quote:Op zondag 28 november 2004 10:24 schreef twi het volgende:
Bah....Nouja, we hebben Escude
quote:Ajax speelt vanmiddag zonder Ryan Babel tegen RBC. De 17-jarige spits, die na zijn bemoedigende debuut in de Champions League opnieuw een kans zou krijgen, kampt met een lichte knieblessure. Hij maakte vrijdag een verkeerde beweging, maar voelde gisteren bij het opstaan pas de pijn en moest de training laten schieten. Er werd een klein scheurtje in het kapsel geconstateerd.
Babel zal enkele dagen rust moeten houden.
En Feyenoord komt weer boven jullie, wanneer Ajax op bezoek moet bij clubs als Heerenveen, Utrecht en Vitessequote:Op zondag 28 november 2004 15:50 schreef Nashje het volgende:
We komen boven Feyenoord.
Ik neem psvers niet meer serieusquote:Op zondag 28 november 2004 15:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
En Feyenoord komt weer boven jullie, wanneer Ajax op bezoek moet bij clubs als Heerenveen, Utrecht en Vitesse
We hebben er daar zeker 1 (heereveen) en volgens mij ook 2 (utrechts) al van gehad hoorquote:Op zondag 28 november 2004 15:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
En Feyenoord komt weer boven jullie, wanneer Ajax op bezoek moet bij clubs als Heerenveen, Utrecht en Vitesse
Ehm..quote:Op zondag 28 november 2004 15:56 schreef logisnack het volgende:
[..]
We hebben er daar zeker 1 (heereveen) en volgens mij ook 2 (utrechts) al van gehad hoor
quote:wanneer Ajax op bezoek moet
Ajax is iig al in friesland op bezoek geweest.quote:Op zondag 28 november 2004 15:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ehm..
[..]
Zoals het hoortquote:Op zondag 28 november 2004 16:03 schreef ThomasBerge het volgende:
Gelukkig heeft Feyenoord punten laten liggen, en staan we weer boven onze Rotterdamse vrienden
quote:Op zondag 28 november 2004 17:42 schreef tong80 het volgende:
Boven Rotjeknor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |