenten Marc Beutinga,Raoul Bultrug,Babette Kolthof en Tara de Graaf lopen stage in het AZF om later een volwaardige arts te worden.Personeelschef Winston Kolthof zorgt ervoor dat het vlekkeloos verloopt en Arthur Kolthof is de directeur van het AZF.Winston is er personeelschef.

The Jage
Yacinto Jelden en Mariléne Frunthof werken in The Jage.Yacinto is de baas van het café en Mariléne is er serveerster.De jongeren Yacinto,Raoul,Mariléne,Richard,Tara en Patrick wonen boven The Jage.

Primary College
Ellen Beutinga is docente Frans op het Primary College en heeft leerlingen zoals: Cody Lebeau en Joost Kolthof.Ook Iris Lebeau en Lizzy van Tellegen bevinden zich op het Primary College.Tobias Beutinga is er directeur.

Voor de rest..
Patrick Zoomers is fitnessleraar in het FFC: Het Fok Fitness Centrum.

Arthur & van Tellegen ModelBV
Arthur is de directeur van het AZF en Esmee van Tellegen heeft haar eigen modebedrijf: Tellegen Mode BV.

Maandag 22 November om 21.00
Vanaf nu kan jij bepalen wat jouw personage iedere dag meemaakt in SOP.Iedere werkdag van 21.00 - 21.30 in het SOP-Topic op Forum.fok!

Familie Kolthof
De familie Kolthof bestaat uit: Arthur,directeur van het AZF en Winston is daar personeelschef.Ook dochter Babette loopt daar co-schappen en Ralph heeft geen zin om te werken,maar bereidt liever een zinvolle toekomst voor: Het bedrijf van zijn vader overnemen.Dan is er nog Joost,die totaal niet op zijn familie lijkt en liever gaat skaten met zijn vrienden.

Familie Beutinga
De familie Beutinga bestaat uit: Tobias,die directeur van het Primarycollége is.En Ellen,die docente Frans is.Dochter Sanne ligt vaak in de knoop met haar eigen en zoon Marc liep co-schappen in het AZF,maar wil zich storten op een zangcarriére.

De Lebeau's & De Jage
Iris Lebeau en Cody Lebeau wonen in bij hun oom David Lebeau.Op zich een harstikke leuke man,totdat zijn duistere verleden nog boven komt.In de Jage wonen:Yacinto,Mariléne,Tara,Raoul,Richard en Patrick.Zij hebben allerlei verschillende banen en weten nog niet wat hun einddoel in hun leven is.

Esmee van Tellegen
Esmee van Tellegen komt samen met haar dochter Lizzy van Tellegen nieuw in Fokdam wonen en neemt haar personal assitent Lars Zoomers mee.Ze besluiten samen Arthur Kolthof kapot te maken.

Maandag 22 november
Joost stelt een plan voor aan Cody: Ze veranderen de cijfers in de computer van het Primarycollége.Arthur leest een artikel in de krant dat er een nieuw bedrijf in Fokdam is,en maakt even later in le Foque kennis met deze elegante dame,die meteen de strijd met hem aangaat en een duivels plan voorbereidt met haar personal assitent: Lars Zoomers,om Arthur al zijn geld en macht in Fokdam te ontnemen,en zelf aan de macht te komen.Marc doet laks mee aan de co-schappen en Winston spreekt hem hierop aan,Marc heeft het nu helemaal gehad met zijn studie geneeskunde.

Dinsdag 23 november
Waneer Raoul Sanne probeert te versieren,wijst zij hem af.Babette verklaart haar voor gek,en zelf snapt ze ook niet waarom ze hem heeft afgewezen.Zal ze dan toch op meisjes vallen?Nadat Joost en Cody hun straf hebben binnen gehaald,maakt Joost kennis met Cody`s zusje: Iris Lebeau!Het lijkt liefde op het eerste gezicht te zijn,totdat Joost zich realiseert dat zijn vader nooit zou willen dat hij maar in de buurt kwam van een minder rijke familie.Lizzy heeft besloten model te willen worden,en te stoppen maar school.

Woensdag 24 november
Esmee`s eerste deel van haar plan gaat in werking.Ze laat Lars Zoomers als Arthur`s nieuwe butler solliciteren en hij krijgt de baan,wat Arthur niet weet is dat hij voor Esmee werkt.Marc krijgt na het beeindigen van zijn co-schappen het idee om een zang-carriére te beginnen maar zijn moeder lijkt hier niet blij mee te zijn.Yacinto zoent in een opwelling Tara.Is hij verliefd op haar?Iris voelt zich bekeken als zij uit de douche komt en ziet dat haar oom David heel de tijd heeft staan kijken.

Donderdag 25 november
Winston is het zat met zijn co-schappers,en wil ermee stoppen maar Arthur geeft hem een salarisverhoging en besluit te blijven.Nu Marc weg is en Tara,Sanne en Raoul meer oog hebben voor stappen en andere dingen,is Babette de enigste die nog bezig is met haar co-schappen.Ze voelt zich maar een buitenstaander en besluit haar leven wat spannender te maken.Arthur maakt kennis met Desiree de Graaf,en ondanks haar afkomst vindt hij haar een beeldschone vrouw.

Vrijdag 26 november
Na de zoen tussen Babette en Sanne,weet Sanne zeker dat ze op vrouwen valt.Babette is hierentegen helemaal niet van bewust,en krijgt al steeds meer de indruk dat de jongens haar wel een gedurfde babe beginnen te vinden.Lars Zoomers krijgt steeds meer informatie door van Arthur en weet zelfs een vergadering in het AZF af te luisteren.Waneer Joost en Iris een eerste date hebben,krijgt Iris een ernstig verkeersongeluk.

Let op: Ga niet oftopic tussen 21.00 - 21.00,en let goed op welke verhaallijn er aan de gang is en als die het stukje tussen die personages klaar is gaan we naar het volgende stukje van een verhaallijn.En praat en handel niet voor een ander personage.Tenzij die afwezig is.

Neem eerst even de site door,voor de biografiën enzo op: www.soap-sop.tk
pi_23500950
oke beginnen ?
pi_23500953
Joost Kolthof

Joost pakt zijn skateboard en skate de straat uit.Wat moet zijn pa zich weer voor lul zetten toen hij weereens een onvoldoende voor Tekenen had.Mevrouw de Graaf vindt hij net zo`n leuke lerares en nu zal ze wel weer een hekel aan hem hebben omdat zijn vader zo tekeer tegen haar ging.Joost skate verder en stopt voor het huis van Cody Lebeau...
pi_23501017
Cody Lebeau loopt naar buiten. ''Wat moet dat rijke luis kneusje hier nou weer '' Denkt hij bij zichzelf en hij loopt naar buiten ''wat moet je ?,Is deze wijk wel goed genoeg voor je '' schreeuwt hij richting Joost.
pi_23501056
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:02 schreef _bigmac_ het volgende:
Cody Lebeau loopt naar buiten. ''Wat moet dat rijke luis kneusje hier nou weer '' Denkt hij bij zichzelf en hij loopt naar buiten ''wat moet je ?,Is deze wijk wel goed genoeg voor je '' schreeuwt hij richting Joost.
"Dat issie zeker!".Hou jij je mond nou maar,want ik heb een geweldig plan!
We gaan de punten in de computer van school veranderen,zodat jij je 3 voor tekenen kwijt ben en ik me 1 voor Frans.Eey Cody,je doet toch wel mee he?
pi_23501088
Opeens komt er een auto voorbij rijden. Het is de auto van Lars Zoomers. Hij toetert en rijdt verder, opweg naar Esmee, alwaar hij werkt als P.A.
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_23501089
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:04 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Dat issie zeker!".Hou jij je mond nou maar,want ik heb een geweldig plan!
We gaan de punten in de computer van school veranderen,zodat jij je 3 voor tekenen kwijt ben en ik me 1 voor Frans.Eey Cody,je doet toch wel mee he?
''Hoe wou je dat doen ''Antwoord Cody en hij kijkt Joost vragen aan.
pi_23501147
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:05 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

''Hoe wou je dat doen ''Antwoord Cody en hij kijkt Joost vragen aan.
"Gadver wat een creep reed daarnet langs zeg!"
Maarja dat doet er niet toe.Ik kom vannacht om middernacht naar jouw toe en als iedereen weg is in de school,gooien we een ruitje in.Via daar komen we dan binnen...Ze denken dan toch dat het een inbraak is,oke?
pi_23501208
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:07 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Gadver wat een creep reed daarnet langs zeg!"
Maarja dat doet er niet toe.Ik kom vannacht om middernacht naar jouw toe en als iedereen weg is in de school,gooien we een ruitje in.Via daar komen we dan binnen...Ze denken dan toch dat het een inbraak is,oke?
''Ik zie nog wel antwoord ''Cody.''En nu weg wezen ik wil niet dat mensen denken dat ik met rijke aapjes omga'' Antwoord Cody en hij gaat naar binnen.
pi_23501241
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:09 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

''Ik zie nog wel antwoord ''Cody.''En nu weg wezen ik wil niet dat mensen denken dat ik met rijke aapjes omga'' Antwoord Cody en hij gaat naar binnen.
"Je bent ook zoals altijd he! Bel me vannacht voor 12 uur maar!" schreeuwt Joost hem na.
  maandag 22 november 2004 @ 21:11:08 #11
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_23501259
Esmee van Tellegen zit te wachten in Hotel Le Foque op haar P.A.
Eindelijk komt hij binnen kakken, Je bent laat zegt ze op bitse toon !
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
  maandag 22 november 2004 @ 21:14:13 #12
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_23501357
Ze gebiedt plaats te nemen aan haar tafeltje, plotseling gaat haar telefoon ; het is haar dochter lizzy. Ze heeft weer eens geld nodig en Esmee beloofd haar wat geld te storten.
pi_23501367
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:11 schreef digispeed het volgende:
Esmee van Tellegen zit te wachten in Hotel Le Foque op haar P.A.
Eindelijk komt hij binnen kakken, Je bent laat zegt ze op bitse toon !
Sorry, er stonden wat koters met een skateboard. Wat heb je trouwens een prachtige jurk aan ... .
  maandag 22 november 2004 @ 21:15:19 #14
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_23501391
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:14 schreef mark_03 het volgende:

[..]

Sorry, er stonden wat koters met een skateboard. Wat heb je trouwens een prachtige jurk aan ... .
Jaja slijmbal genoeg gelult, heb je de finaciele cijfers bij je van deze maand ???
pi_23501458
Lizzy stoort de twee als ze in gesprek zijn.Ze wil het geld nu!
pi_23501497
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:15 schreef digispeed het volgende:

[..]

Jaja slijmbal genoeg gelult, heb je de finaciele cijfers bij je van deze maand ???
Uiteraard, heb ze mooi in een excel-sheetje uitgewerkt en geprint ... hier zijn ze.
Ze zijn beduidend slechter dan het afgelopen jaar...
  maandag 22 november 2004 @ 21:19:42 #17
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_23501509
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:17 schreef Nano het volgende:
Esmee is woest als Lizzy plotseling naast haar staat in Le Foque
"Waarom stoor je mij, heb je godverdomme geen manieren geleerd, nou hier is je geld en nu
wegwezen, ik spreek je vanavond thuis wel "

Dan trekt Esmee langzaam wit weg als ze in haar ooghoek een oude bekende het hotel uit ziet lopen.
pi_23501533
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:17 schreef Nano het volgende:
Lars ziet Lizzy staan en de vonk slaat over, ondanks het leeftijdsverschil.
  maandag 22 november 2004 @ 21:21:30 #19
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_23501559
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:19 schreef digispeed het volgende:

[..]

Esmee is woest als Lizzy plotseling naast haar staat in Le Foque
"Waarom stoor je mij, heb je godverdomme geen manieren geleerd, nou hier is je geld en nu
wegwezen, ik spreek je vanavond thuis wel "

Dan trekt Esmee langzaam wit weg als ze in haar ooghoek een oude bekende het hotel uit ziet lopen.
Het is Arthur Kolthof, en vraagt haar P.A. onmiddelijk uit te zoeken waar deze man woont.
Dan vertrekt ze naar haar afspraak buiten de stad. Esmee beloofd nog te bellen over de excel sheets en vertrekt.
pi_23501564
Lizzy ziet in haar ooghoeken dat haar moeder schrikt en loopt terug.Ze vraagt wat er is.
pi_23501588
Lizzy ziet Lars niet.
  maandag 22 november 2004 @ 21:22:34 #22
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_23501593
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:21 schreef Nano het volgende:
Lizzy ziet in haar ooghoeken dat haar moeder schrikt en loopt terug.Ze vraagt wat er is.
"Nu niet" zegt Esmee en vertrekt
pi_23501610
Cody loopt naar buiten en begint een beetje te basketballen
''Hij draait Joost zijn nummer en vraagt ''oke wat is je plan ?''
pi_23501656
Lizzy vindt dat haar moeder raar doet,maar dat doet ze weleens meer.
pi_23501658
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:21 schreef digispeed het volgende:

[..]

Het is Arthur Kolthof, en vraagt haar P.A. onmiddelijk uit te zoeken waar deze man woont.
Dan vertrekt ze naar haar afspraak buiten de stad. Esmee beloofd nog te bellen over de excel sheets en vertrekt.
Lars, onderdanig als hij (nu nog) is, duikt achter z'n laptop en surft naar arthurkoolhof.nl om informatie over deze man te zoeken. Ook deze gegevens draait hij keurig uit in een Excel sheet en legt ze op Esmee's bureau.
  maandag 22 november 2004 @ 21:25:04 #26
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_23501660
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:23 schreef _bigmac_ het volgende:
Cody loopt naar buiten en begint een beetje te basketballen
''Hij draait Joost zijn nummer en vraagt ''oke wat is je plan ?''
Het is Ralf die opneemt. "Plan? Zeg wie ben jij kaaskop? Oh, Joost heeft dat klereding hier weer laten liggen. Joost!!!"
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_23501683
''Wie noem jij kaaskop rijk sukkeltje '' antwoord Cody.
pi_23501698
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:25 schreef Frey het volgende:

[..]

Het is Ralf die opneemt. "Plan? Zeg wie ben jij kaaskop? Oh, Joost heeft dat klereding hier weer laten liggen. Joost!!!"
Jaa?Shit,heb je de telefoon aangenomen,dat is voor mij! En ga nu maar weg..

Cody,ik kom nu naar je toe! We moeten nog wat bespreken...
pi_23501734
* Wel ff maar een cliff toewerken
pi_23501764
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:26 schreef Orginial het volgende:

[..]

Jaa?Shit,heb je de telefoon aangenomen,dat is voor mij! En ga nu maar weg..

Cody,ik kom nu naar je toe! We moeten nog wat bespreken...
''Ja is goed ik wacht op je'' Dan ziet Cody opeens het mooiste meisje lopen dat hij ooit geeft gezien...
pi_23501788
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:28 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

''Ja is goed ik wacht op je'' Dan ziet Cody opeens het mooiste meisje lopen dat hij ooit geeft gezien...
Inmiddels is Joost bij hem aangekomen: Kom op,we gaan nu naar school dadelijk merkt me pa dat we wegzijn...

ze rennen zo hard ze kunnen de straat uit , op weg naar het Primarycollege..
pi_23501815
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:29 schreef Orginial het volgende:

[..]

Inmiddels is Joost bij hem aangekomen: Kom op,we gaan nu naar school dadelijk merkt me pa dat we wegzijn...

ze rennen zo hard ze kunnen de straat uit , op weg naar het Primarycollege..
''oke en vertel nu wat je plan is '' antwoord Cody ''wow wat een mooi meisje was dat denkt hij ''
pi_23501860
Cody ziet een steen en gooit hem door de ruit '' Okay laten we gaan '' En hij duwt Joost in de richting van het raam.
pi_23501900
Joost is opgewonden,als ze nou maar niet betrapt worden.De computerkamer is nog open.

"Wat raar,normaal is die altijd dicht!" Maarja uhhmm ik hack de pc wel even... Eens even zien..
pi_23501983
Zelfs zonder reclame lopen we uit
pi_23501996
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:33 schreef Orginial het volgende:
Joost is opgewonden,als ze nou maar niet betrapt worden.De computerkamer is nog open.

"Wat raar,normaal is die altijd dicht!" Maarja uhhmm ik hack de pc wel even... Eens even zien..
Shit,het lukt niet!
pi_23502032
Shit idd ''Antwoord Cody
pi_23502040
Ellen beutinga:

Waar zijn jullie mee bezig?
pi_23502048
AFTITELING
  maandag 22 november 2004 @ 21:38:52 #40
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_23502056
en zo eindigt SOP op Maandag 22.11.2004
pi_23502082
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:38 schreef digispeed het volgende:
en zo eindigt SOP op Maandag 22.11.2004
What about 2morrl?
pi_23502088
Nou geweldig al moet er nog gewerkt worden aan het plot
pi_23502096
We wachten met spanning op morgen!
  maandag 22 november 2004 @ 21:41:13 #44
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_23502134
Hee, ik dacht dat iemand co-schappen ging lopen?

Esmee is trouwens nu al het tofste personage.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_23502153
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:39 schreef _bigmac_ het volgende:
Nou geweldig al moet er nog gewerkt worden aan het plot
Inderdaad,maar het wordt wel beter.
pi_23502165
Tsja, ... we moeten nog wat ervaring krijgen denk ik
pi_23502178
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:41 schreef Zhenar het volgende:
Hee, ik dacht dat iemand co-schappen ging lopen?

Esmee is trouwens nu al het tofste personage.
Iedereen maakt SOP
pi_23502223
Dat is waar orginial!
pi_23502237
Ik was een beetje te laat he .
pi_23502242
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:22 schreef Nano het volgende:
Lizzy ziet Lars niet.
Dit was toch wel de beste scene
  maandag 22 november 2004 @ 21:45:47 #51
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_23502255
we moeten voortaan even de msn adressen doorspreken
dan kunnen de regie uitvoeren via msn
pi_23502293
Mischien een idee..

We kijken iedere dag wie er de volgende dag allemaal kan tussen 21.00 - 21.30 en met die personages maken we dan een verhaalltje voor de dag zodat de verhaaltjes in de OP ongeldig worden verklaard.Users die nooit posten,worden gewoon op reis gestuurd.
  maandag 22 november 2004 @ 21:47:36 #53
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23502311
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:45 schreef Airelle het volgende:
Ik was een beetje te laat he .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_23502318
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:40 schreef Nano het volgende:
We wachten met spanning op morgen!
Je hebt wel indruk op Cody gemaakt zeg
pi_23502340
Even voor de duidelijkheid:

Die personal assitent en Lizzy krijgen geen relatie...Lizzy en Cody wel
pi_23502353
Nou,... tis juist 't leukste denk ik om in dat half uurtje alle verhalen te bedenken ... niet dat 't allemaal al voorgeprogrammeerd is
pi_23502376
Mijn msnadres =

orginial@hotmail.com = Joost Kolthof

Wat zijn die van jullie?
  maandag 22 november 2004 @ 21:49:57 #58
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_23502379
waarom bepaal jij dat.
ik vind lizzy met die p.a. ook wel wat, dat moet ze dan stiekem houden voor haar moeder
pi_23502388
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:48 schreef Orginial het volgende:
Even voor de duidelijkheid:

Die personal assitent en Lizzy krijgen geen relatie...Lizzy en Cody wel
We zullen 't zien vriend
pi_23502408
Ik ben van 21.00 tot 21.35 online geweest en ik dacht dat ik wat moest posten.Maar iedereen begon maar door en door....wanneer moest ik nou
Toen ben ik om 21.35 maar onder de douche gestapt want ik had geen zin om tewachten
Correct en tevens juist...
  maandag 22 november 2004 @ 21:50:53 #61
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_23502410
Ik moet zeggen dat het mij verbaasde hoe goed het eigenlijk liep. Het hele verhaal is behoorlijk lineair geworden. Laudi!

Ik kan trouwens donderdag pas meedoen, dus als Richard de Graaf er dan ingeschreven kan worden zou dat fijn zijn.
  maandag 22 november 2004 @ 21:50:57 #62
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_23502412
Digispeed = Esmee van Tellegen

MSN : dnl_dnl@hotmail.com
pi_23502414
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:49 schreef digispeed het volgende:
waarom bepaal jij dat.
ik vind lizzy met die p.a. ook wel wat, dat moet ze dan stiekem houden voor haar moeder
Ja maar,anders wordt Cody haar vriendje en die pa raakt geobseerderd door haar
  maandag 22 november 2004 @ 21:51:33 #64
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_23502436
ze kan ook met allebei tegelijk . een trio
  maandag 22 november 2004 @ 21:52:47 #65
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_23502478
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:51 schreef digispeed het volgende:
ze kan ook met allebei tegelijk . een trio
Kinky.
I like it.
pi_23502527
Wie kunnen er morgen?

Joost Kolthof.
  maandag 22 november 2004 @ 21:54:45 #67
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_23502549
Esmee van Tellegen kan ook
  maandag 22 november 2004 @ 21:55:00 #68
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_23502562
Ralf Kolthof
pi_23502575
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:54 schreef Orginial het volgende:
Wie kunnen er morgen?

Joost Kolthof.
Nog geen idee, denk dat ik morgen aan 't squashen ben... misschien ook nie...
pi_23502585
Oke dus
Joost Kolthof.
Ralph Kolthof.
Esmee van Tellegen.

Nog meer?
pi_23502606
Misschien ook wel handig om elke dag ff een samenvatting te maken ... als je er een dag niet bent weet je precies waar je aan toe bent ...
pi_23502620
Ik kan ook.
pi_23502647
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:55 schreef Orginial het volgende:
Oke dus
Joost Kolthof.
Ralph Kolthof.
Esmee van Tellegen.

Nog meer?
Ik
maar ik ga nu pitten morgen weer vroeg op,:O
trusten
pi_23502670
Joost is kwaad op zijn vader en besluit wraak te nemen door een keer wel goede punten te halen en haalt Cody over om mee te doen.Intussen is Esmee van Tellegen in hotel le Foque aan het wachten op haar personal assistent Lars Zoomers.Nadat hij na een late aankomst uiteindelijk toch nog komt,reageert Esmee bits.Dochter Lizzy wil geld van haar lenen,en Esmee geeft het weer.Cody en Joost zijn in de school en proberen de computer te hacken als de deur opengaat en Ellen Beutinga binnen komt: Waar zijn jullie mee bezig?
pi_23502682
Ik kan niet.
  maandag 22 november 2004 @ 21:59:11 #76
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_23502698
BTW er is een nieuwe poll op de site, gaan jullie even stemmen

www.soap-sop.tk
pi_23502699
kijk dan gewoon op www.soap-sop.tk
pi_23502744
Morgen:
Ralf Kolthof
Joost Kolthof
Cody Lebeau
Winston Kolthof
Esmee van Tellegen
onzeker: Lars Zoomers
  maandag 22 november 2004 @ 22:02:23 #79
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23502785
Ik heb het gemist, hoe laat is de herhaling?
pi_23502848
quote:
Op maandag 22 november 2004 22:02 schreef BVO het volgende:
11.15,als die belspelmuts er niet doorheen lult.
  maandag 22 november 2004 @ 22:04:53 #81
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_23502861
quote:
Op maandag 22 november 2004 22:02 schreef BVO het volgende:

Ik kan overigens bijna altijd, maar zal soms natuurlijk ook opzettelijk niet meedoen. Het zou saai zijn als iedereen er elke aflevering in zou spelen
  maandag 22 november 2004 @ 22:06:04 #82
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_23502908
quote:
Op maandag 22 november 2004 22:04 schreef Frey het volgende:

[..]

Ik kan overigens bijna altijd, maar zal soms natuurlijk ook opzettelijk niet meedoen. Het zou saai zijn als iedereen er elke aflevering in zou spelen
helemaal mee eens, ook Esmee is er niet elke dag. Zo blijft het leuk !
pi_23503131
quote:
Op maandag 22 november 2004 22:00 schreef Orginial het volgende:
Morgen:
Ralf Kolthof
Joost Kolthof
Cody Lebeau
Winston Kolthof
Esmee van Tellegen
onzeker: Lars Zoomers
Joost en Cody beginnen we mee ---> Stuk 1
Esmee van Tellegen bezoekt het AZF en loopt Winston tegen het lijf --> Stuk 2
Winston is de co-assitenten zat --> stuk 3 (deel 1)
Marc besluit te stoppen met zijn co-schappen --> stuk 3 !!! (deel 2)
Ralf bezoekt zijn broertje Winston en hoort over Esmee --> stuk 4
Ralf spit in het verleden van Esmee op zijn laptop --> stuk 5
Esmee van Tellegen ziet dat Arthur een butler zoekt --> stuk 6
Joost maakt zich zorgen om Cody --> stuk 7 (deel 1)
Cody droomt over Lizzy --> stuk 7 (deel 2)
Ralf en Winston regelen de nieuwe butler --> stuk 8
Esmee hoort dat Lars Zoomers de nieuwe butler word --> CLIFF

[ Bericht 2% gewijzigd door Orginial op 22-11-2004 22:18:06 ]
  maandag 22 november 2004 @ 22:15:07 #84
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23503218
Ik ook! Ik ook!

Sowieso moet je het ook weer niet teveel plannen, is juist leuk als zo'n cliff spontaan ontstaat.
pi_23503243
Ik gaa
pi_23503273
quote:
Op maandag 22 november 2004 22:15 schreef BVO het volgende:
Ik ook! Ik ook!

Sowieso moet je het ook weer niet teveel plannen, is juist leuk als zo'n cliff spontaan ontstaat.
Oke ik maak morgen de definitieve voor morgen
En het is maar gewoon een idee
  maandag 22 november 2004 @ 22:23:16 #87
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_23503549
Ik zou zeggen: geef de personages een insteek voor hun scènes en kijk vervolgens gewoon hoe het verder gaat. Het is wel zo leuk als het onvoorspelbaar blijft en niet alles al vastligt van tevoren.

En af en toe een hele suffe cliff is ook wel grappig. Bijvoorbeeld:
-De PA komt binnen lopen en Esmee vraagt hem:
"Wil je misschien een kopje koffie?"
CLIFF!!!
pi_23504219
En nu morgen weer een nieuwe topic?
pi_23504388
quote:
Op maandag 22 november 2004 20:59 schreef Orginial het volgende:

Babette Kolthof Zowiee
Lezen is niet je sterkste punt he?
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
pi_23508949
Ik dacht dat ik morgen moest verschijnen.
pi_23518636
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 07:29 schreef Tha_T het volgende:
Ik dacht dat ik morgen moest verschijnen.
Wil je vanavond?
pi_23521270
quote:
Op maandag 22 november 2004 22:48 schreef ZOWIEE het volgende:

[..]

Lezen is niet je sterkste punt he?
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
pi_23524227

SOP #1: Joost,Cody en de computerinbraak!

Cast seizoen 1 van SOP
Familie Kolthof
Arthur Kolthof Bupatith
Winston Kolthof Bar_Rel
Babette Kolthof Zowiee
Ralph Kolthof Frey
Joost Kolthof Orginial

Familie Beutinga
Tobias Beutinga Static
Ellen Beutinga Airelle
Sanne Beutinga Viking84
Marc Beutinga Bvo

Familie Lebeau
David Lebeau Apk
Cody Lebeau Bigmac

Yacinto Jelden Tom_Tom
Raoul Bultrug Tha_T
Patrick Zoomers Dizer
Tara de Graaf Tania18
Mariléne Frunthof Niksan
Lizzy van Tellegen Nano
Lars Zoomers Mark_03
Richard de Graaf Zhenar

De co-assitenten Marc Beutinga,Raoul Bultrug,Babette Kolthof en Tara de Graaf lopen stage in het AZF om later een volwaardige arts te worden.Personeelschef Winston Kolthof zorgt ervoor dat het vlekkeloos verloopt en Arthur Kolthof is de directeur van het AZF.Winston is er personeelschef.

The Jage
Yacinto Jelden en Mariléne Frunthof werken in The Jage.Yacinto is de baas van het café en Mariléne is er serveerster.De jongeren Yacinto,Raoul,Mariléne,Richard,Tara en Patrick wonen boven The Jage.

Primary College
Ellen Beutinga is docente Frans op het Primary College en heeft leerlingen zoals: Cody Lebeau en Joost Kolthof.Ook Iris Lebeau en Lizzy van Tellegen bevinden zich op het Primary College.Tobias Beutinga is er directeur.

Voor de rest..

Arthur is de directeur van het AZF en Esmee van Tellegen heeft haar eigen modebedrijf: Tellegen Mode BV.

Maandag 22 November in SOP!
Joost is kwaad op zijn vader en besluit wraak te nemen door een keer wel goede punten te halen en haalt Cody over om mee te doen.Intussen is Esmee van Tellegen in hotel le Foque aan het wachten op haar personal assistent Lars Zoomers.Nadat hij na een late aankomst uiteindelijk toch nog komt,reageert Esmee bits.Dochter Lizzy wil geld van haar lenen,en Esmee geeft het weer.Cody en Joost zijn in de school en proberen de computer te hacken als de deur opengaat en Ellen Beutinga binnen komt: Waar zijn jullie mee bezig?

Familie Kolthof
De familie Kolthof bestaat uit: Arthur,directeur van het AZF en Winston is daar personeelschef.Ook dochter Babette loopt daar co-schappen en Ralph heeft geen zin om te werken,maar bereidt liever een zinvolle toekomst voor: Het bedrijf van zijn vader overnemen.Dan is er nog Joost,die totaal niet op zijn familie lijkt en liever gaat skaten met zijn vrienden.

Familie Beutinga
De familie Beutinga bestaat uit: Tobias,die directeur van het Primarycollége is.En Ellen,die docente Frans is.Dochter Sanne ligt vaak in de knoop met haar eigen en zoon Marc liep co-schappen in het AZF,maar wil zich storten op een zangcarriére.

De Lebeau's & De Jage
Iris Lebeau en Cody Lebeau wonen in bij hun oom David Lebeau.Op zich een harstikke leuke man,totdat zijn duistere verleden nog boven komt.In de Jage wonen:Yacinto,Mariléne,Tara,Raoul,Richard en Patrick.Zij hebben allerlei verschillende banen en weten nog niet wat hun einddoel in hun leven is.

Esmee van Tellegen
Esmee van Tellegen komt samen met haar dochter Lizzy van Tellegen nieuw in Fokdam wonen en neemt haar personal assitent Lars Zoomers mee.Ze besluiten samen Arthur Kolthof kapot te maken.

Dinsdag 23 november in SOP
We beginnen met Cody en Joost.
Dan Winston Kolthof en Esmee van Tellegen.
Ralf regelt een butler voor Arthur.
Esmee laat haar PA solliciteren.
Cody droomt over Lizzy.
Joost maakt zich zorgen over Cody.
Cliff: De pa krijgt de baan dus de cliffhanger is Esmee van Tellegen;die een telefoontje krijgt dat haar PA is aangenomen
  dinsdag 23 november 2004 @ 20:42:42 #94
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_23525161
Het plan vanaf nu is als volgt vind ik.

Er worden geen verhaallijnen meer verzonnen op voorhand, iedereen krijgt de vrije loop.
als je klaar bent posten laat je dat gewoon even weten
door op het laatst het volgende te vermelden -done-

daarna zien we wel hoe het verderloopt.
Iemand MSN ??? Misschien leuk voor de regie op de achtergrond
  dinsdag 23 november 2004 @ 20:44:55 #95
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23525225
Ik doe vanavond ook mee. .
  dinsdag 23 november 2004 @ 20:46:43 #96
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_23525268
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 20:44 schreef BVO het volgende:
Ik doe vanavond ook mee. .
leuk !
pi_23525288
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 20:42 schreef digispeed het volgende:
Het plan vanaf nu is als volgt vind ik.

Er worden geen verhaallijnen meer verzonnen op voorhand, iedereen krijgt de vrije loop.
als je klaar bent posten laat je dat gewoon even weten
door op het laatst het volgende te vermelden -done-

daarna zien we wel hoe het verderloopt.
Iemand MSN ??? Misschien leuk voor de regie op de achtergrond
Accord.Iedreen die meedoet,nu op msn komen: Iedereen is er al; behalve BVO

voeg toe: Orginial@hotmail.com ; en we voegen je toen in het SOP-gesprek,waar we alles regelen.
pi_23525300
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 20:46 schreef digispeed het volgende:

[..]

leuk !
\
Digi,waarom ben je niet online?
  dinsdag 23 november 2004 @ 20:51:38 #99
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_23525369
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 20:48 schreef Orginial het volgende:

[..]

\
Digi,waarom ben je niet online?
ik ben er
pi_23525446
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 20:51 schreef digispeed het volgende:

[..]

ik ben er
Oke
pi_23525491
We gaan zo maar weeriz beginnen.
pi_23525509
De leader is inmiddels begonnen ...
pi_23525527
quote:
Op maandag 22 november 2004 20:59 schreef Orginial het volgende:

[afbeelding]SOP #1: Joost,Cody en de computerinbraak![afbeelding]

Cast seizoen 1 van SOP
Familie Kolthof
Arthur Kolthof Bupatith
Winston Kolthof Bar_Rel
Babette Kolthof Zowiee
Ralph Kolthof Frey
Joost Kolthof Orginial

Familie Beutinga
Tobias Beutinga Static
Ellen Beutinga Airelle
Sanne Beutinga Viking84
Marc Beutinga Bvo

Familie Lebeau
David Lebeau Apk
Cody Lebeau Bigmac

Yacinto Jelden Tom_Tom
Raoul Bultrug Tha_T
Patrick Zoomers Dizer
Tara de Graaf Tania18
Mariléne Frunthof Niksan
Lizzy van Tellegen Nano
Lars Zoomers Mark_03
Richard de Graaf Zhenar

The Jage

Primary College

Voor de rest..

Vanaf nu kan jij bepalen wat jouw personage iedere dag meemaakt in SOP.Iedere werkdag van 21.00 - 21.30 in het SOP-Topic op Forum.fok!

[afbeelding]

Familie Kolthof

[afbeelding]

Familie Beutinga

[afbeelding]

De Lebeau's & De Jage

[afbeelding]

Esmee van Tellegen

[afbeelding]

Let op: Ga niet oftopic tussen 21.00 - 21.00,en let goed op welke verhaallijn er aan de gang is en als die het stukje tussen die personages klaar is gaan we naar het volgende stukje van een verhaallijn.En praat en handel niet voor een ander personage.Tenzij die afwezig is.

[afbeelding]Neem eerst even de site door,voor de biografiën enzo op: www.soap-sop.tk
pi_23525535
ik ook
pi_23525574
Cody zag de deur open gaan en sprong uit het raam en verdween de hoek van de straat om ''De groeten '' schreeuwde hij Joost nog na .
pi_23525602
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:00 schreef _bigmac_ het volgende:
Cody zag de deur open gaan en sprong uit het raam en verdween de hoek van de straat om ''De groeten '' schreeuwde hij Joost nog na .
"Klootzak,laat me hier niet alleen!" Sorry mevrouw,ik uhh moet gaan.

Joost klimt door het raam en sprint de holst van de nacht in..
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:02:06 #107
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_23525621
Ralfs mobieltje gaat over en hij neemt op. “Peter, zeg het es! Wat, een nieuwe klus? Voor 1000 euro maar? Normaal biedt hij meer. Zit hij in geldnood ofzo? Naja, ik kom”

Ralf doet het mobieltje in zijn zak en verlaat huize Kolthof.
pi_23525652
''Nou wat een irritante co shappers heb ik weer dit jaar''

''Oh er wordt aan de deur geklopt wie zal dat nou zijn?''

*klopKlop*
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:04:07 #109
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_23525687
Esmee van Tellegen klopt op de deur bij Winston en vraagt naar het kantoor van Dhr Kolthoff
pi_23525724
Cody loopt naar huis en klimt snel via zijn raam naar binnen .
Hij doet het te gehaast en er valt hardhorig een dakpan van het dak.
pi_23525744
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:04 schreef digispeed het volgende:
Esmee van Tellegen klopt op de deur bij Winston en vraagt naar het kantoor van Dhr Kolthoff
''Hey meid,welkom bij het AZF ik ben Winston van Kolthoff.Je zoekt waarschijnlijk mijn vader die zit in de ondergrondse gangen, hij is momenteel volgens mij bezig met een onderzoek''
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:07:09 #112
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_23525783
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:05 schreef bar_rel het volgende:

[..]

''Hey meid,welkom bij het AZF ik ben Winston van Kolthoff.Je zoekt waarschijnlijk mijn vader die zit in de ondergrondse gangen, hij is momenteel volgens mij bezig met een onderzoek''
Meid, zo noem je mij niet, ik heb niet bij jou in bed gelegen, dus jij bent een zoon van Arthur.
Arme Jongen, zou je me zijn o6 nummer kunnen geven ik wil een afspraak maken.
pi_23525823
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:07 schreef digispeed het volgende:

[..]

Meid, zo noem je mij niet, ik heb niet bij jou in bed gelegen, dus jij bent een zoon van Arthur.
Arme Jongen, zou je me zijn o6 nummer kunnen geven ik wil een afspraak maken.
''Ik noem iedereen zo als ik wil.En volgens mij heb ik wel bij jouw in bed gelegen,weet je nog Kermis 2003?Dat jij een wijntje teveel op had..ik bracht je naar huis en toen dronk je nog wat bij mij thuis.Je liep te wachelen...en tja..toen..maar goed je wou me pa's o6..ok hiero:0609060906''

''Tot ziens Babe''
pi_23525854
Cody kon niet slapen en zet kei hard rap music aan .
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:10:18 #115
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_23525877
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:08 schreef bar_rel het volgende:

[..]

''Ik noem iedereen zo als ik wil.En volgens mij heb ik wel bij jouw in bed gelegen,weet je nog Kermis 2003?Dat jij een wijntje teveel op had..ik bracht je naar huis en toen dronk je nog wat bij mij thuis.Je liep te wachelen...en tja..toen..maar goed je wou me pa's o6..ok hiero:0609060906''

''Tot ziens Babe''
ja je hebt leuke humor, anyway het was aangenaam kennis te maken.
ohja ik heet Chantal van Vliet.
pi_23525878
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:09 schreef _bigmac_ het volgende:
Intussen maakt Joost zich zorgen om Cody en belt hem op zijn mobiel.
pi_23525886
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:10 schreef Orginial het volgende:

[..]

pi_23525904
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:09 schreef _bigmac_ het volgende:
Lars komt wederom in z'n patserauto voorbij en irriteert zich aan de pokke herrie. Hij gooit een steen door het raam van Cody. Cody heeft een hoofdwond.... Lars rijdt verder
pi_23525914
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:10 schreef Orginial het volgende:

[..]

Cody hoort niks omdat zijn muziek te hard staat en droomt over Lizzy zonder te weten hoe ze heet ''Wat een mooie meid was dat . Ik moet weten wie ze is '' .
pi_23525954
"Shit,waarom neemtie nou niet op?!"
Hij besluit maar te gaan slapen.
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:12:50 #121
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23525963
.
pi_23525966
''Jezus zulke dames moeten hier nou vaker komen hé, dan zou het hier elke dag wel feest zijn''

Winston zet zijn laptop uit...en hij ziet de mooie geblondeerde vrouw weglopen.Maar ondertussen kijkt ook uit het raam, hij ziet nog een andere blondine...

''zucht''

''Dan maar verder met me werk...''
pi_23525978
''Cody voelt de steen niet eens zo diep is hij in gedachten ''
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:13:30 #124
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_23525983
Ralf komt aan bij een hutje vlakbij een kleine haven. Daar staan 4 jongens te wachten.
“Waar gaat het om?” vraagt Ralf en Peter, een van de 4 jongens duwt een zakje coke in Ralfs hand. Er zit ook een papiertje bij met een adres.
“Ok, gesnapt” zegt Ralf. “En onthoud, ik krijg 40%. De overige 600 euro mogen jullie verdelen”. Ralf vertrekt weer.
pi_23526003
Joost kan niet slapen,en kijkt zijn Frans nog een keer over.Dat wordt blokken,nou de punten niet gewijzigd zijn.
pi_23526016
''Cody ziet later de steen in zijn kamer ligen en gooit hem terug naar buiten '
pi_23526020
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:14 schreef Orginial het volgende:
Joost kan niet slapen,en kijkt zijn Frans nog een keer over.Dat wordt blokken,nou de punten niet gewijzigd zijn.
Joost zucht en valt boven zijn boeken in slaap.
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:16:05 #128
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_23526053
Ralf komt tevreden weer aanlopen met een envelop. Hij pakt er 600 euro uit en geeft die aan de jongens. Vervolgens gaat hij weer richting huis.
“400 Euro. Het is dan wel niet zoveel vandaag, maar het is tenminste wat”.
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:16:46 #129
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23526072
*Reclame*
pi_23526143
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:16 schreef BVO het volgende:
*Reclame*
Start deel 2.
pi_23526146
Cody besluit Joost te bellen ''Ey rijk kut aapje , Heb je nog gezeik gekregen met die zuipsnol?''
pi_23526149
Lars komt de kamer binnen van Esmee... hij wil graag een contract verdienen als PA om vervolgens Esmee uit haar eigen bedrijf te zetten en de boel zelf over te nemen. Hij probeert haar te versieren. En het lukt ...
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:19:20 #133
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23526158
Nu wil ik. .
pi_23526164
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:19 schreef _bigmac_ het volgende:
Cody besluit Joost te bellen ''Ey rijk kut aapje , Heb je nog gezeik gekregen met die zuipsnol?''
Neeh man,ze zag me niet.Eey waarom heb jij mij laten stikken?
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:19:35 #135
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_23526167
Esmee komt na een mislukte poging haar Aartsrivaal Arthur te onmoeten moe terug op kantoor.
Daar zit haar P.A. Lars nogal in een sexy houding en Esmee kan zich niet bedwingen. Ze kruipt bij hem op schoot.
pi_23526197
Winston loopt ze kamer uit....''even pauzeren''
Winston zit nog steeds in gedachten met de prachtige vrouw die net op het kantoor was!
pi_23526225
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:19 schreef Orginial het volgende:

[..]

Neeh man,ze zag me niet.Eey waarom heb jij mij laten stikken?
''wat denk jij ik heb geen zin in gezeur , Ik heb al genoeg gezeik van mijn oom aan mijn hoofd ''
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:21:38 #138
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23526231
Marc ziet Winston lopen op de gang en vraagt waar de nieuwe co-asistenten moeten zijn.
pi_23526242
Winston krijgt zin in een harde appel
pi_23526246
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:21 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

''wat denk jij ik heb geen zin in gezeur , Ik heb al genoeg gezeik van mijn oom aan mijn hoofd ''
Hmm,oke.Heb je Lizzie nog gesproken?
pi_23526270
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:21 schreef BVO het volgende:
Marc ziet Winston lopen op de gang en vraagt waar de nieuwe co-asistenten moeten zijn.
''Nu niet Marc..ik moet iets lozen''
pi_23526291
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:21 schreef Orginial het volgende:

[..]

Hmm,oke.Heb je Lizzie nog gesproken?
''wie ?'' Vraagt Cody
pi_23526305
(lachen dit )
pi_23526332
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:23 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

''wie ?'' Vraagt Cody
Ja zo heet ze.Ik ken haar van school,ze is wel oke.Maare ik ga hangen volgens mij komt Ralf eraan.
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:25:27 #145
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_23526347
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:24 schreef Orginial het volgende:

[..]

Ja zo heet ze.Ik ken haar van school,ze is wel oke.Maare ik ga hangen volgens mij komt Ralf eraan.
Ralf komt binnenlopen met de envelop in zijn handen.
pi_23526354
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:24 schreef Orginial het volgende:

[..]

''Ja de mazzelen 'antwoord Cody ''ooh en she is mine ''
pi_23526378
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:25 schreef Frey het volgende:

[..]

Ralf komt binnenlopen met de envelop in zijn handen.
Wat heb jij daar?
pi_23526399
Cody besluit een film te gaan kijken. Als hij opeens honger krijgt hij sluipt naar de ijskast.
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:27:00 #149
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23526403
Wat een kutsoap. .
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:27:10 #150
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_23526408
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:26 schreef Orginial het volgende:

[..]

Wat heb jij daar?
"Dat gaat je niks aan" en Ralf loopt de trap op en gaat naar zijn kamer.
pi_23526439
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:27 schreef Frey het volgende:

[..]

"Dat gaat je niks aan" en Ralf loopt de trap op en gaat naar zijn kamer.
Jawel,laat zien!

De twee lopen richting trap en raken in gevecht...
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:29:32 #152
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_23526492
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:28 schreef Orginial het volgende:

[..]

Jawel,laat zien!

De twee lopen richting trap en raken in gevecht...
Ralf laat de envelop vallen en de 400 euro valt eruit.
pi_23526524
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:29 schreef Frey het volgende:

[..]

Ralf laat de envelop vallen en de 400 euro valt eruit.
Wat is dit...

Aaaaaaaaaaaaaah...

Joost dondert van de trap en blijft roerloos onderaan de trap liggen....
pi_23526535
Einde Sop van Dinsdag.
pi_23526538
EINDE
pi_23526552
Sex-posten deleten.
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:32:05 #157
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23526591
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:31 schreef Orginial het volgende:
Sex-posten deleten.
Hoezo? .
Leuker dan dat gezeur van jullie. .

Marc overweegt zichzelf uit de serie te laten schrijven. .
pi_23526597
Verreweg de beste soap aller tijden...
GTST,
ONM,
maak je borst nat...de eerste 2 afleveringen zijn al een succes...

------sop------
pi_23526604
Wie kunnen er morgen?
Ikke
pi_23526649
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:32 schreef bar_rel het volgende:
Verreweg de beste soap aller tijden...
GTST,
ONM,
maak je borst nat...de eerste 2 afleveringen zijn al een succes...

------sop------
pi_23526657
Hmpf lekker veel interactiviteit had ik met de andere personages.
pi_23526684
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:33 schreef _bigmac_ het volgende:
Hmpf lekker veel interactiviteit had ik met de andere personages.
Morgen denk ik wel.
Ik raak toch in coma...
pi_23526692
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:32 schreef Orginial het volgende:
Wie kunnen er morgen?
Ikke
Ik
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:35:11 #164
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_23526693
Goed na de flop van vanavond met SOP, wil ik graag met jullie even van idee wisselen.
Ik stel voor om het SOP idee iets aan te passen.

Iedere dag schrijft iemand anders de soap voor die avond. Je krijgt dan zeg maar een doorschrijfverhaal. Dat is ten eerste veel leuker om te lezen en ten tweede bepaald iedereen ZELF wat er die dag gebeurd.

Goed Idee ??

Ik vind dat door mekaar heen posten echt een blamage. En als dat zo verder moet zal Esmee van Tellegen denk ik snel op werkbezoek in het buitenland gaan.
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:36:26 #165
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23526729
Ik ben het met digispeed eens.
pi_23526733
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:35 schreef digispeed het volgende:
Goed na de flop van vanavond met SOP, wil ik graag met jullie even van idee wisselen.

Iedere dag schrijft iemand anders de soap voor die avond. Je krijgt dan zeg maar een doorschrijfverhaal. Dat is ten eerste veel leuker om te lezen en ten tweede bepaald iedereen ZELF wat er die dag gebeurd.

Goed Idee ??

Ik vind dat door mekaar heen posten echt een blamage. En als dat zo verder moet zal Esmee van Tellegen denk ik snel op werkbezoek in het buitenland gaan.
Dus elke dag iemand anders.. kan je lang wachten tot je weer mag..
pi_23526774
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:36 schreef BVO het volgende:
Ik ben het met digispeed eens.
Het is wel een oké idee...maar kan je dan niet beter iemand sneller laten schrijven want dan moet je anders 2 weken wachten tot je weer mag!
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:38:51 #168
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_23526808
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:36 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Dus elke dag iemand anders.. kan je lang wachten tot je weer mag..
Er kunnen ook 5 posts zijn op 1 avond.
daar kan je een schema voor maken
pi_23526852
quote:

Goed Idee ??

Dit is juist leuk!
pi_23526867
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:40 schreef Orginial het volgende:

[..]

Dit is juist leuk!
Want ik vind het juist leuk,maar wel met jouw
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:41:30 #171
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_23526885
voorbeeld.

1 post / doorschrijfverhaal tussen 20.30 en 20.45
dan 20.45 en 21.00, 21.00 en 21.15, 21.15 en 21.30

dan kunnen 5 mensen schrijven
pi_23526900
quote:

Goed Idee ??

Ja leuk ik schrijf dan bijvoorbeeld

En toen begon Esmee zich te vingeren op straat.

Daar ben jij het dan weer niet mee eens en post dan.
.
Maar dat was maar een droom.

Vervolgens weer iemand .

Maar het blijkt geen droom te zijn enz..
pi_23526915
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:42 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Ja leuk ik schrijf dan bijvoorbeeld

En toen begon Esmee zich te vingeren op straat.

Daar ben jij het dan weer niet mee eens en post dan.
.
Maar dat was maar een droom.

Vervolgens weer iemand .

Maar het blijkt geen droom te zijn enz..
Whahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:43:14 #174
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23526930
Marc heeft zelfmoord gepleegd. .
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:43:43 #175
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_23526943
ik denk dat ik maar een eigen soap doorschrijf verhaal ga opstarten
wil iemand mee doen ??
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:44:37 #176
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_23526971
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:43 schreef BVO het volgende:
Marc heeft zelfmoord gepleegd. .
esmee deed mee aan collectief zelfmoord
pi_23527011
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:44 schreef digispeed het volgende:

[..]

esmee deed mee aan collectief zelfmoord
Mevrouw krijgt haar zin niet,en stopt maar. :')

Blijffff we gaan het helemaal re-organiseren en mischien doen we iets van doorschrijfen inderdaad,mischien ook wel leuk!
pi_23527087
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:43 schreef digispeed het volgende:
ik denk dat ik maar een eigen soap doorschrijf verhaal ga opstarten
wil iemand mee doen ??
Ja leuke nieuwe rage !

Ik maak er ook 1
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:49:25 #179
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_23527098
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:46 schreef Orginial het volgende:

[..]

Mevrouw krijgt haar zin niet,en stopt maar.

Blijffff we gaan het helemaal re-organiseren en mischien doen we iets van doorschrijfen inderdaad,mischien ook wel leuk!
nee hoor, maar ik vin dhet zonde van mijn tijd, de rol van esmee is dus nu in de aanbieding.
Ik vind het op deze manier totaal niet leuk. het loopt niet goed zo. Jammer want het concept is leuk.
pi_23527209
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:49 schreef digispeed het volgende:

[..]

nee hoor, maar ik vin dhet zonde van mijn tijd, de rol van esmee is dus nu in de aanbieding.
Ik vind het op deze manier totaal niet leuk. het loopt niet goed zo. Jammer want het concept is leuk.
Waarom vond je de eerste aflevering dan wel leuk?
pi_23527365
Multimedia soap SOP krijgt nog een kans
Na het slordige,sexistische en puberale gedrag wou Digispeed het over een andere boeg gooien maar SOP krijgt nog een kans.Als morgen geen slordige en puberale en sexistische posten voorkomen en het verhaal leuk en spannend en volwassen verloopt,kan SOP nog gered worden.Dus mensen,kom op en doe serieus mee.

Bedankt,
Orginial.
pi_23527461
Mag ik meedoen als Brian de Schaker? Dan schiet ik Tara voor je kapot.
Winnaar Jort Kelder Award 2004
  dinsdag 23 november 2004 @ 23:05:06 #183
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_23529660
Hallo mensen, ik lees SHO al een paar maandjes gezellig mee, en was erg benieuwd naar de 'premiere' van SOP. Maar nu moet ik toch echt even zeggen dat ik echt gigantisch in een deuk lig hierom! Fantastisch, zo lollig, heb nog nooit zo hard gelachen in m'n eentje achter m'n laptopje... Erg creatief van jullie allemaal in ieder geval. Bedankt en ga zo door!
Be sure to wear some flowers in your hair
  dinsdag 23 november 2004 @ 23:08:33 #184
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23529802
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 23:05 schreef MiLalaa het volgende:
Hallo mensen, ik lees SHO al een paar maandjes gezellig mee, en was erg benieuwd naar de 'premiere' van SOP. Maar nu moet ik toch echt even zeggen dat ik echt gigantisch in een deuk lig hierom! Fantastisch, zo lollig, heb nog nooit zo hard gelachen in m'n eentje achter m'n laptopje... Erg creatief van jullie allemaal in ieder geval. Bedankt en ga zo door!
.

Ik moet ook maar eens een lijntje krijgen. .

Lurk je ook in SC? .
  dinsdag 23 november 2004 @ 23:09:47 #185
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_23529859
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 23:08 schreef BVO het volgende:

[..]

.

Ik moet ook maar eens een lijntje krijgen. .

Lurk je ook in SC? .
Moet je morgen na GTST op MSN komen
  dinsdag 23 november 2004 @ 23:12:00 #186
106690 MiLalaa
pi_23529956
SC?
  dinsdag 23 november 2004 @ 23:13:25 #187
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23530004
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 23:12 schreef MiLalaa het volgende:
SC?
Het exclusieve kliekjestopic. .
ShowChat #97: Nog steeds zonder Svurno...
  dinsdag 23 november 2004 @ 23:14:54 #188
106690 MiLalaa
pi_23530065
Oh, nee, das te ingewikkeld om te volgen.. nog ingewikkelder dan SOP..
  dinsdag 23 november 2004 @ 23:18:50 #189
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23530200
. Valt wel mee hoor. .
Je bent altijd welkom. .

Maareh.. ontopic.. hoe gaat het nu verder met SOP? .
  woensdag 24 november 2004 @ 00:50:35 #190
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_23532484
Ik heb eerlijk gezegd ook hard gelachen om deze aflevering! Alleen was het wel mega chaotisch; vorige keer verliep veel beter.

Favoriete scènes:
-"Oh ja, ik heet Chantal van Vliet"
en
-Esmee die bij haar PA op schoot kruipt! (zo moet SOP zijn! Spontaan, schaamteloos en verrassend!)

Ik vind het doorschrijf verhaal van Digispeed trouwens ook een goed (beter?) idee. Ik doe mee!
Maar wil SOP ook nog wel ff proberen.
pi_23538121
Mwoah,... schrijf mij er vanavond maar uit
  woensdag 24 november 2004 @ 16:25:22 #192
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_23544151
me to, ik ben er sowiezo niet vanavond, dus mijn PA kan vertellen dat ik voorlopig in het buitenland zit
pi_23544174
Ik ben er vanavond wel.
pi_23545056
Esmee en dur PA; wat doen jullie negatief zeg.
Doe gewoon leuk mee.
  woensdag 24 november 2004 @ 17:48:54 #195
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_23546276
quote:
Op woensdag 24 november 2004 16:57 schreef Orginial het volgende:
Esmee en dur PA; wat doen jullie negatief zeg.
Doe gewoon leuk mee.
ik doe ook wel mee, maar niet vanavond.
pi_23546438
quote:
Op woensdag 24 november 2004 17:48 schreef digispeed het volgende:

[..]

ik doe ook wel mee, maar niet vanavond.
Ik heb besloten niet akkoord te gaan met jouw idee.
Dit vind ik beter: Iedere 5 minuten krijgen 2 of soms 3 en soms 1 user de tijd een verhaallijn te posten,die automatisch eindigt na 5 minuten en de volgende verhaallijn komt.zoietz:

21.00 = Joost & Ralf Kolthof.
21.05= Cody,Lizzie en Esmee.
21.10= Winston en Arthur.
21.15= Joost Kolthof.
21.20 = Esmee van Tellegen en Arthur Kolthof.
21.25 = Cody Lebeau.
21.30 = (+Cliffhanger) = Arthur Kolthof

Let op: Dit is een voorbeeld
  woensdag 24 november 2004 @ 18:23:08 #197
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_23546924
quote:
Op woensdag 24 november 2004 17:57 schreef Orginial het volgende:

[..]

Ik heb besloten niet akkoord te gaan met jouw idee.
Dit vind ik beter: Iedere 5 minuten krijgen 2 of soms 3 en soms 1 user de tijd een verhaallijn te posten,die automatisch eindigt na 5 minuten en de volgende verhaallijn komt.zoietz:

21.00 = Joost & Ralf Kolthof.
21.05= Cody,Lizzie en Esmee.
21.10= Winston en Arthur.
21.15= Joost Kolthof.
21.20 = Esmee van Tellegen en Arthur Kolthof.
21.25 = Cody Lebeau.
21.30 = (+Cliffhanger) = Arthur Kolthof

Let op: Dit is een voorbeeld
sorry ik vind het niks, daar doe ik niet aan mee.
dan is het nml nog steeds een zooitje
pi_23547584
Ik vind het idee van digispeed wel goed eigenlijk..

maar SOP was gister wel hilarisch

mischien moeten we ze alle-twee maar even een kans geven nog
pi_23549462
Ik doe vandaag alleen mee als ik wat meer met de andere personages te maken krijg
pi_23550456
quote:
Op woensdag 24 november 2004 20:05 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik doe vandaag alleen mee als ik wat meer met de andere personages te maken krijg
Ik heb helemaal geen zin in SOP
pi_23550556
We beginnen zometeen met de cliffhanger van gister..
Joost is van de trap gevallen en Ellen Beutinga (Buurvrouw & docent FA) vindt hem...
pi_23550718
Cast seizoen 1 van SOP
Familie Kolthof
Arthur Kolthof Bupatith
Winston Kolthof Bar_Rel
Babette Kolthof Zowiee
Ralph Kolthof Frey
Joost Kolthof Orginial

Familie Beutinga
Tobias Beutinga Static
Ellen Beutinga Airelle
Sanne Beutinga Viking84
Marc Beutinga Bvo

Familie Lebeau
David Lebeau Apk
Cody Lebeau Bigmac

Yacinto Jelden Tom_Tom
Raoul Bultrug Tha_T
Patrick Zoomers Dizer
Tara de Graaf Tania18
Mariléne Frunthof Niksan
Lizzy van Tellegen Nano
Lars Zoomers Mark_03
Richard de Graaf Zhenar

The Jage

Primary College

Voor de rest..

Familie Kolthof

Familie Beutinga

De Lebeau's & De Jage

Esmee van Tellegen

pi_23550772
Mijn man is hier nooit ofwel? .
pi_23550833
START over 5 minuten
pi_23550918
Start?! nu.... .
pi_23550930
Ellen Beutinga:

He?! Ik hoorde een schreeuw hier vlakbij.
pi_23550956
Winston zit in zijn eenzame kantoortje zijn dagelijkse werk uit te voeren.
pi_23550962
quote:
Op woensdag 24 november 2004 21:01 schreef Airelle het volgende:
Ellen Beutinga:

He?! Ik hoorde een schreeuw hier vlakbij.
Intussen wordt het steeds waziger voor Joost zijn ogen...
pi_23550969
Ik ga even kijken.

[Loopt naar het huis van de buren]
pi_23550996
quote:
Op woensdag 24 november 2004 21:02 schreef Airelle het volgende:
Ik ga even kijken.

[Loopt naar het huis van de buren]
Joost ziet heel zijn leven voorbij flitsen...

Zijn eerste fietsles,
Zijn eerste schooldag,
Zijn eerste zoen,
Zijn eerste liefde....
pi_23551007
He? Wat raar.. de deur staat nog gewoon open... en er ligt daar een jongen op de grond !
pi_23551027
Ik moet iets doen!

*Belt 1-1-2.
pi_23551029
quote:
Op woensdag 24 november 2004 21:04 schreef Airelle het volgende:
He? Wat raar.. de deur staat nog gewoon open... en er ligt daar een jongen op de grond !
Hmmah...
pi_23551053
quote:
Op woensdag 24 november 2004 21:05 schreef Airelle het volgende:
Ik moet iets doen!

*Belt 1-1-2.
Zijn kennismaking met Cody...
Ineens wordt het weer helder: Hij herkent mevrouw Beutinga van het Frans.Zij heeft hun betrapt bij de inbraak!

Alles wordt zwart voor Joost zijn ogen....
pi_23551061
Cody liep een beetje rond in zijn huis en wist niet wat hij moest doen.
pi_23551080
Waar schiet die ambulance niet op?

Het gaat niet goed met hem!
pi_23551105
quote:
Op woensdag 24 november 2004 21:07 schreef Airelle het volgende:
Waar schiet die ambulance niet op?

Het gaat niet goed met hem!
Joost voelt zich steeds slapper,en dan valt hij weg...
pi_23551113
Hehe... eindelijk.

Het ambulance personeel neemt hem mee...
pi_23551158
Cody hoort een ambulance door zijn straat heen gaan en gaat naar buiten om te kijken wat er gebeurd is.,
pi_23551171
Winston ziet Joost binnekomen op het Eerste Hulp.

''Joost wat doe jij hier?''

''Joost!!''
pi_23551242
Winston belt ze vader Arthur in paniek op...

''Pa!! PA!!! PAAAAAA!! Joost..het is Joost..''

Aan de andere kant van de lijn stottert Arthur

''Wat?Wat is er Winston..je stoort me nogal?''

Winston legt uit dat Joost net binnekomt rijden op de Eerste hulp...

''Pa...je kan beter even komen...''
pi_23551263
quote:
Op woensdag 24 november 2004 21:13 schreef bar_rel het volgende:
Winston belt ze vader Arthur in paniek op...

''Pa!! PA!!! PAAAAAA!! Joost..het is Joost..''

Aan de andere kant van de lijn stottert Arthur

''Wat?Wat is er Winston..je stoort me nogal?''

Winston legt uit dat Joost net binnekomt rijden op de Eerste hulp...

''Pa...je kan beter even komen...''
Vanaf heden wordt de rol van Arthur tijdelijk gespeeld door Orginial
Arthur stormt het AZF binnen.
"Zoon wat is er gebeurd?"
pi_23551334
''Joost..hij heeft een ongeluk gehad of iets dergelijks...volgens mij zag ik dat Mevrouw Beutinga een steen op ze hoofd gooide omdat hij eerder deze nacht probeerde bij haar in te breken in haar school''

''Dus eigenlijk........''
pi_23551356
*Ik heb besloten om ook naar het AZF te gaan om te kijken hoe het met Joost is.
pi_23551373
quote:
Op woensdag 24 november 2004 21:16 schreef bar_rel het volgende:
''Joost..hij heeft een ongeluk gehad of iets dergelijks...volgens mij zag ik dat Mevrouw Beutinga een steen op ze hoofd gooide omdat hij eerder deze nacht probeerde bij haar in te breken in haar school''

''Dus eigenlijk........''
Winston! Zoiets zou zij nooit doen,heb je Cody al gebeld ofzo?
Ze schijnen vrienden te zijn.Bel hem nu en zeg dat hij naar het AZF moet komen.
pi_23551392
quote:
Op woensdag 24 november 2004 21:17 schreef Airelle het volgende:
*Ik heb besloten om ook naar het AZF te gaan om te kijken hoe het met Joost is.
Goed dat je erbent,uhm ga maar even zitten.Luister,wat weet jij van het ongeluk?
pi_23551403
'Ja wat? '' antwoord Cody als hij de telefoon opneemt ''Shit '''zegt Cody als die het hoort.
pi_23551416
Winston belt Cody...

''Hey gozer, ik heb hier Joost voor me liggen,het ziet er naar uit dat hij EN een steen in ze hersenschedel heeft EN sexueel misbruikt is''

''Leg is uit,wat hebben jullie gedaan!!!?''
pi_23551443
quote:
Op woensdag 24 november 2004 21:18 schreef Orginial het volgende:

[..]

Goed dat je erbent,uhm ga maar even zitten.Luister,wat weet jij van het ongeluk?
Nou .. Ik hoorde een gil in het huis naast ons en ik ben gaan kijken. Toen ik binnenkwam zag ik Joost onderaan de trap liggen.
pi_23551474
quote:
Op woensdag 24 november 2004 21:20 schreef Airelle het volgende:

[..]

Nou .. Ik hoorde een gil in het huis naast ons en ik ben gaan kijken. Toen ik binnenkwam zag ik Joost onderaan de trap liggen.
Ralf,hij moet hier meer van weten! Ik eh,moet gaan! Leuk je weer gezien te hebben,zorg jij dat Winston mij op de hoogte houdt over Joost?
pi_23551475
quote:
Op woensdag 24 november 2004 21:19 schreef bar_rel het volgende:
Winston belt Cody...

''Hey gozer, ik heb hier Joost voor me liggen,het ziet er naar uit dat hij EN een steen in ze hersenschedel heeft EN sexueel misbruikt is''

''Leg is uit,wat hebben jullie gedaan!!!?''
''Ja weet ik veel ik heb hem na gister niet gezien maar heb wel gehoord dat ze thuis een nieuwe butler hebben ''
pi_23551523
''Een nieuwe butler interessant..hoe heet ie? Toevallig LARS!!want daar heb k veel over gehoord?''
pi_23551558
quote:
Op woensdag 24 november 2004 21:21 schreef Orginial het volgende:

[..]

Ralf,hij moet hier meer van weten! Ik eh,moet gaan! Leuk je weer gezien te hebben,zorg jij dat Winston mij op de hoogte houdt over Joost?
Oke! Ik zal het hem zeggen.
pi_23551595
quote:
Op woensdag 24 november 2004 21:24 schreef Airelle het volgende:

[..]

Oke! Ik zal het hem zeggen.
Arthur spoedt zich naar Huize Kolthof.
pi_23551635
quote:
Op woensdag 24 november 2004 21:23 schreef bar_rel het volgende:
''Een nieuwe butler interessant..hoe heet ie? Toevallig LARS!!want daar heb k veel over gehoord?''
''Nee Lars ofzo '' Teminste dat vertelde Joost.
pi_23551684
''Kom naar het AZF Cody..dan praten we er wel over met een kopje koffie en een pakje Pringles''
pi_23551717
quote:
Op woensdag 24 november 2004 21:28 schreef bar_rel het volgende:
''Kom naar het AZF Cody..dan praten we er wel over met een kopje koffie en een pakje Pringles''
''oke '' antwoord Cody en hij zet duidelijk in beeld zijn Nokia uit '' en loopt naar het AZF
pi_23551727
Intussen zit Arthur in zijn werkstoel na te denken over Joost.
Ineens gaat de bel..
  woensdag 24 november 2004 @ 21:31:19 #239
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_23551771
quote:
Op woensdag 24 november 2004 21:29 schreef Orginial het volgende:
Intussen zit Arthur in zijn werkstoel na te denken over Joost.
Ineens gaat de bel..
De butler doet open en begeleid het bezoek naar Arthur.
Als hij zijn stoel omdraaid en kijkt wie het is, schrikt hij zich wezenloos

Zo Arthur, das lang geleden, zegt de stem.

CLIFF
pi_23551797
En zo eindigt Sop voor vandaag.
pi_23551817
AFTITELING
pi_23551867
Melden voor morgen....
pi_23551894
Meldt zich
pi_23551946
Meldt zich niet.....aaaah balen!!
Ik kan niet...
pi_23551950
Hoi
pi_23552001
quote:
Op woensdag 24 november 2004 21:37 schreef bar_rel het volgende:
Meldt zich niet.....aaaah balen!!
Ik kan niet...
Geen sexistische en reclame acties morgen dus...
pi_23552068
..we hebben bigmac nog
  woensdag 24 november 2004 @ 21:43:12 #248
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_23552130
quote:
Op woensdag 24 november 2004 21:41 schreef bar_rel het volgende:
..we hebben bigmac nog
en digispeed
pi_23552177
Maar jij maar geen sex en reclame acties
  woensdag 24 november 2004 @ 21:45:54 #250
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_23552210
quote:
Op woensdag 24 november 2004 21:44 schreef bar_rel het volgende:
Maar jij maar geen sex en reclame acties
maar kan ik wel mee beginnen
pi_23552269
quote:
Op woensdag 24 november 2004 21:45 schreef digispeed het volgende:

[..]

maar kan ik wel mee beginnen
pi_23554000
Ik ben er morgen wederom niet... komt ff zo uit sorry... probeer er vrijdag weer bij te zijn
Zoals ik 't nu meegelezen heb ging 't vandaag weer redelijk ofniet
pi_23559184
quote:
Op woensdag 24 november 2004 22:43 schreef mark_03 het volgende:
Ik ben er morgen wederom niet... komt ff zo uit sorry... probeer er vrijdag weer bij te zijn
Zoals ik 't nu meegelezen heb ging 't vandaag weer redelijk ofniet
pi_23570940
Ik ben er ook niet..
Sorry
  donderdag 25 november 2004 @ 18:51:31 #255
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_23571733
quote:
Op donderdag 25 november 2004 08:35 schreef Orginial het volgende:

[..]

Ik moet noodgedwongen afhaken vanavond.

original neem jij even waar voor esmee
pi_23572185
Ik ben der mischien vanavond toch wel...
of mischien niet...
ik kijk wel
pi_23572203
quote:
Op donderdag 25 november 2004 19:13 schreef bar_rel het volgende:
Ik ben der mischien vanavond toch wel...
of mischien niet...
ik kijk wel
Er is dus niemand.
Geen SOP vanavond dus?
pi_23572347
Ik weet niet.
Waarschijnlijk niet dan he.
pi_23572448
quote:
Op donderdag 25 november 2004 19:20 schreef Airelle het volgende:
Ik weet niet.
Waarschijnlijk niet dan he.
Kunnen we dat wel maken,

Lees: De fans
pi_23573772
Ik ben er wel.
pi_23574353
quote:
Op donderdag 25 november 2004 20:13 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik ben er wel.
Oke,we beginnen zo met Arthur die Esmee ziet.
pi_23574426
Ik ben der mischien....
pi_23574482
quote:
Op donderdag 25 november 2004 20:38 schreef bar_rel het volgende:
Ik ben der mischien....
Oke,en doe wat volwassener
  donderdag 25 november 2004 @ 20:47:37 #264
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23574638
quote:
Op donderdag 25 november 2004 20:40 schreef Orginial het volgende:

[..]

Oke,en doe wat volwassener
Hoezo?
Ik ben voor meer sex in SOP.
pi_23574666
quote:
Op donderdag 25 november 2004 20:47 schreef BVO het volgende:

[..]

Hoezo?
Ik ben voor meer sex in SOP.
  donderdag 25 november 2004 @ 20:49:15 #266
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_23574671
Present.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_23574679
quote:
Op donderdag 25 november 2004 20:49 schreef Bupatih het volgende:
Present.
Arthur
pi_23574717
quote:
Op donderdag 25 november 2004 20:49 schreef Orginial het volgende:

[..]

Arthur
Je verhaallijn is als volgt gegaan:

Joost is gestruikeld van de trap toen hij zijn broer Ralf betrapte op het dealen in coke.Hij ligt nu in coma in het AZF.

Jij bent nadat je bij Joost bent geweest,naar huis gegaan.
Daar kwam Esmee van Tellegen aan de deur,jij hebt haar jaren geleden haar bedrijfje ten onder gebracht.Maar ze kan vandaag niet meespelen,dus smijt haar maar buiten door je bodyguard ofzo
  donderdag 25 november 2004 @ 20:52:18 #269
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23574737
Kan ik vandaag ook een lijntje krijgen???
pi_23574755
quote:
Op donderdag 25 november 2004 20:52 schreef BVO het volgende:
Kan ik vandaag ook een lijntje krijgen???
Een hoofd-lijn zelf.

Vandaag doen: Cody Lebeau,Marc Beutinga en Arthur Kolthof mee.

Joost ligt in coma,dus ik kan een rol overnemen.Iemand een idee welke?
  donderdag 25 november 2004 @ 20:53:37 #271
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_23574769
Arthur schrikt op en kijkt Esmee angstig aan ''Wat moet jij hier''' vraagt Arthur
Arthur roept zijn bodyguard erbij en vraagt hem om Esmee weg te smijten.
pi_23574783
[i]Orginial speelt vandaag de rol van Esmee van Tellegen!{/i]
  donderdag 25 november 2004 @ 20:54:18 #273
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23574787
Maakt niet uit, als ik maar wat te doen heb. .
pi_23574802
quote:
Op donderdag 25 november 2004 20:53 schreef Bupatih het volgende:
Arthur schrikt op en kijkt Esmee angstig aan ''Wat moet jij hier''' vraagt Arthur
Arthur roept zijn bodyguard erbij en vraagt hem om Esmee weg te smijten.
Nee ik speel vandaag Esmee,totdat Digispeed er morgen weer iz.
Dus je kan gewoon normaal de confrontatie aangaan.
  donderdag 25 november 2004 @ 20:56:17 #275
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23574836
Nou, begin maar vast met:
Wat er voorafging, in SOP....
pi_23574907
quote:
Op donderdag 25 november 2004 20:56 schreef BVO het volgende:
Nou, begin maar vast met:
Wat er voorafging, in SOP....
Joost en Cody breken in de computers van het Primarycollége.Net op het moment dat Joost beet lijkt te hebben komt Ellen Beutinga binnen.Ze kunnen nog net op tijd wegkomen.Intussen maakt Esmee van Tellegen haar entree in Fokdam,en besluit revanche te nemen op haar rivaal Arthur van Kolthof.Ralf heeft drugs gedealt en waneer hij thuis komt ziet Joost hem.Ze raken in gevecht en Ralf laat per ongeluk het geld vallen,Joost schrikt hiervan en valt van de trap.Ellen Beutinga die naast huize Kolthof woont,vindt hem en brengt hem naar het AZF.Winston bekommert zich om hem en Arthur spoedt zich naar Joost.Nadat iedereen gekalmeerd is gaa Arthur naar huis,maar dan gaat de bel en Esmee van Tellegen stapt binnen....
pi_23574927
Zo Arthur,heb je ervan genoten me kapot te maken?
  donderdag 25 november 2004 @ 21:01:33 #278
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23574937
Ik vind trouwens niet dat jij digispeeds rol over moet nemen vandaag. .
  donderdag 25 november 2004 @ 21:01:45 #279
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_23574939
quote:
Op donderdag 25 november 2004 21:00 schreef Orginial het volgende:
Zo Arthur,heb je ervan genoten me kapot te maken?
Esmee, wat ik heb gedaan is verleden tijd. Jij weet zelf ook dat je het hebt verdiend.
pi_23574960
quote:
Op donderdag 25 november 2004 21:01 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Esmee, wat ik heb gedaan is verleden tijd. Jij weet zelf ook dat je het hebt verdiend.
Ahaha,wat een grap Arthur.Nee Arthur,ik kom revanche nemen.Ik maak je kapot,daar zal ik persoonlijk voor zorgen.
  donderdag 25 november 2004 @ 21:03:59 #281
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_23574986
quote:
Op donderdag 25 november 2004 21:02 schreef Orginial het volgende:

[..]

Ahaha,wat een grap Arthur.Nee Arthur,ik kom revanche nemen.Ik maak je kapot,daar zal ik persoonlijk voor zorgen.
Haha. Laat me niet lachen. Jij schopt nog geen deuk in een pakje boter!!!
pi_23575006
quote:
Op donderdag 25 november 2004 21:03 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Haha. Laat me niet lachen. Jij schopt nog geen deuk in een pakje boter!!!
Wacht maar Arthur,en oja voordat ik het vergeet..Hou je mooie kindertjes in de gaten,je zou toch niet willen dat ze iets overkomt,of wel soms?
  donderdag 25 november 2004 @ 21:05:50 #283
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_23575017
quote:
Op donderdag 25 november 2004 21:05 schreef Orginial het volgende:

[..]

Wacht maar Arthur,en oja voordat ik het vergeet..Hou je mooie kindertjes in de gaten,je zou toch niet willen dat ze iets overkomt,of wel soms?
En nu is het genoeg!! ERUIT!!
pi_23575034
quote:
Op donderdag 25 november 2004 21:05 schreef Bupatih het volgende:

[..]

En nu is het genoeg!! ERUIT!!
Dag Arthur,hoop je snel weer te zien.
pi_23575053
Cody belt aan bij Arthur '' Ey doe eens open ouwe knar'!''
  donderdag 25 november 2004 @ 21:07:21 #286
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_23575057
Ralf zit op zijn kamer. Hij had na de val van Joost meteen het geld terug in de envelop gedaan en was naar zijn kamer gerend. “De sukkel. Dan moet hij maar niet zo nieuwsgierig zijn”

Ralfs mobiel gaat af. “Ralf Kolthof. Ha Peter, heb je weer iets? Wat, 10000 euro? Zo ken ik ze weer. Ik kom eraan”
Ralf verlaat stilletjes het huis via de achterdeur...
  donderdag 25 november 2004 @ 21:07:34 #287
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_23575061
quote:
Op donderdag 25 november 2004 21:07 schreef _bigmac_ het volgende:
Cody belt aan bij Arthur '' Ey doe eens open ouwe knar'!''
Hey
  donderdag 25 november 2004 @ 21:08:29 #288
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23575077
JA HALLO! NU WIL IK! .
  donderdag 25 november 2004 @ 21:08:32 #289
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_23575078
Doe niet zo onbeschoft,waar kom je voor ofzo
pi_23575143
quote:
Op donderdag 25 november 2004 21:07 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Hey
''Ey is die Ralf thuis? ''
  donderdag 25 november 2004 @ 21:13:55 #291
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_23575212
quote:
Op donderdag 25 november 2004 21:11 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

''Ey is die Ralf thuis? ''
Nee
pi_23575218
Pa ik neem het over:

''Hey schoft waarom was je niet naar het AZF gekomen?Er lopen me hier toch een prachtige dames rond..oh ja en iets met Joost..of was het Cody''
pi_23575278
''Ey winston zeg ik moet effe naar de wc , Mag ik even ?''
pi_23575340
quote:
Op donderdag 25 november 2004 21:16 schreef _bigmac_ het volgende:
''Ey winston zeg ik moet effe naar de wc , Mag ik even ?''
''Hey,ja natuurlijk mag je even naar de wc,kom maar.Ik ga wel ondertussen naar het AZF toe want ene Beutinge wacht om me daar.Maar als je wil mag je best wat pringles pakken die in me kast liggen hoor!!''
pi_23575387
Cody gaat naar binnen en gaat naar de wc '' hmmn dat lucht op zegt hij''' En daarna sneakt hij stiekem naar de keuken en pakt een biertje.
  donderdag 25 november 2004 @ 21:21:23 #296
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_23575405
Ralf is weer bij het hutje bij de haven waar de jongens weer staan te wachten. Hij krijgt deze keer een pakketje in zijn handen geduwd. “Een flinke bestelling. Nu begrijp ik het grote bedrag”
Ralf kijkt naar het adres dat op het pakketje staat. “Ok en onthoud: zelfde regel als voorheen”
Dan vertrekt Ralf met het pakketje.
pi_23575452
quote:
Op donderdag 25 november 2004 21:21 schreef Frey het volgende:
Ralf is weer bij het hutje bij de haven waar de jongens weer staan te wachten. Hij krijgt deze keer een pakketje in zijn handen geduwd. “Een flinke bestelling. Nu begrijp ik het grote bedrag”
Ralf kijkt naar het adres dat op het pakketje staat. “Ok en onthoud: zelfde regel als voorheen”
Dan vertrekt Ralf met het pakketje.
Wat hij niet weet is dat Esmee intussen een sluw plannetje aan het smeden is.Met wie kan ik Arthur het meeste pakken?
Babette,nee.
Winston ook niet,die herkent me zo.
Joost dan?Nee die ligt in het ziekenhuis dus dan wordt het Ralf.Ik bel meteen Brian om iets te regelen.Arthur zal door het stof moeten kruipen!
  donderdag 25 november 2004 @ 21:25:57 #298
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_23575495
Een jongen rijdt op zijn skateboard langs de kade. Hij gaat steeds sneller en sneller. Verderop loopt Ralf met het pakketje, als hij opeens de jongen aan ziet komen.
“Wat the….!!!!”
Ralf springt aan de kant, maar het pakje valt uit zijn handen en belandt in het water.
“Neeeee! Verdomme, klootzak!”
Maar de jongen is er al vandoor gegaan. Daar zit Ralf nu… 10000 euro in het water…
pi_23575570
quote:
Op donderdag 25 november 2004 21:25 schreef Frey het volgende:
Een jongen rijdt op zijn skateboard langs de kade. Hij gaat steeds sneller en sneller. Verderop loopt Ralf met het pakketje, als hij opeens de skater aan ziet komen.
“Wat the….!!!!”
Ralf springt aan de kant, maar het pakje valt uit zijn handen en belandt in het water.
“Neeeee! Verdomme, klootzak!”
Maar de jongen is er al vandoor gegaan. Daar zit Ralf nu… 10000 euro in het water…
Intussen is Esmee aan de telefoon met Brian."Wat,hoezo dat gaat niet lukken?"Ik zeg het je,Ralf moeten we hebben! En nee,hij is niet te gevaarlijk."Het intereseert me niet dat hij zich in het criminele circuit bevindt.Ik wil hem!"

Brian praat op haar in...

"Oke,mischien heb je gelijk,maar wie dan?"Maar natuurlijk: Joost Kolthof.Als we hem ontvoeren zal Arthur wel losgeld willen betalen,als hij niet genoeg appartuur heeft wat voor een coma verreist is,zal hij het niet overleden.Zorg ervoor dat Joost verdwijnt uit het AZF,Brian!
pi_23575635
Winston loopt het AZF binnen...hij ziet overal mensen heen en weer lopen.
Hij loopt de lift in,met een mooie dame.
Hij loopt naar de eerste hulp.
Hij ziet Joost liggen.Maar niet alleen Joost,er staat iemand gebukt bij hem,over hem een gebogen.De man haalt iets uit zijn zak...een vlijmscherp mes
CLIFF
pi_23575653
quote:
Op donderdag 25 november 2004 21:28 schreef Orginial het volgende:

[..]

Intussen is Esmee aan de telefoon met Brian."Wat,hoezo dat gaat niet lukken?"Ik zeg het je,Ralf moeten we hebben! En nee,hij is niet te gevaarlijk."Het intereseert me niet dat hij zich in het criminele circuit bevindt.Ik wil hem!"

Brian praat op haar in...

"Oke,mischien heb je gelijk,maar wie dan?"Maar natuurlijk: Joost Kolthof.Als we hem ontvoeren zal Arthur wel losgeld willen betalen,als hij niet genoeg appartuur heeft wat voor een coma verreist is,zal hij het niet overleden.Zorg ervoor dat Joost verdwijnt uit het AZF,Brian!
THE END.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')