"Dat issie zeker!".Hou jij je mond nou maar,want ik heb een geweldig plan!quote:Op maandag 22 november 2004 21:02 schreef _bigmac_ het volgende:
Cody Lebeau loopt naar buiten. ''Wat moet dat rijke luis kneusje hier nou weer '' Denkt hij bij zichzelf en hij loopt naar buiten ''wat moet je ?,Is deze wijk wel goed genoeg voor je '' schreeuwt hij richting Joost.
''Hoe wou je dat doen ''Antwoord Cody en hij kijkt Joost vragen aan.quote:Op maandag 22 november 2004 21:04 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Dat issie zeker!".Hou jij je mond nou maar,want ik heb een geweldig plan!
We gaan de punten in de computer van school veranderen,zodat jij je 3 voor tekenen kwijt ben en ik me 1 voor Frans.Eey Cody,je doet toch wel mee he?
"Gadver wat een creep reed daarnet langs zeg!"quote:Op maandag 22 november 2004 21:05 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
''Hoe wou je dat doen ''Antwoord Cody en hij kijkt Joost vragen aan.
''Ik zie nog wel antwoord ''Cody.''En nu weg wezen ik wil niet dat mensen denken dat ik met rijke aapjes omga'' Antwoord Cody en hij gaat naar binnen.quote:Op maandag 22 november 2004 21:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Gadver wat een creep reed daarnet langs zeg!"
Maarja dat doet er niet toe.Ik kom vannacht om middernacht naar jouw toe en als iedereen weg is in de school,gooien we een ruitje in.Via daar komen we dan binnen...Ze denken dan toch dat het een inbraak is,oke?
"Je bent ook zoals altijd he! Bel me vannacht voor 12 uur maar!" schreeuwt Joost hem na.quote:Op maandag 22 november 2004 21:09 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
''Ik zie nog wel antwoord ''Cody.''En nu weg wezen ik wil niet dat mensen denken dat ik met rijke aapjes omga'' Antwoord Cody en hij gaat naar binnen.
Sorry, er stonden wat koters met een skateboard. Wat heb je trouwens een prachtige jurk aan ... .quote:Op maandag 22 november 2004 21:11 schreef digispeed het volgende:
Esmee van Tellegen zit te wachten in Hotel Le Foque op haar P.A.
Eindelijk komt hij binnen kakken, Je bent laat zegt ze op bitse toon !
Jaja slijmbal genoeg gelult, heb je de finaciele cijfers bij je van deze maand ???quote:Op maandag 22 november 2004 21:14 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Sorry, er stonden wat koters met een skateboard. Wat heb je trouwens een prachtige jurk aan ... .
Uiteraard, heb ze mooi in een excel-sheetje uitgewerkt en geprint ... hier zijn ze.quote:Op maandag 22 november 2004 21:15 schreef digispeed het volgende:
[..]
Jaja slijmbal genoeg gelult, heb je de finaciele cijfers bij je van deze maand ???
Esmee is woest als Lizzy plotseling naast haar staat in Le Foquequote:Op maandag 22 november 2004 21:17 schreef Nano het volgende:
Lizzy stoort de twee als ze in gesprek zijn.Ze wil het geld nu!
Lars ziet Lizzy staan en de vonk slaat over, ondanks het leeftijdsverschil.quote:Op maandag 22 november 2004 21:17 schreef Nano het volgende:
Lizzy stoort de twee als ze in gesprek zijn.Ze wil het geld nu!
Het is Arthur Kolthof, en vraagt haar P.A. onmiddelijk uit te zoeken waar deze man woont.quote:Op maandag 22 november 2004 21:19 schreef digispeed het volgende:
[..]
Esmee is woest als Lizzy plotseling naast haar staat in Le Foque
"Waarom stoor je mij, heb je godverdomme geen manieren geleerd, nou hier is je geld en nu
wegwezen, ik spreek je vanavond thuis wel "
Dan trekt Esmee langzaam wit weg als ze in haar ooghoek een oude bekende het hotel uit ziet lopen.
"Nu niet" zegt Esmee en vertrektquote:Op maandag 22 november 2004 21:21 schreef Nano het volgende:
Lizzy ziet in haar ooghoeken dat haar moeder schrikt en loopt terug.Ze vraagt wat er is.
Lars, onderdanig als hij (nu nog) is, duikt achter z'n laptop en surft naar arthurkoolhof.nl om informatie over deze man te zoeken. Ook deze gegevens draait hij keurig uit in een Excel sheet en legt ze op Esmee's bureau.quote:Op maandag 22 november 2004 21:21 schreef digispeed het volgende:
[..]
Het is Arthur Kolthof, en vraagt haar P.A. onmiddelijk uit te zoeken waar deze man woont.
Dan vertrekt ze naar haar afspraak buiten de stad. Esmee beloofd nog te bellen over de excel sheets en vertrekt.
Het is Ralf die opneemt. "Plan? Zeg wie ben jij kaaskop? Oh, Joost heeft dat klereding hier weer laten liggen. Joost!!!"quote:Op maandag 22 november 2004 21:23 schreef _bigmac_ het volgende:
Cody loopt naar buiten en begint een beetje te basketballen
''Hij draait Joost zijn nummer en vraagt ''oke wat is je plan ?''
Jaa?Shit,heb je de telefoon aangenomen,dat is voor mij! En ga nu maar weg..quote:Op maandag 22 november 2004 21:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Het is Ralf die opneemt. "Plan? Zeg wie ben jij kaaskop? Oh, Joost heeft dat klereding hier weer laten liggen. Joost!!!"
''Ja is goed ik wacht op je'' Dan ziet Cody opeens het mooiste meisje lopen dat hij ooit geeft gezien...quote:Op maandag 22 november 2004 21:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jaa?Shit,heb je de telefoon aangenomen,dat is voor mij! En ga nu maar weg..
Cody,ik kom nu naar je toe! We moeten nog wat bespreken...
Inmiddels is Joost bij hem aangekomen: Kom op,we gaan nu naar school dadelijk merkt me pa dat we wegzijn...quote:Op maandag 22 november 2004 21:28 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
''Ja is goed ik wacht op je'' Dan ziet Cody opeens het mooiste meisje lopen dat hij ooit geeft gezien...
''oke en vertel nu wat je plan is '' antwoord Cody ''wow wat een mooi meisje was dat denkt hij ''quote:Op maandag 22 november 2004 21:29 schreef Orginial het volgende:
[..]
Inmiddels is Joost bij hem aangekomen: Kom op,we gaan nu naar school dadelijk merkt me pa dat we wegzijn...
ze rennen zo hard ze kunnen de straat uit , op weg naar het Primarycollege..
Shit,het lukt niet!quote:Op maandag 22 november 2004 21:33 schreef Orginial het volgende:
Joost is opgewonden,als ze nou maar niet betrapt worden.De computerkamer is nog open.
"Wat raar,normaal is die altijd dicht!" Maarja uhhmm ik hack de pc wel even... Eens even zien..
quote:Op maandag 22 november 2004 21:38 schreef digispeed het volgende:
en zo eindigt SOP op Maandag 22.11.2004
Inderdaad,maar het wordt wel beter.quote:Op maandag 22 november 2004 21:39 schreef _bigmac_ het volgende:
Nou geweldigal moet er nog gewerkt worden aan het plot
Iedereen maakt SOPquote:Op maandag 22 november 2004 21:41 schreef Zhenar het volgende:
Hee, ik dacht dat iemand co-schappen ging lopen?
Esmee is trouwens nu al het tofste personage.
Dit was toch wel de beste scenequote:Op maandag 22 november 2004 21:22 schreef Nano het volgende:
Lizzy ziet Lars niet.
quote:Op maandag 22 november 2004 21:45 schreef Airelle het volgende:
Ik was een beetje te laat he.
Je hebt wel indruk op Cody gemaakt zegquote:Op maandag 22 november 2004 21:40 schreef Nano het volgende:
We wachten met spanning op morgen!
We zullen 't zien vriendquote:Op maandag 22 november 2004 21:48 schreef Orginial het volgende:
Even voor de duidelijkheid:
Die personal assitent en Lizzy krijgen geen relatie...Lizzy en Cody wel![]()
Ja maar,anders wordt Cody haar vriendje en die pa raakt geobseerderd door haarquote:Op maandag 22 november 2004 21:49 schreef digispeed het volgende:
waarom bepaal jij dat.
ik vind lizzy met die p.a. ook wel wat, dat moet ze dan stiekem houden voor haar moeder
Kinky.quote:Op maandag 22 november 2004 21:51 schreef digispeed het volgende:
ze kan ook met allebei tegelijk . een trio
Nog geen idee, denk dat ik morgen aan 't squashen ben... misschien ook nie...quote:Op maandag 22 november 2004 21:54 schreef Orginial het volgende:
Wie kunnen er morgen?
Joost Kolthof.
Ikquote:Op maandag 22 november 2004 21:55 schreef Orginial het volgende:
Oke dus
Joost Kolthof.
Ralph Kolthof.
Esmee van Tellegen.
Nog meer?
11.15,als die belspelmuts er niet doorheen lult.quote:Op maandag 22 november 2004 22:02 schreef BVO het volgende:
Ik heb het gemist, hoe laat is de herhaling?
quote:Op maandag 22 november 2004 22:02 schreef BVO het volgende:
Ik heb het gemist, hoe laat is de herhaling?
helemaal mee eens, ook Esmee is er niet elke dag. Zo blijft het leuk !quote:Op maandag 22 november 2004 22:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik kan overigens bijna altijd, maar zal soms natuurlijk ook opzettelijk niet meedoen. Het zou saai zijn als iedereen er elke aflevering in zou spelen
Joost en Cody beginnen we mee ---> Stuk 1quote:Op maandag 22 november 2004 22:00 schreef Orginial het volgende:
Morgen:
Ralf Kolthof
Joost Kolthof
Cody Lebeau
Winston Kolthof
Esmee van Tellegen
onzeker: Lars Zoomers
Oke ik maak morgen de definitieve voor morgenquote:Op maandag 22 november 2004 22:15 schreef BVO het volgende:
Ik ook! Ik ook!
Sowieso moet je het ook weer niet teveel plannen, is juist leuk als zo'n cliff spontaan ontstaat.
Wil je vanavond?quote:Op dinsdag 23 november 2004 07:29 schreef Tha_T het volgende:
Ik dacht dat ik morgen moest verschijnen.
leuk !quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:44 schreef BVO het volgende:
Ik doe vanavond ook mee..
Accord.Iedreen die meedoet,nu op msn komen: Iedereen is er al; behalve BVOquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:42 schreef digispeed het volgende:
Het plan vanaf nu is als volgt vind ik.
Er worden geen verhaallijnen meer verzonnen op voorhand, iedereen krijgt de vrije loop.
als je klaar bent posten laat je dat gewoon even weten
door op het laatst het volgende te vermelden -done-
daarna zien we wel hoe het verderloopt.
Iemand MSN ??? Misschien leuk voor de regie op de achtergrond
\quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:46 schreef digispeed het volgende:
[..]
leuk !
ik ben erquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:48 schreef Orginial het volgende:
[..]
\
Digi,waarom ben je niet online?![]()
quote:Op maandag 22 november 2004 20:59 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]SOP #1: Joost,Cody en de computerinbraak![afbeelding]
Cast seizoen 1 van SOP
Familie Kolthof
Arthur Kolthof Bupatith
Winston Kolthof Bar_Rel
Babette Kolthof Zowiee
Ralph Kolthof Frey
Joost Kolthof Orginial
Familie Beutinga
Tobias Beutinga Static
Ellen Beutinga Airelle
Sanne Beutinga Viking84
Marc Beutinga Bvo
Familie Lebeau
David Lebeau Apk
Cody Lebeau Bigmac
Iris Lebeau Joyce&Roxy lover
Studentenhuis & Cafe: The Jage
Yacinto Jelden Tom_Tom
Raoul Bultrug Tha_T
Patrick Zoomers Dizer
Tara de Graaf Tania18
Mariléne Frunthof Niksan
Lizzy van Tellegen Nano
Lars Zoomers Mark_03
Richard de Graaf Zhenar
Desiree de Graaf Toettoet
Esmee van Tellegen Digispeed
Acedemisch Ziekenhuis Fok
De co-assitenten Marc Beutinga,Raoul Bultrug,Babette Kolthof en Tara de Graaf lopen stage in het AZF om later een volwaardige arts te worden.Personeelschef Winston Kolthof zorgt ervoor dat het vlekkeloos verloopt en Arthur Kolthof is de directeur van het AZF.Winston is er personeelschef.
The Jage
Yacinto Jelden en Mariléne Frunthof werken in The Jage.Yacinto is de baas van het café en Mariléne is er serveerster.De jongeren Yacinto,Raoul,Mariléne,Richard,Tara en Patrick wonen boven The Jage.
Primary College
Ellen Beutinga is docente Frans op het Primary College en heeft leerlingen zoals: Cody Lebeau en Joost Kolthof.Ook Iris Lebeau en Lizzy van Tellegen bevinden zich op het Primary College.Tobias Beutinga is er directeur.
Voor de rest..
Patrick Zoomers is fitnessleraar in het FFC: Het Fok Fitness Centrum.
Arthur & van Tellegen ModelBV
Arthur is de directeur van het AZF en Esmee van Tellegen heeft haar eigen modebedrijf: Tellegen Mode BV.
Maandag 22 November om 21.00
Vanaf nu kan jij bepalen wat jouw personage iedere dag meemaakt in SOP.Iedere werkdag van 21.00 - 21.30 in het SOP-Topic op Forum.fok!
[afbeelding]
Familie Kolthof
De familie Kolthof bestaat uit: Arthur,directeur van het AZF en Winston is daar personeelschef.Ook dochter Babette loopt daar co-schappen en Ralph heeft geen zin om te werken,maar bereidt liever een zinvolle toekomst voor: Het bedrijf van zijn vader overnemen.Dan is er nog Joost,die totaal niet op zijn familie lijkt en liever gaat skaten met zijn vrienden.
[afbeelding]
Familie Beutinga
De familie Beutinga bestaat uit: Tobias,die directeur van het Primarycollége is.En Ellen,die docente Frans is.Dochter Sanne ligt vaak in de knoop met haar eigen en zoon Marc liep co-schappen in het AZF,maar wil zich storten op een zangcarriére.
[afbeelding]
De Lebeau's & De Jage
Iris Lebeau en Cody Lebeau wonen in bij hun oom David Lebeau.Op zich een harstikke leuke man,totdat zijn duistere verleden nog boven komt.In de Jage wonen:Yacinto,Mariléne,Tara,Raoul,Richard en Patrick.Zij hebben allerlei verschillende banen en weten nog niet wat hun einddoel in hun leven is.
[afbeelding]
Esmee van Tellegen
Esmee van Tellegen komt samen met haar dochter Lizzy van Tellegen nieuw in Fokdam wonen en neemt haar personal assitent Lars Zoomers mee.Ze besluiten samen Arthur Kolthof kapot te maken.
[afbeelding]
Let op: Ga niet oftopic tussen 21.00 - 21.00,en let goed op welke verhaallijn er aan de gang is en als die het stukje tussen die personages klaar is gaan we naar het volgende stukje van een verhaallijn.En praat en handel niet voor een ander personage.Tenzij die afwezig is.
[afbeelding]Neem eerst even de site door,voor de biografiën enzo op: www.soap-sop.tk
"Klootzak,laat me hier niet alleen!" Sorry mevrouw,ik uhh moet gaan.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:00 schreef _bigmac_ het volgende:
Cody zag de deur open gaan en sprong uit het raam en verdween de hoek van de straat om ''De groeten '' schreeuwde hij Joost nog na .
''Hey meid,welkom bij het AZF ik ben Winston van Kolthoff.Je zoekt waarschijnlijk mijn vader die zit in de ondergrondse gangen, hij is momenteel volgens mij bezig met een onderzoek''quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:04 schreef digispeed het volgende:
Esmee van Tellegen klopt op de deur bij Winston en vraagt naar het kantoor van Dhr Kolthoff
Meid, zo noem je mij niet, ik heb niet bij jou in bed gelegen, dus jij bent een zoon van Arthur.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:05 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Hey meid,welkom bij het AZF ik ben Winston van Kolthoff.Je zoekt waarschijnlijk mijn vader die zit in de ondergrondse gangen, hij is momenteel volgens mij bezig met een onderzoek''
''Ik noem iedereen zo als ik wil.En volgens mij heb ik wel bij jouw in bed gelegen,weet je nog Kermis 2003?Dat jij een wijntje teveel op had..ik bracht je naar huis en toen dronk je nog wat bij mij thuis.Je liep te wachelen...en tja..toen..maar goed je wou me pa's o6..ok hiero:0609060906''quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:07 schreef digispeed het volgende:
[..]
Meid, zo noem je mij niet, ik heb niet bij jou in bed gelegen, dus jij bent een zoon van Arthur.
Arme Jongen, zou je me zijn o6 nummer kunnen geven ik wil een afspraak maken.
ja je hebt leuke humor, anyway het was aangenaam kennis te maken.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:08 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Ik noem iedereen zo als ik wil.En volgens mij heb ik wel bij jouw in bed gelegen,weet je nog Kermis 2003?Dat jij een wijntje teveel op had..ik bracht je naar huis en toen dronk je nog wat bij mij thuis.Je liep te wachelen...en tja..toen..maar goed je wou me pa's o6..ok hiero:0609060906''
''Tot ziens Babe''
Intussen maakt Joost zich zorgen om Cody en belt hem op zijn mobiel.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:09 schreef _bigmac_ het volgende:
Cody kon niet slapen en zet kei hard rap music aan .
quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:10 schreef Orginial het volgende:
[..]
Intussen maakt Joost zich zorgen om Cody en belt hem op zijn mobiel.
Lars komt wederom in z'n patserauto voorbij en irriteert zich aan de pokke herrie. Hij gooit een steen door het raam van Cody. Cody heeft een hoofdwond.... Lars rijdt verderquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:09 schreef _bigmac_ het volgende:
Cody kon niet slapen en zet kei hard rap music aan .
Cody hoort niks omdat zijn muziek te hard staat en droomt over Lizzy zonder te weten hoe ze heet ''Wat een mooie meid was dat . Ik moet weten wie ze is '' .quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:10 schreef Orginial het volgende:
[..]
Intussen maakt Joost zich zorgen om Cody en belt hem op zijn mobiel.
Joost zucht en valt boven zijn boeken in slaap.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:14 schreef Orginial het volgende:
Joost kan niet slapen,en kijkt zijn Frans nog een keer over.Dat wordt blokken,nou de punten niet gewijzigd zijn.![]()
Neeh man,ze zag me niet.Eey waarom heb jij mij laten stikken?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:19 schreef _bigmac_ het volgende:
Cody besluit Joost te bellen ''Ey rijk kut aapje , Heb je nog gezeik gekregen met die zuipsnol?''
''wat denk jij ik heb geen zin in gezeur , Ik heb al genoeg gezeik van mijn oom aan mijn hoofd ''quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:19 schreef Orginial het volgende:
[..]
Neeh man,ze zag me niet.Eey waarom heb jij mij laten stikken?
Hmm,oke.Heb je Lizzie nog gesproken?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:21 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
''wat denk jij ik heb geen zin in gezeur , Ik heb al genoeg gezeik van mijn oom aan mijn hoofd ''
''Nu niet Marc..ik moet iets lozen''quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:21 schreef BVO het volgende:
Marc ziet Winston lopen op de gang en vraagt waar de nieuwe co-asistenten moeten zijn.
''wie ?'' Vraagt Codyquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:21 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hmm,oke.Heb je Lizzie nog gesproken?
Ja zo heet ze.Ik ken haar van school,ze is wel oke.Maare ik ga hangen volgens mij komt Ralf eraan.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:23 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
''wie ?'' Vraagt Cody
Ralf komt binnenlopen met de envelop in zijn handen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:24 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja zo heet ze.Ik ken haar van school,ze is wel oke.Maare ik ga hangen volgens mij komt Ralf eraan.
''Ja de mazzelen 'antwoord Cody ''ooh en she is mine ''quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:24 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja zo heet ze.Ik ken haar van school,ze is wel oke.Maare ik ga hangen volgens mij komt Ralf eraan.
Wat heb jij daar?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf komt binnenlopen met de envelop in zijn handen.
"Dat gaat je niks aan" en Ralf loopt de trap op en gaat naar zijn kamer.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wat heb jij daar?![]()
Jawel,laat zien!quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:27 schreef Frey het volgende:
[..]
"Dat gaat je niks aan" en Ralf loopt de trap op en gaat naar zijn kamer.
Ralf laat de envelop vallen en de 400 euro valt eruit.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:28 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jawel,laat zien!
De twee lopen richting trap en raken in gevecht...
Wat is dit...quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:29 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf laat de envelop vallen en de 400 euro valt eruit.
Hoezo?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:31 schreef Orginial het volgende:
Sex-posten deleten.![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:32 schreef bar_rel het volgende:
Verreweg de beste soap aller tijden...
GTST,
ONM,
maak je borst nat...de eerste 2 afleveringen zijn al een succes...
------sop------
Morgen denk ik wel.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:33 schreef _bigmac_ het volgende:
Hmpf lekker veel interactiviteit had ik met de andere personages.
Ikquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:32 schreef Orginial het volgende:
Wie kunnen er morgen?
Ikke![]()
Dus elke dag iemand anders..quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:35 schreef digispeed het volgende:
Goed na de flop van vanavond met SOP, wil ik graag met jullie even van idee wisselen.
Ik stel voor om het SOP idee iets aan te passen.
Iedere dag schrijft iemand anders de soap voor die avond. Je krijgt dan zeg maar een doorschrijfverhaal. Dat is ten eerste veel leuker om te lezen en ten tweede bepaald iedereen ZELF wat er die dag gebeurd.
Goed Idee ??
Ik vind dat door mekaar heen posten echt een blamage. En als dat zo verder moet zal Esmee van Tellegen denk ik snel op werkbezoek in het buitenland gaan.
Het is wel een oké idee...maar kan je dan niet beter iemand sneller laten schrijven want dan moet je anders 2 weken wachten tot je weer mag!quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:36 schreef BVO het volgende:
Ik ben het met digispeed eens.
Er kunnen ook 5 posts zijn op 1 avond.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:36 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dus elke dag iemand anders..kan je lang wachten tot je weer mag..
Dit is juist leuk!quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:35 schreef digispeed het volgende:
Goed na de flop van vanavond met SOP, wil ik graag met jullie even van idee wisselen.
Iedere dag schrijft iemand anders de soap voor die avond. Je krijgt dan zeg maar een doorschrijfverhaal. Dat is ten eerste veel leuker om te lezen en ten tweede bepaald iedereen ZELF wat er die dag gebeurd.
Goed Idee ??
Ik vind dat door mekaar heen posten echt een blamage. En als dat zo verder moet zal Esmee van Tellegen denk ik snel op werkbezoek in het buitenland gaan.
Want ik vind het juist leuk,maar wel met jouwquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:40 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dit is juist leuk!
Ja leuk ik schrijf dan bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:35 schreef digispeed het volgende:
Goed Idee ??
Whahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:42 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ja leuk ik schrijf dan bijvoorbeeld
En toen begon Esmee zich te vingeren op straat.
Daar ben jij het dan weer niet mee eens en post dan.
.
Maar dat was maar een droom.
Vervolgens weer iemand .
Maar het blijkt geen droom te zijn enz..
esmee deed mee aan collectief zelfmoordquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:43 schreef BVO het volgende:
Marc heeft zelfmoord gepleegd..
Mevrouw krijgt haar zin niet,en stopt maar. :')quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:44 schreef digispeed het volgende:
[..]
esmee deed mee aan collectief zelfmoord
Ja leuke nieuwe rage !quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:43 schreef digispeed het volgende:
ik denk dat ik maar een eigen soap doorschrijf verhaal ga opstarten
wil iemand mee doen ??
nee hoor, maar ik vin dhet zonde van mijn tijd, de rol van esmee is dus nu in de aanbieding.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:46 schreef Orginial het volgende:
[..]
Mevrouw krijgt haar zin niet,en stopt maar.![]()
Blijffff we gaan het helemaal re-organiseren en mischien doen we iets van doorschrijfen inderdaad,mischien ook wel leuk!
Waarom vond je de eerste aflevering dan wel leuk?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:49 schreef digispeed het volgende:
[..]
nee hoor, maar ik vin dhet zonde van mijn tijd, de rol van esmee is dus nu in de aanbieding.
Ik vind het op deze manier totaal niet leuk. het loopt niet goed zo. Jammer want het concept is leuk.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:05 schreef MiLalaa het volgende:
Hallo mensen, ik lees SHO al een paar maandjes gezellig mee, en was erg benieuwd naar de 'premiere' van SOP. Maar nu moet ik toch echt even zeggen dat ik echt gigantisch in een deuk lig hierom! Fantastisch, zo lollig, heb nog nooit zo hard gelachen in m'n eentje achter m'n laptopje... Erg creatief van jullie allemaal in ieder geval. Bedankt en ga zo door!
Moet je morgen na GTST op MSN komenquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:08 schreef BVO het volgende:
[..].
Ik moet ook maar eens een lijntje krijgen..
Lurk je ook in SC?.
Het exclusieve kliekjestopic.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:12 schreef MiLalaa het volgende:
SC?
ik doe ook wel mee, maar niet vanavond.quote:Op woensdag 24 november 2004 16:57 schreef Orginial het volgende:
Esmee en dur PA; wat doen jullie negatief zeg.
Doe gewoon leuk mee.
Ik heb besloten niet akkoord te gaan met jouw idee.quote:Op woensdag 24 november 2004 17:48 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik doe ook wel mee, maar niet vanavond.![]()
sorry ik vind het niks, daar doe ik niet aan mee.quote:Op woensdag 24 november 2004 17:57 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb besloten niet akkoord te gaan met jouw idee.![]()
Dit vind ik beter: Iedere 5 minuten krijgen 2 of soms 3 en soms 1 user de tijd een verhaallijn te posten,die automatisch eindigt na 5 minuten en de volgende verhaallijn komt.zoietz:
21.00 = Joost & Ralf Kolthof.
21.05= Cody,Lizzie en Esmee.
21.10= Winston en Arthur.
21.15= Joost Kolthof.
21.20 = Esmee van Tellegen en Arthur Kolthof.
21.25 = Cody Lebeau.
21.30 = (+Cliffhanger) = Arthur Kolthof
Let op: Dit is een voorbeeld
Ik heb helemaal geen zin in SOPquote:Op woensdag 24 november 2004 20:05 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik doe vandaag alleen mee als ik wat meer met de andere personages te maken krijg
Intussen wordt het steeds waziger voor Joost zijn ogen...quote:Op woensdag 24 november 2004 21:01 schreef Airelle het volgende:
Ellen Beutinga:
He?! Ik hoorde een schreeuw hier vlakbij.
Joost ziet heel zijn leven voorbij flitsen...quote:Op woensdag 24 november 2004 21:02 schreef Airelle het volgende:
Ik ga even kijken.
[Loopt naar het huis van de buren]
Hmmah...quote:Op woensdag 24 november 2004 21:04 schreef Airelle het volgende:
He? Wat raar.. de deur staat nog gewoon open... en er ligt daar een jongen op de grond![]()
!
Zijn kennismaking met Cody...quote:Op woensdag 24 november 2004 21:05 schreef Airelle het volgende:
Ik moet iets doen!
*Belt 1-1-2.
Joost voelt zich steeds slapper,en dan valt hij weg...quote:Op woensdag 24 november 2004 21:07 schreef Airelle het volgende:
Waar schiet die ambulance niet op?
Het gaat niet goed met hem!
Vanaf heden wordt de rol van Arthur tijdelijk gespeeld door Orginialquote:Op woensdag 24 november 2004 21:13 schreef bar_rel het volgende:
Winston belt ze vader Arthur in paniek op...
''Pa!! PA!!! PAAAAAA!! Joost..het is Joost..''
Aan de andere kant van de lijn stottert Arthur
''Wat?Wat is er Winston..je stoort me nogal?''
Winston legt uit dat Joost net binnekomt rijden op de Eerste hulp...
''Pa...je kan beter even komen...''
Winston! Zoiets zou zij nooit doen,heb je Cody al gebeld ofzo?quote:Op woensdag 24 november 2004 21:16 schreef bar_rel het volgende:
''Joost..hij heeft een ongeluk gehad of iets dergelijks...volgens mij zag ik dat Mevrouw Beutinga een steen op ze hoofd gooide omdat hij eerder deze nacht probeerde bij haar in te breken in haar school''
''Dus eigenlijk........''
Goed dat je erbent,uhm ga maar even zitten.Luister,wat weet jij van het ongeluk?quote:Op woensdag 24 november 2004 21:17 schreef Airelle het volgende:
*Ik heb besloten om ook naar het AZF te gaan om te kijken hoe het met Joost is.
Nou .. Ik hoorde een gil in het huis naast ons en ik ben gaan kijken. Toen ik binnenkwam zag ik Joost onderaan de trap liggen.quote:Op woensdag 24 november 2004 21:18 schreef Orginial het volgende:
[..]
Goed dat je erbent,uhm ga maar even zitten.Luister,wat weet jij van het ongeluk?
Ralf,hij moet hier meer van weten! Ik eh,moet gaan! Leuk je weer gezien te hebben,zorg jij dat Winston mij op de hoogte houdt over Joost?quote:Op woensdag 24 november 2004 21:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou .. Ik hoorde een gil in het huis naast ons en ik ben gaan kijken. Toen ik binnenkwam zag ik Joost onderaan de trap liggen.
''Ja weet ik veel ik heb hem na gister niet gezien maar heb wel gehoord dat ze thuis een nieuwe butler hebben ''quote:Op woensdag 24 november 2004 21:19 schreef bar_rel het volgende:
Winston belt Cody...
''Hey gozer, ik heb hier Joost voor me liggen,het ziet er naar uit dat hij EN een steen in ze hersenschedel heeft EN sexueel misbruikt is''
''Leg is uit,wat hebben jullie gedaan!!!?''
Oke! Ik zal het hem zeggen.quote:Op woensdag 24 november 2004 21:21 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ralf,hij moet hier meer van weten! Ik eh,moet gaan! Leuk je weer gezien te hebben,zorg jij dat Winston mij op de hoogte houdt over Joost?
Arthur spoedt zich naar Huize Kolthof.quote:Op woensdag 24 november 2004 21:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oke! Ik zal het hem zeggen.
''Nee Lars ofzo '' Teminste dat vertelde Joost.quote:Op woensdag 24 november 2004 21:23 schreef bar_rel het volgende:
''Een nieuwe butler interessant..hoe heet ie? Toevallig LARS!!want daar heb k veel over gehoord?''
''oke '' antwoord Cody en hij zet duidelijk in beeld zijn Nokia uit '' en loopt naar het AZFquote:Op woensdag 24 november 2004 21:28 schreef bar_rel het volgende:
''Kom naar het AZF Cody..dan praten we er wel over met een kopje koffie en een pakje Pringles''
De butler doet open en begeleid het bezoek naar Arthur.quote:Op woensdag 24 november 2004 21:29 schreef Orginial het volgende:
Intussen zit Arthur in zijn werkstoel na te denken over Joost.
Ineens gaat de bel..
Geen sexistische en reclame acties morgen dus...quote:Op woensdag 24 november 2004 21:37 schreef bar_rel het volgende:
Meldt zich niet.....aaaah balen!!
Ik kan niet...
en digispeedquote:Op woensdag 24 november 2004 21:41 schreef bar_rel het volgende:
..we hebben bigmac nog
maar kan ik wel mee beginnenquote:Op woensdag 24 november 2004 21:44 schreef bar_rel het volgende:
Maar jij maar geen sex en reclame acties
quote:Op woensdag 24 november 2004 21:45 schreef digispeed het volgende:
[..]
maar kan ik wel mee beginnen
quote:Op woensdag 24 november 2004 22:43 schreef mark_03 het volgende:
Ik ben er morgen wederom niet... komt ff zo uit sorry... probeer er vrijdag weer bij te zijn
Zoals ik 't nu meegelezen heb ging 't vandaag weer redelijk ofniet
Ik moet noodgedwongen afhaken vanavond.quote:Op donderdag 25 november 2004 08:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
![]()
Er is dus niemand.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:13 schreef bar_rel het volgende:
Ik ben der mischien vanavond toch wel...
of mischien niet...
ik kijk wel![]()
Kunnen we dat wel maken,quote:Op donderdag 25 november 2004 19:20 schreef Airelle het volgende:
Ik weet niet.
Waarschijnlijk niet dan he.
Oke,we beginnen zo met Arthur die Esmee ziet.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:13 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik ben er wel.
Oke,en doe wat volwassenerquote:Op donderdag 25 november 2004 20:38 schreef bar_rel het volgende:
Ik ben der mischien....
Hoezo?quote:Op donderdag 25 november 2004 20:40 schreef Orginial het volgende:
[..]
Oke,en doe wat volwassener![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 20:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik ben voor meer sex in SOP.
Je verhaallijn is als volgt gegaan:quote:Op donderdag 25 november 2004 20:49 schreef Orginial het volgende:
[..]
Arthur![]()
Een hoofd-lijn zelf.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:52 schreef BVO het volgende:
Kan ik vandaag ook een lijntje krijgen???
Nee ik speel vandaag Esmee,totdat Digispeed er morgen weer iz.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:53 schreef Bupatih het volgende:
Arthur schrikt op en kijkt Esmee angstig aan ''Wat moet jij hier''' vraagt Arthur
Arthur roept zijn bodyguard erbij en vraagt hem om Esmee weg te smijten.
Joost en Cody breken in de computers van het Primarycollége.Net op het moment dat Joost beet lijkt te hebben komt Ellen Beutinga binnen.Ze kunnen nog net op tijd wegkomen.Intussen maakt Esmee van Tellegen haar entree in Fokdam,en besluit revanche te nemen op haar rivaal Arthur van Kolthof.Ralf heeft drugs gedealt en waneer hij thuis komt ziet Joost hem.Ze raken in gevecht en Ralf laat per ongeluk het geld vallen,Joost schrikt hiervan en valt van de trap.Ellen Beutinga die naast huize Kolthof woont,vindt hem en brengt hem naar het AZF.Winston bekommert zich om hem en Arthur spoedt zich naar Joost.Nadat iedereen gekalmeerd is gaa Arthur naar huis,maar dan gaat de bel en Esmee van Tellegen stapt binnen....quote:Op donderdag 25 november 2004 20:56 schreef BVO het volgende:
Nou, begin maar vast met:
Wat er voorafging, in SOP....
Esmee, wat ik heb gedaan is verleden tijd. Jij weet zelf ook dat je het hebt verdiend.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:00 schreef Orginial het volgende:
Zo Arthur,heb je ervan genoten me kapot te maken?
Ahaha,wat een grap Arthur.Nee Arthur,ik kom revanche nemen.Ik maak je kapot,daar zal ik persoonlijk voor zorgen.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Esmee, wat ik heb gedaan is verleden tijd. Jij weet zelf ook dat je het hebt verdiend.
Haha. Laat me niet lachen. Jij schopt nog geen deuk in een pakje boter!!!quote:Op donderdag 25 november 2004 21:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ahaha,wat een grap Arthur.Nee Arthur,ik kom revanche nemen.Ik maak je kapot,daar zal ik persoonlijk voor zorgen.
Wacht maar Arthur,en oja voordat ik het vergeet..Hou je mooie kindertjes in de gaten,je zou toch niet willen dat ze iets overkomt,of wel soms?quote:Op donderdag 25 november 2004 21:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Haha. Laat me niet lachen. Jij schopt nog geen deuk in een pakje boter!!!
En nu is het genoeg!! ERUIT!!quote:Op donderdag 25 november 2004 21:05 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wacht maar Arthur,en oja voordat ik het vergeet..Hou je mooie kindertjes in de gaten,je zou toch niet willen dat ze iets overkomt,of wel soms?
Dag Arthur,hoop je snel weer te zien.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En nu is het genoeg!! ERUIT!!
Heyquote:Op donderdag 25 november 2004 21:07 schreef _bigmac_ het volgende:
Cody belt aan bij Arthur '' Ey doe eens open ouwe knar'!''
''Ey is die Ralf thuis? ''quote:Op donderdag 25 november 2004 21:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hey
Neequote:Op donderdag 25 november 2004 21:11 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
''Ey is die Ralf thuis? ''
''Hey,ja natuurlijk mag je even naar de wc,kom maar.Ik ga wel ondertussen naar het AZF toe want ene Beutinge wacht om me daar.Maar als je wil mag je best wat pringles pakken die in me kast liggen hoor!!''quote:Op donderdag 25 november 2004 21:16 schreef _bigmac_ het volgende:
''Ey winston zeg ik moet effe naar de wc , Mag ik even ?''
Wat hij niet weet is dat Esmee intussen een sluw plannetje aan het smeden is.Met wie kan ik Arthur het meeste pakken?quote:Op donderdag 25 november 2004 21:21 schreef Frey het volgende:
Ralf is weer bij het hutje bij de haven waar de jongens weer staan te wachten. Hij krijgt deze keer een pakketje in zijn handen geduwd. “Een flinke bestelling. Nu begrijp ik het grote bedrag”
Ralf kijkt naar het adres dat op het pakketje staat. “Ok en onthoud: zelfde regel als voorheen”
Dan vertrekt Ralf met het pakketje.
Intussen is Esmee aan de telefoon met Brian."Wat,hoezo dat gaat niet lukken?"Ik zeg het je,Ralf moeten we hebben! En nee,hij is niet te gevaarlijk."Het intereseert me niet dat hij zich in het criminele circuit bevindt.Ik wil hem!"quote:Op donderdag 25 november 2004 21:25 schreef Frey het volgende:
Een jongen rijdt op zijn skateboard langs de kade. Hij gaat steeds sneller en sneller. Verderop loopt Ralf met het pakketje, als hij opeens de skater aan ziet komen.
“Wat the….!!!!”
Ralf springt aan de kant, maar het pakje valt uit zijn handen en belandt in het water.
“Neeeee! Verdomme, klootzak!”
Maar de jongen is er al vandoor gegaan. Daar zit Ralf nu… 10000 euro in het water…
THE END.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:28 schreef Orginial het volgende:
[..]
Intussen is Esmee aan de telefoon met Brian."Wat,hoezo dat gaat niet lukken?"Ik zeg het je,Ralf moeten we hebben! En nee,hij is niet te gevaarlijk."Het intereseert me niet dat hij zich in het criminele circuit bevindt.Ik wil hem!"
Brian praat op haar in...
"Oke,mischien heb je gelijk,maar wie dan?"Maar natuurlijk: Joost Kolthof.Als we hem ontvoeren zal Arthur wel losgeld willen betalen,als hij niet genoeg appartuur heeft wat voor een coma verreist is,zal hij het niet overleden.Zorg ervoor dat Joost verdwijnt uit het AZF,Brian!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |