quote:Overigens ben ik eigenlijk wel benieuwd wanneer Maduro zich mag laten zien in het eerste. Hij is nu toch al op een mooie leeftijd (19) om langzaam te gaan brengen.
Meer dan Sonck en Anastasiou (al vind ik hem wel wat beter worden) bij elkaar bij Ajaxquote:Op maandag 22 november 2004 20:55 schreef Spideyman het volgende:
Met Babel in de spits
zit het in amsterdam wel kits
maar de vraag is nu gerezen
wat heeft hij nou bewezen?
let maar op, met Babel naar de top.quote:Op maandag 22 november 2004 20:55 schreef Spideyman het volgende:
Met Babel in de spits
zit het in amsterdam wel kits
maar de vraag is nu gerezen
wat heeft hij nou bewezen?
Zit niet zo te zeiken, Babel gaat het echt wel bereikenquote:Op maandag 22 november 2004 21:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
let maar op, met Babel naar de top.
Hooguit in de picture van Koeman en van Bastenquote:Op maandag 22 november 2004 21:16 schreef golfer het volgende:
Babel kan zich morgen eens in the picture proberen te spelen.
De geschiedenis wijst echter uit dat zodra een speler écht wat laat zien hij binnen de kortste keren vertrokken is. Ik zeg Seedorf, Ik zeg Robben, ik zeg Van Persie.quote:Op maandag 22 november 2004 21:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hooguit in de picture van Koeman en van Basten
Hij moet de komende 6 jaar nog wel bij ons spelen
Stergedrag.quote:Op maandag 22 november 2004 21:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat heeft Van Persie dan laten zien eigenlijk?
Davids, Bergkamp, Overmars, De Boertjes gingen pas weg na een langdurige periode in Ajax 1 gespeeld te hebben. Verder kun je ook te vroeg weggaan; Wooter, Musampa.quote:Op maandag 22 november 2004 21:36 schreef Spideyman het volgende:
[..]
De geschiedenis wijst echter uit dat zodra een speler écht wat laat zien hij binnen de kortste keren vertrokken is. Ik zeg Seedorf, Ik zeg Robben, ik zeg Van Persie.
VdV is te laat weg gegaan.
kom op zeg, je kunt de uitzonderingen van tig jaar terug er wel bij halen, maar je kunt niet ontkennen dat de leeftijd waarin spelers vertrekken naar het buitenland steeds lager en lager wordt.quote:Op maandag 22 november 2004 21:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Davids, Bergkamp, Overmars, De Boertjes gingen pas weg na een langdurige periode in Ajax 1 gespeeld te hebben. Verder kun je ook te vroeg weggaan; Wooter, Musampa.
@ Robar.quote:Ik zeg toch niet expliciet wie er wel of niet arrogant waren.....!
Ik zeg alleen dat spelers van Ajax zich minder snel wat laten zeggen dan spelers van AZ.
Bij AZ hebben ze misschien toch wat meer respect voor een trainer, omdat zij minder gepresteerd hebben dan Ajax. Je zal mij niet horen zeggen dat alle spelers arrogant waren, maar er waren er een paar bij die bijzonder weinig konden hebben van Co! Maar dat viel ook nog wel mee uiteindelijk......... Het gaat er ook om dat Co zo weinig krediet heeft gekregen terwijl het spel niet slechter was dan nu! Maar goed laten we maar vooruit kijken.... Ik gok dat Ajax wel wint in Turijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |