quote:Overigens ben ik eigenlijk wel benieuwd wanneer Maduro zich mag laten zien in het eerste. Hij is nu toch al op een mooie leeftijd (19) om langzaam te gaan brengen.
Meer dan Sonck en Anastasiou (al vind ik hem wel wat beter worden) bij elkaar bij Ajaxquote:Op maandag 22 november 2004 20:55 schreef Spideyman het volgende:
Met Babel in de spits
zit het in amsterdam wel kits
maar de vraag is nu gerezen
wat heeft hij nou bewezen?
let maar op, met Babel naar de top.quote:Op maandag 22 november 2004 20:55 schreef Spideyman het volgende:
Met Babel in de spits
zit het in amsterdam wel kits
maar de vraag is nu gerezen
wat heeft hij nou bewezen?
Zit niet zo te zeiken, Babel gaat het echt wel bereikenquote:Op maandag 22 november 2004 21:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
let maar op, met Babel naar de top.
Hooguit in de picture van Koeman en van Bastenquote:Op maandag 22 november 2004 21:16 schreef golfer het volgende:
Babel kan zich morgen eens in the picture proberen te spelen.
De geschiedenis wijst echter uit dat zodra een speler écht wat laat zien hij binnen de kortste keren vertrokken is. Ik zeg Seedorf, Ik zeg Robben, ik zeg Van Persie.quote:Op maandag 22 november 2004 21:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hooguit in de picture van Koeman en van Basten
Hij moet de komende 6 jaar nog wel bij ons spelen
Stergedrag.quote:Op maandag 22 november 2004 21:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat heeft Van Persie dan laten zien eigenlijk?
Davids, Bergkamp, Overmars, De Boertjes gingen pas weg na een langdurige periode in Ajax 1 gespeeld te hebben. Verder kun je ook te vroeg weggaan; Wooter, Musampa.quote:Op maandag 22 november 2004 21:36 schreef Spideyman het volgende:
[..]
De geschiedenis wijst echter uit dat zodra een speler écht wat laat zien hij binnen de kortste keren vertrokken is. Ik zeg Seedorf, Ik zeg Robben, ik zeg Van Persie.
VdV is te laat weg gegaan.
kom op zeg, je kunt de uitzonderingen van tig jaar terug er wel bij halen, maar je kunt niet ontkennen dat de leeftijd waarin spelers vertrekken naar het buitenland steeds lager en lager wordt.quote:Op maandag 22 november 2004 21:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Davids, Bergkamp, Overmars, De Boertjes gingen pas weg na een langdurige periode in Ajax 1 gespeeld te hebben. Verder kun je ook te vroeg weggaan; Wooter, Musampa.
@ Robar.quote:Ik zeg toch niet expliciet wie er wel of niet arrogant waren.....!
Ik zeg alleen dat spelers van Ajax zich minder snel wat laten zeggen dan spelers van AZ.
Bij AZ hebben ze misschien toch wat meer respect voor een trainer, omdat zij minder gepresteerd hebben dan Ajax. Je zal mij niet horen zeggen dat alle spelers arrogant waren, maar er waren er een paar bij die bijzonder weinig konden hebben van Co! Maar dat viel ook nog wel mee uiteindelijk......... Het gaat er ook om dat Co zo weinig krediet heeft gekregen terwijl het spel niet slechter was dan nu! Maar goed laten we maar vooruit kijken.... Ik gok dat Ajax wel wint in Turijn
Ik ben er nog niet helemaal klaar voorquote:Op dinsdag 23 november 2004 00:44 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik ga slapen en morgen gaat het allemaal goed komen. Ik heb er vetrouwen in.![]()
AJAX
![]()
Je zal me ook niet horen zeggen dat Co geen fouten heeft gemaakt. Maar Co heeft gewoon een bepaalde doelstelling en daar horen bepaalde speleres bij. Kijk naar AZ. Peter Wijker was zo onderhand mister AZ geworden, geen andere trainer die er maar over zou denken hem te laten vertrekken. Toch moest hij het veld ruimen. Co heeft gewoon lak aan reputaties en maakt geen onderscheid op basis van prestaties in het verleden. Hij kiest de beste spelers op dat moment. Dat hij dat niet altijd even tactisch heeft gedaan ben ik met je eens. Maar als hij wat langer de tijd gehad zou hebben, dan zou er na dat tweede jaar een hecht team staan.quote:Op maandag 22 november 2004 22:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
@ Robar.
De manier waarop je het zei leek alsof je iedereen bedoelde. Maar goed, Co heeft Winter en Witschge behoorlijk respectloos behandeld. Daarmee heeft hij zich echt niet geliefd gemaakt. Verder was z;n doelstelling aan het begin van z'n trainerschap voor het nieuwe seizoen ook niet echt tactisch. Sjakie Wolffs verbannen naar de tribune is ook een kansloze zet geweest. Z'n kamikaze opstelling tegen Celtic ook, het niet zien zitten in Kiwoe ook, Hersi opstellen op 10 tegen Feyenoord in de kuip ook (3-1) nederlaag, de te vroege verkoop van Gronkjaer ook, het respectloze gedrag jegens Laudrup ook. Dan kan je nog 2e staan, de sfeer in de groep was bedroevend destijds en mede door de punten die ik net heb opgenoemd was het gewoon niet wenselijk om destijds met Co door te gaan.
Makaay doet volgens Kicker gewoon mee, en Bayern moet thuis.quote:Op maandag 22 november 2004 21:14 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik heb gehoord dat Makaay niet meedoet bij Bayern? En moeten die uit of thuis. Misschien kan Maccabi thuis nog een keer stunten (en Ajax in Turijn)
Lijkt net alsof Koeman bij voorbaat al denkt dat zijn verdediging in de fout zal gaan en dat Ajax toch niet tot scoren komt...... Gelukkig weten we wel beterquote:"Als we willen winnen zullen we nu de kansen die we krijgen wel moeten benutten en verdedigend geen stommiteiten begaan. Het zal dus heel moeilijk worden."
Daar heb ik helemaal niks van meegekregen........................!quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:10 schreef Emoe het volgende:
komende vrijdag heeft Ajax weer een beker erbij...
dan is namelijk de uitspraak in de dopingzaak tegen Juventus over de periode 1994 - 1998![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:13 schreef Robar het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal niks van meegekregen........................!
(wel ooit iets van gehoord)
Wat zijn de laatste berichten daarover???
Wie wat waar waarom????
quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Zet je koptelefoon op, en start het cd-tje met de tekst: 'adem in......adem uit.....adem in.....adem uit....(bis)'
Dat kan ook helpenquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:40 schreef Robar het volgende:
[..]
Wou dat ik het had, maar ik zet wel ff een ceedeetje op met oceaan geluiden.
Wordt ik weer helemaal rustig van!![]()
tja het is voor de statistiekenquote:Ennuh, dat moet toch wel gevierd worden hoor!
Mocht Ajax dan de reglementaire winnaar zjin.
Kan ik me geod voorstellen: daar sta je voorlopig niet...quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als ie toegewezen wordt, dan wil ik wel dat dat team alsnog gehuldigd wordt op het Leidseplein
Nou, ik heb het weleens gehoord op TV.quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:46 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dat kan ook helpen
[..]
tja het is voor de statistieken. Vind het niet echt meer een feestje waard.
Maar wist je het nog niet ofzo, dat dit onderzoek gaande was?
Ja natuurlijk, maar in dat artikel doet Koeman dat dus nog eens even benadrukken!quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:50 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Goed, iets anders. Koeman die zich in een uitwedstrijd in een underdogpositie manoeuvreert? Pardon, maar volgens mij is ongeveer elk team dat uit bij Juventus speelt de underdog, toch?
volgens mij heeft iemand van de UEFA of Italiaanse bond/gerechtshof verklaard er voor te zullen zorgen dat dan de prijzen bij de rechtmatige eigenaren komen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:53 schreef Robar het volgende:
En mocht er doping in het spel zijn, dan zou het niet minder dan terecht zijn dat de beker naar Ajax gaat. Wat willen ze anders doen? Lijkt me het enige logische!
Stuttgart moet donderdag pas voetballen hoorquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:46 schreef edje34 het volgende:
Laatste 15 min Babbel maakt de gelijkmaker 1-1
Bron = Parool.nlquote:Italiaanse interesse voor Ajacied Maxwell
TURIJN - Volgens Italiaanse media flirt Ajax-verdediger Maxwell met belangstelling van Juventus. Maxwells zaakwaarnemer Mino Raiola zegt dat Juventus-trainer Fabio Cappello de Braziliaan al meer dan een jaar met bijzondere interesse volgt. Het contract van Maxwell met Ajax loopt af in 2006, hij wil geen verlenging.''
quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Stuttgart moet donderdag pas voetballen hoor
Dat is waar. Hij is echt heel erg teruggevallen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:28 schreef JaWi het volgende:
Maxwell mag eerst wel eens beter gaan spelen.
Ik vindt het wel opvallend dat een italiaanse tegenstander van Ajax in de CL altijd een speler van Ajax wilt kopenquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bron = Parool.nl
Jammer. Al was het wel te verwachten. Ben benieuwd wat Juventus straks voor hem over heeft.
en dit altijd vlak voor een CL-wedstrijd naar buiten komtquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:52 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik vindt het wel opvallend dat een italiaanse tegenstander van Ajax in de CL altijd een speler van Ajax wilt kopen
Toch wel?quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ahhhh now i get it.
Maar dan staat 'ie toch niet tussen je Active Topics?quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:50 schreef golfer het volgende:
Aantal TVP's verwijderd.
Je kunt met de knop bovenin een topic een topic bookmarken, heeft hetzelfde effect en voorkomt al die nutteloze tvp's.
Nee, dan staat het tussen je gebookmarkte topics die je terugvinden kan door op bookmarks te klikken.quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Maar dan staat 'ie toch niet tussen je Active Topics?
Da's natuurlijk niet handig als je normaal alleen je Active Topics gebruiktquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dan staat het tussen je gebookmarkte topics die je terugvinden kan door op bookmarks te klikken.
dat werkt toch met cookies? het staat dan toch niet meer bij je bookmarks als je op een andere computer zit?quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dan staat het tussen je gebookmarkte topics die je terugvinden kan door op bookmarks te klikken.
En met een jarenlange traditie breken? Ik ben niet gek...quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan moet je gewoon wat nuttigs posten Sloggi
Oftewel de Jong en Maxwell schuiven terug bij balverlies in de back positie en Escude achter de verdediging en aanvallend zullen ze bijsluiten.quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ajax speelt 3-4-3
Vonk
Trabelsi - Grygera - SQD
De Jong - Galasek - VdV - Maxwell
Rosales - Babel - Boukhari/Mitea
Aldus de Telegraaf.
Ik denk er precies hetzelfde over.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:40 schreef methodmich het volgende:
Mitea doet alles blind op snelheid en Birindelli is niet erg langzaam, dus dan kan je beter Boukhari kiezen vind ik. Die werkt harder en doet meer in de combinatie.
Maar de Mitea van de laatste wedstrijden was nog slechter dan Boukhari en totaal onzichtbaar..quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:58 schreef keijz het volgende:
áls Mitea eens in vorm is, is hij wel meteen erg belangrijk voor het team.. Van Boukhari kan je dat toch niet echt zeggen
ja maar hij ging toen mee met het Ajax niveau op dat moment, volgens mij scoorde hij zijn laatste wedstrijd met jong Roemenie nog een heel mooi doelpunt.quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maar de Mitea van de laatste wedstrijden was nog slechter dan Boukhari en totaal onzichtbaar..
Mitea heeft wel in ieder geval nog snelheid. Dat heeft Boukhari absoluut niet. Afgelopen zaterdag was er bij een counter een bal naar boukhari gespeeld en twee seconden later gelijk 6 man van de graafschap terug waren. Het leek wel alsof ie in slow motion aan het rennen was.quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maar de Mitea van de laatste wedstrijden was nog slechter dan Boukhari en totaal onzichtbaar..
Zig zag zoef zoef, hoera!quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe was dat ook al weer, Mitea in vorm?
Ofquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zig zag zoef zoef, hoera!
Ik ook. Daar zal wel het recht op zijn vervallen? Ik weet niet waarom het veranderd is, waarschijnlijk vanwege commercieele redenen...quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:53 schreef BillyBeflap het volgende:
Even geheel offtopic, maar wat vinden jullie van jullie huidige clublogo in vergelijking met de oude?
Ik als PSV-er (dus objectief) vind die oude van jullie toch een stuk mooier.
Ik denk dat je de reden daar idd moet zoeken, aangezien voetbal tegenwoordig om commercie draaitquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ook. Daar zal wel het recht op zijn vervallen? Ik weet niet waarom het veranderd is, waarschijnlijk vanwege commercieele redenen...
quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ook. Daar zal wel het recht op zijn vervallen? Ik weet niet waarom het veranderd is, waarschijnlijk zeker vanwege commerciele redenen...
tja met de pogingen om Ajax een nog internationalere club te maken (lees: meer merchandising te verkopen) is het logo ook veranderd. Die strepen van het hoofd, zijn 11 strepen die de 11 spelers op het veld symboliseren.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:03 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Ik denk dat je de reden daar idd moet zoeken, aangezien voetbal tegenwoordig om commercie draait
Ze konden niet beterquote:Op woensdag 24 november 2004 01:49 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Leg me even uit hoe Ronald Koeman 't uit z'n strot kan krijgen dat ie "tevreden was met vertoonde spel".
Al dan niet in exact die woorden, maar wel vergelijkbaar.
idd, en de mensen die er wél waren, maakte toch een herrie...quote:Op woensdag 24 november 2004 09:14 schreef devv05 het volgende:
Ach positieve punten: Babel en Rosales speelden weer een redelijke wedstrijd en Maxwell zijn we voorlopig nog niet kwijt.. Winst van deze wedstrijd had gezien het andere resultaat toch niets uitgemaakt.. En wat een leeg sfeerloos kutstadion daar zeg..
Dat is een mooie vergelijkingquote:Op woensdag 24 november 2004 10:39 schreef gr8w8 het volgende:
Erg sneu om te zien. Juv speelde gewoon erg arrogant, 1-0, het is best zo, Ajax mocht gewoon komen, maar bij alle ballen die ook maar een beetje gevaarlijk werden deden de verdedigers om de beurt een klein stapje naar voren. Alsof je met je kleine broertje aan het voetballen bent.
Ik vind dat zo een onzin, wat is er nu mis met de UEFA cup?quote:Op woensdag 24 november 2004 11:26 schreef Edenoniphobic het volgende:
Waarom zou je met dit voetbal door in de Uefa-cup willen gaan. Wat is dat voor SM-gedrag dat je jezelf zo wil pijnigen en voor lul wil zetten in Europees opzicht. Om straks notabene ook nog uitgeschakeld te worden door Co's AZ met echt voetbal.
Zeg dat maar eens tegen twiquote:Op woensdag 24 november 2004 11:32 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vind dat zo een onzin, wat is er nu mis met de UEFA cup?
OK, het is een stapje lager, maar op een gegeven moment kom je toch echt clubs van naam tegen.
En wordt Ajax door AZ uitgenodigd, dan is dat toch geen schande. Je hebt toch gezien hoe ze auxerre terrugestuurd hebben naar Frankrijk???
We moeten in Nederland eens realistisch worden en beseffen dat de Uefa Cup misschien wel het hoogst haalbare is.
Toch eerst vanavond maar eens afwachten...quote:Op woensdag 24 november 2004 11:32 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vind dat zo een onzin, wat is er nu mis met de UEFA cup?
OK, het is een stapje lager, maar op een gegeven moment kom je toch echt clubs van naam tegen.
En wordt Ajax door AZ uitgenodigd, dan is dat toch geen schande. Je hebt toch gezien hoe ze auxerre terrugestuurd hebben naar Frankrijk???
We moeten in Nederland eens realistisch worden en beseffen dat de Uefa Cup misschien wel het hoogst haalbare is.
Ik bedoelde eigenlijk de winst van een Europese Cup!!quote:Op woensdag 24 november 2004 11:58 schreef jimjim1983 het volgende:
uefa cup is helemaal niet het hoogst haalbare, PSV kan nog door naar de 2e ronde en Ajax heeft het niet zo lang geleden tot de kwartfinale geschopt, misschien kan er niet ieder jaar ver gekomen worden maar het is zeker mogelijk.
ook niet onmogelijk. Aanstaande vrijdag winnen we misschien de champions league en volgend jaar ook gewoon weer.quote:Op woensdag 24 november 2004 12:12 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de winst van een Europese Cup!!
Ach, als dat doelpunt niet was gevallen, had het spelverloop anders gegaan. Maar ik weet wel zeker, dat het dan alsnog in het voordeel van Juve was uitgevallen. Ajax was onmachtig!quote:Op woensdag 24 november 2004 12:18 schreef FR_08 het volgende:
Lullig eigenlijk. Nu doen Escude en Grygera het een keer redelijk, verpest Maxwell het
Idd, het enige lichtpuntje van de avond. Belofte voor de toekomstquote:Op woensdag 24 november 2004 13:01 schreef zjroentje het volgende:
Babel speelde best goed mijns inziens.
Zal binnenkort wel rust krijgenquote:Op woensdag 24 november 2004 13:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Idd, het enige lichtpuntje van de avond. Belofte voor de toekomst
Was de beste Ajacied, zelfs zonder rekening met zijn leeftijd te houden. Was betrokken bij bijna al het gevaar van Ajax. Gaf de assist voor rust op Rosales, heerlijk achteloos passje was dat. Kreeg zelf twee schietkansen, waarbij hij voor de eerste te weinig tijd nam en bij de tweede alles goed deed, maar wat pech had dat de bal naast ging. Ook een paar aardige individuele acties, maar dan had hij helemaal geen hulp. Het verbaasde me toch wel hoe hij zich nu al kranig weerde. Durfde duels aan met Montero, Thuram ontliep ie wel een beetje, maar goed.quote:Op woensdag 24 november 2004 13:01 schreef zjroentje het volgende:
Babel speelde best goed mijns inziens.
Ja, dat wel. Niet zo vreemd ook.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:50 schreef zjroentje het volgende:
Rosales was gisteren echt kansloos tegen Zambrotta.
quote:Op woensdag 24 november 2004 16:32 schreef methodmich het volgende:
Babel nam trouwens al een voorproefje op de Gouden Schoen, gisteren.
in de 1e helft:quote:Op woensdag 24 november 2004 17:54 schreef Max-Westerman het volgende:
Ja commentatoren hebben vaak de leukste grappen..
Bron: AT5quote:Basketbalclub Demon Astronauts nodigt alle seizoenkaarthouders van Ajax uit om donderdag 2 december naar Sporthallen Zuid te komen voor de wedstrijd tegen Aris Leeuwarden.
Als de Ajax-fans hun seizoenkaart meenemen hebben ze gratis toegang. Demon Astronauts wil op deze manier meer sportfans kennis laten maken met de Amsterdamse basketbalclub. Het duel in Sporthallen Zuid begint om 19.30 uur.
Aris is de koploper in de eredivisie. Astronauts staat gedeeld tweede. Naast de topper tegen Aris volgende week, speelt Demon zaterdag uit tegen een andere nummer 2: Den Bosch.
Stadionverboden voor Ajax voetbal gelden daar niet. En er is bier.quote:Op donderdag 25 november 2004 11:21 schreef Againzender het volgende:
Iemand nog zin in een wedstrijdje basketbal?:
[..]
Bron: AT5
quote:25/11/2004 - Koeman bevestigt WEL contact met Charisteas
Ronald Koeman bevestigde in het Algemeen Dagblad wel dat hij in Athene contact had gehad met de Griekse spits Charisteas. "Ik ben hem gaan bekijken, dan is het logisch dat je ook even contact hebt." Bild sprak eerder over een onderhoud tussen de Ajax coach, de Charisteas en diens zaakwaarnemer en twee andere personen. De Griekse spits ontkende echter contact gehad te hebben met Koeman. Hij en zijn club Werder ontkenden ook dat Ajax al een bedrag van 5 miljoen euro had geboden. Duidelijk is inmiddels wel dat Charisteas een belangrijke kandidaat is voor de spitspositie bij Ajax.
En je kan je bier met contant geld betalen!quote:Op donderdag 25 november 2004 11:28 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Stadionverboden voor Ajax voetbal gelden daar niet. En er is bier.![]()
Heb toch ergens gelezen, dat degene die hem over wil nemen flink in de buidel moet tasten.quote:Op donderdag 25 november 2004 11:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Oh.my.God!
[..]!
quote:Kaartverkoop AFC Ajax - Bayern München
Amsterdam, 19 november 2004
Let op: vanaf zaterdag 20 november 09.00 uur zijn er extra kaarten beschikbaar (al vanaf 30,-)voor de wedstrijd AFC Ajax - Bayern München. De wedstrijd AFC Ajax - Bayern München wordt gespeeld op woensdag 8 december, aanvang 20.45 uur, in de Amsterdam ArenA.
Inclusief zakdoekjes?quote:Op donderdag 25 november 2004 12:53 schreef The_Hives het volgende:
Voor de mensen die nog heen willen
[..]
feyenoord humorquote:Op donderdag 25 november 2004 15:41 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Officieel uitgeschakeld
Hou eens op met trollen, blijf lekker in je Feyenoordtopicje?quote:Op donderdag 25 november 2004 16:08 schreef Sloggi het volgende:
Ik zie Ajax niet in één wedstrijd 6 punten op Bayern goedmaken
Nou ja zegquote:Op donderdag 25 november 2004 16:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Hou eens op met trollen, blijf lekker in je Feyenoordtopicje?
Je bijdrages in dit topic beperken zich alleen al in dit deel tot de volgende nutteloze en inhoudloze opmerkingen:quote:Op donderdag 25 november 2004 16:35 schreef Sloggi het volgende:
Nou ja zegIk mag m'n reactie niet eens uitleggen als 'ie niet wordt begrepen?
![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:43 schreef Sloggi het volgende:
Toch wel?
verkapte tvp
quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:56 schreef Sloggi het volgende:
En met een jarenlange traditie breken? Ik ben niet gek...
quote:Op donderdag 25 november 2004 11:47 schreef Sloggi het volgende:
Ajax
quote:Op donderdag 25 november 2004 15:41 schreef Sloggi het volgende:
Officieel uitgeschakeld
Niet echt inhoudelijk dus. Als je niets te melden hebt kan je gewoon beter wegblijven uit zo'n topic toch?quote:Op donderdag 25 november 2004 16:08 schreef Sloggi het volgende:
Ik zie Ajax niet in één wedstrijd 6 punten op Bayern goedmaken
Het zou leuk zijnquote:25/11/2004 - Nu wel vriendschappelijk duel tegen Barcelona?
(Van onze verslaggever RvN)
In de voorbereiding op het huidige seizoen verscheen op de website van Barcelona een melding dat de club een oefenduel zou spelen tegen Ajax. Na ontkenningen van Ajax dat er sprake zou zijn van een onderling duel verdween na een dag de melding weer van de site van de Catalaanse club. Mogelijk komt het nu toch van een vriendschappelijke wedstrijd.
Een woordvoerder van Elche zou bevestigd hebben dat de club haar stadion verhuurd op 14 december voor een vriendschappelijke wedstrijd tussen Barcelona en Ajax. Het duel zou door een andere organisatie zijn georganiseerd.
Stof tot nadenken...quote:Analyse
Het nieuwe huis van PSV heeft een stevig fundament
Willem Vissers
Laat alle zogenoemde kenners maar praten over saaiheid of resultaatvoetbal, zullen ze bij PSV denken. Intussen lachen ze zich kapot in Eindhoven, en terecht. Koploper in Nederland, en één wedstrijd voor het einde zeker van de beste zestien van Europa. Een prestatie van topformaat. Trainer Koeman van Ajax doordrenkte zijn stem al een paar keer met spot. Als Ajax zo zou spelen als PSV zou de kritiek pas écht losbarsten, want Ajax moet altijd aanvallen en mooi voetballen.
e-mail dit artikel
printversie
meer over dit onderwerp
nieuwsbrieven
stuur me mail over
Uitleg Bewaar
In Eindhoven wordt, met recht, smalend gereageerd op verwijten over onooglijk resultaatvoetbal
Vraag aan Koeman: wanneer doet Ajax dat dan in Europa? Op de keper beschouwd is het zogenoemde resultaatvoetbal van PSV beter te pruimen dan die amechtige pogingen van Ajax die voor aanvalsvoetbal of Hollandse School moeten doorgaan, met, zoals dinsdag in Turijn, een spits van zeventien of linksbuitens (Boukhari en Mitea) die niet in vorm zijn of niveau missen.
De roemloze aftocht van Ajax in de Champions League, tegen Juventus, wekte ook nostalgische gevoelens op. Op 23 november 1994 beleefde Ajax een van de topavonden in zijn historie. In Triëst, de stad waarnaar AC Milan voor straf was uitgeweken, eerde het publiek de Amsterdammers en oud-Milanees Rijkaard met een staande ovatie die tot tranen roerde. Milan was na een demonstratie van modern aanvalsspel weggespeeld (0-2) in een seizoen waarin Ajax de Italianen drie keer versloeg en zich in mei te Wenen terugvond met de Europa Cup in handen. Weer tranen.
Op 23 november 2004, precies tien jaar later dus, verloor Ajax voor de zoveelste keer in korte tijd van een Italiaanse club. Publiek was nauwelijks naar stadion Delle Alpi gekomen en als er al tranen aan te pas kwamen, waren ze uitvloeisel van een andere emotie dan die van Triëst of Wenen.
Op zich is het logisch dat het huidige, overwegend jonge Ajax niet is opgewassen tegen opponenten van Europees topkaliber. Schrijnend is echter dat de als team van de toekomst bestempelde ploeg, die volgens sommige kenners zeker vijf jaar ging heersen over Nederland, alweer in het verleden leeft.
De teloorgang in Europa zette vorig seizoen reeds in, toen Ajax alleen thuis van Club Brugge en Celta de Vigo won en uit de overige vier groepsduels geen punt haalde. De clubleiding deed vreemd genoeg bijna niets op de transfermarkt en speculeerde op groei van talent in de selectie.
Maar talenten als Sneijder en Heitinga ondergaan een opmerkelijke terugval, hetgeen mede op het conto wordt geschreven van de absentie van outiniers, die de jeugd de levenslessen van het topvoetbal kunnen bijbrengen.
Goedkoop is duurkoop gebleken. Wat zijn die zestien miljoen van de transfer van Ibrahimovic naar Juventus werkelijk waard, nu Ajax zich tevreden moet stellen met pakweg vier miljoen euro aan revenuen uit de Champions League, exclusief de stadionrecettes en het na het seizoen uit te betalen marktaandeel? Aan de twee overwinningen van vorig seizoen is alleen die op het zeer matige Maccabi Tel Aviv toegevoegd. Als stilstand achteruitgang is, hoe mogen we dit verval dan betitelen?
Op de Europese velden van eer overvleugelde PSV de rivaal uit Amsterdam reeds vorig seizoen. PSV haalde tien punten in een groep met Monaco en Deportivo, later finalist en halve finalist.
Toen al was PSV een evenwichtiger elftal dan Ajax, maar toch ging trainer annex technisch directeur Hiddink driftig op zoek naar nog meer routine (Cocu) en talentvolle, meteen inzetbare spelers. Topaankopen als Gomes, Farfan en Alex, zoals ook gisteren weer bleek tegen Arsenal. Ze waren nodig om het verlies van dragende spelers als Kezman, Robben en Waterreus op te vangen, maar ook om PSV uit te bouwen.
Het mag als arrogantie worden beschouwd dat Ajax op het aantrekken van weer een jongeling als Rosales na bleef zitten waar het zat, met als tastbare resultaat gunstige jaarcijfers van de NV. Waar PSV een nieuwe verdieping bouwde op het huis, verzuimde Ajax cement tussen de stenen te voegen, waarop het bouwsel in elkaar stortte.
Zo is PSV de vaandeldrager van het Nederlandse voetbal geworden. PSV is verlost van jarenlange Europese frustratie en op weg naar de landstitel, hoewel nota bene AZ heftig tegenstribbelt, terwijl Ajax zich gezien de stand in de competitie zelfs moet afvragen of het straks in aanmerking komt voor een nieuwe kans in de Champions League.
Dat valt nog te bezien, ook volgens het stuk. Het is immers niet één speler die verzwakt is, maar een heleboel die toch niet zulke groei hebben laten zien als gehoopt/verwacht.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:31 schreef The_Hives het volgende:
Ach het kan zo weer veranderen. Vorig jaar zei iedereen dat Ajax de komende 5 jaar kampioen zou worden. Terwijl er nu aardig gefaald wordt. Maar 1 speler erbij kan al weer zoveel veranderen ......
Andere trainer ookquote:Op donderdag 25 november 2004 17:31 schreef The_Hives het volgende:
Ach het kan zo weer veranderen. Vorig jaar zei iedereen dat Ajax de komende 5 jaar kampioen zou worden. Terwijl er nu aardig gefaald wordt. Maar 1 speler erbij kan al weer zoveel veranderen ......
Dan heb je vast ook wel door dat hoewel het niet de doelstelling mag zijn voor een club als Ajax, het misschien toch nu wel bittere noodzaak is. Die doelstelling is helaas te gebaseerd op resultaten uit het verleden, maar zo zit de voetbalwereld helaas niet meer in elkaar. De Nederlandse clubs hebben gewoon geen financiële armslag genoeg daarvoor, om buiten incidentele internationale succesen, langdurig goed te presteren.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:26 schreef S-Two het volgende:
...
al mag dit natuurlijk nooit de doelstelling zijn voor een club als AJAX
Dat ben ik me zeker wel bewust van, daarom zeg ik het ook. Ik vind alleen wel dat Ajax, zoals Marco van Basten ook zei woensdag tijden voetbal insite, wel moet streven naar het mooie/dominante voetbal en als dat kan volgens het typische AJAX-systeem. Daarom vind ik het als je het van die kant bekijkt ook zonde dat Louis van Gaal weg is. Hij wou echt voor de prijzen gaan. Op dit moment is dat echter gewoon niet realistisch dan moeten er een aantal goede aankopen worden gedaan. Maar er word echter wel wekelijks bewezen dat je op een behoorlijk niveau (zeker in de HCE) met goed, mooi en aanvallend punten kunt halen en een hoge positie kunt bemachtigen. Kijk maar naar de mannen van Co. Daarom vind ik dat er dan maar moet worden gebouwt aan het team van volgend jaar, dit jaar gewoon voorronde CL halen en dan volgend jaar schitterenquote:Op donderdag 25 november 2004 20:34 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Dan heb je vast ook wel door dat hoewel het niet de doelstelling mag zijn voor een club als Ajax, het misschien toch nu wel bittere noodzaak is. Die doelstelling is helaas te gebaseerd op resultaten uit het verleden, maar zo zit de voetbalwereld helaas niet meer in elkaar. De Nederlandse clubs hebben gewoon geen financiële armslag genoeg daarvoor, om buiten incidentele internationale succesen, langdurig goed te presteren.
Net als wij 2 jaar geleden. Heletijd net net net door in de CLquote:Op donderdag 25 november 2004 20:26 schreef S-Two het volgende:
Ben het voor een groot deel wel met het stuk eens. Alleen vind ik PSV nou ook weer niet super. Als ik ze gister bijv. tegen Arsenal zag, zag je duidelijk dat ze een heel stuk te kort komen. Maar zij behalen wel resultaten.
In de winterstop een aantal goeie spelers halen en dan is het misschien wel goed zelfs dat we uit de CL/UEFA CUP liggen zodat we dan aan een goed team kunnen bouwen waarmee we volgend jaar goed mee gaan presteren.
al mag dit natuurlijk nooit de doelstelling zijn voor een club als AJAX
In principe hoeft er niet iets nieuws opgebouwd te worden, hooguit een aantal vervangingen.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:34 schreef gr8w8 het volgende:
Die plannen die genoemd zijn door S-Two om een nieuw team te bouwen, zijn twee jaar geleden al van start gegaan helaas. De spelers zijn alleen niet verder gegroeid. Nu alweer een nieuw elftal op te bouwen is een haast onmogelijke opgave, dat kost wéér een paar jaar.
Ben ik het helemaal mee eens, maar helaas is de mentaliteit in Amsterdam zo dat niet iedereen daar genoegen mee neemt. Daar moet nu eens verandering in komen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:13 schreef Chadi het volgende:
wie niet op d ebank wil moet maar presteren of oprotten. simpel.
ja maar dan moet koeman hard optreden. Is hij gelijk van het gezeik af.quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:31 schreef Robar het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens, maar helaas is de mentaliteit in Amsterdam zo dat niet iedereen daar genoegen mee neemt. Daar moet nu eens verandering in komen.
quote:Op donderdag 25 november 2004 16:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bijdrages in dit topic beperken zich alleen al in dit deel tot de volgende nutteloze en inhoudloze opmerkingen:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Niet echt inhoudelijk dus. Als je niets te melden hebt kan je gewoon beter wegblijven uit zo'n topic toch?
Tsjah dat zit er denk ik dik in. Maar als je de top 3 bekijkt is het gewoon om tehuilen zo slecht. AZ presteert boven haar kunnen maar voor de rest is gewoon kut hoor.quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
![]()
Ik denk trouwens dat hoewel Ajax voorlopig nog niet beter zal gaan draaien, ze over een paar wedstrijden alweer in de top-3 staan, waarschijnlijk ten koste van Feyenoord ()
quote:Juventus veroordeeld; gevolgen onduidelijk
(Van onze verslaggever AB)
De rechter in Italië heeft vandaag uitspraak gedaan in de dopingzaak van Juventus over de periode 1994-1998. Juventus' clubarts werd tot 22 maanden cel veroordeeld voor sportfraude door middel van doping, en van nalatigheid bij de bescherming van de gezondheid van de spelers.
In de periode 1994-1998 won Juve drie landstitels, en bereikte het de finale van de Champions League in 1996, waar ze wonnen van Ajax na het nemen van strafschoppen.
Wat de gevolgen de uitspraak heeft weet niemand nog precies. Een aantal spelers zal waarschijnlijk worden aangeklaagd wegens het plegen van meineed. Bovendien had het dopingorgaan van het Internationaal Olympisch Comité al aangekondigd dat ze alles in het werk zouden stellen om de club de behaalde titels te ontnemen bij een veroordeling. Het is onduidelijk of Ajax in dat geval alsnog wordt uitgeroepen tot winnaar van de Champions League van 1996.
Ja he, Babel scoorde tegen Ajax, niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:01 schreef F1Bas het volgende:
Vrijdag 26 november - Ajax met dezelfde aanval tegen RBC
(Verslaggever SV, Amsterdam, 12.16u GMT+01.00, Redactie AS)
Ajax start zondag hoogstwaarschijnlijk met dezelfde aanval als tegen Juventus. Dit betekent dat Ryan Babel zijn basisplaats als spits behoudt. Dit blijkt uit de training van vanmorgen.
De 17-jarige Ryan Babel liet vandaag zien waarom hij de nieuwe aanvalsleider is. De spits oogde gretig, passeerde en kaatste gemakkelijk en scoorde. Mauro Rosales oefende op de rechtervleugel en Nourdin Boukhari op de linker. De laaste deelde overigens een forse tik uit aan Daniel de Ridder, maar de rechtsbuiten kon de training na wat gehink voortzetten.
Wesley Sneijder keert terug in de basis. De Utrechter zal samen met Rafael Van der Vaart en Tomas Galasek op het middenveld voetballen. Hierdoor valt Nigel de Jong buiten de basis.
Johnny Heitinga, Wesley Sonck, John O'Brien en Tom de Mul deden loopoefeningen apart van de groep. De Zuid-Afrikaan Steven Pienaar is flink geblesseerd en kwam zelfs niet op het veld.
Vermoedelijke opstelling Ajax: Vonk; Trabelsi, Grygera, Escude, Maxwell; Sneijder, Galasek, Van der Vaart; Rosales, Babel en Boukhari.
Verschil met toen is dat PSV nu net aan het begin staat van een nieuw team en dat het toendertijd al een tijdje stond en inderdaad snel in elkaar duikelde.quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:36 schreef methodmich het volgende:
Babel in de basis lijkt me logisch, hij is beter dan Ioannis.
En zulke stukjes in de krant, tja. In 1997 schreven ze dat over het PSV met Cocu, Stam, Numan, Nilis en Zenden en zie hoe snel dat ineen viel.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:06 schreef Radegast het volgende:
Ideale wedstrijd voor Babel om z'n eerste goaltje hattrick in de Arena te maken.
Voordat Koeman hem na de winterstop permanent op de bank zet ten gunste van een haastig gekochte derderangs spits uit de Luxemburgse competitie.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:06 schreef Radegast het volgende:
Ideale wedstrijd voor Babel om z'n eerste goaltje in de Arena te maken.
idd, ik vind thomas niet zo sterk de laatste tijd...quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:13 schreef methodmich het volgende:
Ik zit niet op Landzaat te wachten, tenzij hij voor Galásek komt.
is hij al weer fitquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:34 schreef keijz het volgende:
[..]
idd, ik vind thomas niet zo sterk de laatste tijd...
quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
is hij al weer fit.
Lijkt me wel dus.quote:Sonck en Heitinga ontbreken nog wegens blessures
Wesley Sonck en Johnny Heitinga ontbreken net als tegen Juventus. Beiden kampen met een blessure, al is het natuurlijk maar de vraag of Sonck uberhaupt bij de selectie zou hebben gezeten. Daarnaast ontbreken wegens blessures ook O'Brien, De Mul en Lobont.
ik bedoelde het ironischquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me wel dus.
PSV. Geluk. Ajax-topicquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:02 schreef methodmich het volgende:
Maar eens zal het geluk van PSV ophouden. Helaas zijn 10 punten wat veel.
Overigens zouden de aankopen van Ajax Denny Landzaat en Aggelos Charisteas moeten worden, afgaande op de laatste berichten.
Dat gevoel had ik alquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik bedoelde het ironisch.
Als we kampioen zijn, maakt me een verliespartij niet zoveel meer uitquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:02 schreef methodmich het volgende:
Maar eens zal het geluk van PSV ophouden. Helaas zijn 10 punten wat veel.
Overigens zouden de aankopen van Ajax Denny Landzaat en Aggelos Charisteas moeten worden, afgaande op de laatste berichten.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik al![]()
Misschien worden we dit jaar wel ongeslagen landskampioenquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Als we kampioen zijn, maakt me een verliespartij niet zoveel meer uit
quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Misschien worden we dit jaar wel ongeslagen landskampioen
quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:06 schreef allmsn het volgende:
spam
Maxwell zal voorlopig niet naar Italie gaan, schat ik zo.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net als Maxwell, Heitinga, De Jong, etc..
Waar zou dat toch eens mee te maken kunnen hebben
Aldus De Telegraaf.quote:AJAX ZONDER RYAN BABEL TEGEN RBC
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM, zondag
Ajax speelt vanmiddag zonder Ryan Babel tegen RBC. De 17-jarige spits, die na zijn bemoedigende debuut in de Champions League opnieuw een kans zou krijgen, kampt met een lichte knieblessure. Hij maakte vrijdag een verkeerde beweging, maar voelde gisteren bij het opstaan pas de pijn en moest de training laten schieten. Er werd een klein scheurtje in het kapsel geconstateerd.
Babel zal enkele dagen rust moeten houden. De medische staf verwacht dat hij volgende week weer inzetbaar zal zijn. Door de afwezigheid van Babel en de liesblessure van Wesley Sonck heeft Ronald Koeman nog maar één spits over. Yannis Anastasiou staat vandaag dan ook in de basis.
Nu moet je ook weer niet gaan overdrijven, als we zonder 17-jarige niet eens van RBC kunnen winnen is het wel heel triest.quote:Op zondag 28 november 2004 09:50 schreef Suijk het volgende:
Yannis weer. Wordt het straks toch nog moeilijk...
Iddquote:Op zondag 28 november 2004 10:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nu moet je ook weer niet gaan overdrijven, als we zonder 17-jarige niet eens van RBC kunnen winnen is het wel heel triest.
Een zwaar gehavend RBC, met veel bankzitters in de basis, dus als ajax daar niet eens van kan winnen is het triest ja.quote:Op zondag 28 november 2004 10:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nu moet je ook weer niet gaan overdrijven, als we zonder 17-jarige niet eens van RBC kunnen winnen is het wel heel triest.
De nadruk ligt dan meer op dat Anastasiou meespeelt, dan dat Babel niet speelt.quote:Op zondag 28 november 2004 10:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Het was ook niet zo serieus bedoeld, zal de volgende keer een smiley gebruiken.quote:Op zondag 28 november 2004 10:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
uit een interview met Kick-Offquote:Yannis Anastasiou is niet alleen in het veld belangrijk voor zijn club. Ook werpt de spits zich op als de mentor van zijn veelal jongere teamgenoten. In de Kick Off Ajax - RBC staat een interessant interview met de Griekse teamspeler en hieronder volgt een passage.
quote:Op zondag 28 november 2004 10:24 schreef twi het volgende:
Bah....Nouja, we hebben Escude
quote:Ajax speelt vanmiddag zonder Ryan Babel tegen RBC. De 17-jarige spits, die na zijn bemoedigende debuut in de Champions League opnieuw een kans zou krijgen, kampt met een lichte knieblessure. Hij maakte vrijdag een verkeerde beweging, maar voelde gisteren bij het opstaan pas de pijn en moest de training laten schieten. Er werd een klein scheurtje in het kapsel geconstateerd.
Babel zal enkele dagen rust moeten houden.
En Feyenoord komt weer boven jullie, wanneer Ajax op bezoek moet bij clubs als Heerenveen, Utrecht en Vitessequote:Op zondag 28 november 2004 15:50 schreef Nashje het volgende:
We komen boven Feyenoord.
Ik neem psvers niet meer serieusquote:Op zondag 28 november 2004 15:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
En Feyenoord komt weer boven jullie, wanneer Ajax op bezoek moet bij clubs als Heerenveen, Utrecht en Vitesse
We hebben er daar zeker 1 (heereveen) en volgens mij ook 2 (utrechts) al van gehad hoorquote:Op zondag 28 november 2004 15:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
En Feyenoord komt weer boven jullie, wanneer Ajax op bezoek moet bij clubs als Heerenveen, Utrecht en Vitesse
Ehm..quote:Op zondag 28 november 2004 15:56 schreef logisnack het volgende:
[..]
We hebben er daar zeker 1 (heereveen) en volgens mij ook 2 (utrechts) al van gehad hoor
quote:wanneer Ajax op bezoek moet
Ajax is iig al in friesland op bezoek geweest.quote:Op zondag 28 november 2004 15:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ehm..
[..]
Zoals het hoortquote:Op zondag 28 november 2004 16:03 schreef ThomasBerge het volgende:
Gelukkig heeft Feyenoord punten laten liggen, en staan we weer boven onze Rotterdamse vrienden
quote:Op zondag 28 november 2004 17:42 schreef tong80 het volgende:
Boven Rotjeknor.
Golfer was erbij.quote:
Daar heeft hij het inderdaad nog vaak overquote:Op zondag 28 november 2004 18:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Golfer was erbij.
Zong íe toen ook "'k Zie niks aan de overkant!"?quote:Op zondag 28 november 2004 18:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Golfer was erbij.
Nee, we juichten alleen mee met de andere kant van het stadion als er weer een doelpunt was gevallen dat we niet hadden kunnen zien.quote:Op zondag 28 november 2004 18:25 schreef twi het volgende:
Zong íe toen ook "'k Zie niks aan de overkant!"?
Mooi gedaan, al leek het zeker van achter het doel alsof SQD wel heel erg vrij stond. Maar daar gaan we niet over zeuren natuurlijkquote:Op zondag 28 november 2004 19:45 schreef tong80 het volgende:
Mooie vrije trap van Sneijder waaruit de kopgoal kwam.
Vond ik inderdaad ook. Het liep wel lekker daar aan de linkerkant samen met Maxwell af en toe.quote:Op zondag 28 november 2004 19:43 schreef keijz het volgende:
Boukhari speelde wel goed toch?
Vorig seizoen ja, Ajax werd dit seizoen door Heerenveen in eigen huis geklopt, dus is nog niet in Friesland op bezoek geweestquote:Op zondag 28 november 2004 16:00 schreef logisnack het volgende:
[..]
Ajax is iig al in friesland op bezoek geweest.
De rest weet ik zo niet meer uit mijn hoofd.
Maar ja.. Dit kan ook weer het tegenovergestelde betekenenquote:Maxwell blijft na winter bij Ajax
De Braziliaan Maxwell maakte vanmiddag een einde aan alle geruchten dat hij Ajax tijdens de winterstop zou verlaten voor een Italiaanse topclub.
Deze week werd de Braziliaan door de Gazzetta Dello Sport in verband gebracht met een transfer naar Juve en Internationale. Eerder al werd zijn naam in verband gebracht met AC Milan. Maxwell benadrukte zondag echter dat hij zich na de winterstop gewoon meldt voor de het trainingskamp in Zuid-Afrika.
Ook trainer Ronald Koeman onderstreepte onafhankelijk van Maxwell dat het "onmogelijk is dat Maxwell vertrekt".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |