Golfer was erbij.quote:

Daar heeft hij het inderdaad nog vaak overquote:Op zondag 28 november 2004 18:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Golfer was erbij.

Zong íe toen ook "'k Zie niks aan de overkant!"?quote:Op zondag 28 november 2004 18:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Golfer was erbij.

Nee, we juichten alleen mee met de andere kant van het stadion als er weer een doelpunt was gevallen dat we niet hadden kunnen zien.quote:Op zondag 28 november 2004 18:25 schreef twi het volgende:
Zong íe toen ook "'k Zie niks aan de overkant!"?

Mooi gedaan, al leek het zeker van achter het doel alsof SQD wel heel erg vrij stond. Maar daar gaan we niet over zeuren natuurlijkquote:Op zondag 28 november 2004 19:45 schreef tong80 het volgende:
Mooie vrije trap van Sneijder waaruit de kopgoal kwam.

Vond ik inderdaad ook. Het liep wel lekker daar aan de linkerkant samen met Maxwell af en toe.quote:Op zondag 28 november 2004 19:43 schreef keijz het volgende:
Boukhari speelde wel goed toch?

Vorig seizoen ja, Ajax werd dit seizoen door Heerenveen in eigen huis geklopt, dus is nog niet in Friesland op bezoek geweestquote:Op zondag 28 november 2004 16:00 schreef logisnack het volgende:
[..]
Ajax is iig al in friesland op bezoek geweest.
De rest weet ik zo niet meer uit mijn hoofd.

Maar ja.. Dit kan ook weer het tegenovergestelde betekenenquote:Maxwell blijft na winter bij Ajax
De Braziliaan Maxwell maakte vanmiddag een einde aan alle geruchten dat hij Ajax tijdens de winterstop zou verlaten voor een Italiaanse topclub.
Deze week werd de Braziliaan door de Gazzetta Dello Sport in verband gebracht met een transfer naar Juve en Internationale. Eerder al werd zijn naam in verband gebracht met AC Milan. Maxwell benadrukte zondag echter dat hij zich na de winterstop gewoon meldt voor de het trainingskamp in Zuid-Afrika.
Ook trainer Ronald Koeman onderstreepte onafhankelijk van Maxwell dat het "onmogelijk is dat Maxwell vertrekt".

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |